ETCS Level1 - GSM-R
Re: ETCS Level1 - GSM-R
Živjo,
ima kdo kakšne informacije, zakaj ni še postavljen stolp oziroma repetitor med postajališčem Šempeter pri Gorici in ŽP Nova Gorica, tam nekje nasproti Casinoja Fortuna ob šempeterski obvoznici, bi moral stati?
Vem, da je rok za dokončanje projekta februar 2016, in je do takrat na voljo še malo več kot štiri mesece, ampak vseeno...
pozz
ima kdo kakšne informacije, zakaj ni še postavljen stolp oziroma repetitor med postajališčem Šempeter pri Gorici in ŽP Nova Gorica, tam nekje nasproti Casinoja Fortuna ob šempeterski obvoznici, bi moral stati?
Vem, da je rok za dokončanje projekta februar 2016, in je do takrat na voljo še malo več kot štiri mesece, ampak vseeno...
pozz
Re: ETCS Level1 - GSM-R
Dns sm vidu na postaji v Divači balize od ETCS-ja...končno
Kdaj jih bodo testirali? Jih bo testirala e-lok al ne?
Kdaj jih bodo testirali? Jih bo testirala e-lok al ne?
Re: ETCS Level1 - GSM-R
Nobene panike, ni edini. Itak pa ni na glavni progi, tako da se ne mudigorican napisal/-a:ima kdo kakšne informacije, zakaj ni še postavljen stolp oziroma repetitor med postajališčem Šempeter pri Gorici in ŽP Nova Gorica
Re: ETCS Level1 - GSM-R
Ok, ni teba odgovarjat
Sm že izvedu po hitrem postopku... he he
Sm že izvedu po hitrem postopku... he he
Re: ETCS Level1 - GSM-R
v glavnem jih jutri začnejo testirat s vosslohovim MAK-om 1206 1505 se mi zdi
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1951
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: ETCS Level1 - GSM-R
Glavna proga med Hodošem in Divačo bo opremljena z euro balizami, kar je pogoj za ETCS-level 1, obenem pa še z GSM-R omrežjem, ki se paralelno gradi na celotni mreži SŽ. V čem je torej ovira, da se planira zgolj ETCS level -1 in se ne preide na kar na level 2, saj so zato izpolnjeni vsi pogoji (ETCS + GSM-R)! Če je problem samo denar, katere investicije bi bile še potrebne za nadgradnjo v ETCS -level 2 ?
preglednik
Re: ETCS Level1 - GSM-R
Tele prestavitve so eno čisto navadno razmetavanje občinskega denarja in nabiranje volilcev. Stolpi se namreč prestavljajo le za par sto metrov, marsikje še toliko ne. Za tistih 20 jurjev bo pozimi manj spluženih cest, pa kak šolski kombi ne bo več vozil, vrtec bo dražji.............stjepan napisal/-a:http://primorske.si/Novice/Srednja/Stol ... prestavili
Obveljala je pa naša, stolp smo le prestavili
Re: ETCS Level1 - GSM-R
Ma ne mi tako razmišljat. Sedaj bodo občani lahko mirno spali in jih ne bo več bolela glava zaradi nevarnega sevanja železniškega mobitela. Saj se mogoče spomniš kakšne glavobole je imel sosed Šentpetrske cerkve v Ljubljani zaradi mobi antene. Pa so mu komaj dopovedali, da še ne deluje....Tele prestavitve so eno čisto navadno razmetavanje občinskega denarja in nabiranje volilcev. Stolpi se namreč prestavljajo le za par sto metrov, marsikje še toliko ne. Za tistih 20 jurjev bo pozimi manj spluženih cest, pa kak šolski kombi ne bo več vozil, vrtec bo dražji.............
Obveljala je pa naša, stolp smo le prestavili
Kar naj plačajo afnarije iz svojega žepa, ali pa naj že enkrat dokažejo da je stvar nevarna in seveda promtno prenehajo uporabljati svoj mobi, ki seva EM valovanje z večjo gostoto moči več v okolici ušesa kakor antena na 100m!
LPL
Re: ETCS Level1 - GSM-R
S tem se pa strinjam s tabo @Ljubitelj!Ljubitelj napisal/-a:Ma ne mi tako razmišljat. Sedaj bodo občani lahko mirno spali in jih ne bo več bolela glava zaradi nevarnega sevanja železniškega mobitela. Saj se mogoče spomniš kakšne glavobole je imel sosed Šentpetrske cerkve v Ljubljani zaradi mobi antene. Pa so mu komaj dopovedali, da še ne deluje....Tele prestavitve so eno čisto navadno razmetavanje občinskega denarja in nabiranje volilcev. Stolpi se namreč prestavljajo le za par sto metrov, marsikje še toliko ne. Za tistih 20 jurjev bo pozimi manj spluženih cest, pa kak šolski kombi ne bo več vozil, vrtec bo dražji.............
Obveljala je pa naša, stolp smo le prestavili
Kar naj plačajo afnarije iz svojega žepa, ali pa naj že enkrat dokažejo da je stvar nevarna in seveda promtno prenehajo uporabljati svoj mobi, ki seva EM valovanje z večjo gostoto moči več v okolici ušesa kakor antena na 100m!
LPL
Re: ETCS Level1 - GSM-R
Tudi v Grosuplju bo stal stolp....malo drugje.
Re: ETCS Level1 - GSM-R
Kakor je videti, imajo občine preveč denarja. Bo pač potrebo znižati povprečnino. Sicer se pa uradništvo po izbruhu krize množi edino v občinah, država namreč špara, včasih tudi nerazumno...., recimo že nekaj let so zamrznjena strokovna napredovanja v javnem sektorju in asistenti se gredo profesorje, profesorji so v prisilnem penzijonu, etc....
LPL
LPL
Re: ETCS Level1 - GSM-R
Bolje pozno kot nikoli...preglednik napisal/-a:Glavna proga med Hodošem in Divačo bo opremljena z euro balizami, kar je pogoj za ETCS-level 1, obenem pa še z GSM-R omrežjem, ki se paralelno gradi na celotni mreži SŽ. V čem je torej ovira, da se planira zgolj ETCS level -1 in se ne preide na kar na level 2, saj so zato izpolnjeni vsi pogoji (ETCS + GSM-R)! Če je problem samo denar, katere investicije bi bile še potrebne za nadgradnjo v ETCS -level 2 ?
Če karikiram, je v ETCS level 2 potrebno vse signalne znake pobrati iz signalov in jih poslati po GSM signalu na pult strojevodje.
Na relejnih postavljalnicah ki imajo še vedno postavljalno mizo, pomeni to ogromno dela. Dejansko lahko govorimo o popolni predelavi SV naprave. To pa zelo stane.
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1951
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: ETCS Level1 - GSM-R
Hvala za odgovor, še eno vprašanje: Kako pri ETCS level 2 strojevodja ve, na kateri točki mora ustaviti vlak, če ni nobenih fizičnih signalov?
preglednik
Re: ETCS Level1 - GSM-R
Pri ETCS level 2 sicer res ni več signalov ob progi, še vedno pa je ob progi stabilna oprema, ki detektira zasedenost bloka in preverja integriteto vlaka. Vlak ima vgrajen avtonomni sistem za določanje pozicije (števec obratov koles, GPS, ..), ki se kalibrira ob prehodu preko stabilne opreme.
Kar pomeni, da naj bi oprema na vlaku v vsakem trenutku dovolj natančno poznala pozicijo, da lahko strojevodja na osnovi te informacije pravilno ustavi vlak. Na nekaj metrov natančno.
Kar pomeni, da naj bi oprema na vlaku v vsakem trenutku dovolj natančno poznala pozicijo, da lahko strojevodja na osnovi te informacije pravilno ustavi vlak. Na nekaj metrov natančno.
LP, Metod