Hvala za odgovor @Puhalnik. Zdaj ko tole berem se sliši logično.Puhalnik napisal/-a:Tukaj velja logika 'obaveštajaca'. Kaj pa če zmanjka štroma? Še če je vlekla modri vlak serija 761 sta šli ponavadi vedno po dve mašini. Zato so po opustitvi pare vedno vlekli diesli, tudi zato, da je bilo vedno mogoče spremeniti plan in se zapeljati kamorkoli (iz varnostnih razlogov).
Obstajala bi teoretična možnost, da bi jo "zaradi lepšega" obesili pred D66 oz. 761 - pač kot ponos napredka - elektrifikacije!
.
@Miloš, se da so jo/ga prebarvali v plavo bolj iz "domoljubno/političnih" razlogov!miloš napisal/-a:Po mojem ni bila pobarvana v plavo zaradi modrega vlaka,ampak preprosto zato,ker pri Hrvatih vse vleče na plavo barvo-vsi dizli,nekaj elokov v sivo plavi shemi,poslovni vlaki še prej....Dinamo plavo bela,Hajduk belo plava...
LP Miloš
Pa proti "plavom moru" je vozil/a.
Saj tudi samo ime "Marjan" nekako spominja na morje, dopust.
Mislim da je ime Marjan najbolj razširjeno ob obali!?!
Ampak dizle in ostalo so v modro prebarvali šele po osamosvojitvi - al' se motim?
In kako je bilo s predpisi o barvanju takrat? Je lahko vsak določal sam v kakšno barvo bo oblekel vozni park? Za tiste čase bi pričakoval "centralistične" (Beograjske) odločitve?!?
Res škoda, ker ni fotografij tega unikata!