REGAN 664
Re: REGAN 664
Živjo mene pa zanima čemu služi 3. Ročica pri reganu. (3. Od spodaj navzgor)
Hvala za odgovore
Hvala za odgovore
lep pozdrav. Noell
Re: REGAN 664
0 parne lokomotive, ki niso bile 01.01.1959 starejše od 50 letdingo napisal/-a:Imam pa vprašanje kaj je s številkama 1 in 2. Sta bili mogoče rezervirani za parno vleko?
1 parne lokomotive, ki so bile 01.01.1959 starejše od 50 let
Re: REGAN 664
prosim vas za odgovornoell napisal/-a:Živjo mene pa zanima čemu služi 3. Ročica pri reganu. (3. Od spodaj navzgor)
Hvala za odgovore
lep pozdrav. Noell
Re: REGAN 664
Manipulator elektro dinamične zavore.
Re: REGAN 664
Eden je zdajle parkiran na Grosupeljski zelezniski postaji (menjal Kennedy-ja) - bojda krene jutri zjutraj okoli 6te proti Kocevju - v kolikor bi koga zanimalo.
Lp F
Lp F
Re: REGAN 664
V Grosuplju 14.4.2015
Lp, F
Lp, F
- RitterVonGhega
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1431
- Pridružen: 13.09.2012, 14:35
- Kraj: Maribor
- Kontakt:
Re: REGAN 664
Dober dan !!!
danes sem bil pri CD Studenci , pogovori o Regan je rekel bo ostane vozni park pri SŽ , ne bo prodal nič !!
664.114 + 116 oba dela revizija , mogoče konec jeseni (bom slika na FB za ECC)
664-115 in 101 je oba zunaj in čaka bo revizija..
661-164 je bo revizija potem prodam za tuji železnic !!!!!
661-414/415 oba ne vem in mogoče prodal ali ne bo , potem razrezali ...
LP !
danes sem bil pri CD Studenci , pogovori o Regan je rekel bo ostane vozni park pri SŽ , ne bo prodal nič !!
664.114 + 116 oba dela revizija , mogoče konec jeseni (bom slika na FB za ECC)
664-115 in 101 je oba zunaj in čaka bo revizija..
661-164 je bo revizija potem prodam za tuji železnic !!!!!
661-414/415 oba ne vem in mogoče prodal ali ne bo , potem razrezali ...
LP !
www.eurocitycard.blogspot.com novice in galerija..... :))
Re: REGAN 664
SŽSRitterVonGhega napisal/-a:661-164 je bo revizija potem prodam za tuji železnic !!!!!
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 101
- Pridružen: 26.09.2011, 17:13
Re: REGAN 664
Mene pa zanima, kje bi se dalo dobit originalen načrt za Regana oz. ali ga ima kdo slučajno v elektronski obliki.
Re: REGAN 664
Evo mogotca pod plinom (mislim, da je 109-ica) - standard ponedeljkov vlak NM > LJ, vprezen z vagoni polnimi novih Twingotov. Kocine pokonc!
- željko halambek
- Strojevodja I
- Prispevkov: 413
- Pridružen: 26.06.2006, 18:16
- Kraj: BREŽICE
Re: REGAN 664
Malo prej sem videl na hrvaškem forumu naslednjo informacijo:RitterVonGhega napisal/-a:Dober dan !!!
danes sem bil pri CD Studenci , pogovori o Regan je rekel bo ostane vozni park pri SŽ , ne bo prodal nič !!
664.114 + 116 oba dela revizija , mogoče konec jeseni (bom slika na FB za ECC)
664-115 in 101 je oba zunaj in čaka bo revizija..
661-164 je bo revizija potem prodam za tuji železnic !!!!!
661-414/415 oba ne vem in mogoče prodal ali ne bo , potem razrezali ...
LP !
http://www.zeljeznice.net/forum/index.p ... ama/page-5
ZlayoZg napisal/-a:
Slovenski Reagan 664 116 ide na Zitnjak gdje bi trebali stici za 10-ak minuta,vuce ga ASEA 004.Zna se kojim povodom?
Re: REGAN 664
Govora je o homologaciji
A ni nekdo dejal, da je dizel vleka strošek?
A ni nekdo dejal, da je dizel vleka strošek?
Re: REGAN 664
Dejstvo pa je da se tem stroškom zaradi številnih razlogov in pa tudi iz ekonomskega vidika ni mogoče popolnoma izogniti, kajti elektrifikacija nekaterih lokalnih prog bo tudi v prihodnje predraga, zato upam da bodo Regani 664 tudi v prihodnje še naprej veselo vozili na naši lokalni progi med Gornjo Radgono in Ljutomerom.Re 4/4 napisal/-a:Govora je o homologaciji
A ni nekdo dejal, da je dizel vleka strošek?
Re: REGAN 664
Ne to. Mislim, da je direktor SŽ-ja govoril, kako imajo prevelik strošek zaradi "zastarele" dizel vleke v času žleda. A je sedaj to pozabljeno, ko bodo vozili z njimi po "ljepi njihovi"? Ni bilo govora o nakupu nekaj bolj ekonomičnega (rabljene dizelke)? Očitno je 664 za SŽ steber vleke na dizel področju, četudi dražji.jurij napisal/-a: Dejstvo pa je da se tem stroškom zaradi številnih razlogov in pa tudi iz ekonomskega vidika ni mogoče popolnoma izogniti, kajti elektrifikacija nekaterih lokalnih prog bo tudi v prihodnje predraga..
Me to vse bolj spominja na včerajšnji zaplet v teš-u. Le zakaj direktor ni pustil omejevanje proizvodnje? V vprašanju je zagotovo odgovor...