Obrabljenost Pendolinov
Obrabljenost Pendolinov
Zanima me kdaj se bodo renoviraoi Penolinote saj imajo že obrabljeno notranjost in zjahane sedeže. Ali bodo vgradili zaslone za prikaz zemljevida in postaj, kot jih ima RailJet?
Mimogrede me pa še zanima zakaj radio na Pendolinotu, ki je ob vsakem sedežu ne dela. Pa še zanima me kakšne načrte so SŽ imele leta 2000, ko so kupile Pendolinote in uvedle ICS.
Lp ICE
Mimogrede me pa še zanima zakaj radio na Pendolinotu, ki je ob vsakem sedežu ne dela. Pa še zanima me kakšne načrte so SŽ imele leta 2000, ko so kupile Pendolinote in uvedle ICS.
Lp ICE
By InterCity Express
Re: Obrabljenost Pendolinov
Ti pa si optimist....ICE napisal/-a:Zanima me kdaj se bodo renoviraoi Penolinote saj imajo že obrabljeno notranjost in zjahane sedeže. Ali bodo vgradili zaslone za prikaz zemljevida in postaj, kot jih ima RailJet?
Mimogrede me pa še zanima zakaj radio na Pendolinotu, ki je ob vsakem sedežu ne dela. Pa še zanima me kakšne načrte so SŽ imele leta 2000, ko so kupile Pendolinote in uvedle ICS.
Lp ICE
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: Obrabljenost Pendolinov
Radio na Pendolinih so ukinili, ker SŽ niso hotele plačevati licence za javno predvajanje glasbe. Mislim, da je bil to glavni razlog. Kar se ostalega tiče, je pa jasno prav tako problem denar za obnovo. Je pa res, da bi morali nujno vsaj sedeže spraviti v red, prav tako pa bi lahko na ICS nudili vsaj minimalne gostinske storitve(kavo, sokove in prigrizke).
Re: Obrabljenost Pendolinov
Pendolino je žal ena najbolj nasedlih naložb na SŽ. Originalno je bil zamišljen zelo dobro, kot pravi "premium" vlak, prvih nekaj let je tako tudi vozil, nato pa... saj sami vidimo, kaj je iz tega nastalo.ICE napisal/-a:Zanima me kdaj se bodo renoviraoi Penolinote saj imajo že obrabljeno notranjost in zjahane sedeže. Ali bodo vgradili zaslone za prikaz zemljevida in postaj, kot jih ima RailJet?
Mimogrede me pa še zanima zakaj radio na Pendolinotu, ki je ob vsakem sedežu ne dela. Pa še zanima me kakšne načrte so SŽ imele leta 2000, ko so kupile Pendolinote in uvedle ICS.
Lp ICE
Ne le radio, tudi gostinska ponudba in še kaj je bilo umaknjeno iz ICS. Kriminalno nevzdrževanje garnitur je prineslo kronično nedelovanje nagibne tehnike, zaradi česar ICS ni nič hitrejši od klasičnih vlakov, problemi s zjahanimi sedeži so vse bolj očitni, pa še kaj bi se našlo. In še vedno se zanj plačuje odločno previsok ICS dodatek, čeprav vlak realno ponuja dosti manj kot, recimo, EC Emona.
Zaslone za zemljevide itd. pa nima noben vlak iz 2. generacije Pendolina (ETR 460/470/480). Tej vlaki so nekoliko prestari za takšne hece. Za napovedovanje postaj bi kvečjemu potrebovali bolje usposobljeno osebje, kajti trenutno je na ICS po zvočniku pogosto moč slišati bosanski naglas...
Re: Obrabljenost Pendolinov
Joj, bosanski naglas pa mene res ne moti. Tako kot me tudi ne bi motil škotski naglas na angleških vlakih. Prave probleme pa si lepo povzel, TGV Lyria. ICS je pač najbolj očiten pokazatelj stanja potniškega prometa na železnicah pri nas. Če je že 'elitni' vlak takšen, kakšni so šele ostali. Upam, da bo kdaj bolje, da ne bo ostalo vedno le pri izjavah o pomembnosti javnega potniškega prometa, ko je pa treba kaj narediti na tem področju pa... še obstoječega ne znamo vzdrževati in ohranjati na nivoju.
Re: Obrabljenost Pendolinov
No...nagibna tehnika trenutno deluje na vseh. Le da je 001/002 v reviziji....še nekaj časa bo tako.TGV Lyria napisal/-a:Pendolino je žal ena najbolj nasedlih naložb na SŽ. Originalno je bil zamišljen zelo dobro, kot pravi "premium" vlak, prvih nekaj let je tako tudi vozil, nato pa... saj sami vidimo, kaj je iz tega nastalo.ICE napisal/-a:Zanima me kdaj se bodo renoviraoi Penolinote saj imajo že obrabljeno notranjost in zjahane sedeže. Ali bodo vgradili zaslone za prikaz zemljevida in postaj, kot jih ima RailJet?
Mimogrede me pa še zanima zakaj radio na Pendolinotu, ki je ob vsakem sedežu ne dela. Pa še zanima me kakšne načrte so SŽ imele leta 2000, ko so kupile Pendolinote in uvedle ICS.
Lp ICE
Ne le radio, tudi gostinska ponudba in še kaj je bilo umaknjeno iz ICS.Kriminalno nevzdrževanje garnitur je prineslo kronično nedelovanje nagibne tehnike, zaradi česar ICS ni nič hitrejši od klasičnih vlakov, problemi s zjahanimi sedeži so vse bolj očitni, pa še kaj bi se našlo. In še vedno se zanj plačuje odločno previsok ICS dodatek, čeprav vlak realno ponuja dosti manj kot, recimo, EC Emona.
Zaslone za zemljevide itd. pa nima noben vlak iz 2. generacije Pendolina (ETR 460/470/480). Tej vlaki so nekoliko prestari za takšne hece. Za napovedovanje postaj bi kvečjemu potrebovali bolje usposobljeno osebje, kajti trenutno je na ICS po zvočniku pogosto moč slišati bosanski naglas...
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: Obrabljenost Pendolinov
Zanimiva bi bila statistika izpadov nagibne tehnike za zadnjih 15 let. Sicer pa ta generacija pendolinov baje ni znana po kdo ve kakšni zanesljivosti. Kako se pa obnesejo novejše generacije pendolinov?
Re: Obrabljenost Pendolinov
etr 610 izvrstno. Imaš zaslon, ki ga pogrešaš, kjer ti kaže na zemljevidu kje si, govor za postaje je posnet v 4 jezikih, nagibna je vedno delovala-pri nizki hitrosti si konkretno čutil kako se nagne... V glavnem sem ti že v eni drugi temi povedal. Veliko boljši kot predhidna verzija...trance0 napisal/-a:Kako se pa obnesejo novejše generacije pendolinov?
Re: Obrabljenost Pendolinov
No, potem je to še en dokaz, da se ponavadi splača počakati, da neka tehnologija dozori, preden se jo nabavi... Sicer nisem nikjer omenjal, da pogrešam zaslone z zemljevidom, to je omenil ICE, a branil se jih tudi jaz ne bi. Verjamem, da so porodni krči te tehnologije zdaj več ali manj odpravljeni, a žal se tu bolj kot ne vsi zavedamo, da novih pendolinčkov na naših tirih najbrž še dolgo ne bo ali pa jih morda sploh nikoli ne bo. Četudi bi bili zaradi naših vijugastih prog še kako smiselni.
Re: Obrabljenost Pendolinov
Zanima me, kako je z osebjem oz. s sprevodnicami, ki so oblečene v sprevodniško uniformo, katere strežejo prigrizke in kavo, ali je to kakšno posebno delovno mesto ali to isto delo opravlja sprevodnica, se pravi bi se nekak reklo pomožna sprevodnica oz. sprevodniška natakarca.trance0 napisal/-a:prav tako pa bi lahko na ICS nudili vsaj minimalne gostinske storitve(kavo, sokove in prigrizke).
Spoštovani potniki, Slovenske železnice Vas pozdravljajo na vlaku InterCity Slovenija, naš vlak bo imel postanek v Zidanem Mostu, Celju, na Pragerskem in v Mariboru. Vse ostale informacije dobite pri vodji vlaka. Želimo Vam prijetno potovanje.
Re: Obrabljenost Pendolinov
Uau, čudež. Ampak poudarek je na besedi trenutno. To se lahko kaj hitro spremeni, kajne?cokla napisal/-a: No...nagibna tehnika trenutno deluje na vseh. Le da je 001/002 v reviziji....še nekaj časa bo tako.
Kolikor vem Čehi s svojimi SuperCity Pendolini, ki spadajo v to generacijo, niso nikoli imeli posebnih težav. Prav tako ne Finci in Britanci (Virgin Trains).trance0 napisal/-a:Zanimiva bi bila statistika izpadov nagibne tehnike za zadnjih 15 let. Sicer pa ta generacija pendolinov baje ni znana po kdo ve kakšni zanesljivosti. Kako se pa obnesejo novejše generacije pendolinov?
So pa novi Pendolini res vrhunski, preizkušeno v Švici (ETR 610). Vozijo izjemno tiho in mehko, hitrosti ne čutiš, nagib odličen.
Mene pa!!! ICS naj bi bil elitni vlak SLOVENSKIH železnic, in pričakoval bi, da se bo osebje vsaj naučilo slovenščine za delo na takšnem vlaku. Pa nisem nacionalist ali šovinist, ampak ena norma pa mora biti. Če smo pošteni, bi na ICS moral sprevodnik znati vsaj še angleško in recimo nemško, tako pa da niti slovensko ne zna - no comment!trance0 napisal/-a:Joj, bosanski naglas pa mene res ne moti. Tako kot me tudi ne bi motil škotski naglas na angleških vlakih.
Škotska in Anglija pa sta ena država, tako da ta trditev ne spada povsem v kontekst.
Re: Obrabljenost Pendolinov
Vsaka stvar se lahko hitro spremeni. Ampak zaenkrat nagibna tehnika deluje brezhibno.TGV Lyria napisal/-a:Uau, čudež. Ampak poudarek je na besedi trenutno. To se lahko kaj hitro spremeni, kajne?cokla napisal/-a: No...nagibna tehnika trenutno deluje na vseh. Le da je 001/002 v reviziji....še nekaj časa bo tako.
Nikoli ni bil in nikoli ne bo....TGV Lyria napisal/-a:
Mene pa!!! ICS naj bi bil elitni vlak SLOVENSKIH železnic, in pričakoval bi, da se bo osebje vsaj naučilo slovenščine za delo na takšnem vlaku. Pa nisem nacionalist ali šovinist, ampak ena norma pa mora biti. Če smo pošteni, bi na ICS moral sprevodnik znati vsaj še angleško in recimo nemško, tako pa da niti slovensko ne zna - no comment!
Škotska in Anglija pa sta ena država, tako da ta trditev ne spada povsem v kontekst.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: Obrabljenost Pendolinov
Gomulka je elitni vlak.
Spoštovani potniki, Slovenske železnice Vas pozdravljajo na vlaku InterCity Slovenija, naš vlak bo imel postanek v Zidanem Mostu, Celju, na Pragerskem in v Mariboru. Vse ostale informacije dobite pri vodji vlaka. Želimo Vam prijetno potovanje.
Re: Obrabljenost Pendolinov
ICS je bil ob prihodu na slovenske tire mišljen kot "premium service". To se še vedno pozna predvsem pri ceni pri čem drugem pa žal ne, "premium" je kmalu šel po gobe. Bi bilo pa prav, da bi vlak nazaj dvignili na nivo, primeren ceni...cokla napisal/-a: Nikoli ni bil in nikoli ne bo....
Re: Obrabljenost Pendolinov
Ta "premium service" so bile mokre sanje nekaterih...ki so se hitro "polulali"...TGV Lyria napisal/-a:ICS je bil ob prihodu na slovenske tire mišljen kot "premium service". To se še vedno pozna predvsem pri ceni pri čem drugem pa žal ne, "premium" je kmalu šel po gobe. Bi bilo pa prav, da bi vlak nazaj dvignili na nivo, primeren ceni...cokla napisal/-a: Nikoli ni bil in nikoli ne bo....
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )