Kaj bo vozilo po progi Pragersko - Hodoš?
Re: Kaj bo vozilo po progi Pragersko - Hodoš?
Najlepša hvala fantje za pomoč in napotke!
Simpl je tanartabul.
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 131
- Pridružen: 26.01.2016, 22:50
- Kraj: Rijeka
Re: Kaj bo vozilo po progi Pragersko - Hodoš?
Bile bi dobre i 362 bar za neko kratko vrijeme... Ako nisu "istrčale'' kilometre.. Kod nas u Rijeci nisu, ali preko noći su nestali vitalni dijelovi od bakra... Ah, odnela deca! ..rekao bi cigo.. sta zna dete sta je bakar, uzme pa nosi!
Re: Kaj bo vozilo po progi Pragersko - Hodoš?
Nema više 362 u Sloveniji koji mu ništa ne fali. Ima se par komadi, koji zgledajo solidno ali imajo defekt na motorima, a šta čekajo, nitko ne zna.Ri Majstor napisal/-a:Bile bi dobre i 362 bar za neko kratko vrijeme... Ako nisu "istrčale'' kilometre.. Kod nas u Rijeci nisu, ali preko noći su nestali vitalni dijelovi od bakra... Ah, odnela deca! ..rekao bi cigo.. sta zna dete sta je bakar, uzme pa nosi!
I u Sloveniji je bakar "dobar" za decu
ovdje imaš kaku so radili
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 131
- Pridružen: 26.01.2016, 22:50
- Kraj: Rijeka
Re: Kaj bo vozilo po progi Pragersko - Hodoš?
I mnogo pametna deca! Neće da uzme gvožđe.. Kod nas se to dogodilo par dana prije dolaska delegacije iz Slovačke, koji su bili zainteresirani za naše žutke(mehe).
Re: Kaj bo vozilo po progi Pragersko - Hodoš?
Od vseh mehov sta v Sloveniji le še dva, se mi zdi. 362-027 v Ilirski Bistrici in še en (-029?) pri delavnicah, ki bi bila po generalki sposobna vozit. Ostalih ni več.Re 4/4 napisal/-a:Nema više 362 u Sloveniji koji mu ništa ne fali. Ima se par komadi, koji zgledajo solidno ali imajo defekt na motorima, a šta čekajo, nitko ne zna.
Goran
Re: Kaj bo vozilo po progi Pragersko - Hodoš?
Vrlo interesantno. U Slovački imajo jednog meha, koji je bio vlasti SŽ-ja. A šta se dogodilo sa njim, kad je došao u Slovačko pa ne znam. Google nema odgovora.Ri Majstor napisal/-a:Kod nas se to dogodilo par dana prije dolaska delegacije iz Slovačke, koji su bili zainteresirani za naše žutke(mehe).
http://www.railtrains.sk/modules/AMS/ar ... oryid=1129
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 131
- Pridružen: 26.01.2016, 22:50
- Kraj: Rijeka
Re: Kaj bo vozilo po progi Pragersko - Hodoš?
Ceka modifikaciju u Gredelju.. ..koji je u stecaju! To bi bio biznis, heh! Hoce li SŽ imati dovoljno elok i emv za 110 km pruge? Btw, Re 4/4 slobodno pisi na slovenscini Vem nekaj, ampak ne najbolse.
Re: Kaj bo vozilo po progi Pragersko - Hodoš?
Seveda. Tisto, kar se sedaj menja na Pragerskem (elok-dlok), bo sedaj vozilo do Hodoša. Emv, pa bo treba počakati, da pride novih 25 komadov (2017). Do takrat vozijo fiat-i 813.Ri Majstor napisal/-a:Hoce li SŽ imati dovoljno elok i emv za 110 km pruge?
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 131
- Pridružen: 26.01.2016, 22:50
- Kraj: Rijeka
Re: Kaj bo vozilo po progi Pragersko - Hodoš?
Znaci... litorine (gomulke) na godinu definitivno odlaze u povijest..
Re: Kaj bo vozilo po progi Pragersko - Hodoš?
Ni rečeno, po moje še ne. Nekaj rabimo za prevoz navijačev, pa migrantov pa še kaj bi se našlo
Goran
Re: Kaj bo vozilo po progi Pragersko - Hodoš?
Ejejej.... Če se bodo na SŽ hecali z remonti starih enosistemskih zgodovinskih lokomotiv, ki po teoriji niso sposobne zapeljati v tujino, bodo tudi sami postali zgodovina. Je Mes lepo povedal, da pričakuje izgubljanje tržnega deleža in ima prav. SŽ je iz tega pogleda zelo ranljiv (ima prevelik delež 3 kV lokomotiv). Konkurenca in tehnologija ne spi.
Če ne bodo oni vozili z 22,5 t/os iz Pragerskega do Budimpešte, bo pač nekdo drug vozil iz Budimpešte do Pragerskega. To da je med Pragerskim in Ljubljano omejitev 20 t/os je zgolj izgovor.
Če ne bodo oni vozili z 22,5 t/os iz Pragerskega do Budimpešte, bo pač nekdo drug vozil iz Budimpešte do Pragerskega. To da je med Pragerskim in Ljubljano omejitev 20 t/os je zgolj izgovor.
Re: Kaj bo vozilo po progi Pragersko - Hodoš?
Kaj to je tiho izsiljevanje za odobritev nakupa novih? Očitno nekateri še nikoli niso slišali za najem? Pkp je lep čas do Nizozemske vozila z najetimi mrce-ji, isto dela sbb, podružnica trenitalije v Nemčiji vozi izključno z najetimi. RCA redno najema. Zakaj bi morale biti SŽ izjema? To ni nobena ranljivost, ampak ni vizije! Mogoče bo Oebb jim malo pokazal kako in kaj.suha napisal/-a:. Je Mes lepo povedal, da pričakuje izgubljanje tržnega deleža in ima prav. SŽ je iz tega pogleda zelo ranljiv (ima prevelik delež 3 kV lokomotiv). Konkurenca in tehnologija ne spi.
Re: Kaj bo vozilo po progi Pragersko - Hodoš?
Seveda, tudi najem je dober in povsem običajen (zelo značilno tudi za ostale panoge logistike, kot je npr. ladijsko ali letalsko prevozništvo). Ni pa dobra obnova 50+ let starih iztrošenih lokomotiv . Bi bilo zanimivo poračunat kaj je dražje, remont 40 let stare lokomotive ali najem nove, oz. 10 let stare.
Re: Kaj bo vozilo po progi Pragersko - Hodoš?
Od kod kar naenkrat ta debata o obnovi zastareleih lokomotiv, ki ležijo bog si ga vedi kje, če že niso prišli zbiralci starih kovin..... Mislim da se ta verzija v današnjih časih nikjer več ne preigrava na SŽ. Sicer pa sam najem za SŽ ni neka nova stvar od kar so najeli Helge.... in Herculese(a) po Žledu.
LPL
LPL
Re: Kaj bo vozilo po progi Pragersko - Hodoš?
Potem takem v Avstriji ne bi vozila več nobena starejša lokomotiva. Pa so na Semmeringu "steber" vleke. Da ne govorim o tem, da se je njim splačalo vlagat v posodobitev in tako lahko sedaj vozijo v tandemih. Vsaka lokomotiva z vsako. Da ne govorim o tem, da imajo vsaj eno vozno lokomotivo muzejske vrednosti. Najbolje je...Brižike razrezat in tako povsem spodobne lokomotive zamenjat le zato, ker so stare? Mislim....suha napisal/-a:Seveda, tudi najem je dober in povsem običajen (zelo značilno tudi za ostale panoge logistike, kot je npr. ladijsko ali letalsko prevozništvo). Ni pa dobra obnova 50+ let starih iztrošenih lokomotiv . Bi bilo zanimivo poračunat kaj je dražje, remont 40 let stare lokomotive ali najem nove, oz. 10 let stare.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )