Newag E4MSU
Newag E4MSU
Zanima me ali bo ta lokomotiva vozila na hrvaškem
Re: Newag E4MSU
Ne in nič ne kaže da bo. Newag in Đuro Đakovič sta res podpisala pogodbo o sodelovanju. Amapk v letu in pol ni bilo od tega nič. Newag je trenutno homologiran samo za Poljsko. V zahodni evropi ni konkurenčen. Tam domujejo traxx in siemens, občasno alstom. Počasi pa še škoda in pesa.
Za Hrvaško pa ne vem, kdo bi jih kupil. HŽ še obstoječih ni sposoben servisirat, tuji prevozniki pa imajo aseje, SŽ in ÖBB pa svoj vozni park.
Za Hrvaško pa ne vem, kdo bi jih kupil. HŽ še obstoječih ni sposoben servisirat, tuji prevozniki pa imajo aseje, SŽ in ÖBB pa svoj vozni park.
Re: Newag E4MSU
A, kaj niso ravno dobre lokomotive?
In zakaj ima poljska tako širijo poligonacijo e-žič
In zakaj ima poljska tako širijo poligonacijo e-žič
Re: Newag E4MSU
Tega nihče ne trdi. Da si konkurenčen velikim proizvajalcem rabiš reference. Par izdelanih za doma niso ravno zadostne.maxima napisal/-a:A, kaj niso ravno dobre lokomotive?
Ne vem kakšna je sploh njihova strategija, ampak njihovi trgi, kjer bi lahko uspeli so vzhod in pa balkan (samo tam trentutno ni denarja). Potem pa počasi lahko napredujejo v srednjo Evropo. Tudi Škoda je uspela na razpisu šele po nekaj letih z "digitalko". BR 102 (e109) . Prav tako je počasi v vzponu Softronic Trans Montana, ki že vozi od Madžarske do Romunije. Tako da pustimo času čas. Če bodo razvijali naprej mogoče bo kaj iz njih.
Zadnjič spremenil Re 4/4, dne 15.09.2015, 11:42, skupaj popravljeno 1 krat.
Re: Newag E4MSU
Aha zato so izdelali samo eno