ŽP Škofja Loka pred, med in po obnovi.
ŽP Škofja Loka pred, med in po obnovi.
Pozdravljeni, nahajate se na 1027m visokem Lubniku. V daljavi se "jasno" vidi objekt, kateremu je namenjena pozornost v tej temi.
Škofjeloška postaja pred, med in po obnovi.
Železniška postaja Škofja Loka ali v času nastanka znana kot Bischoflak.
Pozdrav potnikom, ki se pripeljejo s smeri Ljubljana. Takšno je stanje v aprilu 2007.
Tako sivo in "zaspano" pa deluje glavno pročelje postajnega poslopja. Glavna vrata so že dolgo zaklenjena.
Poslopje blagovnega skladišča je bilo pred leti lepo obnovljeno. Stoji ločeno od ŽP Šk. Loka. V prvem planu kontrola profila, ki stoji na neelektrificiranem prvem tiru (desno spodaj).
Smer Ljubljana. Od leve proti desni pa si sledijo prvi, drugi, tretji, "obvozni" in industrijski tiri.
Levo na oz. v asfaltu so še vidni ostanki industrijskega tira, ki je bil namenjen znanemu podjetju, lesnopredelovalne industrije, Jelovica. Prav lepo se še vidi kje je bila kretnica.
Tri pa vas vodijo proti Kranju in naprej proti Jesenicam.
Peron med tiroma tri in štiri, predmet prenove.
Provizoričen peron, takoimenovani "mednarodni" (press) je prav tako predmet modernizacije.
Takole pa so v oktobru leta 2006 odstranjevali spodnji ustroj proge na industrijskem tiru, ki vodi do Terma Škofja Loka.
Zamenjali so tir med obema kretnicama. So zelo pridni, se bo svet ves izoliral. (press)
Trasa skoraj prazna in pripravljena.
"Odsluženi?"
Industrijski tir. Desno na glavno progo. Levo proti mešalnici in skladišču krmil.
Tu pa se zgodba (beri: post) konča.
P.S. Industrijski tir je bil dokončan še isti teden.
Slike prispeval: Jernej B.
Nadaljevanje sledi...
Bart
Škofjeloška postaja pred, med in po obnovi.
Železniška postaja Škofja Loka ali v času nastanka znana kot Bischoflak.
Pozdrav potnikom, ki se pripeljejo s smeri Ljubljana. Takšno je stanje v aprilu 2007.
Tako sivo in "zaspano" pa deluje glavno pročelje postajnega poslopja. Glavna vrata so že dolgo zaklenjena.
Poslopje blagovnega skladišča je bilo pred leti lepo obnovljeno. Stoji ločeno od ŽP Šk. Loka. V prvem planu kontrola profila, ki stoji na neelektrificiranem prvem tiru (desno spodaj).
Smer Ljubljana. Od leve proti desni pa si sledijo prvi, drugi, tretji, "obvozni" in industrijski tiri.
Levo na oz. v asfaltu so še vidni ostanki industrijskega tira, ki je bil namenjen znanemu podjetju, lesnopredelovalne industrije, Jelovica. Prav lepo se še vidi kje je bila kretnica.
Tri pa vas vodijo proti Kranju in naprej proti Jesenicam.
Peron med tiroma tri in štiri, predmet prenove.
Provizoričen peron, takoimenovani "mednarodni" (press) je prav tako predmet modernizacije.
Takole pa so v oktobru leta 2006 odstranjevali spodnji ustroj proge na industrijskem tiru, ki vodi do Terma Škofja Loka.
Zamenjali so tir med obema kretnicama. So zelo pridni, se bo svet ves izoliral. (press)
Trasa skoraj prazna in pripravljena.
"Odsluženi?"
Industrijski tir. Desno na glavno progo. Levo proti mešalnici in skladišču krmil.
Tu pa se zgodba (beri: post) konča.
P.S. Industrijski tir je bil dokončan še isti teden.
Slike prispeval: Jernej B.
Nadaljevanje sledi...
Bart
Zadnjič spremenil bart, dne 12.05.2007, 19:28, skupaj popravljeno 1 krat.
O obnovi ŽP Škofja Loka nisem izvedel nič, sem pa našel tole. Urbanistična zasnova prometne infrastrukture. Opazil sem, da so med dvema tiroma od ŽP naprej proti Kranju mišljeni parkirni prostori za tovornjake in osebna vozila. Kdor pozna Šk Loko bo prepoznal še poljansko obvoznico in predvideno selško obvoznico, ki naj bi jo speljali potem kar ob železnici proti Kranju.
Slika je v "pdf" formatu!
http://obcina.skofjaloka.si/StrategijaP ... ka_zpi.pdf
Slika je v "pdf" formatu!
http://obcina.skofjaloka.si/StrategijaP ... ka_zpi.pdf
Griffith napisal/-a:O obnovi ŽP Škofja Loka nisem izvedel nič, sem pa našel tole. Urbanistična zasnova prometne infrastrukture. Opazil sem, da so med dvema tiroma od ŽP naprej proti Kranju mišljeni parkirni prostori za tovornjake in osebna vozila. Kdor pozna Šk Loko bo prepoznal še poljansko obvoznico in predvideno selško obvoznico, ki naj bi jo speljali potem kar ob železnici proti Kranju.
Slika je v "pdf" formatu!
http://obcina.skofjaloka.si/StrategijaP ... ka_zpi.pdf
sem vidim za pdf je zanimivo ..
Lp
Ker še vedno raziskujem zgodovino železniške postaje Škofja Loka sem med popisom kretnic odkril traso industrijskega tira, ki ga je uporabljalo Embalažno Grafično Podjetje (EGP). Pri kretnici številka dve se tir začne. Prepričan pa sem bil, da bo tir pripadal Gorenjski predilnici v preteklosti uspešnemu podjetju.
V odklon z drugega tira proti Ljubljani v premo pa na ostanek EGP-jevega tira, ki poteka vsporedno z glavno progo.
Tir se konča z pragom, nasipom ter raztirnikom številka pet.
Na tem mestu, še prepričan, da raziskujem industrijski tir od Gorenjske predilnice. Tirnic in pragov ni več, Gramozna podlaga pa odstranjena.
Obrat za 180 stopinj pa je prebudil mojo detektivsko žilico. Nadaljevanje gramoza. Le zakaj "tir ne zavije" desno na dvorišče bivše Predilnice?
Sprehod ob glavni progi je razkril, meni do takrat neznano dejstvo, da se trast vkoplje in zavije desno proti EGP-ju.
V vkopu na ostanku gramozne podlage. Smer dvorišče embalažnega podjetja.
Sklepajoč po stanju vegetacije, so tir odstranili pred kratkim. Mogoče kdo ve, kdaj so ga demontirali?
Enotirna proga je vodila proti dvorišču podjetja.
Veriga na železnih vratih, ter opozorilni tabli. Kdaj so se vrata zadnjič odprla?
Na dvorišču dobro vidni tiri, ki so dokaz, da tir ni od predilce, kot sem bil prepričan. Še dobro, da odgovorni "šparajo" in je škoda asfalta. Tako ostanjeo kot dokaz in spomin na preteklost.
Spet sem se naučil nekaj novega. Predstavljajte si Džurota, ki se spušča kot nabiralni, po dva ali tri vagone...
Tir je kratek, mogoče 800m, odkritje veliko.
Resno pa me zanima, katerega leta so tir postavili in kdaj so ga odstranili. Če veš, bodo informacije dobrodošle. Če pa imaš sliko vlaka na omenjenem odseku, pa še toliko boljše. Hvala za informacije in slikovno gradivo.
Bart
V odklon z drugega tira proti Ljubljani v premo pa na ostanek EGP-jevega tira, ki poteka vsporedno z glavno progo.
Tir se konča z pragom, nasipom ter raztirnikom številka pet.
Na tem mestu, še prepričan, da raziskujem industrijski tir od Gorenjske predilnice. Tirnic in pragov ni več, Gramozna podlaga pa odstranjena.
Obrat za 180 stopinj pa je prebudil mojo detektivsko žilico. Nadaljevanje gramoza. Le zakaj "tir ne zavije" desno na dvorišče bivše Predilnice?
Sprehod ob glavni progi je razkril, meni do takrat neznano dejstvo, da se trast vkoplje in zavije desno proti EGP-ju.
V vkopu na ostanku gramozne podlage. Smer dvorišče embalažnega podjetja.
Sklepajoč po stanju vegetacije, so tir odstranili pred kratkim. Mogoče kdo ve, kdaj so ga demontirali?
Enotirna proga je vodila proti dvorišču podjetja.
Veriga na železnih vratih, ter opozorilni tabli. Kdaj so se vrata zadnjič odprla?
Na dvorišču dobro vidni tiri, ki so dokaz, da tir ni od predilce, kot sem bil prepričan. Še dobro, da odgovorni "šparajo" in je škoda asfalta. Tako ostanjeo kot dokaz in spomin na preteklost.
Spet sem se naučil nekaj novega. Predstavljajte si Džurota, ki se spušča kot nabiralni, po dva ali tri vagone...
Tir je kratek, mogoče 800m, odkritje veliko.
Resno pa me zanima, katerega leta so tir postavili in kdaj so ga odstranili. Če veš, bodo informacije dobrodošle. Če pa imaš sliko vlaka na omenjenem odseku, pa še toliko boljše. Hvala za informacije in slikovno gradivo.
Bart
- Mojster_Strojevodja
- Direktor
- Prispevkov: 1960
- Pridružen: 09.08.2005, 19:43
- Kraj: Bled
- Kontakt:
Tir smo izgradili lansko leto.
Sicer pa ta tir ni videl ne vem kakšne dejavnosti, po enih informacijah, je vse kar so dostavili so bili vagoni za fotografiranje slik za prospekt.
Sicer pa ta tir ni videl ne vem kakšne dejavnosti, po enih informacijah, je vse kar so dostavili so bili vagoni za fotografiranje slik za prospekt.
Če ne gre uporabi večje kladivo.
"Half the job is in the discovery; the other half is having the courage to present the findings."
"Everyone is a genius at least once a year. The real geniuses simply have their bright ideas closer together."
"Half the job is in the discovery; the other half is having the courage to present the findings."
"Everyone is a genius at least once a year. The real geniuses simply have their bright ideas closer together."
Moja mami je delala v EGPju in se jaz spomnim da je tam kar dostikrat stal kakšen vagon. Spomnim se tudi da mi je mami enkrat pravila da so v vagone toliko papirja nabasali da ga potem ven niso mogli dobiti.
__________
Bart! S kje pa si ti? A si iz Loke?
Zadnjič sem v Loškem utripu bral intervju z našim županom pa je nekaj govora tudi o ŽP. Na žalost nič kaj vesele novice.
__________
Bart! S kje pa si ti? A si iz Loke?
Zadnjič sem v Loškem utripu bral intervju z našim županom pa je nekaj govora tudi o ŽP. Na žalost nič kaj vesele novice.
Že tako smo imeli oz. so imeli naši predniki "smolo" z umestitvijo železniške postaje na Trati. Oddaljenost slabih treh kilometrov od centra mesta in stika obeh dolin, Selške in Poljanske, pa je predstavljala za tedanje razmere kljub temu uspeh. Železnico oz. dostop (tangencialni stik) je mesto dobilo. Kot je razvidno iz zgoraj napisanega, pa bomo ločani morali skupaj stopiti in pritisniti na odgovorne, da postajališče in proga ostaneta.
Nobena juha se ne poje tako vroča, kot se skuha.
V igri je denar, kdo bo koliko prispeval. Čas ko bi lahko pocukali evropo je žal mimo.
Bart
Nobena juha se ne poje tako vroča, kot se skuha.
V igri je denar, kdo bo koliko prispeval. Čas ko bi lahko pocukali evropo je žal mimo.
Bart
Lep pozdrav iz Škofje Loke
Sledi novo nadaljevanje s Kidričeve ceste 61.
Ena najstarejših razglednic Škofje Loke. Na litografiji iz leta 1898 je v levem spodnjem kotu upodobljen kolodvor na Trati.
Fotografija s konca devetnajstega stoletja. Na njej se dobro vidi postajno poslopje (na sredini), tovorno skladišče (na sredini levo), vodna postaja (levo) in mogočen Lubnik v ozadju.
Pogled na postajo okoli leta 1909 obdano z vegetacijo.
Slikano v letu 2007 oz. današnje stanje.
Okolica postaje slikano istega leta.
Trata danes.
Načrt fasade kolodvora.
Pogled na sivo in "zaspano" stavbo. Realno stanje. Sprašujem se: "Ali bo po obnovi odeta v roza barvo?"
Stanje postaje med elektrifikacijo gorenjske proge okoli leta 1964. Na sliki (levo) še stoji vodna postaja, ki je bila sestavni del potreb za obratovanje železnice v obdobju parne vleke. Objekt so v tistem obdobju porušili.
Še pogled v notranjost postajnega poslopja.
Začnimo tam, kamor gre še cesar sam. Vrata v zadnjem planu odpirajo pot v sanitarne prostore, ključ pa dobite pri blagajniškem okencu. Drugače pa je ta prostor čakalnica.
Pogled, kot so ga potniki videli ob vstopu skozi glavna vrata, ki pa so že dolgo zaprta. Okence druge blagajne je zaprto, drugače pa so stene polne otroških risb.Za red in čistočo je zgledno poskrbljeno.
Ko vstopite v postajno poslopje vas na levi pričaka potniška blagajna, kjer lahko kupite vozovnice. Na stenah levo in desno, je pravi arhiv informacij o zgodovini postaje. Priporočam ogled.
Pripravil pa sem še tri kratke zgolj dokumentarno orientacijske filmčke za vse tiste, ki postajo redko obiščete.
Za ostale pa le-to: "Filmčki so zgolj dokumetacija sedanjega stanja." (Hvala za razumevanje)
Pogled na postajo iz smeri Trata (165 stopinj). 360 stopinjski pogled na postajo pred prvim tirom 180 stopinjski pogled na postajo iz smeri Ljubljana proti Jesenicam z mednarodnega perona.
Viri: Loški razgledi, čakalnica postaje, arhiv slovenskih železnic, internet.
Fotografije in filmi: moja malenkost J.B.
Nadaljevanje zagotovo sledi.
Bart
Sledi novo nadaljevanje s Kidričeve ceste 61.
Ena najstarejših razglednic Škofje Loke. Na litografiji iz leta 1898 je v levem spodnjem kotu upodobljen kolodvor na Trati.
Fotografija s konca devetnajstega stoletja. Na njej se dobro vidi postajno poslopje (na sredini), tovorno skladišče (na sredini levo), vodna postaja (levo) in mogočen Lubnik v ozadju.
Pogled na postajo okoli leta 1909 obdano z vegetacijo.
Slikano v letu 2007 oz. današnje stanje.
Okolica postaje slikano istega leta.
Trata danes.
Načrt fasade kolodvora.
Pogled na sivo in "zaspano" stavbo. Realno stanje. Sprašujem se: "Ali bo po obnovi odeta v roza barvo?"
Stanje postaje med elektrifikacijo gorenjske proge okoli leta 1964. Na sliki (levo) še stoji vodna postaja, ki je bila sestavni del potreb za obratovanje železnice v obdobju parne vleke. Objekt so v tistem obdobju porušili.
Še pogled v notranjost postajnega poslopja.
Začnimo tam, kamor gre še cesar sam. Vrata v zadnjem planu odpirajo pot v sanitarne prostore, ključ pa dobite pri blagajniškem okencu. Drugače pa je ta prostor čakalnica.
Pogled, kot so ga potniki videli ob vstopu skozi glavna vrata, ki pa so že dolgo zaprta. Okence druge blagajne je zaprto, drugače pa so stene polne otroških risb.Za red in čistočo je zgledno poskrbljeno.
Ko vstopite v postajno poslopje vas na levi pričaka potniška blagajna, kjer lahko kupite vozovnice. Na stenah levo in desno, je pravi arhiv informacij o zgodovini postaje. Priporočam ogled.
Pripravil pa sem še tri kratke zgolj dokumentarno orientacijske filmčke za vse tiste, ki postajo redko obiščete.
Za ostale pa le-to: "Filmčki so zgolj dokumetacija sedanjega stanja." (Hvala za razumevanje)
Pogled na postajo iz smeri Trata (165 stopinj). 360 stopinjski pogled na postajo pred prvim tirom 180 stopinjski pogled na postajo iz smeri Ljubljana proti Jesenicam z mednarodnega perona.
Viri: Loški razgledi, čakalnica postaje, arhiv slovenskih železnic, internet.
Fotografije in filmi: moja malenkost J.B.
Nadaljevanje zagotovo sledi.
Bart