@mkx res je da je zavorne sile samo 150kN, samo tu ni toliko omejitev tehnike kot nekaj kar so UIC strokovnjaki pogruntali, da je potisna oz pritisna sila na odbojnik ne sme presegati 150kN, kajti tudi doprežna lokomotiva ne sme pri dopregi uporabljati več kot 150 kN vlečne oz v tem primeru potisne sile.mkx napisal/-a:Ne vem, če je uporaba elektrodinamičnega zaviranja kaj povezana z vračanjem energije v javno EE omrežje. Kolikor vem, imajo Žive enako moč ED zaviranja ne glede na to ali energijo prevzame VM ali pa z njo grejejo zrak v bližnji okolici. Morda pa se motim.Igor T napisal/-a:Upam, da dodajo še kako sodobno NP, ki bo sposobna odvečno el. napetost odvesti nazaj v omrežje. Tako se bo zmanjšalo še število požarov zaradi zaviranja, pa še kak vlak več bo lahko v klanc pelal.
Bolj je problem v tem, da je maksimalna moč ED zaviranja pri Živah približno pol manjša kot je vlečna moč. Kar pomeni da če Živa v klanec navzgor vleče s polno močjo, se bo moral enako težek vlak po klancu navzdol zavirati tudi z zavorami, saj ED ne bo dovolj zmogljiv. Upora na ovinkih in ostalem ni toliko, da to ne bi bilo potrebno.
Gre se pa zaradi možnosti preskoka odbojnika enega čez drugega in posledično iztirjenja.
S tem pa da 150kN ED zaviranja zadostuje za vzdrževanje hitrosti pri kar solidnih padcih (tam do 14 promil sigurno) in težah.