Bi podprli ponovno gradnjo proge do Rateč (Planica)

Vse okoli slovenskega nacionalnega železniškega operaterja.
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4292
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Bi podprli ponovno gradnjo proge do Rateč (Planica)

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

Sej vem, pri nas res nič ne izplača. #-o

Zanimivo, Slovaki imajo, pri nas pa nekateri mečete ven število prebivalcev. :roll:
Uporabniški avatar
Anzee
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 808
Pridružen: 08.04.2008, 12:55

Re: Bi podprli ponovno gradnjo proge do Rateč (Planica)

Odgovor Napisal/-a Anzee »

Ljubitelj napisal/-a: ki ima 5305 duš in bojda celo 4500 tujskih postelj v raznoraznih objektih.
Ima. Danes. Gledati bi morali kaj bi lahko imela jutri. Nasplosno tezava v slovenskih krogih, samo kaj je zdaj in kaj je bilo. Brez vizije. Zal.

lp Anze
fotografija | video produkcija | graficno oblikovanje | tisk na majice | http://www.psgt-productions.com :)
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Bi podprli ponovno gradnjo proge do Rateč (Planica)

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Zanimivo, Slovaki imajo, pri nas pa nekateri mečete ven število prebivalcev. :roll:
A ti meni dopoveduješ, da pri nas ni žičnic, še sam delam reklamo za eno sedežnico na Voglu. Jaz trdim samo to, da za 1/5 ljubljanske krajevne skupn osti se res ne gradi štreke. Če pa misliš, da je ekonomsko upravičeno, pa le investiraj, seveda ne mojega denarja, mogoče se bom kasneje kdaj tudi popeljal.

LPL
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4292
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Bi podprli ponovno gradnjo proge do Rateč (Planica)

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

Kdo pa je rekel, da pri nas ni? Sedaj trdiš, da naj dam za investicijo, pa te še enkrat vprašam. Zakaj Slovaki lahko imajo to v Tatrah, v Ratečah/Planici pa ne in sedaj pri nas mečeš ven število prebivalcev in postelj? Kdo pa je rekel da bodo šine 1435 mm in podržavljene, da se bojiš za tvoj denar? Ko bo tam atrakcija in z njo prihod turistov, bo železnica še kako potrebna. In zakaj Engelberg z 4000 prebivalci lahko po nekaj desetletnem širjenju ima sedaj skoraj 900 000 nočitev? Da ne govorim o dnevnih gostih, ki se vozijo z zobato železnico, ki ima tam štuc.

Vse se izplača, ko bo večina začela drugače razmišljati. Dokler bo turizem pri nas tak kot je (ne daj bože, da bi imeli pripravljene ture tudi izven "mojega sela" za turiste; Od atraktivnih, do družinskih) pa tudi jaz ne bi dal niti evra. Kako znamo razmišljat pove že podatek, da niti našega Matterhorna ne znamo tržit. :roll:

@Anzee je pa zadel žebljico na glavico. Kdor ga je razumel, ga je.
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1947
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: Bi podprli ponovno gradnjo proge do Rateč (Planica)

Odgovor Napisal/-a preglednik »

Tipični primer je ljubljanska vzpenjača na grad. Pred gradnjo so bili vsi proti, sedaj pa obratuje in prinaša denar. Verjetno sama po sebi ne dovolj za ne vem kakšnen dobiček, vendar če zraven prištejemo povečano število turistov na samem gradu pa v celotni Ljubljani... Seveda je potrebno vzeti vzpenjačo samo kot potrebno infrastrukturo v celotni turistični ponudbi. Enako velja za železniške povezave: včasih se je risalo koridorje po zemljevidih danes pa se zgradi nova proga skozi tunele in se jo razglasi za koridor.
preglednik
zelencek
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 513
Pridružen: 22.09.2011, 20:16

Re: Bi podprli ponovno gradnjo proge do Rateč (Planica)

Odgovor Napisal/-a zelencek »

Anzee napisal/-a:
Ljubitelj napisal/-a: ki ima 5305 duš in bojda celo 4500 tujskih postelj v raznoraznih objektih.
Ima. Danes. Gledati bi morali kaj bi lahko imela jutri. Nasplosno tezava v slovenskih krogih, samo kaj je zdaj in kaj je bilo. Brez vizije. Zal.

lp Anze
Re 4/4 napisal/-a:Kdo pa je rekel, da pri nas ni? Sedaj trdiš, da naj dam za investicijo, pa te še enkrat vprašam. Zakaj Slovaki lahko imajo to v Tatrah, v Ratečah/Planici pa ne in sedaj pri nas mečeš ven število prebivalcev in postelj? Kdo pa je rekel da bodo šine 1435 mm in podržavljene, da se bojiš za tvoj denar? Ko bo tam atrakcija in z njo prihod turistov, bo železnica še kako potrebna. In zakaj Engelberg z 4000 prebivalci lahko po nekaj desetletnem širjenju ima sedaj skoraj 900 000 nočitev? Da ne govorim o dnevnih gostih, ki se vozijo z zobato železnico, ki ima tam štuc.

Vse se izplača, ko bo večina začela drugače razmišljati. Dokler bo turizem pri nas tak kot je (ne daj bože, da bi imeli pripravljene ture tudi izven "mojega sela" za turiste; Od atraktivnih, do družinskih) pa tudi jaz ne bi dal niti evra. Kako znamo razmišljat pove že podatek, da niti našega Matterhorna ne znamo tržit. :roll:

@Anzee je pa zadel žebljico na glavico. Kdor ga je razumel, ga je.
preglednik napisal/-a:Tipični primer je ljubljanska vzpenjača na grad. Pred gradnjo so bili vsi proti, sedaj pa obratuje in prinaša denar. Verjetno sama po sebi ne dovolj za ne vem kakšnen dobiček, vendar če zraven prištejemo povečano število turistov na samem gradu pa v celotni Ljubljani... Seveda je potrebno vzeti vzpenjačo samo kot potrebno infrastrukturo v celotni turistični ponudbi. Enako velja za železniške povezave: včasih se je risalo koridorje po zemljevidih danes pa se zgradi nova proga skozi tunele in se jo razglasi za koridor.


=D> =D> =D> Tako je treba razmišljat.
anzovc
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 314
Pridružen: 08.03.2010, 21:26

Re: Bi podprli ponovno gradnjo proge do Rateč (Planica)

Odgovor Napisal/-a anzovc »

Tudi jaz sem za. Najbolje bi bilo, da bi to sfinacirale občine + EU sredstva katere se nahajajo okrog proge. Podprl bi tudi zobato železnico na Pokljuko ali kakšen drug hrib. Ali pa recimo od Šmartnega ob Paki do Logarske doline.
Če bi bili Švica bi to šlo, pri nas pa... :( Takšna je realnost.
grega
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1618
Pridružen: 12.09.2006, 17:29
Kraj: Štajerska
Kontakt:

Re: Bi podprli ponovno gradnjo proge do Rateč (Planica)

Odgovor Napisal/-a grega »

Ne zna/ne želi se izkoristiti niti potenciala Bohinjske proge vi pa kr o novi progi, ki bi pokrila par manjših naselij :lol:
jurij
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 589
Pridružen: 20.11.2011, 23:13
Kraj: Prosečka vas Mačkovci

Re: Bi podprli ponovno gradnjo proge do Rateč (Planica)

Odgovor Napisal/-a jurij »

anzovc napisal/-a:Če bi bili Švica bi to šlo, pri nas pa... :( Takšna je realnost.
In z razliko od nas imajo na primer v Švici takšno enostavno dvovagonsko potujočo restavracijo, standardne tirne širine 1435 mm, katera vozi po približno 15 km dolgi progi v naravnem redko naseljenem kraju, in nekaj podobnega bi se zagotovo dobro obneslo tudi na progi do Rateč. :train1 :berr

Slika

Ker tu ni dosti domačinov, se tukaj v glavnem vozijo samo številni tuji turisti in posebni gostje, med katerimi sem enkrat bil tudi jaz. :berr2

Slika
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Bi podprli ponovno gradnjo proge do Rateč (Planica)

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Tudi jaz sem za. Najbolje bi bilo, da bi to sfinacirale občine + EU sredstva katere se nahajajo okrog proge. Podprl bi tudi zobato železnico na Pokljuko ali kakšen drug hrib. Ali pa recimo od Šmartnega ob Paki do Logarske doline.
Če bi bili Švica bi to šlo, pri nas pa... :( Takšna je realnost.
Zakaj bi pa ti potreboval zobato železnico na Pokljuko ve pa samo ljubi Bog. Pokljuka je prepredena s cestami, ima solidno cesto na dve strani, turistično pa ni ne vem kakšen magnet, 2 hotela in nekaj penzionov. Kdo bi se potem vozil z zobato železnico na Pokljuko s hitrostjo 10 km/h, daj to razloži. Če grem v hribe, nimam časa za cijazenje po predgorju, kajti izleti so v sedanjem času bolj ali manj časovno omejeni, ali je to pravo planinstvo ali ne, je pa že tema za PV, toda tudi tam propagirajo "hitre" izlete. Če grem pa za več dni, mi pa ni noben problem prehoditi dobršen del slovenske transferzale po Julijcih v enem kosu. Če grem pa pozimi tekat po Pokljuki, pa hočem imeti na startu avto, in v njem vso kramo za mazanje, brez česar smuč. teka v izvirni obliki pač NI! Dajmo si nalit čistega vina in nehajmo sanjarit. Švica je ohranila svoje zobate železnice, ki so nastale ob nekih drugih pogojih in to pač sedaj uspešno tržijo, po predgorju pa novih nihče ne gradi.

Če pa občina KG in deloma JE mislita, da je železnica potrebna, jima nihče ne brani začeti gradnje ob izpolnjenih pogojih. Kje bodo dobili pa denar, pa ne mene vprašat, lahko pa sodeluje vsak navdušenec, ki zagovarja take ideje. Toda kot vem imajo občine v RS že finančni problem z predelavo stare žel. trase v kolesarsko stezo, kamoli za kaj več.
Kdo pa je rekel, da pri nas ni? Sedaj trdiš, da naj dam za investicijo, pa te še enkrat vprašam. Zakaj Slovaki lahko imajo to v Tatrah, v Ratečah/Planici pa ne in sedaj pri nas mečeš ven število prebivalcev in postelj?
Rad bi vedel kaj imajo Slovaki v Tatrah, v Planici pa ne, razen železnice. Toda ne pozabi, tatranska železnica pokriva področje velikostnega reda naših Julijcev in dostop iz Poprada je kar precej dolg, Planica je pa dolga nekaj km. Seveda imajo vzpenjače na najvišje vrhove, kar je sicer z mojega stališča bogoskrunstvo, in v večih obiskih Tater nisem nikoli obiskal oskrunjenih vrhov. No mogoče, ko bom betežen in bom hodil s palčko. Sicer se pa tudi pri nas lahko popelješ na Vogel, V. Planino, tudi v KG te sedežnica potegne v višine, tudi v Planici sami so sedežnice in lahko ze greš Zip-line po velikakni..... Toda zasedenci, na žalost tudi najstniški, bi se radi peljali na sam vrh, po možnosti Triglava (ideje o zobati železnici pred 1. SV, o triglavskih žičnicah v 50-tih) namesto da bi malo migali in uživali hribe. Saj veste, brez muje, se še čevelj ne obuje!

Ko smo pa že govorili o zobatih železnicah CH, ali se je mogoče kdo povprašal, kakšno klienetelo to prinese na vrh, recimo Gornergratt-a ali v sam Zermatt. Vse neka upokojenska klientela, večinoma s palico, le gornikov ni tam, razen v nujnem transferju. To so kraji brez duše, z neisprosnim vonjem človeške minljivosti. Hvala lepa za tak turizem, je pa ob Soči, ali v Bohinju le mnogo lepše, če ne drugega, tam vsaj ni te zatohle predsmrtne klime.

LPL
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4292
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Bi podprli ponovno gradnjo proge do Rateč (Planica)

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

Elegantno smo se izognili Englebergu. :wink: Sicer pa ne vem v čem je problem, če hodijo to gledati malo starejša vljudna populacija. Ko boš videl, kako je na Mallorci z mularijo, si boš še želel penzioniste za goste. Čeprav ne vem ali rabim očala ali pa sem res videl ravno obratno kot ti. Veliko Azijcev, ki jim po izgledu ne bi dal niti 18 let.


O minljivosti in surovosti, pa priporočam hiking varianto po Skandinaviji. Predvsem Nordkalottruta ali pa south-north varianta po Norveški.
ledeni
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 357
Pridružen: 26.12.2011, 22:19

Re: Bi podprli ponovno gradnjo proge do Rateč (Planica)

Odgovor Napisal/-a ledeni »

zelencek napisal/-a: =D> =D> =D> Tako je treba razmišljat.
Najmanjši problem je fantazirati, težje je dati na mizo denar in poslovni model, ki bo vloženi denar plemenitil. Če tega ni, potem je z vidika narodnega bogastva bolje imeti denar na banki z 1% obrestno mero. Živim v Švici in fantje se ne spuščajo v zgubaške projekte ala vzpenjača na LJ grad, ki mimogrede še vedno dela izgubo. Malo manj fantaziranja pa več dela, bi svetoval. Konec koncev je uradni delovnik po večjem delu Švice 42,5h na teden, medtem ko v Sloveniji 37,5h na teden.
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Bi podprli ponovno gradnjo proge do Rateč (Planica)

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Elegantno smo se izognili Englebergu. :wink: Sicer pa ne vem v čem je problem, če hodijo to gledati malo starejša vljudna populacija. Ko boš videl, kako je na Mallorci z mularijo, si boš še želel penzioniste za goste. Čeprav ne vem ali rabim očala ali pa sem res videl ravno obratno kot ti. Veliko Azijcev, ki jim po izgledu ne bi dal niti 18 let.
O minljivosti in surovosti, pa priporočam hiking varianto po Skandinaviji. Predvsem Nordkalottruta ali pa south-north varianta po Norveški.
Ne hodim na dopuste v počitniške kraje za horde turistov, tako da me Mallorca in podobna štafaža ne zanima. Sva pa dve leti nazaj z ženo izredno uživala na potanju po Madeiri....
Problem teh znanih švicarskih krajev alla Zermatt je točno to, da normalen gornik izpade kot ena čudna žval med temu odhajajočimi turisti, ki jih tja dostavi zobata železnica. Pa nimam pro njej prav nič, je vsaj mesto prosto avtomobilov. Samo ne mi danes vzganjat norijo po zobatih železnicah na Pokljuko.....
O minljivosti in surovosti sem se pa prepričal na številnih trekingih po Nepalu (okoli Anapurn, ni več mogoč zaradi ceste, base Camp Everest, Gokyo jezera,najlepši in eden od najzahtevnejših v Kordiljeri Huaywash, Patagonija in Ognjena zemlja.... pa tudi na kakšen 6000+m hrib sem že prilezel) in Južni Ameriki in med mojo sicer bolj skromno plezalno kariero.
Kako pa izgleda Skandinavija (recimo Finska) mi je precej poznano, sem jo pretekel od Rusije do Švedske, in doberšen del (kakih 250 km) ob ruski meji v Kareliji.

Torej smatram, da mi nasvete glih težko daješ, razen če nisi preiskusil še kaj več kot jaz.

LPL
jurij
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 589
Pridružen: 20.11.2011, 23:13
Kraj: Prosečka vas Mačkovci

Re: Bi podprli ponovno gradnjo proge do Rateč (Planica)

Odgovor Napisal/-a jurij »

Ljubitelj napisal/-a: Ne hodim na dopuste v počitniške kraje za horde turistov, tako da me Mallorca in podobna štafaža ne zanima. Sva pa dve leti nazaj z ženo izredno uživala na potanju po Madeiri....
Problem teh znanih švicarskih krajev alla Zermatt je točno to, da normalen gornik izpade kot ena čudna žval med temu odhajajočimi turisti, ki jih tja dostavi zobata železnica. Pa nimam pro njej prav nič, je vsaj mesto prosto avtomobilov. Samo ne mi danes vzganjat norijo po zobatih železnicah na Pokljuko.....
O minljivosti in surovosti sem se pa prepričal na številnih trekingih po Nepalu (okoli Anapurn, ni več mogoč zaradi ceste, base Camp Everest, Gokyo jezera,najlepši in eden od najzahtevnejših v Kordiljeri Huaywash, Patagonija in Ognjena zemlja.... pa tudi na kakšen 6000+m hrib sem že prilezel) in Južni Ameriki in med mojo sicer bolj skromno plezalno kariero.
Kako pa izgleda Skandinavija (recimo Finska) mi je precej poznano, sem jo pretekel od Rusije do Švedske, in doberšen del (kakih 250 km) ob ruski meji v Kareliji.

Torej smatram, da mi nasvete glih težko daješ, razen če nisi preiskusil še kaj več kot jaz.

LPL
Torej, ena majhna lokalna ali zobata železnica v vašem kraju bi te motila, Ogromni Daljnovodi in pa grob poseg v naravo v mojem kraju te pa čisto nič ne moti. :mrgreen:

Tudi jaz sem zaradi svojih ekstremnih športov veliko držav preizkusil in prepotoval, in na koncu ugotovil, da je najboljše doma, kajti z mojega vidika gledano nima smisla potovati na dolgočasen tek v Rusijo, ali kam drugam, če pa lahko doma kadarkoli brez problema pretečem skozi 4 države v enem samem dnevu. :lol:

Prav tako se mi zdi brez veze potovati nekam daleč na dopust kjer je neprestana gužva in moraš vsako parkiranje in uporabo WC-ja plačati, doma pa imam nešteto travnikov in gozdov, kjer lahko ležim cele dneve popolnoma zastonj. :thumbupr

Pa brez zamere in lep pozdrav
Jurij
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Bi podprli ponovno gradnjo proge do Rateč (Planica)

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Torej, ena majhna lokalna ali zobata železnica v vašem kraju bi te motila, Ogromni Daljnovodi in pa grob poseg v naravo v mojem kraju te pa čisto nič ne moti. :mrgreen:
:thumbupr
Mene zobata železnica ali lokalna železnica sploh ne motita, moti me sanjarjene, kako bi se lotili gradnje recimo po Zgornjesavski dolini ali kar na Pokljuko, glede daljnovodov imam pa določeno mennje, sicer mi niso všeč, Teslina ideja o brezplačni radiativni distribuciji el. energije se pa tudi še ni uresničila.
Tudi jaz sem zaradi svojih ekstremnih športov veliko držav preizkusil in prepotoval, in na koncu ugotovil, da je najboljše doma, kajti z mojega vidika gledano nima smisla potovati na dolgočasen tek v Rusijo, ali kam drugam, če pa lahko doma kadarkoli brez problema pretečem skozi 4 države v enem samem dnevu. :lol:
:thumbupr
.

Kdor ne pozna tujine, tudi ne zna ceniti domovine!
Prav tako se mi zdi brez veze potovati nekam daleč na dopust kjer je neprestana gužva in moraš vsako parkiranje in uporabo WC-ja plačati, doma pa imam nešteto travnikov in gozdov, kjer lahko ležim cele dneve popolnoma zastonj. :thumbupr
Ž kakih 5 let leta nisem šel na dopust z avtom....., vendar imam še kar nekaj načrtov v tujini, najprej končati hojo od Strunjana na Baltiku.

LPL
Odgovori