Razne slikce od tu in tam 5.del
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1639
- Pridružen: 09.11.2005, 22:40
- Kraj: Maribor
Re: Razne slikce od tu in tam 5.del
Pozdrav
@Anzee ga je ujel v Šiški, jaz pa v petek, 17.04.2015 v Poljčanah....
LP
Jože
@Anzee ga je ujel v Šiški, jaz pa v petek, 17.04.2015 v Poljčanah....
LP
Jože
Re: Razne slikce od tu in tam 5.del
Predsednik (661-032) počiva na Rakovniku. Slikano včeraj, 2.6.2015
Re: Razne slikce od tu in tam 5.del
Takole je sedaj ko so na Letališki cesti v Ljubljani pobrali tire ven...
Tjakaj je peljal vlak v Atlantis
Nekaj tira se še vidi...
Skozi sedaj že bivši Npr vodi nova cesta...
Tjakaj je peljal vlak v Atlantis
Nekaj tira se še vidi...
Skozi sedaj že bivši Npr vodi nova cesta...
Danes storite prijazno dejanje "kar tako". Kadar naredite nekaj dobrega za druge, postanete sami srečnejši.
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 2161
- Pridružen: 17.08.2006, 8:57
- Kraj: Brežice
Re: Razne slikce od tu in tam 5.del
Kdaj so ukinili promet proti Atlantisu?
S 661 bi pa lahko vlekli muzejski vlak v vročem in sušnem obdobju, 664 še ni taka starina.
Imeno, 4.7.2015
S 661 bi pa lahko vlekli muzejski vlak v vročem in sušnem obdobju, 664 še ni taka starina.
Imeno, 4.7.2015
Re: Razne slikce od tu in tam 5.del
Al pa vsaj s kakšno 642 brez pluga, izgleda zelo oldyBrižitka 363 napisal/-a:S 661 bi pa lahko vlekli muzejski vlak v vročem in sušnem obdobju, 664 še ni taka starina.
Re: Razne slikce od tu in tam 5.del
Đura ne bi mogla držati voznih časov od 25-026ŽAT32 napisal/-a:Al pa vsaj s kakšno 642 brez pluga, izgleda zelo oldyBrižitka 363 napisal/-a:S 661 bi pa lahko vlekli muzejski vlak v vročem in sušnem obdobju, 664 še ni taka starina.
LP, Metod
Re: Razne slikce od tu in tam 5.del
Hja, je pa dalj časa luštnomkx napisal/-a:Đura ne bi mogla držati voznih časov od 25-026
Re: Razne slikce od tu in tam 5.del
Se močno bojim, da to ni čisto res. V starih časih pred elektrifikacijo so lokomotive 642/643 prepeljale marsikateri tovorni ali brzi vlak na progi Mb-Zm in so bile v grobem ekvivalentne seriji 06. 06 in 25 se pa težko primerjata, že zaradi same razlike v adhezijski teži, ki je za 06 72 ton (pozor na wiki je narobe 16t/os). Seveda je 06 mnogo zmoglivejša od 025. Ne nazadnje je pa vlečna sila lokomotive 643 (642 je dokaj podobna, pri adhezijski teži kakih 64 ton) 10.500 daN pri Vmintr 16,5 km/h. Speljavna vlečna sila je pa reda 16.000daN. Dvomim da pride 025 približno blizu tem podatkom (adhezijska teža 64t ali ce manj), kar pa veja tudi za 06 serijo, saj so za parnjače Vmintr tipično okoli 12 km/h zaradi omejene moči kotla.Đura ne bi mogla držati voznih časov od 25-026
LPL
Re: Razne slikce od tu in tam 5.del
Hmmm Ljubitelj, jaz v svojem postu na koncu citiranega stavka vidim enega smeškota ki po mojem mnenju močno relativizira vse v tistem stavku napisano. Ti tistega smeškota ne vidiš?Ljubitelj napisal/-a:Se močno bojim, da to ni čisto res.Đura ne bi mogla držati voznih časov od 25-026
LP, Metod
Re: Razne slikce od tu in tam 5.del
Jaz vidim samo enega Mr. Greena, ki ni ravno smeško. Sicer pa postajajo teme o muzejskih lokomotivak malo brezvezne, saj je velik del voznega parka SŽ že muzejske kategorije. Kakšna je pa sploh razlika v "muzejski vrednosti" serijsko štancane vojne parne lokomotive (SŽ033), ki pravzaprav v obdobju parnih lokomotiv na omrežju JŽ ni nikoli videla SŽ ( v Slovenijo je prišla na koncu parne vleke, ker pač drugod niso bile več potrebne) in prvimi elektro dizelsko lokomotivami za službo na glavnih progah serije 661, ki so samo 17 let mlajše in so prinesle preobrat v razvoju železnic na naših tleh?Ti tistega smeškota ne vidiš?
LPL
Re: Razne slikce od tu in tam 5.del
Emmm, a Ti mešaš adhezijsko težo celotne lokomotive in statično osno obremenitev? Za 06 je namreč 18t/os, adhezijska teža slabih 72 t, teža prazne lokomotive (brez tenderja) pa 92 ton. Poglej na http://www.miniaturna-zeleznica.com/index.php, kjer imaš skice in podatke o lokomotivah za podrobnosti.Ljubitelj napisal/-a:06 in 25 se pa težko primerjata, že zaradi same razlike v adhezijski teži, ki je za 06 72 ton (pozor na wiki je narobe 16t/os).Đura ne bi mogla držati voznih časov od 25-026
Mimogrede, osna obremenitev 25-ke je 14t/os, teža lokomotive 61,2 t (prazna), adhezijska pa 57t
Goran
Re: Razne slikce od tu in tam 5.del
Ljubitelj
.....06 in 25 se pa težko primerjata, že zaradi same razlike v adhezijski teži, ki je za 06 72 ton (pozor na wiki je narobe 16t/os).
Strela, pa ti razumeš kar prebereš, da me podučuješ o adhezijski teži serije 06? Lahko bi se obregnil ob slovensko wikipedijo, ki navaja napačno osno obremenitev 16 ton.. Sicer pa hvala lepa za nasvet, kjer se naj napajam, toda te stvari sem dodobra poznal že pred 50 leti, vendar sem ravno s te strani potegnil podatke! No, 25-ka me pa milo rečeno sploh ne zanima, to je bila tudi v mojih mladih letih neka obrobna stvar v primerjavo z 06.Gorchi:
Emmm, a Ti mešaš adhezijsko težo celotne lokomotive in statično osno obremenitev? Za 06 je namreč 18t/os, adhezijska teža slabih 72 t, teža prazne lokomotive (brez tenderja) pa 92 ton. Poglej na http://www.miniaturna-zeleznica.com/index.php, kjer imaš skice in podatke o lokomotivah za podrobnosti.
Mimogrede, osna obremenitev 25-ke je 14t/os, teža lokomotive 61,2 t (prazna), adhezijska pa 57t
Ne pozabi, da sem s parnimi lokomotivami gor zrasel, je pač moj oče bil vse življenje v zaposlen v Mb kurilnici ali v TŽV, pa ne kot kurjač, kljub temu da je imelu izpite za kurjača, strojevodjo...., pa še kakšen inšpetor za kotle je bil povrh... Sam sem pa kar nekaj let preživel delovne počitnice v TŽV v zavornem oddelku.
LP in brez zamere
Re: Razne slikce od tu in tam 5.del
Kot dve babi.....
Re: Razne slikce od tu in tam 5.del
ŽAT32, točno, ko dve babi.
Mi pa ni jasno, od kdaj ima SŽ 06 brez tenderja (prazna?) težo 92 toni. Tega podatka na priporočeni Tinetovi strani NI. Lokomotiva ima 6 (1-D-1) osi, nominalno po 18 ton in kolikor se spomnim je teža brez tenderja za serijo 05,06,30 okoli 106 ton ± kakšna tona. Mogoče se pa Gorchi ukvarja z zbiranjem ali odkupom sekundarnih surovin, potem bi pa teža 92 ton bila nekam pravšnja, toda s stališča "prometovanja" (sila lep novo hrvaški izraz) povsem irelevantna. So pa viri na internetu silno sporni. Wikipedija pravi med drugim osna obremenitev 16 ton, moč 1470 kW, Vmax 85 km/h, sila speljevanja 80 kN (8 ton po domače???, v časih dvojiških lokomotiv so jemali (prosto po spominu iz Farmakovskega) za efektivni koeficient trenja 0,15), izrazoslovje pa za crknit (razmer valjev, omehčava valjev, površina grila, lokomotiva ima prtljažnik za 10m3 goriva in 25 m3 vode), medtem ko priporočena Tinetova stran govori o Vmax=80 km/h, 1250 kW moči, skupni teži 117,2 t, še pri površini rešetke si nista strani podobni. Seveda so mpodatki o moči lahko različni, kajtilahko je govora o trajni moči kotla z nominalnim gorivom, lahko je govora o moči parnega stroja, ki pa ni trajna....
Bo potrebno pogledati uradne kurilniške podatke, da se ugotovi kaj je sploh resnica. Ampak to našega Gorchija sploh ne moti....
LPL
Mi pa ni jasno, od kdaj ima SŽ 06 brez tenderja (prazna?) težo 92 toni. Tega podatka na priporočeni Tinetovi strani NI. Lokomotiva ima 6 (1-D-1) osi, nominalno po 18 ton in kolikor se spomnim je teža brez tenderja za serijo 05,06,30 okoli 106 ton ± kakšna tona. Mogoče se pa Gorchi ukvarja z zbiranjem ali odkupom sekundarnih surovin, potem bi pa teža 92 ton bila nekam pravšnja, toda s stališča "prometovanja" (sila lep novo hrvaški izraz) povsem irelevantna. So pa viri na internetu silno sporni. Wikipedija pravi med drugim osna obremenitev 16 ton, moč 1470 kW, Vmax 85 km/h, sila speljevanja 80 kN (8 ton po domače???, v časih dvojiških lokomotiv so jemali (prosto po spominu iz Farmakovskega) za efektivni koeficient trenja 0,15), izrazoslovje pa za crknit (razmer valjev, omehčava valjev, površina grila, lokomotiva ima prtljažnik za 10m3 goriva in 25 m3 vode), medtem ko priporočena Tinetova stran govori o Vmax=80 km/h, 1250 kW moči, skupni teži 117,2 t, še pri površini rešetke si nista strani podobni. Seveda so mpodatki o moči lahko različni, kajtilahko je govora o trajni moči kotla z nominalnim gorivom, lahko je govora o moči parnega stroja, ki pa ni trajna....
Bo potrebno pogledati uradne kurilniške podatke, da se ugotovi kaj je sploh resnica. Ampak to našega Gorchija sploh ne moti....
LPL
Re: Razne slikce od tu in tam 5.del
Ljubitelj,
znaš biti hudo žaljiv, moram reči. Če rabiš "uradne" podatke o 06, potem Ti pomagam lahko s podatki iz knjižice z napisom "Skice i glavni podatci lokomotiva", katero je je izdala (zbrala) Sekcija za vuću vozova leta 1955:
http://issuu.com/miniaturnazelez/docs/s ... 13/2861127
V tej knjižici imaš za 06 napisane vse podatke, med katerimi so tudi oni, katere sem napisal v prejšnji objavi. Ampak mi ne verjameš na besedo...
Sedaj pa, ker se Ti je ne ljubi prelistati, bom zate prepisal podatke iz te knjižice:
Teža lokomotive:
- prazna 92,735t
- v službi 101,40t
- adhezijska 71,875t
Teža tenderja:
- prazen 24,545t
- v službi 59,88t
Skupna teža lokomotive in tenderja:
- prazna: 117,28t
- v službi 161,28t
Predvidevam, da se za računanje osne obremenitve upošteva statična obremenitev in ne adhezijska, na skici je namreč podana tudi osna obremenitev za voziček spredaj in pod kabino, ki sta 14,785t in 14,74t, seštevek vseh osnih obremenitev pa da ravno težo lokomotive same v službi. Je pa res, da seštevek osnih obremenitev gnanih koles da težo ~72t, kar je pa enako navedeni adhezijski teži.
znaš biti hudo žaljiv, moram reči. Če rabiš "uradne" podatke o 06, potem Ti pomagam lahko s podatki iz knjižice z napisom "Skice i glavni podatci lokomotiva", katero je je izdala (zbrala) Sekcija za vuću vozova leta 1955:
http://issuu.com/miniaturnazelez/docs/s ... 13/2861127
V tej knjižici imaš za 06 napisane vse podatke, med katerimi so tudi oni, katere sem napisal v prejšnji objavi. Ampak mi ne verjameš na besedo...
Sedaj pa, ker se Ti je ne ljubi prelistati, bom zate prepisal podatke iz te knjižice:
Teža lokomotive:
- prazna 92,735t
- v službi 101,40t
- adhezijska 71,875t
Teža tenderja:
- prazen 24,545t
- v službi 59,88t
Skupna teža lokomotive in tenderja:
- prazna: 117,28t
- v službi 161,28t
Predvidevam, da se za računanje osne obremenitve upošteva statična obremenitev in ne adhezijska, na skici je namreč podana tudi osna obremenitev za voziček spredaj in pod kabino, ki sta 14,785t in 14,74t, seštevek vseh osnih obremenitev pa da ravno težo lokomotive same v službi. Je pa res, da seštevek osnih obremenitev gnanih koles da težo ~72t, kar je pa enako navedeni adhezijski teži.
Goran