Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
- Igor T
- Strojevodja I
- Prispevkov: 320
- Pridružen: 07.03.2009, 13:11
- Kraj: Laze Hills, Borovnica Slovenija
- Kontakt:
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
Bil je lep nedeljski dan in sem jo ucvrl mal naokol ...
Evo sliko . po desnem na dol - elektro, ...
Logično saj na levem še delajo ...
V bistvu pospravljajo za sabo - tako čist na izi ...
Sicer pa še vozjo dizli - pa ne samo ponoč - pa ne samo en vlak ... Kje so zdej tisti "ta tihi" - tega pa že dolg nisem vidu ..
Evo sliko . po desnem na dol - elektro, ...
Logično saj na levem še delajo ...
V bistvu pospravljajo za sabo - tako čist na izi ...
Sicer pa še vozjo dizli - pa ne samo ponoč - pa ne samo en vlak ... Kje so zdej tisti "ta tihi" - tega pa že dolg nisem vidu ..
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
Za tiste pa ne veš kdaj so šli mimo ker jih ne slišiš.
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
Baje se v Postojni dogaja - menjava nekaj kretnic in izdelava temeljev za vozno mrežo. Ima kdo kakšne slike
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
jp...in spet nekaj potniških z avtobusi in spet vse stoji...541 napisal/-a:Baje se v Postojni dogaja - menjava nekaj kretnic in izdelava temeljev za vozno mrežo. Ima kdo kakšne slike
LEP DAN
Igor
Igor
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
Slabo kaže s slikami, meda boš moral kar kaj naokoli priti.....541 napisal/-a:......... Ima kdo kakšne slike
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
Kako že napiše @holding tisto o fiziki ... Okoli 15 minut za en vlak Postojna - Rakek, torej 100 na dan ... 30 potniških, torej 70 tovornih na dan. Če ....igor72 napisal/-a:jp...in spet nekaj potniških z avtobusi in spet vse stoji...541 napisal/-a:Baje se v Postojni dogaja - menjava nekaj kretnic in izdelava temeljev za vozno mrežo. Ima kdo kakšne slike
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
Najprej bi slike, da vidim, če se splača prit.Regan 664 napisal/-a:Slabo kaže s slikami, meda boš moral kar kaj naokoli priti.....541 napisal/-a:......... Ima kdo kakšne slike
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
100 na dan, v eno smer?
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
..seveda, 100 na dan v vsako smer po obeh tirih skupaj, če je pa en zaprt, pa pol manj, 50 gor, 50 dol.... ....čudn', ane..?....sigurn si s SŽ "planinga", al pa c'lo iz AŽP, 'mate čist iste poglede.... ...LJ363 napisal/-a:100 na dan, v eno smer?
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
Kako pa uspe tovornemu vlaku voziti 15 minut med PO in Rakekom. Potniški vozijo 11 minut s postankom, progovna hitrost je pa samo mestoma večja 80 km/h, klanec pa komaj omembe vreden in ne more znižal kritične hitrosti 541 pri najtežjem vlaku.541:
Kako že napiše @holding tisto o fiziki ... Okoli 15 minut za en vlak Postojna - Rakek, torej 100 na dan
Kolikšna je pa dejanska povprečna in maksimalno možna obremenitev proge v vsako smer?
Kako to, da na eni najbolj prometnih prog ni vgrajen APB tudi po končani modernizaciji SVN?
LPL
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
Ker je na odseku morda pocasna voznja, tovorni vlak pa dolg 500 m.
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
Zaprt je en tir med Rakekom in Postojno. Kot je omenil @038, počasna vožnja mimo delovišča, v Postojni je uporaben samo eden elektrificiran tir, torej križanja se opravijo na progi proti Prestranku, speljave tovornih na Rakeku. To vse zahteva svoje minute. Pri potniških pa, če je do odhoda potniškega recimo 20 minut, je samo za enega tovornega .... tistih 5 minut je pa proga prosta, minute pa popapapa potniški. Tako da 15 minut na vlak je kar realno.Ljubitelj napisal/-a: Kako pa uspe tovornemu vlaku voziti 15 minut med PO in Rakekom. Potniški vozijo 11 minut s postankom, progovna hitrost je pa samo mestoma večja 80 km/h, klanec pa komaj omembe vreden in ne more znižal kritične hitrosti 541 pri najtežjem vlaku.
LPL
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
Moje začudenje nad 15 min voznim časom se je nanašalo na voznoredni čas. Vseeno hvala na odgovorih.
LPL
LPL
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
Danes so v Postojni delali na polno. Prilagam nekaj slikovnega materiala, slike so malce temne, ker sem pozabil na nastaviti posvetlitve, preden sem slikal. Ravno tisti čas je bilo zunaj zaradi oblačnosti precej temno.
Na severnem koncu postaje menjajo kretnico in pragove. Bilo je kot v mravljišču, zato bližje nisem hodil. Skopan je tudi jarek ob progi, v njem pa nekaj različnega kablovja.
(vpršanje za poznavalci Shrani.si.. Zakaj mi zarotira sliko, četudi naštimam vrtenje nazaj v rpavi položaj - ne pomaga nič.)
Ravno tisti čas je na prevoz čakal tovorni. Pisk nadzornika, delavci so se umaknili in vlak je speljal proti Ljubljani.
Zaloga pragov za menjavo..
Od perona dalje po sredini kopljejo jame za temelje novih stebrov (v smer proti Ljubljani).
Železja je precej na zalogi.
Medtem ko se sprehodim na drug konec postaje preveriti kakšno je stanje tam, pripeljejo mimo hruško z betonom. Torej, nekaj so že morali zalivati.
Ob robu postaje odlagajo odrabljen tolčenec.
Na drugem koncu pa vse mirno. Edino nekaj delavcev ŽGPja je bilo na marendi.
LP iz PO.
Na severnem koncu postaje menjajo kretnico in pragove. Bilo je kot v mravljišču, zato bližje nisem hodil. Skopan je tudi jarek ob progi, v njem pa nekaj različnega kablovja.
(vpršanje za poznavalci Shrani.si.. Zakaj mi zarotira sliko, četudi naštimam vrtenje nazaj v rpavi položaj - ne pomaga nič.)
Ravno tisti čas je na prevoz čakal tovorni. Pisk nadzornika, delavci so se umaknili in vlak je speljal proti Ljubljani.
Zaloga pragov za menjavo..
Od perona dalje po sredini kopljejo jame za temelje novih stebrov (v smer proti Ljubljani).
Železja je precej na zalogi.
Medtem ko se sprehodim na drug konec postaje preveriti kakšno je stanje tam, pripeljejo mimo hruško z betonom. Torej, nekaj so že morali zalivati.
Ob robu postaje odlagajo odrabljen tolčenec.
Na drugem koncu pa vse mirno. Edino nekaj delavcev ŽGPja je bilo na marendi.
LP iz PO.
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
Zaradi zapore proge Rakek-Postojna zastoji v železniškem tovornem prometu
Med Rakekom in Postojno se po načrtu nadaljujejo dela v okviru sanacije žledoloma ter redno vzdrževanje železniške proge, in sicer izvajajo dela na voznem omrežju in na kretnicah. Promet med postajama poteka samo po enem tiru, zaradi česar je zmanjšana propustnost proge. Odsek lahko na uro prečkajo štirje tovorni vlaki.
http://www.primorske.si/Novice/Srednja/ ... ji-v-zelez
Med Rakekom in Postojno se po načrtu nadaljujejo dela v okviru sanacije žledoloma ter redno vzdrževanje železniške proge, in sicer izvajajo dela na voznem omrežju in na kretnicah. Promet med postajama poteka samo po enem tiru, zaradi česar je zmanjšana propustnost proge. Odsek lahko na uro prečkajo štirje tovorni vlaki.
http://www.primorske.si/Novice/Srednja/ ... ji-v-zelez