Od Schwarzacha proti zahodu

Železnica opremljena z slikovnim gradivom, se pravi fotoreportaže z malo teksta in vsebine. :)
Gusar
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1349
Pridružen: 28.06.2012, 23:12

Re: Od Schwarzacha proti zahodu

OdgovorNapisal/-a Gusar » 31.12.2015, 23:42

TGV Lyria napisal/-a:Kakšen pa je tisti ÖBB vagon 1. razreda?
Glede na vagonweb.cz bi to moral biti vagon 1. razreda s prtljažnim/kolesarskim oddelkom tipa ADmpsz, brez kupejev.
V kolikor pa je to vagon s kupeji, bi pa lahko debatirali kaj je to zelo dobro in kaj odlično... Osebno sem velik privrženec kupe vagonov.


Drži napisano. ÖBBjev vagon 1. razreda v sestavi Transalpin-a ima skupen prostor. Sedeži so seveda enako udobni, kot v vagonih s kupeji. Kateri vagon komu bolj ustreza, je seveda stvar okusa. Takole, zelo posplošeno, bi napisal, da starejši populaciji morda bolj ustreza sedeti v vagonu s skupnim prostorom.

Morda bi bilo razumljiveje, če bi k svojim besedam o zelo dobrem / odličnem udobju dodal še atraktivnost. Omenjeni vagon je namreč tudi za naše severne sosede nekaj posebnega in ga ni v sestavi nobenega izmed preostalih, sicer mnogih, EC in IC vlakov, ki vozijo po avstrijskih tirih. Glede na navedeno je seveda razumljivo, da je švicarski vagon 1. razreda skoraj vedno bolj zaseden od avstrijskega.

TGV Lyria napisal/-a:Pa še majhen dodatek: Transalpin je prej vozil na relaciji med Dunajem in Zürichom, seveda z obveznim panoramskim vagonom, vse do uvedbe Railjetov. Panoramske vagone pa imajo v Švici tudi nekateri IR vlaki preko Gottharda.


Transalpin velja za enega izmed najprestižnejših vlakov v floti Avstrijskih železnic. Mnogo k temu pripomore večkrat omenjeni vagon, pa tudi sama (atraktivna) pokrajina, skozi katero vozi vlak s skupno (večinoma) 11-imi vagoni v sestavi.

Ima pa Transalpin tudi že kar bogato zgodovino. V njej je nekajkrat spreminjal svojo pot. Voziti je pričel leta 1958 med zahodno dunajsko postajo (Wien Westbahnhof) in Zürichom. A je bila njegova pot že naslednje leto podaljašana do Basla. Dobro desetletje je vozil tudi preko Bavarske. Ker se vlak na poti skozi jug Nemčije ni ustavljal, je imel poseben status (t.i. "Koridorzug"), s čimer je bila potnikom prizanešena mejna kontrola pri vstopu in izstopu iz Nemčije.

Leta 2008 se je Transalpin vrnil na svojo prvotno traso (med Dunajem in Zürichom). Dve leti kasneje so ga na omenjeni relaciji nadomestili Railjet-i. Vsekakor je pozitivno, da vlak zaradi tega niso ukinili, temveč le delno spremenili njegovo pot.
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1549
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Od Schwarzacha proti zahodu

OdgovorNapisal/-a TGV Lyria » 01.01.2016, 13:40

Gusar napisal/-a:Transalpin velja za enega izmed najprestižnejših vlakov v floti Avstrijskih železnic. Mnogo k temu pripomore večkrat omenjeni vagon, pa tudi sama (atraktivna) pokrajina, skozi katero vozi vlak s skupno (večinoma) 11-imi vagoni v sestavi.

Ima pa Transalpin tudi že kar bogato zgodovino. V njej je nekajkrat spreminjal svojo pot. Voziti je pričel leta 1958 med zahodno dunajsko postajo (Wien Westbahnhof) in Zürichom. A je bila njegova pot že naslednje leto podaljašana do Basla. Dobro desetletje je vozil tudi preko Bavarske. Ker se vlak na poti skozi jug Nemčije ni ustavljal, je imel poseben status (t.i. "Koridorzug"), s čimer je bila potnikom prizanešena mejna kontrola pri vstopu in izstopu iz Nemčije.

Leta 2008 se je Transalpin vrnil na svojo prvotno traso (med Dunajem in Zürichom). Dve leti kasneje so ga na omenjeni relaciji nadomestili Railjet-i. Vsekakor je pozitivno, da vlak zaradi tega niso ukinili, temveč le delno spremenili njegovo pot.


Velja tudi omeniti, da Transalpin na začetku elektrovleke ni vozil v klasični sestavi, temveč v sestavi garniture serije 4010.
Pa tudi to, da je na začetku 21. stoletja, ko je vozil med Dunajem in Baslom, običajno imel kar 13 vagonov, kar je pogosto zahtevalo priprego ali celo doprego čez Arlberg. Sestava je bila naslednja: SBB panoramski vagon, 3 ÖBB vagoni 1. razreda, SBB jedilni vagon. štirje ÖBB kupe vagoni 2. razreda in štirje SBB vagoni 2. razreda brez kupejev.
Še vedno trdim, da je bila menjava tega vlaka za Railjet korak nazaj...
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1357
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: Od Schwarzacha proti zahodu

OdgovorNapisal/-a preglednik » 02.01.2016, 12:22

Ni kaj, čas gre pa naprej. Vsem forumašem želim srečno Novo leto!
preglednik
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3150
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Od Schwarzacha proti zahodu

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 04.01.2016, 17:07

Za občutek.

Povezava na video

Gusar
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1349
Pridružen: 28.06.2012, 23:12

Gries im Pinzgau - Bruck-Fusch

OdgovorNapisal/-a Gusar » 05.02.2016, 19:11

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika
Gusar
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1349
Pridružen: 28.06.2012, 23:12

Gries im Pinzgau - Bruck-Fusch

OdgovorNapisal/-a Gusar » 05.02.2016, 19:12

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika
Gusar
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1349
Pridružen: 28.06.2012, 23:12

Gries im Pinzgau - Bruck-Fusch

OdgovorNapisal/-a Gusar » 05.02.2016, 19:13

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika
Gusar
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1349
Pridružen: 28.06.2012, 23:12

Gries im Pinzgau - Bruck-Fusch

OdgovorNapisal/-a Gusar » 05.02.2016, 19:14

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika
Gusar
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1349
Pridružen: 28.06.2012, 23:12

Bruck-Fusch - Zell am See

OdgovorNapisal/-a Gusar » 03.03.2016, 16:56

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika
Gusar
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1349
Pridružen: 28.06.2012, 23:12

Bruck-Fusch - Zell am See

OdgovorNapisal/-a Gusar » 03.03.2016, 16:57

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika
Gusar
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1349
Pridružen: 28.06.2012, 23:12

Bruck-Fusch - Zell am See

OdgovorNapisal/-a Gusar » 03.03.2016, 16:59

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika
Gusar
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1349
Pridružen: 28.06.2012, 23:12

Bruck-Fusch - Zell am See

OdgovorNapisal/-a Gusar » 03.03.2016, 16:59

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika
Gusar
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1349
Pridružen: 28.06.2012, 23:12

Bruck-Fusch - Zell am See

OdgovorNapisal/-a Gusar » 03.03.2016, 17:01

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika
Gusar
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1349
Pridružen: 28.06.2012, 23:12

Bruck-Fusch - Zell am See

OdgovorNapisal/-a Gusar » 03.03.2016, 17:01

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika
Gusar
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1349
Pridružen: 28.06.2012, 23:12

Bruck-Fusch - Zell am See

OdgovorNapisal/-a Gusar » 03.03.2016, 17:02

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov