SIEMENS Desiro, SŽ 312/317
Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317
Edino pravo nadomestilo za Pendolinota je DMG 711. Ne vem zakaj se je odstopilo od namere, nadomeščati iCS na ta način (nekaj zelencev je bilo že prebarvanih v ICS barvo).
Če pa pogledamo v tujino, se hitre vlake vedno nadomešča s klasiko. Da pa je Desiro za nadomeščanje ICS totalno neprimeren, je menda jasno vsem. Avstrijci verjetno Railjeta ne nadomeščajo s Talentom...
Če pa pogledamo v tujino, se hitre vlake vedno nadomešča s klasiko. Da pa je Desiro za nadomeščanje ICS totalno neprimeren, je menda jasno vsem. Avstrijci verjetno Railjeta ne nadomeščajo s Talentom...
Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317
Pospešek postane pomemben (tako pri vlakih kot pri ostalih prevoznih sredstvih) kadar je zaustavljanj relativno veliko.
In ja, ko/če bodo na Štajersko pripustili Žive, tudi pospeški pri klasiki ne bodo več problem. Ostal bo le še problem vstopanja in izstopanja kot ga je omenil že BP1. In prav vse pomanjkljivosti (pospeški, vstopanje, ...), poleg pa še nižja max hitrost, tarejo Zelenca kot nadomestek za Pendolinota. Edino, v čemer Zelenci prekašajo Desirote, je udobje sedenja.
In ja, ko/če bodo na Štajersko pripustili Žive, tudi pospeški pri klasiki ne bodo več problem. Ostal bo le še problem vstopanja in izstopanja kot ga je omenil že BP1. In prav vse pomanjkljivosti (pospeški, vstopanje, ...), poleg pa še nižja max hitrost, tarejo Zelenca kot nadomestek za Pendolinota. Edino, v čemer Zelenci prekašajo Desirote, je udobje sedenja.
LP, Metod
Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317
Ki pa je poleg klime tudi najbolj pomembno, če naj bo to "premium" vlak, kajne?mkx napisal/-a: Edino, v čemer Zelenci prekašajo Desirote, je udobje sedenja.
(Čeprav to tudi ICS ni več...)
Zelenec je vedno bil nekaj več od ostalih vlakov, pa tudi ni dosti počasnejši na relaciji LJ-MB od Pendolina z nedelujočim nagibanjem.
Če pa ne 711, pa vsaj klasika. Pri njej pa je bolj problem pomanjkanje klimatiziranih vagonov kot pospeški. Čeprav še vedno boljše od Desiroja...
Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317
V bistvu je debata o tem, kaj je pomembnejše, hitrost ali udobje, čisti anahronizem. Imajo pa različni ljudje različne poglede na to, kaj je premijsko. V civiliziranem svetu, katerega del bi radi bili, gre to dvoje čisto lepo skupaj, pri nas pa očitno ne. Glede na število vlakov in pretočnost proge niti ni možnosti, da bi imeli posebej hitre in posebej udobne vlake. Realnost pa je, da imamo počasne in pretežno neudobne vlake.
Pri podaljševanju Pendolinovega voznega časa pa je poleg Vmax nadomestne garniture treba upoštevati tudi pospeške pri višjih hitrostih. To je pomembno pri spreminjanju progovne hitrosti (npr. 80 km/h, pa 100 km/h pa 120 km/h pa 80 km/h pa 100 km/h), kjer precej višja Desirova moč omogoča dosti boljše prilagajanje potovalne hitrosti tisti, ki je na progi dovoljena. Zelenec ima malce več kot 1/4 Desirove moči, Zelenčeva teža pa je le malo manjša kot pri Desiru.
Pa še malo OT: izpred kakšnih 35 let se spomnim vica o tem, kaj naziv podjetja Viator pomeni ... bolj, kot se je temu pomenu približal SŽ Potniški promet, se praktično ne da.
Vic pa je šel nekako tako:
A: Kaj pomeni Viator?
B: Ne vem. Kaj?
A: Vaši Izrabljeni Avtobusi Težko Odpeljejo Redno
In potem je obstajalo še nadaljevanje - vendar se temu SŽ Potniški promet žal ne približuje:
A: Kaj pa pomeni Viator, če ime prebereš od konca proti začetku?
B:
A: Res Odpeljejo Težko, Ampak Imajo Voljo.
Najbrž je bilo v tistih časih v tem vicu tudi zrno resnice, vendar pa se zaposleni v Viatorju niso zmrdovali (vic sem slišal iz ust Viatorjevih šoferjev), je pa približno isto veljalo tudi za vsa ostala prevozniška podjetja tega konca Jugoslavije.
Pri podaljševanju Pendolinovega voznega časa pa je poleg Vmax nadomestne garniture treba upoštevati tudi pospeške pri višjih hitrostih. To je pomembno pri spreminjanju progovne hitrosti (npr. 80 km/h, pa 100 km/h pa 120 km/h pa 80 km/h pa 100 km/h), kjer precej višja Desirova moč omogoča dosti boljše prilagajanje potovalne hitrosti tisti, ki je na progi dovoljena. Zelenec ima malce več kot 1/4 Desirove moči, Zelenčeva teža pa je le malo manjša kot pri Desiru.
Pa še malo OT: izpred kakšnih 35 let se spomnim vica o tem, kaj naziv podjetja Viator pomeni ... bolj, kot se je temu pomenu približal SŽ Potniški promet, se praktično ne da.
Vic pa je šel nekako tako:
A: Kaj pomeni Viator?
B: Ne vem. Kaj?
A: Vaši Izrabljeni Avtobusi Težko Odpeljejo Redno
In potem je obstajalo še nadaljevanje - vendar se temu SŽ Potniški promet žal ne približuje:
A: Kaj pa pomeni Viator, če ime prebereš od konca proti začetku?
B:
A: Res Odpeljejo Težko, Ampak Imajo Voljo.
Najbrž je bilo v tistih časih v tem vicu tudi zrno resnice, vendar pa se zaposleni v Viatorju niso zmrdovali (vic sem slišal iz ust Viatorjevih šoferjev), je pa približno isto veljalo tudi za vsa ostala prevozniška podjetja tega konca Jugoslavije.
LP, Metod
Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317
Pustimo hitrost s pospeški ob strani. Če bi SŽ in država kot njihov lastnik kaj dala na kakovost potniškega prometa, bi danes vsa stvar izgledala precej drugače. Dokler pa ne bodo klasični vagoni vsaj klimatizirani, ne verjamem, da jih bodo uporabili kot nadomestilo za pendolino garniture. IMHO bi bila najboljša rešitev nakup dodatnih in obnova obstoječih EMG z nagibno tehniko, a tega filma najbrž ne bomo videli.
Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317
V času zapore vozimo namesto 506 vlak 2008, ki vozi po voznih časih 312. V Mb lahko pripeljem redno s 5 vagoni in Mopedom.trance0 napisal/-a:Zaradi omejitve hitrosti večine vagonov, ki je, če se ne motim, 120 km/h. Desiro pa lahko vozi 140 km/h. Res ni veliko odsekov, kjer bi se to poznalo, vendar nekaj dodatnih minut zamude bi pa verjetno vseeno bilo.
Če ne bi bilo počasnih hitrosti ob zapori tira.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317
S Mopedom so pospeški boljši...mkx napisal/-a:Pospešek postane pomemben (tako pri vlakih kot pri ostalih prevoznih sredstvih) kadar je zaustavljanj relativno veliko.
In ja, ko/če bodo na Štajersko pripustili Žive, tudi pospeški pri klasiki ne bodo več problem. Ostal bo le še problem vstopanja in izstopanja kot ga je omenil že BP1. In prav vse pomanjkljivosti (pospeški, vstopanje, ...), poleg pa še nižja max hitrost, tarejo Zelenca kot nadomestek za Pendolinota. Edino, v čemer Zelenci prekašajo Desirote, je udobje sedenja.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317
Verjamem, da je to čisto mogoče v marsikaterem primeru. Ampak z recimo 4 pulmani pospeševanje od 100 km/h do, recimo, 120 km/h?cokla napisal/-a:S Mopedom so pospeški boljši...
LP, Metod
Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317
Z dobro napetostjo z lahkoto držiš vozne čase...mkx napisal/-a:Verjamem, da je to čisto mogoče v marsikaterem primeru. Ampak z recimo 4 pulmani pospeševanje od 100 km/h do, recimo, 120 km/h?cokla napisal/-a:S Mopedom so pospeški boljši...
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1639
- Pridružen: 09.11.2005, 22:40
- Kraj: Maribor
Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317
Pozdrav
Moram pa malo pohvaliti SŽ oz. strojevodje. Na rastežaju slovenskih prog, na katerih se dnevno vozim (MB-Poljčane-MB) so zamude minimalne oz. jih sedaj pridelamo ned Slovensko Bistrico in Pragerskim zaradi obnove.... Ali pa, če vozi polovični Desiro . S to stranjo usluge sem zadovoljen....
LP
Jože
Moram pa malo pohvaliti SŽ oz. strojevodje. Na rastežaju slovenskih prog, na katerih se dnevno vozim (MB-Poljčane-MB) so zamude minimalne oz. jih sedaj pridelamo ned Slovensko Bistrico in Pragerskim zaradi obnove.... Ali pa, če vozi polovični Desiro . S to stranjo usluge sem zadovoljen....
LP
Jože
Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317
Vlak 2266 na relaciji Dobova - Ljubljana ob petkih, ko vozi v sestavi mopeda in 5 vagonov glede na ostale dni, ko vozi desiro, do Ljubljane pridela 5 - 10 minut zamude.cokla napisal/-a:Z dobro napetostjo z lahkoto držiš vozne čase...mkx napisal/-a:Verjamem, da je to čisto mogoče v marsikaterem primeru. Ampak z recimo 4 pulmani pospeševanje od 100 km/h do, recimo, 120 km/h?cokla napisal/-a:S Mopedom so pospeški boljši...
Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317
Kakor kdaj ter odvisno od prometne situacije.....in odvisno kdo ga vozi. So dnevi ( tudi jaz se z njim večkrat pelje ) ko pripelje redno.Mičo napisal/-a:
Vlak 2266 na relaciji Dobova - Ljubljana ob petkih, ko vozi v sestavi mopeda in 5 vagonov glede na ostale dni, ko vozi desiro, do Ljubljane pridela 5 - 10 minut zamude.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317
Pa,ali ni bilo receno,da pri Desirojih "redno"izpada "popolna"vleka?mkx napisal/-a:Pa morda bi k nekaj daljšim voznim časom prinesli tudi malce slabši pospeški pri klasiki. Tričlenski Desiro ima približno enako moč kot Moped, klasika z enako sedežno kapaciteto (188 sedežev, to je približno 3 vagoni Bl) pa je približno enkrat težja. In pri tem še zanemarimo morebitno boljšo krivuljo vlečne sile pri Desirotu (zaradi frekvenčno krmiljenih AC vlečnih motorjev).
Lp.
Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317
S tistimi škatlami na strehi , mi ni všeč, zakaj so sploh?
Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317
Klimaanlagemaxima napisal/-a:S tistimi škatlami na strehi , mi ni všeč, zakaj so sploh?