Iz Avstrijskih virov sem izvedel, da so Avstrijci kljub pozidavi trase našli eno zelo ugodno rešitev gradnje proge na njihovi strani, tako kot je to že @Borsig podrobno opisal.suha napisal/-a:16 km varianto do Murske Sobote lahko kar pokopljete, ker naša država v bližnji prihodnosti tega ne bo nikoli gradila, ker 1. ni denarja, 2. če pa že denar je, so na železnicah, druge bistveno pomembnejše in nujnejše prioritete.
Če bo proga obnovljena bo obnovljena po stari trasi. Kot pa ste že ugotovil, je problem pozidanost trase. In sicer se takoj za Muro na Avstrijski strani nahaja manjši stadion in pa nato šola Landesberufsschule Bad Radkersburg
Zemljevid: https://www.google.si/maps/@46.6838244, ... a=!3m1!1e3
Z mojega stališča je lažje in cenejše podret stadion in podret šolo, ter ju zgradit na novi lokaciji, kot pa peljati železniško traso okoli. Tudi kvaliteta vožnje je boljša in manj zamudna po ravnini, kot pa po pretirani krivini. Upajmo da bo pri podiranju šole pomagala tudi letnica izgradnje objekta (1972), saj se bo verjetno prej ali slej potrebno odločiti ali obnoviti 44 let star objekt, ali ga zgraditi na novo drugje....
Kako se bodo pa Avstrijci odločili je pa njihova stvar. Zelo veliko škodo so naredili, tudi ker so šli sploh zidat na tej lokaciji. Naši morajo dejansko financirati samo polovico mostu čez Muro, kar mislim da nebo težava, vse ostalo je na Avstrijcih, kjer bosta glavnino težav in stroškov predstavljala ta dva objekta.
Skratka vse je na njih, koliko si dejansko želijo te povezave, katere si očitno v preteklosti niso želeli, saj so zidali točno tam kjer nebi smeli. Upam seveda na najboljše.
Pri gradnji nekaterih objektov, kateri so na tej trasi zgrajeni, sem bil nekoč kot Žerjavovodja med drugim tudi zaposlen, Stadiona in pa teh objektov pa ne bo potrebno rušiti, saj bo proga potekala v obliki črke "S" mimo Laafelda, s tem pa bodo Avstrijci v kraju Laafeld dobili še eno dodatno železniško postajo, katera bi naj bila po ocenah strokovnjakov v prihodnosti strateškega pomena, saj se tam v Laafeldu razvija industrijska cona, in nova podjetja v Avstrijski coni odpirajo v glavnem naši domačini iz Slovenije, kar pa je iz našega Pomurskega vidika zelo pomembno.
Razlog, da pa naši ljudje rajši odpirajo Podjetja na Avstrijski strani, kot pa pri nas doma, pa je številna nepotrebna Slovenska Birokracija in pa dolgoletni postopki pri pridobivanju dovoljenj in ostalih papirjev, in zaradi tega razloga je med drugim tudi moj prijatelj rajši tam odprl svojo popolnoma na novo zgrajeno moderno Pivovarno, z katero je v zelo kratkem času uspešno prišel na Evropski trg, tako da se ta Avstrijska pivovarna v lasti Slovencev in Slovenskih ustanoviteljev iz leta v leto povečuje in na novo zaposluje samo Slovence, kakovost piva pa je ena od najboljših v Evropi, in v bližini te pivovarne bi naj po Avstrijskih načrtih v prihodnosti bila tudi ta nova postaja v Laafeldu.
In če našim lokalnim domačinom naša država ne bo sposobna ustvariti pogoje za odpiranje podjetij ob naši novi Gorički progi, potem bodo pač naši ljudje v prihodnje še naprej prisiljeni ustvarjati nova podjetja ob Avstrijski progi.