Tovorni (foto)vlak s parno vleko na Bohinjski progi
Re: Tovorni (foto)vlak s parno vleko na Bohinjski progi
V nedeljo, 11.10., pa še en muzejski vlak v neposredni soseščini: Barcolana Express iz Vidma preko Gorice do Trsta in nazaj, z lokomotivo FS 728.022 oz. našo bivšo 25-022!
http://www.fondazionefs.it/cms-file/all ... xpress.pdf
http://www.fondazionefs.it/cms-file/all ... xpress.pdf
Tako počasi se prebujamo ...
Re: Tovorni (foto)vlak s parno vleko na Bohinjski progi
Zdravo tovarišija!
Tovorni vozi po planu!
Lp,
Tono
Tovorni vozi po planu!
Lp,
Tono
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!
- Igor T
- Strojevodja I
- Prispevkov: 320
- Pridružen: 07.03.2009, 13:11
- Kraj: Laze Hills, Borovnica Slovenija
- Kontakt:
Re: Tovorni (foto)vlak s parno vleko na Bohinjski progi
Sem v začetku tedna vidu da sopiha Borsig na gorensko (v Medvodah). Sem si reku da je mal hitr za soboto..
Da bo taka gužva pa si nisem mislu ..
Pa upimo da bo kaka fotka pristala tudi tu ...
Da bo taka gužva pa si nisem mislu ..
Pa upimo da bo kaka fotka pristala tudi tu ...
- Igor T
- Strojevodja I
- Prispevkov: 320
- Pridružen: 07.03.2009, 13:11
- Kraj: Laze Hills, Borovnica Slovenija
- Kontakt:
Re: Tovorni (foto)vlak s parno vleko na Bohinjski progi
Mislim, da bodo tile foto safari turisti tud drugo leto pršli ...
Letos ni blo sreče z vremenom.... Pa sej veste kako so občutljivi na luč ...
Sporočte ko bodo fotke .... bom z veseljem pogledu.
Letos ni blo sreče z vremenom.... Pa sej veste kako so občutljivi na luč ...
Sporočte ko bodo fotke .... bom z veseljem pogledu.
Re: Tovorni (foto)vlak s parno vleko na Bohinjski progi
Veliko slik je na Facebooku, en video nedeljske vožnje pa je v sosednjem forumu:
http://www.vlaki.info/forum/viewtopic.p ... 20#p200344
http://www.vlaki.info/forum/viewtopic.p ... 20#p200344
Goran
Re: Tovorni (foto)vlak s parno vleko na Bohinjski progi
Slike prihajajo
Pa začnimo.
1. dan
Začelo se je okrog sedme ure zjutraj, še v temi, na novogoriški železniški postaji. 06-018 z jeseniško posadko pripravljena na odhod proti Baški grapi:
V Ložicah pri Desklah se je že razsvetlilo.
Postanek v Anhovem:
Naslednja foto lokacija je bila pri jezu v Ajbi. Mašina na polnem gasu mimo:
Zaradi tehničnih težav smo izpustili prvo rundo Baške grape in vlak na povratku počakali v Mostu na Soči. Seveda kje drugje kot na viaduktu.
Oskrba z vodo na postaji Most na Soči:
Pa začnimo.
1. dan
Začelo se je okrog sedme ure zjutraj, še v temi, na novogoriški železniški postaji. 06-018 z jeseniško posadko pripravljena na odhod proti Baški grapi:
V Ložicah pri Desklah se je že razsvetlilo.
Postanek v Anhovem:
Naslednja foto lokacija je bila pri jezu v Ajbi. Mašina na polnem gasu mimo:
Zaradi tehničnih težav smo izpustili prvo rundo Baške grape in vlak na povratku počakali v Mostu na Soči. Seveda kje drugje kot na viaduktu.
Oskrba z vodo na postaji Most na Soči:
Re: Tovorni (foto)vlak s parno vleko na Bohinjski progi
Naslednja lokacija je bila med Kanalom in Anhovim, zraven tovarne Salonit:
Obračanje v Anhovem:
Pripravljen na ponoven odhod proti Grahovemu:
Vlak smo tokrat počakali v Avčah...
...in nad predorom v Podmelcu:
Grahovo - 2x končna postaja današnje etape:
Obračanje v Anhovem:
Pripravljen na ponoven odhod proti Grahovemu:
Vlak smo tokrat počakali v Avčah...
...in nad predorom v Podmelcu:
Grahovo - 2x končna postaja današnje etape:
Re: Tovorni (foto)vlak s parno vleko na Bohinjski progi
Znova je potrebno obrniti:
Hitro naprej v Bačo pri Modreju, pod veliki viadukt:
Še kratek postanek v Kanalu...
...nato pa že prihod v Novo Gorico, kjer se Kraljica pogumno postavi ob bok Predsedniku in italijanski ropotarnici:
(Žal je pri zadnjih dveh slikah fotoaparat odpovedal poslušnost, zato je bilo potrebno uporabiti telefon.)
Sledil je hiter premik lokomotive in službenega vagona v kurilnico na - nujna vzdrževalna dela.
Se nadaljuje...
Hitro naprej v Bačo pri Modreju, pod veliki viadukt:
Še kratek postanek v Kanalu...
...nato pa že prihod v Novo Gorico, kjer se Kraljica pogumno postavi ob bok Predsedniku in italijanski ropotarnici:
(Žal je pri zadnjih dveh slikah fotoaparat odpovedal poslušnost, zato je bilo potrebno uporabiti telefon.)
Sledil je hiter premik lokomotive in službenega vagona v kurilnico na - nujna vzdrževalna dela.
Se nadaljuje...
Re: Tovorni (foto)vlak s parno vleko na Bohinjski progi
2. dan
Tokrat je bila na sporedu kraška proga proti Sežani. Zaradi zgodnjega odhoda iz Nove Gorice (6.25) in posledično teme smo se odločili vlak prvič ujeti šele v Dornberku.
Presenetljivo pa se je vlak ustavil tik pred predorom Tabor! Očitno so fotografi čakali ob izhodu. Čakajoča lokomotiva pa je v trenutku pritegnila pozornost vaščanov, še posebej otrok, ki so ravno takrat odhajali v šolo.
V akciji tokrat seveda Aleks, poleg njega pa še Rener, Aljoša (@sbb) in nepogrešljivi @Tono.
Nadaljevalo se je proti Braniku. Na tem mestu dva progovna delavca nista ravno najbolje razumela, za kaj se gre. Umaknila sta se s proge, ne pa tudi iz kadra...
Med drevesi...
Tik pred predorom Štanjel:
Na postaji v Štanjelu:
Tokrat je bila na sporedu kraška proga proti Sežani. Zaradi zgodnjega odhoda iz Nove Gorice (6.25) in posledično teme smo se odločili vlak prvič ujeti šele v Dornberku.
Presenetljivo pa se je vlak ustavil tik pred predorom Tabor! Očitno so fotografi čakali ob izhodu. Čakajoča lokomotiva pa je v trenutku pritegnila pozornost vaščanov, še posebej otrok, ki so ravno takrat odhajali v šolo.
V akciji tokrat seveda Aleks, poleg njega pa še Rener, Aljoša (@sbb) in nepogrešljivi @Tono.
Nadaljevalo se je proti Braniku. Na tem mestu dva progovna delavca nista ravno najbolje razumela, za kaj se gre. Umaknila sta se s proge, ne pa tudi iz kadra...
Med drevesi...
Tik pred predorom Štanjel:
Na postaji v Štanjelu:
Re: Tovorni (foto)vlak s parno vleko na Bohinjski progi
Naslednja točka za fotografiranje je bil dolgi nasip pred postajališčem Kopriva. Še enkrat smo zadeli - niti enega Nemca ni bilo blizu!
Sledil je premik in oskrba lokomotive v Sežani. Nekaj portretov naše lepotice:
Sledila je vožnja na obračanje v Divačo. Tu pa je vlak že pripravljen na povratek:
Na uvozu v Štanjel sem čakal malo predolgo - in slika se je nekoliko ponesrečila.
Štanjel:
Sledil je premik in oskrba lokomotive v Sežani. Nekaj portretov naše lepotice:
Sledila je vožnja na obračanje v Divačo. Tu pa je vlak že pripravljen na povratek:
Na uvozu v Štanjel sem čakal malo predolgo - in slika se je nekoliko ponesrečila.
Štanjel:
Re: Tovorni (foto)vlak s parno vleko na Bohinjski progi
Začetek dolgega spusta proti Vipavski dolini:
Daljši fotostop pa je bil v Braniku. Tu je Borsig kar trikrat potisnil kompozicijo vzvratno čez viadukt v predor pod gradom in jo znova vlekel na postajo. Poleg fotografov se je na postaji zbrala tudi množica Braničanov, ki kar niso mogli verjeti svojim očem. Očitno jih je parni spektakel pritegnil.
Še ena slika v dolini:
Prvačina:
Zaključek dneva pa v Novi Gorici:
Daljši fotostop pa je bil v Braniku. Tu je Borsig kar trikrat potisnil kompozicijo vzvratno čez viadukt v predor pod gradom in jo znova vlekel na postajo. Poleg fotografov se je na postaji zbrala tudi množica Braničanov, ki kar niso mogli verjeti svojim očem. Očitno jih je parni spektakel pritegnil.
Še ena slika v dolini:
Prvačina:
Zaključek dneva pa v Novi Gorici:
Re: Tovorni (foto)vlak s parno vleko na Bohinjski progi
Skupaj z novo pridobitvijo Bohinjske proge - originalnim Fiatom
Tudi na novogoriški postaji ni manjkalo oboževalcev.
Za konec dneva pa še bedarija brez primere. Le kdo se je spomnil s tovornjakom porušiti pol parka ob postaji, da bi lahko naložil premog na Borsiga?
Veliko lažje bi bilo to izvesti na nakladalni rampi zraven Intereurope...
Se nadaljuje...
Tudi na novogoriški postaji ni manjkalo oboževalcev.
Za konec dneva pa še bedarija brez primere. Le kdo se je spomnil s tovornjakom porušiti pol parka ob postaji, da bi lahko naložil premog na Borsiga?
Veliko lažje bi bilo to izvesti na nakladalni rampi zraven Intereurope...
Se nadaljuje...
Re: Tovorni (foto)vlak s parno vleko na Bohinjski progi
Pa kaj vozite to "odpadno železno" po Bohinjski?
Kaj ne bi vsled dogodkov in zapor na progi 50 v Sežani zapeli eno faderijo in jo vlekli do Jesenic? Saj lahko 33-tka daje doprego, ali pa 25-tka, kar vam je ljubše
Kaj ne bi vsled dogodkov in zapor na progi 50 v Sežani zapeli eno faderijo in jo vlekli do Jesenic? Saj lahko 33-tka daje doprego, ali pa 25-tka, kar vam je ljubše
Re: Tovorni (foto)vlak s parno vleko na Bohinjski progi
Ko bi na TP videli koliko prej bi prišli na Jesenice, kot preko Ljubljane, se bojijo goricjani da bi jim dali to v turnusRegan 664 napisal/-a:Pa kaj vozite to "odpadno železno" po Bohinjski?
Kaj ne bi vsled dogodkov in zapor na progi 50 v Sežani zapeli eno faderijo in jo vlekli do Jesenic? Saj lahko 33-tka daje doprego, ali pa 25-tka, kar vam je ljubše
LEP DAN
Igor
Igor
Re: Tovorni (foto)vlak s parno vleko na Bohinjski progi
Počasi fantje, malo žura pa mora bit, tudi s praznimi vagoni
3. dan
Pa pojdimo naprej. Tretji dan je z moje strani nekoliko okrnjen, saj nisem imel avta in sem lahko pokrival le prvi del ture do Grahovega. Ampak tudi to je bilo zanimivo.
Borsig že v pripravljenosti, v Novi Gorici:
Do Grahovega sem se peljal kar v službenem vagonu. Ena najbolj norih izkušenj. Naslednji dve sliki jasno kažeta, kako se je peljati v tej gajbi...
Ubogi Olympusov fotoaparat pač ob fotografiranju ni zdržal tresenja tega vagona. Kolega @Tomy je imel pri sebi nekaj bolj profesionalnega, in upam da mu je kljub vsemu tresenju uspelo pritisniti kaj boljšega.
V Mostu na Soči smo najprej zapeljali na kanal:
Ah jaa, skoraj bi pozabil. To je bila prva samostojna vožnja za našega Dejana - @Nurmija, ki je pred 2 tedni opravil strojevodski izpit za parno lokomotivo. Novopečeni mojster si zasluži svojo sliko, pa še na svoji matični postaji povrhu:
Premik naprej, na postajo:
Dejanu je na lopati asistiral Rok. Zelo pridno, če naj sodimo po dimu iz lokomotive Najprej na Mostu na Soči:
Nato v Podmelcu:
3. dan
Pa pojdimo naprej. Tretji dan je z moje strani nekoliko okrnjen, saj nisem imel avta in sem lahko pokrival le prvi del ture do Grahovega. Ampak tudi to je bilo zanimivo.
Borsig že v pripravljenosti, v Novi Gorici:
Do Grahovega sem se peljal kar v službenem vagonu. Ena najbolj norih izkušenj. Naslednji dve sliki jasno kažeta, kako se je peljati v tej gajbi...
Ubogi Olympusov fotoaparat pač ob fotografiranju ni zdržal tresenja tega vagona. Kolega @Tomy je imel pri sebi nekaj bolj profesionalnega, in upam da mu je kljub vsemu tresenju uspelo pritisniti kaj boljšega.
V Mostu na Soči smo najprej zapeljali na kanal:
Ah jaa, skoraj bi pozabil. To je bila prva samostojna vožnja za našega Dejana - @Nurmija, ki je pred 2 tedni opravil strojevodski izpit za parno lokomotivo. Novopečeni mojster si zasluži svojo sliko, pa še na svoji matični postaji povrhu:
Premik naprej, na postajo:
Dejanu je na lopati asistiral Rok. Zelo pridno, če naj sodimo po dimu iz lokomotive Najprej na Mostu na Soči:
Nato v Podmelcu: