ledeni napisal/-a:... je pa norost gradnje NOVEGA tira po zastarelih normativih. Ampak ljudje ne poznajo pomena naklonov prog v železniškem prometu in potem klamfajo neumnosti. Čudno, da se ni gradilo AC ob starih lokalno - regionalnih cestah? Res čudno...
Hočeš reči, da je Turska proga zastarela....pa je veliko daljša in z večjimi nakloni, kot teh par kilometrov koprčanke....tudi ti klamfaš neumnosti!
Primerjaš jabolka in hruške. Kraški rob je nekaj drugega kot visoke Alpe. In mimogrede, v Avstriji velja ta proga za neperspektivno. Skoraj ves tovor, ki bi bil zanimiv za X koridor, se da vlečti preko Budimpešte in Dunaja. X koridor je bil zanimiv v času Jugoslavije, danes pa Srbi raje nove proge proti Budimpešti gradijo.
mkx napisal/-a:
ledeni napisal/-a:Čudno, da se ni gradilo AC ob starih lokalno - regionalnih cestah? Res čudno...
Saj se je. AC Ljubljana - Novo Mesto je, razen nekaj krajših odsekov, v celoti po (ne ob) stari magistralki "bratstva in enotnosti". Resda je bila ta magistralka ena najbolj poravnanih cest na področju SR Slovenije, ampak sedaj pa po polovici Dolenjske ni ene spodobne ne-cestninske ceste (za razliko od ostalih spodobno poseljenih koncev Slovenije - tukaj Notranjska pač potegne najkrajšo).
Hmm? Ne razumem, je to replika ali si samo potrdil moj post? Koprsko situacijo se da primerjati z AC preko Trojan. Povsem nova trasa, ki teče večino časa po tunelih in viaduktih.
Imajo pač drug koncept, ki bi se ga danes težko prevedlo na evropsko železniško omrežje. No, resnici na ljubo, na koprski progi dizel lokomotive že pomagajo oz. bodo še izdatneje pomagale, ko SŽ nabavi nove. Če pa že gradiš novo progo jo gradiš letu 2015 primerno.
Imajo pač drug koncept, ki bi se ga danes težko prevedlo na evropsko železniško omrežje. No, resnici na ljubo, na koprski progi dizel lokomotive že pomagajo oz. bodo še izdatneje pomagale, ko SŽ nabavi nove. Če pa že gradiš novo progo jo gradiš letu 2015 primerno.
Tudi tako lahko sklepaš, na žalost takšno sklepanje prevladuje v Evropi in rezultat je nekonkurenčna tovorna železnica. Nekateri sicer imenujejo ameriške in podobne železnice eksote, toda sem že napisal da to prej velja za tovorni promet v zahodni in srednji Evropi s smešnimi osnimi obremenitvami, ki jih za 50% presegajo celo ozkotirne proge v Afriki.
Se strinjam, da so Ameri izbrali boljšo pot in v logistiki je nujno iti na "bigger is better" logiko. Sploh na železnicah - ker to je njihova niša. Ampak problem je to kombinirati s potniškim prometov in razparceliranimi železniškimi sistemu EU.
Tudi ta razparceliran železniški sistem v Evropi se počasi trudi povečati nezadostno konkurenčnost. Projekt Marathon je namenjen povečanju dolžine in teže vlakov. V paksi preiskušen najdaljši vlak dolžine 1500 m in 4000 ton. Sestavljev v dvojni vlak 2x 750m iz običajnih treh vlakov Kombiverkerha, skupno 70 vagonov, poganjan z dvema lokomotivama, sredinska daljinsko krmiljena.... Seveda, v Franciji/Evropi je standardna dolžina postaj 750 m, pri nas pa?????
Tudi pri nas je standardna dolžina postaj 750m. Problem je le v tem, da še skoraj nobene niso nadgradili na najnovejši standard
In se pripravljajo projekti za neko postajo v samem centru RS in so pametnjakoviči ugotovili, da bi bilo dovolj samo 630 m namesto 750, ker itak vlaki na JŽI v RS trenutno niso daljši in še cenej bi bilo.....
ledeni napisal/-a:
Hočeš reči, da je Turska proga zastarela....pa je veliko daljša in z večjimi nakloni, kot teh par kilometrov koprčanke....tudi ti klamfaš neumnosti!
Primerjaš jabolka in hruške. Kraški rob je nekaj drugega kot visoke Alpe.....
Ti že veš...nisem sadjar, imam pa oči in lastno pamet
1216-001 napisal/-a:Popolnoma se prenavlja postaja M Sobota pa si poglejte dolžino tirov tam.(470m)
Idiotizem brez meja, pa Murska sploh ni osamljen primer......
Čeprav je po Sloveniji marsikateri infrastrukturni idiotizem, ga v primeru Murska Sobota ni...
Kretnice v smeri Hodoša so postavljene do konca horizontale... Postaja mora biti v horizontali. V smeri Lipovcev je postaja podaljšana za cca. 70m, od tam naprej pa ni prostora zaradi pokopališča in zgradb.
700m dolg vlak pa lahko dispečer križa v Lipovcih ali pa v Dankovcih. Gledena število postaj v teh 109 km proge, roko na srce, res ni panike.
1216-001 napisal/-a:Popolnoma se prenavlja postaja M Sobota pa si poglejte dolžino tirov tam.(470m)
Idiotizem brez meja, pa Murska sploh ni osamljen primer......
Čeprav je po Sloveniji marsikateri infrastrukturni idiotizem, ga v primeru Murska Sobota ni...
Kretnice v smeri Hodoša so postavljene do konca horizontale... Postaja mora biti v horizontali. V smeri Lipovcev je postaja podaljšana za cca. 70m, od tam naprej pa ni prostora zaradi pokopališča in zgradb.
700m dolg vlak pa lahko dispečer križa v Lipovcih ali pa v Dankovcih. Gledena število postaj v teh 109 km proge, roko na srce, res ni panike.
Koliko je pa prostora med pokopališčem in zgradbo? Tista kretnica ne bi rabla biti nad podvozom, lahko bi bila pomaknjena še precej proti Lipovcem. Samo ni JŽI ....