Drži napisano. ÖBBjev vagon 1. razreda v sestavi Transalpin-a ima skupen prostor. Sedeži so seveda enako udobni, kot v vagonih s kupeji. Kateri vagon komu bolj ustreza, je seveda stvar okusa. Takole, zelo posplošeno, bi napisal, da starejši populaciji morda bolj ustreza sedeti v vagonu s skupnim prostorom.TGV Lyria napisal/-a:Kakšen pa je tisti ÖBB vagon 1. razreda?
Glede na vagonweb.cz bi to moral biti vagon 1. razreda s prtljažnim/kolesarskim oddelkom tipa ADmpsz, brez kupejev.
V kolikor pa je to vagon s kupeji, bi pa lahko debatirali kaj je to zelo dobro in kaj odlično... Osebno sem velik privrženec kupe vagonov.
Morda bi bilo razumljiveje, če bi k svojim besedam o zelo dobrem / odličnem udobju dodal še atraktivnost. Omenjeni vagon je namreč tudi za naše severne sosede nekaj posebnega in ga ni v sestavi nobenega izmed preostalih, sicer mnogih, EC in IC vlakov, ki vozijo po avstrijskih tirih. Glede na navedeno je seveda razumljivo, da je švicarski vagon 1. razreda skoraj vedno bolj zaseden od avstrijskega.
Transalpin velja za enega izmed najprestižnejših vlakov v floti Avstrijskih železnic. Mnogo k temu pripomore večkrat omenjeni vagon, pa tudi sama (atraktivna) pokrajina, skozi katero vozi vlak s skupno (večinoma) 11-imi vagoni v sestavi.TGV Lyria napisal/-a:Pa še majhen dodatek: Transalpin je prej vozil na relaciji med Dunajem in Zürichom, seveda z obveznim panoramskim vagonom, vse do uvedbe Railjetov. Panoramske vagone pa imajo v Švici tudi nekateri IR vlaki preko Gottharda.
Ima pa Transalpin tudi že kar bogato zgodovino. V njej je nekajkrat spreminjal svojo pot. Voziti je pričel leta 1958 med zahodno dunajsko postajo (Wien Westbahnhof) in Zürichom. A je bila njegova pot že naslednje leto podaljašana do Basla. Dobro desetletje je vozil tudi preko Bavarske. Ker se vlak na poti skozi jug Nemčije ni ustavljal, je imel poseben status (t.i. "Koridorzug"), s čimer je bila potnikom prizanešena mejna kontrola pri vstopu in izstopu iz Nemčije.
Leta 2008 se je Transalpin vrnil na svojo prvotno traso (med Dunajem in Zürichom). Dve leti kasneje so ga na omenjeni relaciji nadomestili Railjet-i. Vsekakor je pozitivno, da vlak zaradi tega niso ukinili, temveč le delno spremenili njegovo pot.