Obnova Tovorne Postaje Koper - TPK - GPP
Re: Obnova Tovorne Postaje Koper - TPK - GPP
Je projekt obnove postaje že zaključen ali se še izvajajo kakšna dela na postaji, morda se katera še morajo začeti?
pozdrav
pozdrav
Re: Obnova Tovorne Postaje Koper - TPK - GPP
Dobil sedaj sam odgovor na moje vprašanje
http://www.primorske.si/Novice/Istra/De ... tozbe-Ital" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.primorske.si/Novice/Istra/De ... tozbe-Ital" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Obnova Tovorne Postaje Koper - TPK - GPP
Je bilo že decembra odločeno, da se revizija zavrne. http://www.dkom.si/odlocitve_DKOM/2015010608465481/
Kaj je sedaj s projektom? Že poteka?
Kaj je sedaj s projektom? Že poteka?
Re: Obnova Tovorne Postaje Koper - TPK - GPP
Žal v Kopru nima še nihče digitalca zato smo malo v zaostanku z kronologijo....medtem je bil obnovljen tir 34, ki je sedaj ponovno predan v obratovanje, danes so zaprli naslednje tri in sicer 28-30
Faza D2 se dogaja....
Faza D2 se dogaja....
LEP DAN
Igor
Igor
Re: Obnova Tovorne Postaje Koper - TPK - GPP
V Luki Koper bodo gradili dodatne skupine tirov na terminalu za avtomobile ob tretjem bazenu. Na tovorni postaji pa so "mučili" živali(https://www.youtube.com/watch?v=aoa7wW-Ze70)
Vir-http://www.regionalobala.si/novica/nadz ... vora-avtovNadzorniki Luke Koper potrdili projekt širitve pretovora avtov
Nadzorniki podali soglasje k naložbi
Nadzorniki so danes potrdil še načrtovane projekte uprave za povečanje zmogljivosti pretovora avtomobilov. Podali so namreč soglasje k naložbi, ki vključuje novo privezno mesto za t.i. "car-carrier" ladje ob robu tretjega bazena, ureditev skladiščnih površin in voznih poti, izgradnjo dodatne skupine železniških tirov, cestno navezavo na novi vhod in kamionski terminal ter ureditev zalednih kaset za skladiščenje v zaledju ter na čelu drugega pomola. Skupna vrednost naložb, ki bodo potekale fazno, znaša 25,2 milijona evrov.
Re: Obnova Tovorne Postaje Koper - TPK - GPP
Obnova 28-30 se bliža koncu
Žal še vedno po stari praksi....sedaj bodo spedenali tire in gredo v nulo, čez par dni pa ponovno razkopali, saj nikjer ne vidim temeljev ze elektrifikacijo, katera je tudi planirana v teji fazi rekonstrukcije postaje
Nov začasni prehod na B strani GPPja in dodatno delo za premik, saj so vlaki predolgi, prehod pa mora biti prost
Se pa dogaja tir 38
...in zato mogoče, čisto pobožno upam, da bomo tudi v Kopru dobili dva tira za parkiranje lokomotiv
Žal še vedno po stari praksi....sedaj bodo spedenali tire in gredo v nulo, čez par dni pa ponovno razkopali, saj nikjer ne vidim temeljev ze elektrifikacijo, katera je tudi planirana v teji fazi rekonstrukcije postaje
Nov začasni prehod na B strani GPPja in dodatno delo za premik, saj so vlaki predolgi, prehod pa mora biti prost
Se pa dogaja tir 38
...in zato mogoče, čisto pobožno upam, da bomo tudi v Kopru dobili dva tira za parkiranje lokomotiv
LEP DAN
Igor
Igor
Re: Obnova Tovorne Postaje Koper - TPK - GPP
igor72 napisal/-a:
...in zato mogoče, čisto pobožno upam, da bomo tudi v Kopru dobili dva tira za parkiranje lokomotiv
http://i963.photobucket.com/albums/ae117/leechen7/Koper-%20rekonstrukcija/2015_05_3018_35_204565%20copy.jpg
zakaj pa ? Saj nimajo bit časa parkirane...baje delate ku pr norcih.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: Obnova Tovorne Postaje Koper - TPK - GPP
ko bojo prišli nazaj celinci dol, bodo zahtevali vse možne prekinitve in bosta dva tira še premalocokla napisal/-a:
zakaj pa ? Saj nimajo bit časa parkirane...baje delate ku pr norcih.
LEP DAN
Igor
Igor
Re: Obnova Tovorne Postaje Koper - TPK - GPP
...celinci že, celinci... ...makine bodo pa laufale...
Re: Obnova Tovorne Postaje Koper - TPK - GPP
igor72 napisal/-a:ko bojo prišli nazaj celinci dol, bodo zahtevali vse možne prekinitve in bosta dva tira še premalocokla napisal/-a:
zakaj pa ? Saj nimajo bit časa parkirane...baje delate ku pr norcih.
Odvisno...kateri bodo prišli.
Sicer pa...za tisto pavzo ne rabiš garirnega tira....
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: Obnova Tovorne Postaje Koper - TPK - GPP
Od zadnjega javljanaj so bili tiri 28-30 končani. Na vrsti so naslednji trije in sicer 25-27:
Ker so bile kretnice in par metrov tira na A strani že menjani, se vse tri lahko uporablja za obračanje lokomotiv:
Dogaja se tudi nadaljevanje tira 19 oziroma 55, namreč še nikjer nisem dobil uradnega zaznamka, kako se bo klical....
Dela na 38 pa bolj stojijo...
Ni mi pa jasno, zakaj, kljub tako veliki prostorni stiski, se ne uporabi ves razpoložljiv prostor...med tirom 38 in tiri Istrabenza je še vsaj za dva tira prostora
Ker so bile kretnice in par metrov tira na A strani že menjani, se vse tri lahko uporablja za obračanje lokomotiv:
Dogaja se tudi nadaljevanje tira 19 oziroma 55, namreč še nikjer nisem dobil uradnega zaznamka, kako se bo klical....
Dela na 38 pa bolj stojijo...
Ni mi pa jasno, zakaj, kljub tako veliki prostorni stiski, se ne uporabi ves razpoložljiv prostor...med tirom 38 in tiri Istrabenza je še vsaj za dva tira prostora
LEP DAN
Igor
Igor
Re: Obnova Tovorne Postaje Koper - TPK - GPP
Vir: Ministrstvo za infrastrukturoPotrditev projekta »Modernizacija obstoječe železniške proge Divača-Koper, Faza II, Etapa D«
Služba Vlade RS za razvoj in kohezijsko politiko, v vlogi organa upravljanja za evropske strukturne sklade in Kohezijski sklad, je izdala odločbo o dodelitvi sredstev za projekt »Modernizacija obstoječe železniške proge Divača – Koper, Faza II, Etapa D«. Za projekt v vrednosti slabih 35 milijonov evrov bo Kohezijski sklad prispeval 17 milijonov evrov. S tem je potrjen zadnji projekt s področja vlaganj v železniško infrastrukturo, predviden za sofinanciranje iz kohezijskih sredstev finančnega obdobja 2007 – 2013.
V času izvajanja projekta »Modernizacija obstoječe železniške proge Divača-Koper, faza II, etape A, B in C« je ob upoštevanju dejanskega stanja na terenu bilo ugotovljeno, da so se okoliščine od začetka projekta »Modernizacija obstoječe železniške proge Divača-Koper« izrazito spremenile, tako da je za zagotovitev optimalne prometno tehnološke funkcionalnosti postaje Koper tovorna potrebno izvesti še posamezna dodatna dela (ureditev signalnovarnostnih in telekomunikacijskih naprav in vozne mreže na glavni pristaniški postaji ter ureditev dotrajanih tirnih naprav). Ukrepi bodo izvedeni v okviru projekta Modernizacija obstoječe železniške proge Divača-Koper – Etapa D.
Navedeni projekt obsega dopolnitev notranjih in zunanjih signalno-varnostnih in telekomunikacijskih naprav na celotnem območju postaje Koper tovorna, izvedbo dodatnih tirnih kapacitet za gariranje čakajočih lokomotiv in za potrebe tehnično-vagonske dejavnosti ter dopolnitev elektrifikacije tirov na celotnem območju glavne pristaniške postaje in delno na delu ranžirne grupe.
Z izvedbo navedenih ukrepov se bo skrajšal čas zadrževanja tirnih vozil na glavni pristaniški postaji in tovorni postaji Koper, in sicer za 15 min na glavni pristaniški postaji v odhodu vlakov in za 5 min na tovorni postaji Koper v prihodu vlakov. S tem bo zaključena modernizacija celotne postaje Koper tovorna.
Izvedbena dela na projektu so bila oddana v januarju 2015 in se izvajajo. Projekt se bo zaključil v začetku leta 2016.
Re: Obnova Tovorne Postaje Koper - TPK - GPP
Tudi obnova 25-27 se počasi bliža koncu...
Nasipanje gramoza s kamijoni...
...in z vagoni
Včeraj so začeli polagati že tire....
Veseli pa dejstvo, da tokrat, za spremembo, delajo temelje za VM že med remontom
Nasipanje gramoza s kamijoni...
...in z vagoni
Včeraj so začeli polagati že tire....
Veseli pa dejstvo, da tokrat, za spremembo, delajo temelje za VM že med remontom
LEP DAN
Igor
Igor
Re: Obnova Tovorne Postaje Koper - TPK - GPP
Po skoraj mesecu dni, ni večjega napredka, vsaj vidnega ne....
Tir 55 počaaaasi dobiva svoje nadaljevanje, in še kretnico za 56
Izgleda pa da bosta, čeprav malo vijugasto tudi elektrificirana, vsaj na A strani
25-27 so še vedno zaprti, brez sprememb....nekaj delavcev je bilo videnih na B strani
...tudi gradnja tira 38 bolj sameva kot ne, spremembe nobene, zato tudi slike ni...spljoh
Tir 55 počaaaasi dobiva svoje nadaljevanje, in še kretnico za 56
Izgleda pa da bosta, čeprav malo vijugasto tudi elektrificirana, vsaj na A strani
25-27 so še vedno zaprti, brez sprememb....nekaj delavcev je bilo videnih na B strani
...tudi gradnja tira 38 bolj sameva kot ne, spremembe nobene, zato tudi slike ni...spljoh
LEP DAN
Igor
Igor