Bohinjska Proga

Vse okoli slovenskega nacionalnega železniškega operaterja.
Odgovori

Ali ste se že preljali po Bohinjski progi?

Glasovanje se je zaključilo dne 28.08.2006, 8:34

Da, velikokrat
17
61%
Enkrat
6
21%
Se imam namen peljati
1
4%
Še nikoli
4
14%
 
Skupaj glasov: 28
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4293
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Bohinjska Proga

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

igor72 napisal/-a: ...mopedow...
Na Jesenicah se pa skrivajo trije v hali. Neuradno so na prodaj... :roll:
urban120
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 418
Pridružen: 10.05.2015, 19:05

Re: Bohinjska Proga

Odgovor Napisal/-a urban120 »

petindvajsetka napisal/-a:
TGV Lyria napisal/-a: Kolikor mi je znano, je že potrjeno, da bo od decembra vozil ICS na relaciji Ljubljana- Hodoš.
Pa tudi če ne bi: zakaj voziti s 711 do Hodoša, če je proga elektrificirana, zelenca pa se lahko bolje uporabi kje drugje v Sloveniji?
V kolikor je to uradno, oziroma preverjeno, je tisti, ki si je to izmislil, pravi bukselj. Kdo se bo vozil od Murske do Hodoša, razen strojevodje in sprevodnika? #-o
Da bo pa ICS od Murske do Hodoša imel na vsakem postajališču postanek, je pa totalno mimo. [-o<
Lahko pa je na Hodošu povezava na Madžarsko
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4293
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Bohinjska Proga

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

urban120 napisal/-a: Lahko pa je na Hodošu povezava na Madžarsko
Nič lahko. Je! Ob 6:20 in 16:10, z enim prestopom in čakanjem 35 minut pa si v Budimpešti.
ledeni
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 357
Pridružen: 26.12.2011, 22:19

Re: Bohinjska Proga

Odgovor Napisal/-a ledeni »

igor72 napisal/-a:Točno tako! Vsaj tisti ki vozi naj vozi za potrebo....
Ljudje, ne sanjati o kakšnih velikih spremembah po elektrifikaciji...nimamo Desirojev, nimamo Brižit, mopedow in nimamo Helg, sploh pa ne vagonov, niti za sedanje potrebe, kaj šele za kaj več!
Vozni park SŽ res ni bogat, se pa sprašujem kako optimalno je uporabljen. Statistike nimamo in zato lahko samo ugibamo. Naj povem, da so klasični letalski prevozniki po njihovo optimalno leteli s svojimi letali dokler niso prišli nizkocenovniki z drugačnim modelom in z istim parkom naredili veliko več letov. Stvari niso tako enostavne in zadaj so kompleksni modeli teh pa na SŽ ne obvladajo, kar je razvidno iz vozniih redov. Če večjih sprememb po veliki nadgradnji na glavni progi ne bo, se človek vpraša, zakaj je elektrifikacija bila potrebna. Potem lahko v trenutku nehamo sanjariti o elektrifikaciji ostalih prog.
Uporabniški avatar
Solčavec
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 265
Pridružen: 07.04.2016, 8:16

Re: Bohinjska Proga

Odgovor Napisal/-a Solčavec »

Volje ljudi ne bodo zaobšli
sreda, 25. maj 2016, 06:00

Celoten članek:http://www.primorske.si/Novice/Goriska/ ... do-zaobsli

Postajališče že premikajo

Medtem ko čakajo nanjo, pa so Solkance, ki stanujejo ob obračališču, na noge dvignile Slovenske železnice (SŽ), ki so se lotile premikanja postajališča za vlake bolj proti mostu, pod njihove hiše. Razočarani, ker so zadeve speljali na hitro, ne da bi jih obvestili, so zahtevali sestanek in ga tudi dobili. “Udeležili so se ga projektanti, predstavniki Slovenskih železnic, KS in občine. Prebivalci Soške ulice so zahtevali protihrupne ograje, stopnice do perona naj se izvedejo sočasno z izgradnjo postajališča, parkirno mesto za invalide, zahtevali so sanitarije, vzdrževanje postaje, da ne bo tako zanemarjena kot sedanja, vse skupaj naj se uskladi z idejami o ureditvi severnega dela kraja, in naj se uredi problem parkiranja ob večjih prireditvah, ko ljudje puščajo svoje avtomobile pred njihovimi hišami,” je povedala Kozinčeva. Pripombe in predlogi so že romali na SŽ, ljudje pričakujejo, da jih bodo upoštevali.

“Projektanti so bili korektni. Do zapleta je prišlo, ker so se SŽ lotile stvari v zadnjem trenutku. Postaja mora biti narejena do julija, ko bomo praznovali 110. obletnico solkanskega mostu. Res pa je, da če je ne premaknejo zdaj, je vprašanje, če jo kdaj bodo,” pravi Kozinčeva. Temu pritrjuje tudi Markočič: “Na prvem sestanku s SŽ smo se dogovorili, da morajo obvestiti ljudi. Odločitev o naložbi so železnice sprejele na hitro, priložnost se je pojavila in jo moramo izkoristiti.” Markočič, ki pojasnjuje, da bodo peron podaljšali, da bo lahko tam ustavljal tudi muzejski vlak, obljublja še, da bodo manjše težave na tem območju skušali čim prej odpraviti.

Slika

http://www.primorske.si/Novice/Goriska/ ... do-zaobsli
gorican
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 541
Pridružen: 28.02.2013, 19:48

Re: Bohinjska Proga

Odgovor Napisal/-a gorican »

Bojim se, da bo res samo peron in nič drugega :roll:
Je videl kdo dokumentacijo, kaj vse ta projekt vključuje?

Upam, da glede na to, da priznavajo, da hitijo oziroma si pohiteli z izgradnjo, da niso pozabili na primeren dostop na peron, rasvetljavo postajališča, nadstrešek, sanitarije,...
Uporabniški avatar
Solčavec
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 265
Pridružen: 07.04.2016, 8:16

Re: Bohinjska Proga

Odgovor Napisal/-a Solčavec »

Uporabniški avatar
Čišo
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 704
Pridružen: 29.10.2005, 17:41
Kraj: Bohinjska železnica

Re: Bohinjska Proga

Odgovor Napisal/-a Čišo »

gorican napisal/-a:Bojim se, da bo res samo peron in nič drugega :roll:
Je videl kdo dokumentacijo, kaj vse ta projekt vključuje?

Upam, da glede na to, da priznavajo, da hitijo oziroma si pohiteli z izgradnjo, da niso pozabili na primeren dostop na peron, rasvetljavo postajališča, nadstrešek, sanitarije,...
Postajališče bo imelo peron (dolg 115 m), zavetišče (nadstrešek s klopjo), razsvetljavo. En dostop bo po stopnišču s parkirišča, drugi pa po ulici, kjer bo tudi parkirno mesto za invalida. Sanitarij ne bo imelo (le kdo jih bo čistil in vzdrževal ...?). Ureditev sanitarij, gostinske ponudbe ipd. se predvideva v okviru prostorskih planov za severni del Solkana.
Tako počasi se prebujamo ...
Uporabniški avatar
igor72
Mojster
Mojster
Prispevkov: 4636
Pridružen: 28.09.2005, 17:07
Kraj: Primorje

Re: Bohinjska Proga

Odgovor Napisal/-a igor72 »

Potem bo to najbolj moderen peronu na celotni Bohinjki :wink:
LEP DAN
Igor
holding
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1799
Pridružen: 30.12.2006, 13:03

Re: Bohinjska Proga

Odgovor Napisal/-a holding »

...Podhom je hujš'...... :lol: ...ma tud' bife in sanitarije.... :roll: ...
zelencek
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 513
Pridružen: 22.09.2011, 20:16

Re: Bohinjska Proga

Odgovor Napisal/-a zelencek »

Bravo, Goričani! =D>
Nekaj se pa le premika. Tudi vozni red avtovlaka ni tako švoh. Najverjetneje bo tistih 14 mest zasedenih (škoda, da samo 14, ali ni ena dolga nakladalna rampa malo stran od parne lokomotive?).
Kar se tiče Solkana, pa upam da bo vsaj pol tako lep, kot postaje na Tirolskem.

Ampak tisto eno kretnico na Mostu na Soči bi pa ja lahko zrihtal za ukinitev manevriranja avtovlaka.
Uporabniški avatar
OBB
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 283
Pridružen: 10.02.2014, 20:30
Kraj: Podbrdo

Re: Bohinjska Proga

Odgovor Napisal/-a OBB »

Pohvale glede postajališča. Kdaj pa se bo redila postaja Nova Gorica (podhod, nov peron, obveščevalne table...?). Neboste verjeli mislim lahko že slutite ali so SŽ uredile prostore na vlakoh za prevoz koles? Odgovor že poznate: Niso. Učeraj kot vsak petek sm se vozil iz Ljubljane domov (LP 2420/RG 601). Imeli smo "navadnega fiata" kot prvo, vlak se je že na jesenicah nabil, nato so pršli na bledu turisti ( za nekaterega se je ze najdu prostor za sedet, ostli so mogli stat. Ko sm mislil da nič hujšega nemore biti torej plačaš vozovnico in moraš stati, se pripeljemo v Boh. Bistrico kjer je spet prišlo veliko ljudi, vendar z KOLESI. In kaj se dogaja: ker prostora ni bilo kam več dati so jih dali po hodnikih tako da si skakla čez kolesa. Kar je pa bila kaplja čez rob je pa naslednje. Vlak je bil nabit, klime pa ni. Usi so začeli odporat okna. In si lahko predstavljate kak prepih je to delalo notri. Uglavnem da povlečem črto: SŽ sramuj te se turistov, niste sposobni enega vagona zrihtat za kolesa.
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4293
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Bohinjska Proga

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

OBB napisal/-a: Imeli smo "navadnega fiata" kot prvo, vlak se je že na jesenicah nabil, nato so pršli na bledu turisti ( za nekaterega se je ze najdu prostor za sedet, ostli so mogli stat. Ko sm mislil da nič hujšega nemore biti torej plačaš vozovnico in moraš stati, se pripeljemo v Boh. Bistrico kjer je spet prišlo veliko ljudi, vendar z KOLESI. In kaj se dogaja: ker prostora ni bilo kam več dati so jih dali po hodnikih tako da si skakla čez kolesa. Kar je pa bila kaplja čez rob je pa naslednje. Vlak je bil nabit, klime pa ni. Usi so začeli odporat okna. In si lahko predstavljate kak prepih je to delalo notri. Uglavnem da povlečem črto: SŽ sramuj te se turistov, niste sposobni enega vagona zrihtat za kolesa.
Saj te razumem, ampak iz muhe ne moreš narediti slona, kakor bi ti rad naredil. Žal. Vozi se s tistim, kar je na voljo. Rešitev je le nakup novih prirejenih garnitur. Ampak smo spet tam. Slovenija mora finance spraviti skozi fiskalno pravilo, zato financ minister ne bo pustil, da se poroštva delijo kar počez. Sedaj bodo na vrsti emg (upajmo), šele čez čas pa pa dmg.

Sicer pa, vsi city shuttle tudi nimajo klime ;)
Uporabniški avatar
OBB
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 283
Pridružen: 10.02.2014, 20:30
Kraj: Podbrdo

Re: Bohinjska Proga

Odgovor Napisal/-a OBB »

Re 4/4 napisal/-a:
OBB napisal/-a: Imeli smo "navadnega fiata" kot prvo, vlak se je že na jesenicah nabil, nato so pršli na bledu turisti ( za nekaterega se je ze najdu prostor za sedet, ostli so mogli stat. Ko sm mislil da nič hujšega nemore biti torej plačaš vozovnico in moraš stati, se pripeljemo v Boh. Bistrico kjer je spet prišlo veliko ljudi, vendar z KOLESI. In kaj se dogaja: ker prostora ni bilo kam več dati so jih dali po hodnikih tako da si skakla čez kolesa. Kar je pa bila kaplja čez rob je pa naslednje. Vlak je bil nabit, klime pa ni. Usi so začeli odporat okna. In si lahko predstavljate kak prepih je to delalo notri. Uglavnem da povlečem črto: SŽ sramuj te se turistov, niste sposobni enega vagona zrihtat za kolesa.
Saj te razumem, ampak iz muhe ne moreš narediti slona, kakor bi ti rad naredil. Žal. Vozi se s tistim, kar je na voljo. Rešitev je le nakup novih prirejenih garnitur. Ampak smo spet tam. Slovenija mora finance spraviti skozi fiskalno pravilo, zato financ minister ne bo pustil, da se poroštva delijo kar počez. Sedaj bodo na vrsti emg (upajmo), šele čez čas pa pa dmg.

Sicer pa, vsi city shuttle tudi nimajo klime ;)
Prednost City Shuttle je pa da lahko dajo 4-5 vagonov in se ljudje lepo razporedijo tako da ni v enem vagonu 200 ljudi.
bronz
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 435
Pridružen: 03.09.2009, 6:35

Re: Bohinjska Proga

Odgovor Napisal/-a bronz »

[/quote]
Prednost City Shuttle je pa da lahko dajo 4-5 vagonov in se ljudje lepo razporedijo tako da ni v enem vagonu 200 ljudi.[/quote]
Shuttle................................................................................................................................................boste moral državljani kaj prispevat za to, sedaj zadostuje za to kar imate......
Ni ga junaka...............................................................................................................
Odgovori