TERMINATOR:
TERMINATOR napisal/-a:ŽC, Jaz sploh nisem dvomil v Re4/4. Njegovi opisi so tako slikoviti, da jih prav z užitkom preberem. Sploh ko napiše Torej: Prva naprava je vzbujalni dinamo ali alternator, v pasji lopi zadaj je pa Hg usmernik, ker selenskega še niso poznali. Pol pa računa na sinhroncu vse harmonike, cosinuse, sinuse. . Jaz sem bolj "asocialec", moj opis bi bil bolj v stilu: vhod, glavni trafo Dd, merilni ta pa ta, pa prenapetostna. NEzanimivo za večino. Škoda, da ne komentirajo še ostali. Saj nobeden ne ve vse. Strojnikov ni. Kot da ne obstajajo. Pa bi se mi štromarji radi marsikaj naučili. Dobra volja je najbolja in brez mladine, njihove zagnanosti, trme, znanja, ega jo skoraj ni. Zato so neprecenljivi.
Pa brez skrbi. Zgodovinske teme vse prečekiram. Kadar gem po Julijcih se velikokrat sprašujem, kako jim je hudiča uspelo izpeljati vso logistiko. In če bi Avstro-ogrska vso to iznajdljivost svojih prebivalcev vpela v industrijo, bi bila danes druga Amerika.
Odlična tema.
LP
železocestnik:
železocestnik napisal/-a:Ja, sem tudi jaz mislil, da se bo več forumašev oglasilo, glede na to, da takšnih načrtov ne vidiš vsak dan.
Tudi na svetovnem spletu je število takšnih načrtov omejeno.
Sem pa pričakoval, da se bo oglasil kak strojnik s vprašanjem v katerem kurniku pa je regulator
pozdrav
Darko
To teme je težko pripeljati v večje število ogledov. Kot da bi že vsi vedeli, da se ni v Bohinjsko jezero zvrnil vlak z
Po drugi strani smo v izredno krtkem času "nabili" na hrvaškem forumu preko 4000 ogledov, vendar je zadeva pripeljala do zaklepa podforuma ozkotirne železnice.
Pa sploh stikalni načrt elektrarne Savica ni bil objavljen tam
Še kar čakam, da kdo vpraša, kje je regulator
TERMINATOR bi rekel: "Strojnikov ni. Kot da ne obstajajo."
Ko razčistimo to z regulatorjem, nadaljujemo
pozdrav
Darko