mkx napisal/-a:Igor T napisal/-a:Je teža tud važna ?
Teža je sorazmerna z volumnom telesa in če so dimenzije v razmerju 1:8, je volumen v razmerju 1:512. Kar bi pomenilo težo modela Kenedija tam okoli 210kg (in moč motorja okoli 2,5kW
). Takole na oko se mi zdi, da bi imel model v tem razmerju težo tukaj nekje (dolžina bi vendarle bila okoli 2,3m) ali celo malce večjo, verjetno pa bi se notri dalo stisniti motor z malce večjo močjo kot omenjenih 2,5kW ...
Bi prosil mojstre graditelje vozil te tirne širine da komentirajo glede teže ...
Moj pogled na to je malo drugače.
Ko imaš izbran model -veš dimenzije razpoložljivega prostora.
Od tu naprej pa je vse podvrženo -dobrim karakteristikam (moč, hitrost, vlečna sila) -Spraviti čim več moči v razpoložljiv prostor.
Za vlečne motorje bi izbral motorje od električnih skuterjev. (dovolj so tenki da jih lahko uporabiš za tramvajsko obešenje.
Prenos zobniški z ravnim ozobjem (iskreno povedani všeč mi je kovinski zvok zobnikov)
http://www.ebay.de/sch/i.html?_from=R40 ... r&_sacat=0
Jaz bi na vsako os dal motor med 750W -1000W (1000W bi bilo zame čisto sprejemljivo
).
Več informacij na 9 strani Gozdna železnica Raka
Teža take lokomotive pa seveda pri 6KW ne sme biti ravno zanemarljiva saj drugače nebi imela nobene vlečne sile. Menim da bi taka lokomotiva morala imeti med 200 in 300kg. Kar pri konfiguraciji alternatorja, motorja, akumulatorja, kompresorja, hladilnega in zavornega sistema... niti ni težko doseči.
LP,
Primož