Pa dobro, kaj si ti predstavljaš? Ali vagon-do dva v povprečju na dan, za tebe ni promet? Kaj pa ko je na kar dosti odsekih industrijskih tirov v SLO železniškem omrežju takšna količina tedenska in ne dnevna... Pa se prav tako šteje za tovorni promet...Pa tudi malo mešaš pojme, ali pa ne prečitaš dobro kaj kdo napiše. Kozmetike Lek že dolgo več ne dela in sem jo omenil v zgodovinskem smislu. Ko je Lek kozmetika delala z polno paro, je tedensko prišlo ali odšlo v/iz Lek-a tudi 10 vagonov tedensko...Ker je politika Novartisa in s tem tudi Lek-a, da se čim manj obremenjuje okolje tudi kar se transporta tiče, je delni prehod na železnico popolnoma razumljiv...Predvsem kar se transporta v vzhodi del Evrope tiče in dejanska povezava z SLO železniškim omrežjem niti ni potrebna...Ljubitelj napisal/-a:O tem, da bo pakirni center zdravil generiral tovore za železniški prevoz pa nekako ne verjamem, kakor tudi ne v to, da bi bila kozmetika generator tovora. Mogoče kakšna cisterna alkohola, kaj več pa. Pod slabim stanjem gospodarstva, ki generira železniški prevoz je mišljena Naftna in kemijska industrija, ki pa je nekam na poti v propad...., vsaj po poročanju osrednjih medijev, Mogoče imate kakšne drugačne informacije.
Še pivovarniška industrija ne uporablja več industrijskih tirov, pa porabi precej slada, merjeno v desettisočih ton. In so ga pred 13 leti tako rekoč tedensko dostavljali iz Strassburg-Haffen v Laško ali Union.
LPL
L.P.