Obnova Tovorne Postaje Koper - TPK - GPP
Re: Obnova Tovorne Postaje Koper - TPK - GPP
Ma ne no...
Re: Obnova Tovorne Postaje Koper - TPK - GPP
V stilu zadnjega komentarja, še v sliki, ta zmazek, ki ni namenjen ničemur, še več, jemlje krvavo potreben prostor.....bo imel pa kmalu štrom
Sicer so pa dela na spodnjem ustroju na območju GPPja končana, tako so sedaj obnovljeni vsi stari tiri. Pripravlja se kretnice na B strani, na montažo motorjev
MTSji bodo svetili tukaj
Zadnji, iz tira 24, je že skoraj v luki
Trenutno se obnavlja tire na RGju. Tir 1, 2, 3 in odcep proti luškim tirom 15-18 so že končani, kopljejo pod tiri 4-7.
Menda potekajo še pogajanja, do kje štrom, do kje SVN....temelji za elektrifikacijo so narejeni do, cca polovice RGja.....upam da bo na njih tudi kdaj VM
Sicer so pa dela na spodnjem ustroju na območju GPPja končana, tako so sedaj obnovljeni vsi stari tiri. Pripravlja se kretnice na B strani, na montažo motorjev
MTSji bodo svetili tukaj
Zadnji, iz tira 24, je že skoraj v luki
Trenutno se obnavlja tire na RGju. Tir 1, 2, 3 in odcep proti luškim tirom 15-18 so že končani, kopljejo pod tiri 4-7.
Menda potekajo še pogajanja, do kje štrom, do kje SVN....temelji za elektrifikacijo so narejeni do, cca polovice RGja.....upam da bo na njih tudi kdaj VM
LEP DAN
Igor
Igor
Re: Obnova Tovorne Postaje Koper - TPK - GPP
Elektrifikacija GPPja se nadaljuje
Druga vrsta stebrov, od treh, je pripravljena za nadaljno obdelavo
Tudi tile stebri so že dobili svoje table...
Elektrificiran bo tudi en (od dveh) delavniški tir
Delavnica pa bo "zaščitena" z raztirnikom....
Druga vrsta stebrov, od treh, je pripravljena za nadaljno obdelavo
Tudi tile stebri so že dobili svoje table...
Elektrificiran bo tudi en (od dveh) delavniški tir
Delavnica pa bo "zaščitena" z raztirnikom....
LEP DAN
Igor
Igor
Re: Obnova Tovorne Postaje Koper - TPK - GPP
Kakorkoli, faza D se nadaljuje, nekje do poletja, se šušlja, da bo fertik
Desni tir bo zaenkrat samo slepo črevo čeprav je v nadaljevanju, proti drugem pomolu, že narejen most čez Rižano in kretnica za navezavo, naj bi se dogradil šele ko/če država in Ankaran dajo žegen za tretjo pomol
konkurenta tesno skupaj; Siemens in Thales, upajmo da sta kompatibilna
Temelji za elektrifikacijo, tako kot potrebna signalizacija bo pripravljena....vendar je luka trmasta; čeprav imam idejo o zmagovalcu,ne smem šinfat svoje firme
Desni tir bo zaenkrat samo slepo črevo čeprav je v nadaljevanju, proti drugem pomolu, že narejen most čez Rižano in kretnica za navezavo, naj bi se dogradil šele ko/če država in Ankaran dajo žegen za tretjo pomol
konkurenta tesno skupaj; Siemens in Thales, upajmo da sta kompatibilna
Temelji za elektrifikacijo, tako kot potrebna signalizacija bo pripravljena....vendar je luka trmasta; čeprav imam idejo o zmagovalcu,ne smem šinfat svoje firme
LEP DAN
Igor
Igor
Re: Obnova Tovorne Postaje Koper - TPK - GPP
Na ta tir se bo priključila tudi nova 6. tirna skupina za avtomobilski terminal, ki bo zgrajena bistveno prej, kot pa III. pomol- če sploh kdaj res bo?igor72 napisal/-a:....Desni tir bo zaenkrat samo slepo črevo...
Re: Obnova Tovorne Postaje Koper - TPK - GPP
Kakor poroča STA pred nekaj minutami (no vsaj v Financah) so v Luki Koper naredili korak naprej:
LPLV Luki Koper so na kontejnerskem terminalu zaključili z gradnjo dveh novih železniških tirov ter v smeri proti morju podaljšali tri obstoječe tire. Pred tem so na novozgrajenem delu mostu čez preliv v Škocjanski zatok postavili dodaten tir. Hkrati so zagotovili tudi dodatne skladiščne površine.
Z omenjenimi tiri so odpravili ozko grlo pri dostopu na kontejnerski terminal, po prihodu dveh novih mostnih dvigal na tirih v začetku prihodnjega leta pa bo nakladanje in razkladanje kontejnerjev z vagonov potekalo na petih železniških tirih, vsakem dolžine 700 metrov, so sporočili iz Luke Koper. (STA)
Re: Obnova Tovorne Postaje Koper - TPK - GPP
Od včeraj, 23.04.2016 je vklopljena SVN med (bivšim) GPP, oziroma sedaj tiri 20-38 in RGjem!
Imamo pa spet eno lokalno neumnost, saj so pri MTSjih nameščene 2000Hz balise ......
Imamo pa spet eno lokalno neumnost, saj so pri MTSjih nameščene 2000Hz balise ......
LEP DAN
Igor
Igor
Re: Obnova Tovorne Postaje Koper - TPK - GPP
V akterem pravilniku ali navodilu je osnova za tako ravnanje?igor72 napisal/-a:Od včeraj, 23.04.2016 je vklopljena SVN med (bivšim) GPP, oziroma sedaj tiri 20-38 in RGjem!
Imamo pa spet eno lokalno neumnost, saj so pri MTSjih nameščene 2000Hz balise ......
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: Obnova Tovorne Postaje Koper - TPK - GPP
cokla napisal/-a:V katerem pravilniku ali navodilu je osnova za tako ravnanje?igor72 napisal/-a:Od včeraj, 23.04.2016 je vklopljena SVN med (bivšim) GPP, oziroma sedaj tiri 20-38 in RGjem!
Imamo pa spet eno lokalno neumnost, saj so pri MTSjih nameščene 2000Hz balise ......
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: Obnova Tovorne Postaje Koper - TPK - GPP
Meni pa se zdi z vidika varnosti zelo pravilna odločitev. Vzemimo za primer Divačo ali Kozino... Ko uvažaš na prvi odsek glavnega tira in ima MTS lego vožnja prepovedana, ker je na drugem odseku vlak, razen budnika, nič ne prepreči, da se ne bi zaletel v spredaj stoječi vlak. Pri kritnem signalu je to konkretno poskrbljeno s baliso, drugje še dodatno s ščitno kretnico.cokla napisal/-a:cokla napisal/-a:V katerem pravilniku ali navodilu je osnova za tako ravnanje?igor72 napisal/-a:Od včeraj, 23.04.2016 je vklopljena SVN med (bivšim) GPP, oziroma sedaj tiri 20-38 in RGjem!
Imamo pa spet eno lokalno neumnost, saj so pri MTSjih nameščene 2000Hz balise ......
V primeru GPP bi se dalo pogovarjat o smiselnosti...
Re: Obnova Tovorne Postaje Koper - TPK - GPP
Kadar ni prepeljevalne poti, imamo na SŽ samo EN, predpisan signalni znak, oziroma dopolnilni signal in to je puščica obrnjena navzdol. AMEN!!!!EG 3100 napisal/-a:
Meni pa se zdi z vidika varnosti zelo pravilna odločitev. Vzemimo za primer Divačo ali Kozino... Ko uvažaš na prvi odsek glavnega tira in ima MTS lego vožnja prepovedana, ker je na drugem odseku vlak, razen budnika, nič ne prepreči, da se ne bi zaletel v spredaj stoječi vlak. Pri kritnem signalu je to konkretno poskrbljeno s baliso, drugje še dodatno s ščitno kretnico.
V primeru GPP bi se dalo pogovarjat o smiselnosti...
Do včeraj so bile tam ročne kretnici in je bilo ok, danes pa poleg tega da je kretnica v pravilni in natančni legi, kontrolirana s signalom, je potrebna še balisa? ...ki je mimogrede stalno napajanja, ne glede na signal? Ma kam smo prišli??? Se počutim kot da nas imajo za umsko omejene...
Že s kritnimi signali, med TPK in GPP so samo šolde stran metali, no ne stran ampak v Nemčijo; namreč balise pri teh signali so samo 2000Hz, se pravi da razen previdne vožnje signal sploh ni možno uporabljati? ?? Pa še dopolnilne table so sedaj zmontirali gor....
Vožnja "po nalogu" bo postala nekaj normalnega, saj se ne bo mogoče obrnit na postaji, brez da bi stalno pritiskal tipko, kar pa je popolnoma skregano z stališča varnosti, in tudi ko se ena stvar uporablja redno ne ostane več "sveta" kot bi ta tipka morala biti!!
S temi balisami bi lahko opremili goriško in puljsko progo, kjer niti glavni signali nimajo ASN....a to je pa v redu in varno?
Skozi nekaj mučkajo in improvizirajo s tem Koprom....pa naj potem dajo balise še na MTSje na potniški, da ne slučajno kdo direkt v Parenzano zapelje
LEP DAN
Igor
Igor
Re: Obnova Tovorne Postaje Koper - TPK - GPP
Ma tudi, če sem "antikrist"...AMEN!igor72 napisal/-a: Kadar ni prepeljevalne poti, imamo na SŽ samo EN, predpisan signalni znak, oziroma dopolnilni signal in to je puščica obrnjena navzdol. AMEN!!!!
Do včeraj so bile tam ročne kretnici in je bilo ok, danes pa poleg tega da je kretnica v pravilni in natančni legi, kontrolirana s signalom, je potrebna še balisa? ...ki je mimogrede stalno napajanja, ne glede na signal? Ma kam smo prišli??? Se počutim kot da nas imajo za umsko omejene...
Že s kritnimi signali, med TPK in GPP so samo šolde stran metali, no ne stran ampak v Nemčijo; namreč balise pri teh signali so samo 2000Hz, se pravi da razen previdne vožnje signal sploh ni možno uporabljati? ?? Pa še dopolnilne table so sedaj zmontirali gor....
Vožnja "po nalogu" bo postala nekaj normalnega, saj se ne bo mogoče obrnit na postaji, brez da bi stalno pritiskal tipko, kar pa je popolnoma skregano z stališča varnosti, in tudi ko se ena stvar uporablja redno ne ostane več "sveta" kot bi ta tipka morala biti!!
S temi balisami bi lahko opremili goriško in puljsko progo, kjer niti glavni signali nimajo ASN....a to je pa v redu in varno?
Skozi nekaj mučkajo in improvizirajo s tem Koprom....pa naj potem dajo balise še na MTSje na potniški, da ne slučajno kdo direkt v Parenzano zapelje
igor72 napisal/-a:S temi balisami bi lahko opremili goriško in puljsko progo, kjer niti glavni signali nimajo ASN....a to je pa v redu in varno?
Ali Kozjansko .
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: Obnova Tovorne Postaje Koper - TPK - GPP
V Stranju so balize že bile nameščene,pa so jih ne vem zakaj dali ven,razumi veleumneže.Drugače pa ja,te balize ugrajujejo kakor komu paše,npr,ko so jih začeli vgrajevati pri kontrolnih signalih,ni bilo nobene brzojavke o vgradnji le-teh,potem na progi pa vidiš balizo pa ne veš kaj storiti ali jo potrditi ali pričakovati aktiviranje ASN,da o poznem vklopu kontrolnih signalov ne govorim,si že skoraj mimo ko se le-ta prižge.cokla napisal/-a:Ali Kozjansko .
Re: Obnova Tovorne Postaje Koper - TPK - GPP
...je taku, @igor, je taku.... ...še dobr', da ni več odprave (odhoda) s strani prometnika, sicer bi vam Kritne že požagal', kot so jih pred dvajsetimi leti v Zalogu.... ....
....(tud' Zalog so v šestdesetih delal mal po "švabsko"..... ...odprave tovornih s strani prometnika - pri glavnem tirnem signalu - na senčni strani alp že takrat ni bilo)...petdeset let je moral minit', da je do ukinitve odprave v takem primeru prišlo na sončni strani Alp in da je zaloška rešitev (kritni iz IS proti ZM) postala smiselna...... ....pa je že prej "umrla"...
...no, danes pa Pravilnik določa in dovoljuje "nespremljano lokomotivsko vožnjo", varovano s premikalnimi signali, s celim vlakom z namenom prestavitve iz enega dela postaje na drug del....in ne vidim potrebe po Kritnih signalih...
....predvidevam tudi, da Kritnega proti celini skor nikoli ne vidiš "na frej", saj vlakovna vožnja zahteva prepeljevalno pot, premikalna pa ne...
...še kakih dvajset let pa bo minilo, da bo "Uvoz brez prepeljevalne poti" povsem nekaj normalnega, kot npr dandanašnji "odhod" brez prometnikovega loparčka (in da ga bo postavljalec voznih poti lahko uporabljal).... ...in da bo tehnološki proces in izvajanje Voznega Reda v Kopri in širši okolici "na švabski" način....
..in takrat bodo koprski kritni signali postali smiselni... ...saj bo vlakovna vozna pot iz GPP-ja na TPK brez prepeljevalne poti in ne bo ovirala zgornjega konca, iz TPK-ja na GPP pa tudi, če bo tak tehnološki proces.... ....in tak tehnološki proces in izvajanje Voznega Reda bo moral biti, če se bo hotelo sfurat 50 in več parov vlakov.....po enem tiru dol, po drugem gor....ker bo povprečno zadrževanje vagonov v Kopru moralo biti pol manj (18 ur namesto 36, kot je danes)...in doprege bodo tud' postale zgodovina, saj bo "novi" tir položnejši in bo tandem vlekel cca 1800 ton....itd....itd...
...namenoma sem napisal postavljalec in ne prometnik... ....ker je postavljalec lahko človek ali pa računalnik...
.....prihodnost bo pa pokazala, ali je bila to potrata sredstev ali investicija...... ....
....(tud' Zalog so v šestdesetih delal mal po "švabsko"..... ...odprave tovornih s strani prometnika - pri glavnem tirnem signalu - na senčni strani alp že takrat ni bilo)...petdeset let je moral minit', da je do ukinitve odprave v takem primeru prišlo na sončni strani Alp in da je zaloška rešitev (kritni iz IS proti ZM) postala smiselna...... ....pa je že prej "umrla"...
...no, danes pa Pravilnik določa in dovoljuje "nespremljano lokomotivsko vožnjo", varovano s premikalnimi signali, s celim vlakom z namenom prestavitve iz enega dela postaje na drug del....in ne vidim potrebe po Kritnih signalih...
....predvidevam tudi, da Kritnega proti celini skor nikoli ne vidiš "na frej", saj vlakovna vožnja zahteva prepeljevalno pot, premikalna pa ne...
...še kakih dvajset let pa bo minilo, da bo "Uvoz brez prepeljevalne poti" povsem nekaj normalnega, kot npr dandanašnji "odhod" brez prometnikovega loparčka (in da ga bo postavljalec voznih poti lahko uporabljal).... ...in da bo tehnološki proces in izvajanje Voznega Reda v Kopri in širši okolici "na švabski" način....
..in takrat bodo koprski kritni signali postali smiselni... ...saj bo vlakovna vozna pot iz GPP-ja na TPK brez prepeljevalne poti in ne bo ovirala zgornjega konca, iz TPK-ja na GPP pa tudi, če bo tak tehnološki proces.... ....in tak tehnološki proces in izvajanje Voznega Reda bo moral biti, če se bo hotelo sfurat 50 in več parov vlakov.....po enem tiru dol, po drugem gor....ker bo povprečno zadrževanje vagonov v Kopru moralo biti pol manj (18 ur namesto 36, kot je danes)...in doprege bodo tud' postale zgodovina, saj bo "novi" tir položnejši in bo tandem vlekel cca 1800 ton....itd....itd...
...namenoma sem napisal postavljalec in ne prometnik... ....ker je postavljalec lahko človek ali pa računalnik...
.....prihodnost bo pa pokazala, ali je bila to potrata sredstev ali investicija...... ....
Re: Obnova Tovorne Postaje Koper - TPK - GPP
Luka Koper je obvestila državno direkcijo za infrastrukturo, ki vodi projekt modernizacije železniške proge med Divačo in Koprom, da ji preklicujejo dovoljenje za dostop na območje pristanišča. Dan poprej so na območju ranžirne postaje v Luki Koper začeli z nadgradnjo signalnovarnostnih naprav. Varnostniki naj bi uslužbencem direkcije odvzeli dovolilnice,..
http://www.regionalobala.si/novica/luka ... -posledice