Od Schwarzacha proti zahodu
Re: Od Schwarzacha proti zahodu
Gusar, bravo za vse tvoje res vrhunske fotopise!
Pa še eno vprašanje - čemu služi tisti dodatni izstopajoči vagon z velikimi okni pri eurocity vlakih med Zurichom in Schladmingom?
Pa še eno vprašanje - čemu služi tisti dodatni izstopajoči vagon z velikimi okni pri eurocity vlakih med Zurichom in Schladmingom?
Lep pozdrav :)
http://www.youtube.com/user/Zelenc97
http://www.youtube.com/user/Zelenc97
Re: Od Schwarzacha proti zahodu
Ničemer drugemu, kakor lepemu razgledu.Pa še eno vprašanje - čemu služi tisti dodatni izstopajoči vagon z velikimi okni pri eurocity vlakih med Zurichom in Schladmingom?
LPL
Re: Od Schwarzacha proti zahodu
Da ne bo pomote, vlak Transalpin, ki si ga omenil, ima svojo končno oz. začetno postajo v Gradcu. Ker so ob mojem zadnjem obisku potekala dela na progi med Selzthal-om in Schladmingom, so takrat vsi vlaki vozili zgolj do znanega avstrijskega smučarskega središča (dalje je potekal nadomestni avtobusni prevoz).zelencek napisal/-a:...čemu služi tisti dodatni izstopajoči vagon z velikimi okni pri eurocity vlakih med Zurichom in Schladmingom?
V sestavi Transalpin-a je vedno tudi (izstopajoči) vagon 1.razreda Švicarskih državnih železnic (SBB). V smeri proti Gradcu ga lokomotiva vleče kot prvega, medtem ko je na poti proti Švici vedno na koncu kompozicije. Poleg njega je v sestavi še en (klasični) ÖBBjev vagon 1.razreda (na spodnji sliki ujeta na postaji v Bischofshofnu).
Vagon že od daleč izstopa po oknih, ki so znatno večja, kot je to pri običajnih potniških vagonih. Na spodnji sliki (vlak je bil ujet nekaj minut pred postajo v Bischofshofnu na poti proti Zürichu) se lepo vidi, da je zastekljen tudi skrajni rob zgornjega dela vagona, s čimer so potnikom omogočeni širši razgledi na pokrajino. Potovanje med največjim švicarskim mestom ter štajersko deželno prestolnico v takšnem vagonu tako dobi še dodaten čar. Potniki, ki imajo kupljeno vozovnico za prvi razred (ki ni vezana na sedež), tako po pravilu dajejo prednost vožnji v švicarskem vagonu. A da ne bo pomote, tudi avstrijski vagoni prvega razreda nudijo visok nivo udobja. Seveda je pa logično, da večina med zelo dobrim in odličnim (za isto) ceno izbere slednje.
Kogar bi zamikalo okusiti vožnjo s Transalpinom v omenjenem vagonu, je vsekakor priporočljiva predhodna rezervacija. Ob dovolj zgodnjem nakupu bi tudi cena vozovnice znala biti sprejemljiva za povprečen slovenski žep (iz Gradca do Züricha za 49€ + 3€ rezervacija, iz Schwarzacha za 44€).
Re: Od Schwarzacha proti zahodu
Hvala za odgovor
Ko bi se pri nas delalo po zgledu OBB in SBB...
Upam, da ne smetim teme: Ideja takega vagona je super za relacijo Jesenice-Nova Gorica-Koper, ker nemških turistov z globokimi denarnicami v Sloveniji ne primanjkuje
Pa še kakšen ping-pong ali biljard bi lahko dodali na slovenske eksprese,...
Ko bi se pri nas delalo po zgledu OBB in SBB...
Upam, da ne smetim teme: Ideja takega vagona je super za relacijo Jesenice-Nova Gorica-Koper, ker nemških turistov z globokimi denarnicami v Sloveniji ne primanjkuje
Pa še kakšen ping-pong ali biljard bi lahko dodali na slovenske eksprese,...
Lep pozdrav :)
http://www.youtube.com/user/Zelenc97
http://www.youtube.com/user/Zelenc97
Re: Od Schwarzacha proti zahodu
Glede na stanje prog bi biljard lahko igrali brez paliczelencek napisal/-a:Pa še kakšen ping-pong ali biljard bi lahko dodali na slovenske eksprese,...
LP, Metod
Re: Od Schwarzacha proti zahodu
Kje pa ti vidiš eksprese na SŽ? Še poštenih regionalcev ni. Pa srečno zelenček in vsi ostali.Upam, da ne smetim teme: Ideja takega vagona je super za relacijo Jesenice-Nova Gorica-Koper, ker nemških turistov z globokimi denarnicami v Sloveniji ne primanjkuje
Pa še kakšen ping-pong ali biljard bi lahko dodali na slovenske eksprese,...
LPL
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1951
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: Od Schwarzacha proti zahodu
Vagon bi bil idealen za avtovlak med Podbrdom in Bohinjem. Razgled iz njega je super
preglednik
Re: Od Schwarzacha proti zahodu
Mislim da bi morali na naše eksprese (ki obstajajo, @Ljubitelj, ampak si tega naziva skoraj ne zaslužijo) prej dodati vse drugo... v prvi vrsti vsaj primerljive vagone kot so na ÖBB, seveda tudi primerno vzdrževane in opremljene.zelencek napisal/-a: Pa še kakšen ping-pong ali biljard bi lahko dodali na slovenske eksprese,...
Kakšen pa je tisti ÖBB vagon 1. razreda?Gusar napisal/-a: V sestavi Transalpin-a je vedno tudi (izstopajoči) vagon 1.razreda Švicarskih državnih železnic (SBB). V smeri proti Gradcu ga lokomotiva vleče kot prvega, medtem ko je na poti proti Švici vedno na koncu kompozicije. Poleg njega je v sestavi še en (klasični) ÖBBjev vagon 1.razreda (na spodnji sliki ujeta na postaji v Bischofshofnu).
...
Potniki, ki imajo kupljeno vozovnico za prvi razred (ki ni vezana na sedež), tako po pravilu dajejo prednost vožnji v švicarskem vagonu. A da ne bo pomote, tudi avstrijski vagoni prvega razreda nudijo visok nivo udobja. Seveda je pa logično, da večina med zelo dobrim in odličnim (za isto) ceno izbere slednje.
Glede na vagonweb.cz bi to moral biti vagon 1. razreda s prtljažnim/kolesarskim oddelkom tipa ADmpsz, brez kupejev. V tem primeru se strinjam s tvojo zadnjo trditvijo.
V kolikor pa je to vagon s kupeji, bi pa lahko debatirali kaj je to zelo dobro in kaj odlično... Osebno sem velik privrženec kupe vagonov.
Pa še majhen dodatek: Transalpin je prej vozil na relaciji med Dunajem in Zürichom, seveda z obveznim panoramskim vagonom, vse do uvedbe Railjetov. Panoramske vagone pa imajo v Švici tudi nekateri IR vlaki preko Gottharda.
Pri nas pa tovrstni vagoni ostajajo v spominu po predrzni vožnji po Koroški progi, ko je mala parnjača 17-006 vlekla kar dva tovrstna panoramska vagona s švicarskimi turisti iz Maribora v Celovec. Opisano v zadnji izdaji Nove proge.