Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

Vse okoli slovenskega nacionalnega železniškega operaterja.
Odgovori
jurij
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 589
Pridružen: 20.11.2011, 23:13
Kraj: Prosečka vas Mačkovci

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

Odgovor Napisal/-a jurij »

holding napisal/-a:...dobr' te razumemo @jurij, dobr'.... =D> ....ne razumemo te le v tem (in deset tisoče tebi podobnim), da ste zaradi vaših osebnih interesov šli služit drugam, namesto da bi ostali doma in pomagali nam uresničiti to, kar nam sedaj očitate in poučujete.... :roll: ....
Kot sem že omenil, jaz nikoli ne bi šel in tudi nisem imel namena iti služit drugam, če bi imel v sloveniji zagotovljeno delovno mesto, tako sem pred odhodom v tujino bil najprej tri leta vajenec pri domačem podjetju, potem pa sem delal še 12 let kot žerjavist pri slovenskih delodajalcih, po propadu zidarjevega SCT, Gradisa, Stavbarja, konstruktorja, vegrada in vseh ostalih tajkunskih podjetij, pa sem bil zaradi lastnega preživetja prisiljen iti v tujino.

Pa tudi v času mojega dela v tujini sem neprestano iskal sebi primerno delo doma, vendar pa na žalost brez uspeha, kajti na slovenskih železnicah so me zavrnili, slovensko gradbeništvo so uničili tajkuni, edino ponudbo za delo pa sem imel od luke Koper, kjer bi lahko delal kot žerjavist na novem terminalu v beltincih, od tega delovnega mesta pa je tudi ostala samo prazna obljuba, saj je luka Koper vložila šest milionov Evrov za udkup zemljišč bodočega terminala v Beltincih, do realizacije tega terminala pa ni nikoli prišlo, ker je šest milionov odromalo v zasebne žepe, kot to lahko vidimo na tej povezavi. https://www.google.si/url?sa=t&rct=j&q= ... zEJeH5L7Sw

Glede na vse zgoraj navedeno ne razumem, kako bi lahko kot pošten državljan ostal doma pri uresničevanju projektov, kateri zaradi nečistih poslov, ali pa zaradi kakšnega koli drugega neznanega vzroka nikoli niso bili realizirani. :-k
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4298
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

ledeni napisal/-a:Še vsaka avtomatizacija je odpravila nekaj delovnih mest in vedno smo uspeli zbiti brezposelnost pod 10%.
In še več jih bo. Detusche bahn cargo je v krizi. 420 delavcem grozi izguba službe, zapirajo se tovorne postaje 3500 delovnim mestom grozi ukinitev. In pol se Nemčijo predstavlja kot državo, kjer vse štima. Tisti, ki poznamo jo bolj podrobno je daleč od resnice. Robotizacija pa bo v naslednjih letih odnesla še 5 milijonov delovnih mest v razvitem svetu. Le komu se bo pol prodajalo ajfon?
TERMINATOR napisal/-a: Suha koliko pa dobi država z obdavčitvijo dobička? In koliko dobi od celotnega stroška delodajalca od ene delavske plače?
Nič, ker gre več denarja za subvencije, dokapitalizacije in "tihi" nakup lokomotiv, kot pa je seštevek obdavčenja. Tistih 17 % od 20 milijonskega dobička je pač pljunek v morje.
038
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 873
Pridružen: 10.03.2009, 20:49

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

Odgovor Napisal/-a 038 »

Teh deset tisoc in vec delavcev, ki hodi cez mejo bi pa bolj tezko z minimalcem bolje pomagalo resevati kot sedaj, kjer sedaj zasluzijo spodobno placo in jo zapravijo doma.
suha
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 443
Pridružen: 01.02.2011, 10:16

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

Odgovor Napisal/-a suha »

Re 4/4 napisal/-a:
TERMINATOR napisal/-a: Suha koliko pa dobi država z obdavčitvijo dobička? In koliko dobi od celotnega stroška delodajalca od ene delavske plače?
Nič, ker gre več denarja za subvencije, dokapitalizacije in "tihi" nakup lokomotiv, kot pa je seštevek obdavčenja. Tistih 17 % od 20 milijonskega dobička je pač pljunek v morje.
17% davek (ki se je v zadnjih letih znižal iz 25%) je avtomatski davek, ki te doleti, če prikažeš dobiček. Tu ni izbere in ti ga država useka gor ne glede na to kaj počneš. Kot rečeno se je v zadnjih letih znižal, ker je država spredvidela, da taka nora obdavčitev le ni tako dobra, saj je dobiček v tej stopnji še vedno namenjen za investicije v prihodnosti.

Naslednja stopnja je davek na izplačilo dobička, ki pa znaša 25%! Vse to pod pretvezo, da država "ne mara", da gre dobiček ven iz podjetja, ker se naj bi namenil za nadaljnje investicije, čeprav lahko vidimo, da država dela ravno nasprotno v prvem primeru.

No, po tem davku te pa doleti še dohodnina (fizične osebe), ki se meri v 4 lestvicah glede na višino končnega letnega dohodka z odštetimi olajšavami. Poznamo 50%, 41%, 27% in 16% dohodninsko lestvico. Koliko dejansko na koncu tebi ostane od težko prigaranega dobička lahko vsak sam izračuna. Je pa to zgolj povod za davčne oaze. :twisted:

Vse skupaj morda ni tako pomembno za javne firme, ker gre denar iz enega varžeta v drugega. Skratka začarani krog: davek - subvencija oz. dokapitalizacija. Edini ki pri tem služijo so banke, za transakcije, če niso v državni lasti in pa spet en kup nepomembnih uradnikov, ki ta denar delijo, vmes pa ga še kaj zbašejo v lasten žep. :twisted: So pa ti davki še kako usodni za zasebnike.

In ja, končni davek je kar ornk višji od tistega na delavsko plačo.
suha
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 443
Pridružen: 01.02.2011, 10:16

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

Odgovor Napisal/-a suha »

In kot sem že mnogokrat poudaril lahko iz tega vidimo, koliko lahko država dejansko zasluži z davki, če je firma namesto v javnih, v zasebnih rokah :old

Cilj države je, da vzpostavi okolje (predvsem davčno in konkurenčno), ki bo vzpodbudilo rast zasebnega podjetja, da bo na koncu od njega lahko pobrala čim večji davek, ki ga bo nato namenjala drugam, oz. v stvari (npr.železniška infrastruktura), ki bo še bolj vzpodbudilo konkurenčnost in rast podjetij, da bo na koncu lahko pobrala še višji davek od že prej visokega :) . Pri tem je najbolj važno, da se davek ne meri v enkratnem znesku, ampak v odstotkih. Iz tega izhaja, da je cilj države, da podjetja rastejo oz. da v enkratnem znesku iz tujine prileti dokapitalizacija, ki bo nenadoma povečalo podjetje, od katerega bo potem večji davčni izplen. Pri tem mora seveda paziti, da podjetja s pretežkimi davki ne zaduši, oziroma odbije strateške investitorje.

V kolikor pa je podjetje v javni lasti, pa se vse samo vrti v začaranem krogu. Davek - Subvencija (dokapitalizacija), vmes pa še kaj zmanjka, zaradi odgovornih z lepljivimi prsti. Podjetje v javnih rokah ni vzpodbujeno za rast, ker pač vedno ve, da bo v primeru krize za njim stala država, ki mu bo dala potrebno injekcijo infuzije (dokapitalizacija) za prihodnje delovanje.

Skratka SŽ, Luka Koper, itd. vse čimprej prodat finančno močnemu lastniku, ki ima namen vlagati in ki ima razvito podjetniško KULTURO v tej panogi poslovanja. Pri nas tega še ne razumemo (predvsem starejši del populacije), medtem, ko v državah, kot so Češka, Poljska, Slovaška, Madžarska že vse sledijo tem tokovom, kar se tudi odraža na njihovi stopnji razvoja (tudi železniške infrastrukture) in višji stopnji gospodarske rasti kot je Slovenska :thumbupl .
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4763
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Kdor piše o davkih se morta na nje spoznat:
suha:
17% davek (ki se je v zadnjih letih znižal iz 25%) je avtomatski davek, ki te doleti, če prikažeš dobiček. Tu ni izbere in ti ga država useka gor ne glede na to kaj počneš. Kot rečeno se je v zadnjih letih znižal, ker je država spredvidela, da taka nora obdavčitev le ni tako dobra, saj je dobiček v tej stopnji še vedno namenjen za investicije v prihodnosti.

Naslednja stopnja je davek na izplačilo dobička, ki pa znaša 25%! Vse to pod pretvezo, da država "ne mara", da gre dobiček ven iz podjetja, ker se naj bi namenil za nadaljnje investicije, čeprav lahko vidimo, da država dela ravno nasprotno v prvem primeru.

No, po tem davku te pa doleti še dohodnina (fizične osebe), ki se meri v 4 lestvicah glede na višino končnega letnega dohodka z odštetimi olajšavami. Poznamo 50%, 41%, 27% in 16% dohodninsko lestvico. Koliko dejansko na koncu tebi ostane od težko prigaranega dobička lahko vsak sam izračuna. Je pa to zgolj povod za davčne oaze. :twisted:
Povprečna stopnja davka na dobiček v RS je samo 11%, kar je zeeelooo nizko za Evropo, obstajajo namreč številne olajšave..
O dohodnini na izplačani dobiček samo to, plačajo jo samo zaposleni v firmi, ki je delila dobiček, glej zadnji odstavek spodnjega citata. Drugače pa je obdavčuitev za izplačani dobiček cedularna (dokončna) in znaša 25%.
Cedularna obdavčitev
24.1.2014, Luka Godnič, magister poslovnih ved, Vir: Verlag Dashöfer

Ker gre za plačilo iz naslova lastništva in ne iz naslova zaposlitve, je obdavčitev enaka tako za zaposlene kot za nezaposlene lastnike. Dohodnina se plača po stopnji 25%. Davčna osnova so dosežene dividende. Obdavčitev je cedularna (dokončna), kar pomeni, da se ti dohodki ne vštevajo v letno osnovo za odmero dohodnine fizične osebe. Prispevki se v tem primeru ne obračunajo.

V kolikor bi šlo za dohodek na podlagi udeležbe v razširjenem dobičku, prejet iz delovnega razmerja, pa bi se izplačilo obdavčilo na enak način kot dohodek iz delovnega razmerja. V 37. členu Zakona o dohodnini (ZDoh-2) je namreč določeno, da dohodek iz delovnega razmerja vključuje tudi dohodek, prejet na podlagi udeležbe v dobičku. Kot osnova je v tem primeru izplačani dohodek, zmanjšan za obvezne prispevke za socialno varnost.
LPL
Uporabniški avatar
TERMINATOR
Mojster
Mojster
Prispevkov: 621
Pridružen: 11.02.2007, 11:45

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

Odgovor Napisal/-a TERMINATOR »

:shock:
Torej, če sem prav razumel, lastnik podjetja, ki živi od kapitalskega dobička plača 17% davka od tega dobička. Kar pa ostane pa še 25%.
Pod pogojem, da ne uveljavlja še dodatne olajšavice, ki jih omenja Ljubitelj. Torej skupno efektivno cca. 38% + dohodnina.

Delavec pa 44.2% na svoj neto. Nato pa še delodajalec na ta bruto 16.1%. + dohodnina seveda.

Torej je pri taki ekonomiji logično, da lastniki zaposlujejo čim manj delavcev. Država pa naj poskrbi za vse probleme ob cca -10% prihodkov od davkov.

Valda sem se kje zmotil! Ali pa je to razkrije skrivnost mega gradenj infrastrukture na vzhodu? In je zahod en velik mehurček.

LP
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4763
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Torej, če sem prav razumel, lastnik podjetja, ki živi od kapitalskega dobička plača 17% davka od tega dobička. Kar pa ostane pa še 25%.
Teh 25% plača samo, če se dobiček izplača deležnikom. Delniške družbe tipično izplačajo samo manjši del dobička v obliki dividend, večina jih dobiček reinvestira. To je v skladu z ekonomskimi pravili večine sodobnih držav, kakor bi rekel suha ”država ne mara” da gre dobiček ven iz podjetja. Tako, da stvar ni tako huda, kot se skuša prikazat.

LPL
cokla
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 11516
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

Odgovor Napisal/-a cokla »

Kam ste "zabluzili" ?
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )
Uporabniški avatar
TERMINATOR
Mojster
Mojster
Prispevkov: 621
Pridružen: 11.02.2007, 11:45

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

Odgovor Napisal/-a TERMINATOR »

:D
Šefe ne skrbet. Preučujemo vpliv privatnega kapitala na javno dobro.

LP
jurij
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 589
Pridružen: 20.11.2011, 23:13
Kraj: Prosečka vas Mačkovci

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

Odgovor Napisal/-a jurij »

038 napisal/-a:Teh deset tisoc in vec delavcev, ki hodi cez mejo bi pa bolj tezko z minimalcem bolje pomagalo resevati kot sedaj, kjer sedaj zasluzijo spodobno placo in jo zapravijo doma.
@038, Se polnoma strinjam s tabo, kajti v vsakem primeru ima naša država ogromno večji dobiček od delavcev kateri hodijo na delo čez mejo, kot pa od tistih delavcev, kateri delajo pri nas za minimalno plačo, zato se naša vlada z svojo za delavce uničujočo politiko niti malo ne prizadeva za odpiranje novih domačih delovnih mest, ker je za našo državo pač najbolj ugodno, če čimveč delavcev hodi na delo čez mejo, svoje plače pa zapravlja pri nas doma v sloveniji, poleg tega pa Davčni Urad Slovenije zaradi dvojnega obdavčevanja vsako leto tem deset tisočim delavcem pobere več kot 50.000000 Evrov. :mrgreen:

Poleg tega pa ima naša država tudi nenormalno večji dobiček od nas upokojencev, kateri smo delali v tujini, kot pa od tistih upokojencev, kateri so bili zaposleni v sloveniji, kajti tisti kateri smo delali v tujini, prejemamo tudi pokojnino iz tuje pokojninske blagajne, celo svojo pokojnino pa zapravimo doma v sloveniji, poleg tega pa zaradi dvojnega obdavčevanja velik del naših tujih pokojnin pobere Davčni Urad Slovenije. :old

P.S. V času mojega pisanja nas mojster @Cokla upozarja da smo z temo malo preveč zabluzili, zato bi jaz z zgoraj navedenimi dejstvi tukaj zaklučil, in se vrnil na dejansko Temo o elektrifikaciji proge Pragersko-Hodoš.

Za vsa nadaljna pojasnila pa sem vsem članom foruma še naprej na voljo prek zasebnih sporočil, ali pa osebno pri meni doma na popolnoma novo zgrajeni železniški progi. :berr2 :train1
Ri Majstor
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 131
Pridružen: 26.01.2016, 22:50
Kraj: Rijeka

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

Odgovor Napisal/-a Ri Majstor »

1216-001 napisal/-a:29.03.2016 ob 9.00 vklop napetosti 3 KV med Pragerskim in Ormožem predvsem za preizkus in testiranje opreme.
Pozdrav! Kako je proslo? Je li bilo pokusnih voznji ili samo ukljucivanje napona, bez opterecenja? Kad se kod nas radila izmjena sistema od Moravica do Rijeke, i dalje do Sapjana, istosmjerni napon je samo isceznuo u 8-9 dana kao da nije ni postojao... Sve je onda bilo u redu, nije bilo izbacivanja EVP-a, ni kod strojnih voznji ni kod brutto proba. Je li bila strojna voznja do Ormoza?
Uporabniški avatar
kozorog
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 382
Pridružen: 12.09.2013, 15:45
Kraj: Celje

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

Odgovor Napisal/-a kozorog »

desiro
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1591
Pridružen: 21.01.2008, 14:45
Kraj: Ljubljana

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

Odgovor Napisal/-a desiro »

Če imam prav v spominu se testne vožnje začnejo jutri 4. 4.
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
Uporabniški avatar
petindvajsetka
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 853
Pridružen: 28.08.2011, 19:57

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

Odgovor Napisal/-a petindvajsetka »

desiro napisal/-a:Če imam prav v spominu se testne vožnje začnejo jutri 4. 4.
V torek 5.4. je prva testna vožnja z Brižito na relaciji Pragersko - Ormož.
Odgovori