Bohinjska Proga
Re: Bohinjska Proga
Res ne vem kaj bi nekateri želeli. Toliko adrenalina in pustolovščin za tako malo denarja nisi deležen nikjer drugje .
Re: Bohinjska Proga
Glede na dogovor bi se že morali začeti delati prostori za kolesa na motornikih (pobiranje sedežev iz kratkega oddelka v motorniku ven), a se očitno stvari še niso lotili. Drugič kar pridno fotodokumentiraj stvar, da se ob priliki pokaže odgovornim na SŽ-PP.OBB napisal/-a:Pohvale glede postajališča. Kdaj pa se bo redila postaja Nova Gorica (podhod, nov peron, obveščevalne table...?). Neboste verjeli mislim lahko že slutite ali so SŽ uredile prostore na vlakoh za prevoz koles? Odgovor že poznate: Niso. Učeraj kot vsak petek sm se vozil iz Ljubljane domov (LP 2420/RG 601). Imeli smo "navadnega fiata" kot prvo, vlak se je že na jesenicah nabil, nato so pršli na bledu turisti ( za nekaterega se je ze najdu prostor za sedet, ostli so mogli stat. Ko sm mislil da nič hujšega nemore biti torej plačaš vozovnico in moraš stati, se pripeljemo v Boh. Bistrico kjer je spet prišlo veliko ljudi, vendar z KOLESI. In kaj se dogaja: ker prostora ni bilo kam več dati so jih dali po hodnikih tako da si skakla čez kolesa.
Kar se klime tiče pa: kaj ti pomaga klimatiziran motornik, če je klima izklopljena? Nova cvetka: včeraj na vlaku 4205, garnitura je bila "Bela Miša" 813/814-130. Zunaj okrog 30 stopinj, v Grahovem vstopim na vlak, klima izklopljena! Najlepša hvala. Kje je potem sploh point imeti Miše, spakirajte jih na Štajersko in nam vrnite originalke!
Re: Bohinjska Proga
Mislim da stem ko poberejo sedeže ven, naredijo prostor za kolesa, kje pa bojo potniki sedeli. Tukaj ta stvar še vedno ni dobro uštimana, saj potnik placa sedež ne pa da bo stal celo pot, usaj to je moje mišljenje. A ne obstaja nobeden vedon da bi se prikljucil zadaj za zarnitura ali pa umes med garnituram? Zdaj pa ali je motor dosti močen za tako stvar?
Re: Bohinjska Proga
Točno to, motorji Fiatov so prešibki. Že klimo morajo v klanec proti Podbrdu izklapljati. Med garniturama tudi ne bi šlo zaradi kabla.OBB napisal/-a:Mislim da stem ko poberejo sedeže ven, naredijo prostor za kolesa, kje pa bojo potniki sedeli. Tukaj ta stvar še vedno ni dobro uštimana, saj potnik placa sedež ne pa da bo stal celo pot, usaj to je moje mišljenje. A ne obstaja nobeden vedon da bi se prikljucil zadaj za zarnitura ali pa umes med garnituram? Zdaj pa ali je motor dosti močen za tako stvar?
Križ je menda že, če dvojnik Fiatov vozi z le 3 motorji (en pokvarjen). Gre že težko v klanec. Pa saj še tehnično popoln Fiat težko preseže 50 km/h iz Grahovega v Podbrdo.
Re: Bohinjska Proga
Mislim da dokler ne pridejo nove garniture se težave z kolesi ne bo rešile.TGV Lyria napisal/-a:Točno to, motorji Fiatov so prešibki. Že klimo morajo v klanec proti Podbrdu izklapljati. Med garniturama tudi ne bi šlo zaradi kabla.OBB napisal/-a:Mislim da stem ko poberejo sedeže ven, naredijo prostor za kolesa, kje pa bojo potniki sedeli. Tukaj ta stvar še vedno ni dobro uštimana, saj potnik placa sedež ne pa da bo stal celo pot, usaj to je moje mišljenje. A ne obstaja nobeden vedon da bi se prikljucil zadaj za zarnitura ali pa umes med garnituram? Zdaj pa ali je motor dosti močen za tako stvar?
Križ je menda že, če dvojnik Fiatov vozi z le 3 motorji (en pokvarjen). Gre že težko v klanec. Pa saj še tehnično popoln Fiat težko preseže 50 km/h iz Grahovega v Podbrdo.
Re: Bohinjska Proga
Če se že ureja (do takrat, ko bo res urejeno), naj se da tiste sedeže stran in se zmontira držala za kolesa ter se odstrani zid med potniškim in dodatnim oddelkom (tisti oddelek mislim, kjer so do zdaj bila še ena vrata in 4 držala za kolesa).
Zakaj?
1. Še vedno je bolj varno, da nekaj potnikov stoji in so kolesa sistematično zložena, kot pa če so kolesa razmetana po celem vlaku. Poleg tega sistematično nalaganje/zlaganje koles dela manjše zamude.
2. Odstranitev zida/stene med omenjenima oddelkoma bi bil potreben, ker so trenutno vrata preozka za balance koles in vzame kar nekaj spretnosti in časa, da kolo spraviš tam čez. Strojevodja ima še en zid do svojega oddelka.
3. Na najbolj oblegane vlake pa se mora dati dvojnike.
Takšna ureditev je še najboljša, dokler ne bo Bohinjka dobila kaj novega v obliki kolesarskih vagonov/več garnitur/novejših garnitur.
Lp
Zakaj?
1. Še vedno je bolj varno, da nekaj potnikov stoji in so kolesa sistematično zložena, kot pa če so kolesa razmetana po celem vlaku. Poleg tega sistematično nalaganje/zlaganje koles dela manjše zamude.
2. Odstranitev zida/stene med omenjenima oddelkoma bi bil potreben, ker so trenutno vrata preozka za balance koles in vzame kar nekaj spretnosti in časa, da kolo spraviš tam čez. Strojevodja ima še en zid do svojega oddelka.
3. Na najbolj oblegane vlake pa se mora dati dvojnike.
Takšna ureditev je še najboljša, dokler ne bo Bohinjka dobila kaj novega v obliki kolesarskih vagonov/več garnitur/novejših garnitur.
Lp
Lep pozdrav :)
http://www.youtube.com/user/Zelenc97
http://www.youtube.com/user/Zelenc97
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1951
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: Bohinjska Proga
V Novi Gorici se ureja peron za nakladanje avtomobilov na avtovlak. Morda kdo ve, kako bo na tem tiru, ki ima na eni strani štuc, na drugi strani pa neprestano poteka prekladanje pločevine v kolutih in hlodovine, urejen promet z avtovlakom?
preglednik
Re: Bohinjska Proga
mah ukinit promet,vse Fiate uničite na tistem koncu.
Re: Bohinjska Proga
Kako boš pa uredil pozimi, ko ni potrebe po kolesih? Stalno vgrajeval steno nazaj?zelencek napisal/-a:Če se že ureja (do takrat, ko bo res urejeno), naj se da tiste sedeže stran in se zmontira držala za kolesa ter se odstrani zid med potniškim in dodatnim oddelkom (tisti oddelek mislim, kjer so do zdaj bila še ena vrata in 4 držala za kolesa).
Zakaj?
1. Še vedno je bolj varno, da nekaj potnikov stoji in so kolesa sistematično zložena, kot pa če so kolesa razmetana po celem vlaku. Poleg tega sistematično nalaganje/zlaganje koles dela manjše zamude.
2. Odstranitev zida/stene med omenjenima oddelkoma bi bil potreben, ker so trenutno vrata preozka za balance koles in vzame kar nekaj spretnosti in časa, da kolo spraviš tam čez. Strojevodja ima še en zid do svojega oddelka.
Dogovor je: v vseh garniturah daljša vrsta sedežev v oddelku zraven prtljažnika ven. Plus dvojniki na najbolj obremenjenih vlakih čez vikend.
Preko povezovalne kretnice med prvim tirom in tem nakladalnim.preglednik napisal/-a:V Novi Gorici se ureja peron za nakladanje avtomobilov na avtovlak. Morda kdo ve, kako bo na tem tiru, ki ima na eni strani štuc, na drugi strani pa neprestano poteka prekladanje pločevine v kolutih in hlodovine, urejen promet z avtovlakom?
Kolikor mi je znano, bodo v odhodu na rampi stali 3-4 vagoni avtovlaka + španka. Ta bo po natovarjanju nato preko omenjene povezave porinila avtovlak na prvi tir, kjer bo čakal preostanek avtovlaka skupaj z Baat-om, v katerega se bodo lahko medtem vkrcali potniki.
V prihodu bo pomagala premikalka in odvlekla/potisnila potrebno število vagonov na rampo.
Re: Bohinjska Proga
TGV Lyria napisal/-a: Kako boš pa uredil pozimi, ko ni potrebe po kolesih? Stalno vgrajeval steno nazaj?
Dogovor je: v vseh garniturah daljša vrsta sedežev v oddelku zraven prtljažnika ven. Plus dvojniki na najbolj obremenjenih vlakih čez vikend.
Vem, kak je dogovor, jaz sem pa samo podal svoje skormno mnenje, kako bi bilo bolj uporabno narejeno. Bolj pomembno od podiranja bi bilo seveda zmontirat držala za kolesa, da ne ležijo kar povsod in o fiksirana. Kar se podiranja stene tiče, bi pa to prihranilo 10 sekund za natovarjanje vsakega kolesa v "sedežno-okrnjeni" potniški oddelek (ker so vrata res zelo ozka). Glej, lahko bi se pa namontiralo širša vrata.
Ampak vem, da je danes znanstvena fantastika...
Že to, kar bodo naredili je velik korak in za to in za podaljšanje avtovlaka.
Pa če bi podirali steno - ali je v prtljažnem oddelku kaj bolj mrzlo, da bi to pozimi škodilo? (Upa, da nisi mislil podiranja stene, ki ločuje notranjost in zunanjost )
Če pa so tapravi trn v peti kolesarji sami in to, da na njihov račun leti ven nekaj sedežev (iz 156 se zmanjša na 132 ali nekaj takega?), potem pa lahko rečem samo
Prihodnost železnic je povezava vlak+kolo. Sploh pa v turističnih krajih.
Saj vem, kaj bo proti-argument. Zakaj pa ne posebnega prostora/vagona za kolesa, kot to delajo v razvitih državah?
To morajo pa naši veleumi pogruntat, da je 5-7 parov ubogih pografitiranih starih izdihujočih Fiatov na dan PREMALO za to progo. Da jih ni mogoče uvesti več pa ne govorit, ker sem s svojo verzijo voznega reda že dokazal, da jih je lahko teoretično tudi več. Sploh med Novo Gorico in Sežano.
Že da bi se uvedlo 1 nov par vlakov Jesenice-Sežana med vikendi od 25.6.-31.8. (ali 1.5.-30.9.) bi bilo nekaj (v našem primeru ogromno).
O novem voznem parku pa
Mogoče ne zgleda tako, ampak za Bohinjsko progo hočem samo najboljše in podam še moj pogled, na kaj bi še bilo dobro pomisliti pri posodobitvah. Če se pa že posodablja, naj se čim bolj konkretno.
Lep pozdrav :)
http://www.youtube.com/user/Zelenc97
http://www.youtube.com/user/Zelenc97
- petindvajsetka
- Strojevodja I
- Prispevkov: 853
- Pridružen: 28.08.2011, 19:57
Re: Bohinjska Proga
Razloži mi prosim, s čim boš vozil dvojnike, ko pa je ''kronično" pomanjkanje fiatov? Na Štajerskem pa na ta račun določene vlake vozijo avtobusi..TGV Lyria napisal/-a: Dogovor je: v vseh garniturah daljša vrsta sedežev v oddelku zraven prtljažnika ven. Plus dvojniki na najbolj obremenjenih vlakih čez vikend.
Re: Bohinjska Proga
Če bi bile garniture ne bi bilo sprevodnikov - in smo spet v začaranem krogu.
Re: Bohinjska Proga
6 garnitur je v Novi Gorici, in čez vikend brez problema vozijo dvojniki najbolj obremenjene vlake (4292, 4294, 601, 4219).petindvajsetka napisal/-a:Razloži mi prosim, s čim boš vozil dvojnike, ko pa je ''kronično" pomanjkanje fiatov? Na Štajerskem pa na ta račun določene vlake vozijo avtobusi..TGV Lyria napisal/-a: Dogovor je: v vseh garniturah daljša vrsta sedežev v oddelku zraven prtljažnika ven. Plus dvojniki na najbolj obremenjenih vlakih čez vikend.
Re: Bohinjska Proga
Na Stajerskem vozijo avtobuse tam kjer ni skoraj nic potnikov, ali je mozen prevoz z drugim vlakom kateri gre nekoliko prej ali pozneje.
Re: Bohinjska Proga
SŽ čestitke!! Kaj si nemorejo od nobenih železnic sposoditi, vzeti v najem nekaj dizelskih garnitur Bliža se nam 110 letnice bohinjske proge. kaj pripravljajo za program? Tisto kar lahko predvidevam je, da bo spet Muzejski vlak. In spet bojo teli iz SŽ "nabijali" kak nikoli ne bojo pozabili na Bohinjsko progo ter govorili o modernizaciji od tega pa na koncu ne bo nič kot z novimi garniturami!038 napisal/-a:Na Stajerskem vozijo avtobuse tam kjer ni skoraj nic potnikov, ali je mozen prevoz z drugim vlakom kateri gre nekoliko prej ali pozneje.