To s šinobusi je zanimivo vprašanje. Se ne spomnim, da bi kdaj videl fotografijo slednjih v MB. Po lastnem spominu jih po letu 1969 nisem videl nikoli, čeprav sva z očetom bila redna gosta na kolodvoru v MB vsaj enkrat na teden....
Zdravo!
V zvezi s šinobusi (Goša) v Mariboru se spominjam redne zveze 1 x dnevno na relaciji Varaždin - Čakovec - Maribor in nazaj. Lahko da je šlo za isto gernituro, kot jo omenja @_Borsig_. Takrat sem se čudil manevru, da je vlečno vozilo pred povratkom moralo zapeljati okoli prikolice in se pripeti na drugem koncu le-te; danes seveda vem, čemu je to bilo potrebno!
Na znam pa te zveze več časovno umestiti. Tudi ni trajala zelo dolgo, morda celo eno samo voznoredno obdobje.
Peter 5 napisal/-a:...Takrat sem se čudil manevru, da je vlečno vozilo pred povratkom moralo zapeljati okoli prikolice in se pripeti na drugem koncu le-te; danes seveda vem, čemu je to bilo potrebno!
Ali lahko, prosim, razlago napišeš še za nas, neznalice?
Peter 5 napisal/-a:Gošine prikolice niso imele upravljalskega pulta, vlečno vozilo pa dva - na vsaki strani enega!
Ah. S šinobusom sem se peljal samo enkrat okoli leta 1978 od Ljubljane do Pule in takrat nisem bil pozoren. Sem pa bil pod vtisom, da je imela prikolica en upravljalski pult. Očitno me je vtis varal
Pozdrav!
Prikolice šinobusa niso imele pregrade ob koncih,ampak po celi širini sedeže.Pa prav lep pogled na progo.
S šinobusi sem se največ prevozil na relaciji Lendava-Čakovec.V 70desetih letih so obvladovali tudi na
na progah Čakovec-Kotoriba in Čakovec-Varaždin.
Kakor je že navedel Borsig,se spomnim kakšne vožnje s Ptuja do Moškanjc,vendar zelo malo.Verjetno so
te garniture bile iz Čakovca.
Jaz se "litorine"na progi proti Reki na spomnim! V spominu okrog leta 1972 imam voznjo z gomulko do Pivke in potem prestop do Narin-a'ali pa s klasiko iz Lj.do Narina!
Sinobusi pa so v mojih spominih 1968 vozili Lj. NM. no mi (starsi) smo izstopili na Veliki Loki.
Na Youtubu je letos Frank Hribarobjavil več barvnih kratkih filmov iz leta 1952. Med njimi je tudi ta, ki je bil označen kot Neznano kje, Slovenija. V rubriki Železnica skozi čas sem postavil vprašanje glede lokacije in dobil pojasnilo EG 3100, da je to naselje Narin. Zanimiv pa je film med 45. in 53. sekundo, kjer je posnet najbrž EMU ( svetlo modra barva ) med vožnjo proti Pivki.
Piše, da so po vojni nekatere garniture ostale. V linku je tudi slika nesreče v Rakeku iz leta 1956. Čeprav je v teh koncih vozila tudi specialna (samo ena garnitura) EMV 310/314 (ALe 883), ki je bila modre barve, ampak podatek lokalpatriotov Rijeka ni skladen z letnico 1952, saj naj bi jo po vojni usposobili šele leta 1958.