1) 35-40 vlakov iz Kopra kmalu ne bo več zadoščalo. In priznajmo si, omejujoč dejavnik ni enotirna proga, temveč elektrika izpred 100 let, ki ne dopušča vožnje v kratkem razmiku...popolnoma brez potrebe... ....dandanašnji se zvozi cca 35- max 40 tovornih vlakov v 24 urah iz Kopra...torej 1,5 do 1,8 vlaka na uro.....od tega je slabo tretjino enoprežnih, torej cca nekaj malega več kot dvojnik/uro....poleg tega pa je "štroma" še pa še....
..dizel ima poleg ropota pol manjšo hitrost pri enaki teži vlaka.... ...
2) Podal sem en predlog, ki je sicer tudi v proučevanju najnovejših ukrepov za povečanje zmogljivosti.
3) Kot so pokazale ne tako davne izkušnje so sodobne dizel lokomotive tihe, nihče ne govori o preživetih ropotuljah.
4) Hitrost mešanega para bi bila nekoliko nižja, končno bi takšen par razpolagal z nekje do 8 MW moči, toda bojim se, da razpolaganje z vsaj 10MW za dve elektro lokomotivi ni stalna praksa, seveda so pa ptiči takšne obremenitve zelo veseli, nudimo jim poceni gretje na žicah, seveda pa metanju denarja v nebo ni nikoli govora, lokomotiva ima števec, ki izmeri dejansko porabo in jo lastnik plača, razlika med porabo iz javnega omrežja in porabljeno energijo na lokomotivah pa nikogar menda ne skrbi.
LPL