Nekdanja glavna cesta še v celoti obstaja. Na levem bregu Pišnice je deloma še v "resni" uporabi (del od črpalke do centra, kjer sedaj cesta zavije desno proti hotelu Lek), deloma je peš cona (mimo cerkve in hotela Kotnik; na fotografiji za glavo smučarja), deloma pa ulice (kar je še ostane na levem bregu Pišnice). Most preko Pišnice in cesta na desnem bregu do točke, kjer bi se navezala na sedanjo regionalko, tudi obstajata. Le da je sedaj ta cesta "le" ulica in je na koncu, ob stiku s sedanjo regionalko, sedaj zagrajena (je torej slepa ulica). Jo pa pridoma uporabljajo kolesarji, ki se iz središča Kranjske Gore podajo po dolini navzdol, saj je potem po glavni cesti treba prepeljati le nekaj metrov do mesta, kjer je bilo nekoč križanje s progo, tam pa se zavije na traso bivše proge.
oprosti ampak bi te cisto majckeno popravil.
Cesta ki pelje od Kotnika preko Pisnice proti crpalki ni slepa ampak se nadaljuje mimo pokopalisca kjer se s kriziscem naveze na obstojeco regionalko od koder pa dalje poteka tudi kolesarska t.j. bivsa trasa zeleznice
Nekdanja glavna cesta še v celoti obstaja. Na levem bregu Pišnice je deloma še v "resni" uporabi (del od črpalke do centra, kjer sedaj cesta zavije desno proti hotelu Lek), deloma je peš cona (mimo cerkve in hotela Kotnik; na fotografiji za glavo smučarja), deloma pa ulice (kar je še ostane na levem bregu Pišnice). Most preko Pišnice in cesta na desnem bregu do točke, kjer bi se navezala na sedanjo regionalko, tudi obstajata. Le da je sedaj ta cesta "le" ulica in je na koncu, ob stiku s sedanjo regionalko, sedaj zagrajena (je torej slepa ulica). Jo pa pridoma uporabljajo kolesarji, ki se iz središča Kranjske Gore podajo po dolini navzdol, saj je potem po glavni cesti treba prepeljati le nekaj metrov do mesta, kjer je bilo nekoč križanje s progo, tam pa se zavije na traso bivše proge.
oprosti ampak bi te cisto majckeno popravil.
Cesta ki pelje od Kotnika preko Pisnice proti crpalki ni slepa ampak se nadaljuje mimo pokopalisca kjer se s kriziscem naveze na obstojeco regionalko od koder pa dalje poteka tudi kolesarska t.j. bivsa trasa zeleznice
V bistvu imava oba prav ... stara glavna cesta je zagrajena, res pa je sedaj možna vožnja (tudi z avtomobilom) po trasi železnice mimo pokopališča.
Tistih nekaj metrov vožnje po glavni cesti za kolesarje je nižje doli, kjer se konča cesta mimo pokopališča, nekaj metrov kasneje pa se dejansko začne kolesarska steza ...
V časopisu Slovenec (23.11.1930) sem ugledal članek "Na meji treh držav", kjer je bila omenjena tudi železniška postaja:
Letos so Ratečani dobili svojo postajo, za katero so se vsi toliko let tako močno prizadevali, zlasti njihov župnik, duhovni svetnik Lavtižar, pa župan, dobričina Pintbah . Prej so pač imeli postajališče, vozni listki se niso izdajali, blagovni promet je bil sploh izključen. Zdaj so zgradili ob velikih žrtvah občine stranski železniški tir, malo skladišče, skromno blagajnico. K postaji so razširili potrebno cesto, ponekod so jo na novo speljali. Ponosni so na to svoje delo, na ta uspeh; radi vam s ponosom in ponovnokrat povedo: zdaj imamo svojo postajo, ni nam več treba hodili v Kranjsko goro na postajo po blago.
363 napisal/-a:Po nekaj desetletjih bo spet vozil potniški vlak po planiški progi (vsaj po tistih nekaj sto metrih proge, ki je še ostala za industriski tir na Jesenicah). Z vlakom na smučarske skoke v Planico 50% ceneje
Na ogled finala svetovnega pokala 22. in 23. marca, se zapeljite z vlakom - kar 50% ceneje. Poskrbeli smo tudi za izredne vlake, ki peljejo do Hrušice in nazaj, od Hrušice oz od Jesenic do Planice pa je organiziran brezplačni avtobusni prevoz.
Posebna vlaka iz Mariborske, Dolenjske in Ljubljanske smeri, bosta vozila do začasnega postajališča Hrušica (ob parkirnem prostoru Spodnji Plavž). Na postaji Jesenice NE izstopate iz vlaka. Po prihodu vlaka na začasno postajališče Hrušica, vas bodo ob tiru čakali posebni avtobusi, označeni s smernimi tablami: "Z vlakom v Planico", ki vas bodo odpeljali v Planico. Pred vstopom v avtobus vozniku oz. kontrolorju pokažite svojo vstopnico za prireditev, ki je osnova za brezplačni prevoz.
Mater, direktorjem so lani junija (ob obremenilni vožnji 33) dali dvojec Pendolinov; naše skakalne junake, ki so eden redkih ponosov naše države, pa vozijo z jajcem od Desiroja...
TGV Lyria napisal/-a:Mater, direktorjem so lani junija (ob obremenilni vožnji 33) dali dvojec Pendolinov; naše skakalne junake, ki so eden redkih ponosov naše države, pa vozijo z jajcem od Desiroja...
Za tiste, ki se vozimo s pografitiranimi fiati in ugibamo, na kateri postaji je vlak ustavil, je tale vlak super!
20 let nazaj sem se lahko vozila z vlakom, ki je imel okna. Zdaj lahko o tem le sanjam.
mateja napisal/-a:
Za tiste, ki se vozimo s pografitiranimi fiati in ugibamo, na kateri postaji je vlak ustavil, je tale vlak super!
20 let nazaj sem se lahko vozila z vlakom, ki je imel okna. Zdaj lahko o tem le sanjam.
Če je pa Desiro super proti Fiatu, potem je pa to napačen planet...
Vem, desetkrat prežvečena tema, ampak prejšnje tedne sem ob vožnji iz LJ v Grahovo komaj čakal, da presedem iz jajca v Fiata...
@mateja in kaj pravi na "pobarvana" okna vlakovno osebje ? Ali lahko takšna zadeva od vlaka sploh prevaža potnike ? Morda pa bodo namesto oken sedaj LCD zasloni z reklamami ? Moja vprašanja sodijo v skupino "grafitarjev", pa vseeno.
V današnji oddaji Epilog na POP-u so imeli temo od Planice. Pokazali so tudi nekaj starih posnetkov, ki jih hrani Filmski arhiv RS, kjer je parkrat zelo nazorno pokazalo določene odseke železnice. Nekateri posnetki v barvni tehniki so zares čisti, takih še nisem videl. Vredno ogleda: http://www.24ur.com/novice/slovenija/planica-3.html" onclick="window.open(this.href);return false;