Pragersko in železnica nekdaj...
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Pragersko in železnica nekdaj...
Fotografije z otvoritve so nekje na pametni kartici ali pametnem telefonu?
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Re: Pragersko in železnica nekdaj...
Nisem najšel nobene pametne teme kam bi dal, pa se mi zdi pragersko še najbljižje Cirkovcem.
Mogoče kdo ve, če je bil kdaj industrijski tir do RTP Cirkovce? Naletel sem na neke načrte, kjer zgleda kot, da bi se naj cepil tir
proti RTP-ju.
Mogoče kdo ve, če je bil kdaj industrijski tir do RTP Cirkovce? Naletel sem na neke načrte, kjer zgleda kot, da bi se naj cepil tir
proti RTP-ju.
LP Anej
Re: Pragersko in železnica nekdaj...
Zdravo.Tono napisal/-a:Fantje, zanimivo!
Le kje je bila posneta prva slika? Imam občutek kot da bi to bil Maribor......
Pravilno, to je mariborska kurilnica v starih časih! Portal pod katerim je bil dovozni tir na "malo " okretnico
LP - Peter
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Pragersko in železnica nekdaj...
Pozdravljeni,
glede na to, da mi je Borsig podaril spodnjo knjigo....
....me je doživljenjsko "zadužil", da mu v to temo dodajam poste, da lahko potem forumaši "nabijate" oglede...
Na vsak način želi Borsig spraviti to temo na 100.000 ogledov.
Vsak dan se mi v pošti generira slikica te knjige in zraven pripis: "Ali si pozabil...?"
Ja, ja....bom pogledal, če še imam kaj na razsutih diskih...
pozdrav
Darko
glede na to, da mi je Borsig podaril spodnjo knjigo....
_Borsig_ napisal/-a:
Ta fotografija je objavljena tudi v tej knjigi (katero ima tudi @ŽC v svoji zbirki!):
@ŽC, kaj vse še skrivaš v tvoji zbirki?
Kolko ogledov moramo nabiti, da boš nadaljeval?
....me je doživljenjsko "zadužil", da mu v to temo dodajam poste, da lahko potem forumaši "nabijate" oglede...
Na vsak način želi Borsig spraviti to temo na 100.000 ogledov.
Vsak dan se mi v pošti generira slikica te knjige in zraven pripis: "Ali si pozabil...?"
Ja, ja....bom pogledal, če še imam kaj na razsutih diskih...
pozdrav
Darko
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Pragersko in železnica nekdaj...
O:68400
V Kumarjevem albumu je še serija ČB fotk...
Sem dodal celo stran iz albuma, da se vidi, da nisem jaz odrezal...
pozdrav
Darko
železocestnik napisal/-a:Pozdravljeni,
glede na to, da se je Borsig potrudil v realnem času, vrtim sedaj jaz čas v leto 1978...
Zahvaljujoč se prof. Stanetu Kumarju, akademskemu slikarju, ki je organiziral postavitev "Katice" na Pragersko...
...in prof. Mladenu Bogiću, ravnatelju Železniškega muzeja v Ljubljani, ki je dovolil objavo Kumarjevih fotografij na forumu.
pozdrav
Darko
V Kumarjevem albumu je še serija ČB fotk...
Sem dodal celo stran iz albuma, da se vidi, da nisem jaz odrezal...
pozdrav
Darko
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Re: Pragersko in železnica nekdaj...
Mularija ima zdravilo za takšne težave, samo težavo jim povej, pa ti rešijo še lanski sneg.železocestnik napisal/-a:
Ja, ja....bom pogledal, če še imam kaj na razsutih diskih...
pozdrav
Darko
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Pragersko in železnica nekdaj...
Ja, so mi že reševali in tudi rešili dokumentacijo z okvarjenih diskov.
Problem je sedaj drugje
Ene 70.000 fotografij brez vodiča, samo časovno nanizane. V desetih letih.
In kje so vodiči po tem zakladu?
Verjetno na deponiji v Tallinu. Lansko leto maja so mi vdrli v avto in mi ukradli poleg nekaj malega obleke nekaj zvezkov zapisov, kje je kaj na diskih.
Ja, nimam fotografij teh zapisov, nimam fotokopij teh zapisov, nisem si jih prepisal v Word, da bi po njem lahko iskal....
Vedno sem rekel, da bom to prepisal v Word "jutri". Domani...
Sem si sam kriv. Sem že "prebolel" zadevo.
Ja, fotografije imam sedaj spravljene na "stabilcu", zunanjem disku in na prenosniku.
Obnoviti te zapise nimam več namena, ker bi za to potreboval preveč časa.
Vsake toliko časa malo pobrskam okoli datumov, za katere menim, da sem fotografiral kakšen pomemben dokument, fotografijo, knjige...
Trenutno sem na drugih "projektih". Nekateri so povezani tudi z železnico, recimo v WW2.
Eden takšnih je firerjev specijalni vlak v času napada na YU.
glej: http://www.zeljeznice.net/forum/index.p ... ntry494621" onclick="window.open(this.href);return false;
pozdrav
Darko
Problem je sedaj drugje
Ene 70.000 fotografij brez vodiča, samo časovno nanizane. V desetih letih.
In kje so vodiči po tem zakladu?
Verjetno na deponiji v Tallinu. Lansko leto maja so mi vdrli v avto in mi ukradli poleg nekaj malega obleke nekaj zvezkov zapisov, kje je kaj na diskih.
Ja, nimam fotografij teh zapisov, nimam fotokopij teh zapisov, nisem si jih prepisal v Word, da bi po njem lahko iskal....
Vedno sem rekel, da bom to prepisal v Word "jutri". Domani...
Sem si sam kriv. Sem že "prebolel" zadevo.
Ja, fotografije imam sedaj spravljene na "stabilcu", zunanjem disku in na prenosniku.
Obnoviti te zapise nimam več namena, ker bi za to potreboval preveč časa.
Vsake toliko časa malo pobrskam okoli datumov, za katere menim, da sem fotografiral kakšen pomemben dokument, fotografijo, knjige...
Trenutno sem na drugih "projektih". Nekateri so povezani tudi z železnico, recimo v WW2.
Eden takšnih je firerjev specijalni vlak v času napada na YU.
glej: http://www.zeljeznice.net/forum/index.p ... ntry494621" onclick="window.open(this.href);return false;
pozdrav
Darko
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Pragersko in železnica nekdaj...
O:106600
Evo, firerjev vlak sem že davno rešil, v tem času pa je Pragersko izginilo izpred oči (beri prve strani...).
Borsig "nabija" oglede pri konkurenci
Da ga malo potolažimo "lepim" en star načrt postaje Pragersko...ja, Pragerhof piše na načrtu:
Iz leta?
Brez povečave ne bo šlo
Ja, kaj čmo, iz leta 1859.
Morda sem jo kdaj že objavil, pa je sigurno "zbledela"
PS: sem zgoraj napisal število ogledov, da bomo Borsiga kontrolirali, kako je dejaven na domačem terenu. Če ne najde nič drugega, pa naj začne objavljati razglednice Pragerskega. Jih bomo imeli vsaj na kupu
Sedaj, ko smo ga spravili na prvo stran, ga bomo imeli stalno pod nadzorom. Tako pa se je izgubil nekam v "pozadino", tako da sem ga težko našel še s funkcijo "išči"
Takoj se je pokazalo, da "vodi" za ene par tavžent ogledov pred Tonotovim Ptujem
POZOR: same štajerske teme na prvih mestih, samo ljubljanski tramvaj se je zaklinil med njih
pozdrav
Darko
Evo, firerjev vlak sem že davno rešil, v tem času pa je Pragersko izginilo izpred oči (beri prve strani...).
Borsig "nabija" oglede pri konkurenci
_Borsig_ napisal/-a:@ŽC, poznaš tisi stari komad: "... iščem in iščem, toda ne najdem..."!železocestnik napisal/-a:Borsig, toto še nismo vidli, čuj
Ampak ti bi moral iskati fotke za Pragersko, čuj
pozdrav
Darko
Da ga malo potolažimo "lepim" en star načrt postaje Pragersko...ja, Pragerhof piše na načrtu:
Iz leta?
Brez povečave ne bo šlo
Ja, kaj čmo, iz leta 1859.
Morda sem jo kdaj že objavil, pa je sigurno "zbledela"
PS: sem zgoraj napisal število ogledov, da bomo Borsiga kontrolirali, kako je dejaven na domačem terenu. Če ne najde nič drugega, pa naj začne objavljati razglednice Pragerskega. Jih bomo imeli vsaj na kupu
Sedaj, ko smo ga spravili na prvo stran, ga bomo imeli stalno pod nadzorom. Tako pa se je izgubil nekam v "pozadino", tako da sem ga težko našel še s funkcijo "išči"
Takoj se je pokazalo, da "vodi" za ene par tavžent ogledov pred Tonotovim Ptujem
POZOR: same štajerske teme na prvih mestih, samo ljubljanski tramvaj se je zaklinil med njih
pozdrav
Darko
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Re: Pragersko in železnica nekdaj...
Huh, se mi je zdelo, da socialistično šolanje ni vredno prebite pare. Takrat so me "fopali" da je Bohinj na Gorenjskem. Sedaj si me razsvetlil da je na Štajerskemželezocestnik napisal/-a:POZOR: same štajerske teme na prvih mestih, samo ljubljanski tramvaj se je zaklinil med njih
LP, Metod
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Pragersko in železnica nekdaj...
Še nedolgo tega je bil ob poti, po kateri grem domov grafit: Slovenija do Tokia!
V socialističnih časih bi ga drugi dan prebarvali in začeli iskati tistega, ki se je slabo učil v šoli.
Tega je pobral zob časa...barva je zbledela...
Ja, mejnega kamna med deželama Kranjsko in Štajersko že nekaj časa ni več pri Babji riti pod Trojanami. Bogve, kam so ga prestavili
MMG: temo o potopljenem "zakladu" v Bohinjskem jezeru smo prenehali "ažurirati" konec decembra, pa si vztrajno nabira oglede, tako da jih je danes reci in piši 9100! Brezkakršnega koli dodatnega zapisa.
pozdrav
Darko
V socialističnih časih bi ga drugi dan prebarvali in začeli iskati tistega, ki se je slabo učil v šoli.
Tega je pobral zob časa...barva je zbledela...
Ja, mejnega kamna med deželama Kranjsko in Štajersko že nekaj časa ni več pri Babji riti pod Trojanami. Bogve, kam so ga prestavili
MMG: temo o potopljenem "zakladu" v Bohinjskem jezeru smo prenehali "ažurirati" konec decembra, pa si vztrajno nabira oglede, tako da jih je danes reci in piši 9100! Brezkakršnega koli dodatnega zapisa.
pozdrav
Darko
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Re: Pragersko in železnica nekdaj...
Hm, da ga ni? Lani je še bil tam na betonski ograji....železocestnik napisal/-a:Ja, mejnega kamna med deželama Kranjsko in Štajersko že nekaj časa ni več pri Babji riti pod Trojanami. Bogve, kam so ga prestavili
Lp
Tomaž
Re: Pragersko in železnica nekdaj...
Našel sem sledečo fotografijo postaje Pragersko.
Datirana je na leto 1911!
Zanimiv mi je signal na desni strani fotografije!
Ima kdo kakšno idejo za kakšen signal gre?
Datirana je na leto 1911!
Zanimiv mi je signal na desni strani fotografije!
Ima kdo kakšno idejo za kakšen signal gre?
Zadnjič spremenil _Borsig_, dne 15.03.2016, 3:01, skupaj popravljeno 1 krat.
LP _Borsig_
Pa fajn se še mejte!
Pa fajn se še mejte!
Re: Pragersko in železnica nekdaj...
Isti signal se vidi na desnem robu fotografije iz leta 1930, tokrat na drugi strani postaje:
LP _Borsig_
Pa fajn se še mejte!
Pa fajn se še mejte!
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Pragersko in železnica nekdaj...
Jaz sem mislil, da je to na tisti razglednici iz leta 1930...luč
Sam ni mi šlo v račun, zakaj bi bil nosilec tako visok
pozdrav
Darko
Sam ni mi šlo v račun, zakaj bi bil nosilec tako visok
pozdrav
Darko
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Re: Pragersko in železnica nekdaj...
Pozdravljeni.
Predhodniki likovnih signalov na avstrijskih progah so bili signali s premično obešenimi košarami, spletenimi iz šibja. Navadno sta bili dve košari na enem drogu, signalni znaki pa so bili povezani s položajem obeh košar glede na višino, na kateri je vsaka od njiju visela.
Kasneje (sredi druge polovice 19. stol.) so jih nadomestili distančni signali, le te pa ročični, ki jih poznamo in ki nas sedaj počasi definitivno zapuščajo. Le-ti se oblikovno v načelu niso spremenili več kot 100 let in bi Pragersko kot pomembna postaja morala leta 1930 biti opremljena z njimi, še zlasti ob dejstvu, da je družba Južne železnice imela na Dunaju lastno, dobro uveljavljeno tovarno železniških signalov. Tudi na lokaciji sredi postaje in ob razkladalni rampi (tukaj verjetno ob slepem tiru ?) signal ne bi imel prave funkcije. Torej bi rekel, da to po vsej verjetnosti niso signali.
Ali so to res luči, pa ne vem in do sedaj česa podobnega še nisem videl. V kolikor je to res recimo neelektrična luč (petrolejska ?), bi se nizki položaj svetila dal razložiti, da pač podnevi, ko smo ga spustili dol in plamen ugasnili, lahko počaka spodaj, da ga kasneje proti večeru zopet prižgemo in potegnemo višje proti vrhu droga.
Lep pozdrav - Peter
Predhodniki likovnih signalov na avstrijskih progah so bili signali s premično obešenimi košarami, spletenimi iz šibja. Navadno sta bili dve košari na enem drogu, signalni znaki pa so bili povezani s položajem obeh košar glede na višino, na kateri je vsaka od njiju visela.
Kasneje (sredi druge polovice 19. stol.) so jih nadomestili distančni signali, le te pa ročični, ki jih poznamo in ki nas sedaj počasi definitivno zapuščajo. Le-ti se oblikovno v načelu niso spremenili več kot 100 let in bi Pragersko kot pomembna postaja morala leta 1930 biti opremljena z njimi, še zlasti ob dejstvu, da je družba Južne železnice imela na Dunaju lastno, dobro uveljavljeno tovarno železniških signalov. Tudi na lokaciji sredi postaje in ob razkladalni rampi (tukaj verjetno ob slepem tiru ?) signal ne bi imel prave funkcije. Torej bi rekel, da to po vsej verjetnosti niso signali.
Ali so to res luči, pa ne vem in do sedaj česa podobnega še nisem videl. V kolikor je to res recimo neelektrična luč (petrolejska ?), bi se nizki položaj svetila dal razložiti, da pač podnevi, ko smo ga spustili dol in plamen ugasnili, lahko počaka spodaj, da ga kasneje proti večeru zopet prižgemo in potegnemo višje proti vrhu droga.
Lep pozdrav - Peter