Pisalo je v ...
Pisalo je v ...
Dnevnik, 27.2.2005
Govorijo o potrebni obnovi zgornjega ustroja. Se strinjam, ampak glede na to, da omenjajo predor in most, je jasno, da je potrebna tudi obnova spodnjega ustroja. Tako če smo malo pikolosvski.
Druagače pa upam, da se ne bo rabilo zgoditi kaj resnega, da se stvari premaknejo. Ker kolikor vem, je že bilo tudi nekaj iztirjenj Fiatov zaradi skal na progi - na srečo vedno samo z materialno škodo.
Druagače pa upam, da se ne bo rabilo zgoditi kaj resnega, da se stvari premaknejo. Ker kolikor vem, je že bilo tudi nekaj iztirjenj Fiatov zaradi skal na progi - na srečo vedno samo z materialno škodo.
Žal je bilo na Bohinjski progi v zadnjih nekaj letih takih dogodkov kar nekaj, lahko rečem preveč; k sreči brez posledic za ljudi. Seveda pa postavljajo taki dogodki varnost na progi pod vprašaj in kažejo na neustrezno vzdrževanje proge oz. brežin nad njo. Prav je, da na take pomankljivosti diskretno opozarjamo, z željo oz. namenom, da se stanje izboljša. Ne smejo pa ti dogodki kakor tudi razne sodbe o varnosti proge izpasti kot splošna slaba reklama za Bohinjsko železnico. Zavedati se moramo namreč njenih ogromnih neizkoriščenih potencialov, posebno na področju turizma, zato je treba sedanje težave čimhitreje, čimbolj učinkovito in - tudi, zaradi vtisa v javnosti - čimbolj neopazno odpraviti. Torej, ko govorimo o teh stvareh, naj velja pravilo: kolikor slabega, vsaj toliko tudi dobrega!
Članek, ki je bil objavljen v Dnevniku, bazira na nekoliko starih virih. Bolje bi bilo, če bi se g. Alič oprl na tiskovno sporočilo Mestne občine Nova Gorica in raje zapisal kaj več o sestanku županov in predstavnikov HSŽ (prisoten je bil tudi generalni direktor dr. Jurkovič) prejšnji petek v Novi Gorici. Sporočilo si lahko preberete na spletni strani http://www.nova-gorica.si v rubriki Sporočila za javnost.
Članek, ki je bil objavljen v Dnevniku, bazira na nekoliko starih virih. Bolje bi bilo, če bi se g. Alič oprl na tiskovno sporočilo Mestne občine Nova Gorica in raje zapisal kaj več o sestanku županov in predstavnikov HSŽ (prisoten je bil tudi generalni direktor dr. Jurkovič) prejšnji petek v Novi Gorici. Sporočilo si lahko preberete na spletni strani http://www.nova-gorica.si v rubriki Sporočila za javnost.
Tako počasi se prebujamo ...
Fiat 102 pa kar veselo vozi, je bilo pa res takrat tole na Bledu kar grozno videti - posebno 814-102, ki je ležal v gozdu pod progo nagnjen za najmanj kakih 30 stopinj ... Prav čudno je bilo hoditi po vlaku "v hrib", ker si se moral držati za sedeže, da nisi zdrsnil navzdol ... Govorim iz lastnih izkušenj, ampak upam, da so bile to prve in zadnje take izkušnje in da ne bo imel še kdo priložnosti doživeti takega "tobogana"!
Srečno!
Srečno!
Tako počasi se prebujamo ...
- Mojster_Strojevodja
- Direktor
- Prispevkov: 1960
- Pridružen: 09.08.2005, 19:43
- Kraj: Bled
- Kontakt:
Gapi_1, tvoj zadnji prispevek se prestavil v kategorijo Izredni dogodki.
http://www.vlaki.info/forum/viewtopic.php?t=219
http://www.vlaki.info/forum/viewtopic.php?t=219
Če ne gre uporabi večje kladivo.
"Half the job is in the discovery; the other half is having the courage to present the findings."
"Everyone is a genius at least once a year. The real geniuses simply have their bright ideas closer together."
"Half the job is in the discovery; the other half is having the courage to present the findings."
"Everyone is a genius at least once a year. The real geniuses simply have their bright ideas closer together."
Re:
Minilo je 9 (devet..) let in...stanje je enako,ce ne celo slabse!Progar napisal/-a:Še slikovni dokaz - iztirjenje 14. 10. 2000 malo za predorom pri postaji Bled Jezero.541 napisal/-a:Ker kolikor vem, je že bilo tudi nekaj iztirjenj Fiatov zaradi skal na progi - na srečo vedno samo z materialno škodo.
Mislim,da bo v naslednjih letih vse "spodneslo"!(bolj mislim na vodstvo ne na progo-a se bojim da bo obratno)!
Re: Pisalo je v ...
Saj ni čudno, da je šlo v graben, če so pa sod nastavili. Vandalizem...
Lep dan
Tomaž
Lep dan
Tomaž