37.planinski pohod »Štampetov most«
- Igor T
- Strojevodja I
- Prispevkov: 320
- Pridružen: 07.03.2009, 13:11
- Kraj: Laze Hills, Borovnica Slovenija
- Kontakt:
37.planinski pohod »Štampetov most«
37.planinski pohod »Štampetov most« bo letos 16. aprila .
Več ko bodo znani detajli ...
http://www.aozeleznicar.org/pdzeleznicar/
Več ko bodo znani detajli ...
http://www.aozeleznicar.org/pdzeleznicar/
- Igor T
- Strojevodja I
- Prispevkov: 320
- Pridružen: 07.03.2009, 13:11
- Kraj: Laze Hills, Borovnica Slovenija
- Kontakt:
Re: 37.planinski pohod »Štampetov most«
37. Pohod na Štampetov most
PLANINSKO DRUŠTVO ŽELEZNIČAR LJUBLJANA VABI NA 37. POHOD »ŠTAMPETOV MOST«
(spominski pohod posvečen splošni stavki železničarjev 15. aprila 1920. leta),
ki bo v soboto 16. aprila 2016.
Iz Ljubljane do Verda se bomo odpeljali z vlakom (parna lokomotiva), ki iz Ljubljane odpelje ob 8.30 (tir C).
Vlak bo imel postanke na vseh postajah med Ljubljano in Verdom.
Iz Borovnice odpelje okrog 8.50.
Pohod bomo začeli na železniški postaji Verd, od koder se bomo spustili do spomenika (Štampetov most) – 1. Kontrolna točka - okrog 30 min. hoje.
Od tu bomo zavili v gozd do 2. kontrolne točke TV-17 (kurirska postojanka; čaj) – okrog 1 ura 30 minut.
Dalje vodi pot čez Zavrh (3. kontrolna točka) – 1 ura 30 minut in nato do Pokojišča (4. kontrolna točka; čaj in sadje) – 15 minut.
Sledi spust v smeri Borovnice, nato zavijemo desno proti Laščam (5. kontrolna točka) – okrog 40 minut.
Od tu se po dobrih 30 minutah hoje spustimo na železniško postajo v Borovnici (čaj, piškoti).
Pot: je lahka, priporočamo pohodne palice.
Oprema: pohodni čevlji; upoštevati je potrebno še vremenske razmere.
Hrana in pijača: iz nahrbtnika.
Na izbranih točkah ima PD organizirano ponudbo pijače.
Skupna dolžina: 5 – 6 ur (s postanki).
ŠTARTNINA: 5 EUR (V stroške je vštet prevoz z muzejskim vlakom do Verda, povratek z rednim vlakom ter tri krat čaj, sadje…). Za otroke do 12 let je brezplačno.
DODATNE INFORMACIJE LAHKO DOBITE NA ŠT. 041 698 446.
PLANINSKO DRUŠTVO ŽELEZNIČAR LJUBLJANA VABI NA 37. POHOD »ŠTAMPETOV MOST«
(spominski pohod posvečen splošni stavki železničarjev 15. aprila 1920. leta),
ki bo v soboto 16. aprila 2016.
Iz Ljubljane do Verda se bomo odpeljali z vlakom (parna lokomotiva), ki iz Ljubljane odpelje ob 8.30 (tir C).
Vlak bo imel postanke na vseh postajah med Ljubljano in Verdom.
Iz Borovnice odpelje okrog 8.50.
Pohod bomo začeli na železniški postaji Verd, od koder se bomo spustili do spomenika (Štampetov most) – 1. Kontrolna točka - okrog 30 min. hoje.
Od tu bomo zavili v gozd do 2. kontrolne točke TV-17 (kurirska postojanka; čaj) – okrog 1 ura 30 minut.
Dalje vodi pot čez Zavrh (3. kontrolna točka) – 1 ura 30 minut in nato do Pokojišča (4. kontrolna točka; čaj in sadje) – 15 minut.
Sledi spust v smeri Borovnice, nato zavijemo desno proti Laščam (5. kontrolna točka) – okrog 40 minut.
Od tu se po dobrih 30 minutah hoje spustimo na železniško postajo v Borovnici (čaj, piškoti).
Pot: je lahka, priporočamo pohodne palice.
Oprema: pohodni čevlji; upoštevati je potrebno še vremenske razmere.
Hrana in pijača: iz nahrbtnika.
Na izbranih točkah ima PD organizirano ponudbo pijače.
Skupna dolžina: 5 – 6 ur (s postanki).
ŠTARTNINA: 5 EUR (V stroške je vštet prevoz z muzejskim vlakom do Verda, povratek z rednim vlakom ter tri krat čaj, sadje…). Za otroke do 12 let je brezplačno.
DODATNE INFORMACIJE LAHKO DOBITE NA ŠT. 041 698 446.
Re: 37.planinski pohod »Štampetov most«
Kaj dela copy-paste teksta iz preteklih let. To je menda sedaj 3. tir?Igor T napisal/-a:Iz Ljubljane do Verda se bomo odpeljali z vlakom (parna lokomotiva), ki iz Ljubljane odpelje ob 8.30 (tir C).
LP, Metod
Re: 37.planinski pohod »Štampetov most«
Upam, da nam bo vreme naklonjeno tako kot prejšnje leto. Že komaj čakam.
Spoštovani potniki, Slovenske železnice Vas pozdravljajo na vlaku InterCity Slovenija, naš vlak bo imel postanek v Zidanem Mostu, Celju, na Pragerskem in v Mariboru. Vse ostale informacije dobite pri vodji vlaka. Želimo Vam prijetno potovanje.
- Igor T
- Strojevodja I
- Prispevkov: 320
- Pridružen: 07.03.2009, 13:11
- Kraj: Laze Hills, Borovnica Slovenija
- Kontakt:
Re: 37.planinski pohod »Štampetov most«
Sobota, 16.april - napoved 22stC in SONCE .... JUPI !!
Mene ne bo na cugu, bom probal ujet nekaj trenutkov na postaji Borovnica.
A je še keri kandidat ki bo šel na foto lov ?
Mene ne bo na cugu, bom probal ujet nekaj trenutkov na postaji Borovnica.
A je še keri kandidat ki bo šel na foto lov ?
Re: 37.planinski pohod »Štampetov most«
Še trikrat gremo spat pa gremo na cug in potem na prijeten pohod za dušo in telo, skratka celoten dan bo pravi balzam za dušo in telo (narava, lepo vreme, ajznpon, kaj lepšega si lahko še človek poželi).
Igor T, jaz bom fotografiral tako na cugu kot tudi potem na pohodu.
Igor T, jaz bom fotografiral tako na cugu kot tudi potem na pohodu.
Spoštovani potniki, Slovenske železnice Vas pozdravljajo na vlaku InterCity Slovenija, naš vlak bo imel postanek v Zidanem Mostu, Celju, na Pragerskem in v Mariboru. Vse ostale informacije dobite pri vodji vlaka. Želimo Vam prijetno potovanje.
- Igor T
- Strojevodja I
- Prispevkov: 320
- Pridružen: 07.03.2009, 13:11
- Kraj: Laze Hills, Borovnica Slovenija
- Kontakt:
Re: 37.planinski pohod »Štampetov most«
Pred leti je bila vedno gužva na Jelenovem mostu - so vsi lovili fotke. In to tud če je padal dež ...
Danes lepo vreme, nobenga - ali sem mogoče enega opazil ...ž
Razlog je ?? Bi reku da je lepotec izgubil svoj čar ...
Danes lepo vreme, nobenga - ali sem mogoče enega opazil ...ž
Razlog je ?? Bi reku da je lepotec izgubil svoj čar ...
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 2574
- Pridružen: 04.03.2009, 10:20
- Kraj: Grosuplje
Re: 37.planinski pohod »Štampetov most«
Pohoda Štampetov most sem se udeležil drugič zapovrstjo. Že lanskoletni pohod mi je bil nadvse všeč, čeprav je potekal v nekoliko okrnjeni različici. Letošnji je bil zavoljo napredka pri sanacijskih delih v gozdovih Menišije po katastrofalnem žledolomu na začetku leta 2014 še toliko bolj prijeten, saj so nekatere planinske in gozdarske poti postale zopet lažje prehodne, zato se je tudi trasa pohoda bolj ali manj vrnila na stare tirnice. Vreme je bilo odlično, ravno prav toplo Sonce in rahel vetrič sta naredila hojo po zgodnje spomladanskih gozdovih izjemno prijetno. Na tem mestu bi rad pohvalil prav vse organizatorje, ki so se še enkrat več potrudili, da sta bila pohod in spremljevalni program izpeljana povsem brezhibno.
Nekaj malega slikovnih prilog.
Malce pred osmo uro zjutraj so se ob tiru 3 na ljubljanski železniški postaji začeli zbirati pohodniki iz vse Slovenije. Pred vstopom v vagon je marsikdo izkoristil priložnost za podrobnejši ogled in kakšno fotografijo glavne atrakcije tistega jutra - parne lokomotive 33-037. Vlak se je dodobra napolnil že v Ljubljani. Ob postankih na vseh postajah in postajališčih do Verda se je število potnikov samo še povečevalo. Glede na to, da tokratne kompozicije ni sestavljala katera od muzejskih garnitur, temveč izključno nekoliko mlajši Gošini Bl-ji (mimogrede, marsikateremu udeležencu pohoda ta odločitev ni bila po godu), bi bilo skorajda dobrodošlo, če bi SŽ dodale še vsaj en istovrstni vagon. Seveda, če je to sploh možno, glede na zmogljivosti 33-ke ob vzponu z Borovnice na Verd?
V prehodni objavi je bilo zapisano, da Jelenov viadukt ne privlači več železniških fotografov. Takole z vlaka mi je uspelo videti vsaj pet navdušencev, ki so se razporedili na krajnih točkah viadukta. Se pa strinjam, da se je v zadnjih letih marsikaj spremenilo med ljubitelji železnic .
Prihod na Verd in premik lokomotive.
GPS sled trase 37. pohoda Štampetov most projicirana na podlago Google Earth. Potek poti: železniška postaja Verd - Štampetov most - kurirska postojanka TV 17 - Zavrh pri Borovnici - Pokojišče - Pristava - Lašče - Borovnica. Prehodili smo malenkostno manj kot 20 kilometrov.
Kljub temu, da je od pohoda minilo vsega dobrih 30 ur, že nestrpno pričakujem 38. pohod Štampetov most. Hkrati tudi upam, da naslednjič uzrem kakšen obraz s foruma več kot sem ga denimo letos ali lansko leto .
Nekaj malega slikovnih prilog.
Malce pred osmo uro zjutraj so se ob tiru 3 na ljubljanski železniški postaji začeli zbirati pohodniki iz vse Slovenije. Pred vstopom v vagon je marsikdo izkoristil priložnost za podrobnejši ogled in kakšno fotografijo glavne atrakcije tistega jutra - parne lokomotive 33-037. Vlak se je dodobra napolnil že v Ljubljani. Ob postankih na vseh postajah in postajališčih do Verda se je število potnikov samo še povečevalo. Glede na to, da tokratne kompozicije ni sestavljala katera od muzejskih garnitur, temveč izključno nekoliko mlajši Gošini Bl-ji (mimogrede, marsikateremu udeležencu pohoda ta odločitev ni bila po godu), bi bilo skorajda dobrodošlo, če bi SŽ dodale še vsaj en istovrstni vagon. Seveda, če je to sploh možno, glede na zmogljivosti 33-ke ob vzponu z Borovnice na Verd?
V prehodni objavi je bilo zapisano, da Jelenov viadukt ne privlači več železniških fotografov. Takole z vlaka mi je uspelo videti vsaj pet navdušencev, ki so se razporedili na krajnih točkah viadukta. Se pa strinjam, da se je v zadnjih letih marsikaj spremenilo med ljubitelji železnic .
Prihod na Verd in premik lokomotive.
GPS sled trase 37. pohoda Štampetov most projicirana na podlago Google Earth. Potek poti: železniška postaja Verd - Štampetov most - kurirska postojanka TV 17 - Zavrh pri Borovnici - Pokojišče - Pristava - Lašče - Borovnica. Prehodili smo malenkostno manj kot 20 kilometrov.
Kljub temu, da je od pohoda minilo vsega dobrih 30 ur, že nestrpno pričakujem 38. pohod Štampetov most. Hkrati tudi upam, da naslednjič uzrem kakšen obraz s foruma več kot sem ga denimo letos ali lansko leto .
Aljaž
- Igor T
- Strojevodja I
- Prispevkov: 320
- Pridružen: 07.03.2009, 13:11
- Kraj: Laze Hills, Borovnica Slovenija
- Kontakt:
Re: 37.planinski pohod »Štampetov most«
Vzamem nazaj - iz doline se ni videlo. Le nekaj rdečega se videl, pa nisem bil siguren da je bil kak fotograf...leteči vlak napisal/-a:V prehodni objavi je bilo zapisano, da Jelenov viadukt ne privlači več železniških fotografov. Takole z vlaka mi je uspelo videti vsaj pet navdušencev, ki so se razporedili na krajnih točkah viadukta. Se pa strinjam, da se je v zadnjih letih marsikaj spremenilo med ljubitelji železnic .
Upam, da bo še kaka slika.
Sedaj tudi vem, zakaj so pohodniki malo kasneje kot po navadi prihajali na ŽP Borovnica - so šli po res "ta dolgi" poti... (Pristava, Lašče..)
Re: 37.planinski pohod »Štampetov most«
Dvomiš v zmogljivosti 33-ke? seveda je možno, pa saj smo s temi 4 popolnoma polnimi Bl-ji šli 70 km/h v klanec!leteči vlak napisal/-a: Glede na to, da tokratne kompozicije ni sestavljala katera od muzejskih garnitur, temveč izključno nekoliko mlajši Gošini Bl-ji (mimogrede, marsikateremu udeležencu pohoda ta odločitev ni bila po godu), bi bilo skorajda dobrodošlo, če bi SŽ dodale še vsaj en istovrstni vagon. Seveda, če je to sploh možno, glede na zmogljivosti 33-ke ob vzponu z Borovnice na Verd?
Borovnica - Verd v 9 minutah, s tempom Desiroja! Fantje na lokomotivi so se zares potrudili. Komot bi še vsaj 2 vagona potegnila gor, mogoče z malo manjšo hitrostjo, ampak težav ne bi smelo biti.
Pravi test za 33 bo septembra, ko bo morala 7-8 nemških pulmanov sama spraviti po Bohinjki do Jesenic. Morda so pa zato bili tokrat Bl-ji, mala priprava za september
Mene osebno niso motili. Je bilo toliko bolje slišati koncert mašine, ker imajo Bl tišja podvozja od muzejskih vagonov.
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 2574
- Pridružen: 04.03.2009, 10:20
- Kraj: Grosuplje
Re: 37.planinski pohod »Štampetov most«
Nikakor nisem dvomil v zmogljivost 33-ke, le zanimalo me je, če obstaja kakšna zakonska omejitev obremenitve lokomotive glede na naklon ipd.
Kakor koli, tudi mene uvrstitev Goš niti ni toliko zmotila. V vsakem primeru ne bi dobil prostega sedeža . Na žalost sam nisem mogel ravno dobro poslušati koncerta parne lokomotive, saj je bilo direktno pod menoj ploščato mesto .
Kakor koli, tudi mene uvrstitev Goš niti ni toliko zmotila. V vsakem primeru ne bi dobil prostega sedeža . Na žalost sam nisem mogel ravno dobro poslušati koncerta parne lokomotive, saj je bilo direktno pod menoj ploščato mesto .
Aljaž
- petindvajsetka
- Strojevodja I
- Prispevkov: 853
- Pridružen: 28.08.2011, 19:57
Re: 37.planinski pohod »Štampetov most«
Seveda obstaja za vsako serijo lokomotive in vsako progo (obremenitve se razlikujejo po odsekih na progi), koliko ima posamezna lokomotiva maksimalno obremenitev. Le ta se meri v tonah.leteči vlak napisal/-a:Nikakor nisem dvomil v zmogljivost 33-ke, le zanimalo me je, če obstaja kakšna zakonska omejitev obremenitve lokomotive glede na naklon ipd.
- Igor T
- Strojevodja I
- Prispevkov: 320
- Pridružen: 07.03.2009, 13:11
- Kraj: Laze Hills, Borovnica Slovenija
- Kontakt:
Re: 37.planinski pohod »Štampetov most«
Hitrost pa je bla - takoj po izvozu iz postaje je kar zapela... Sem mogu fejst bicikl pognat, da sem jo ujel na Jelenu. ... In tudi tam je še letela kot strela ... Sigurno bolj kot Fiat pred leti ...