Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
Meni je tudi vseeno, ali je otvoritev, odprtje, ali pa die offnung, samo da je zadeva predana prometu oz. v uporabo, rabo ali pa eksploatacijo.
Verjetno pa se bo vlak z gosti ustavljal na pomembnejših postajah kjer se bodo župani nastavljali kameram in prebirali svoje seminarske umotvorine.
Glede na dejstvo, da je na trenutna oblasti Mursko soboškemu županu bližja je razumljivo, da bo ves cirkus tam, čeprav bi bilo lepo, da bi bil tudi na Hodošu, saj je to skrajno severno zahodno stičišče dveh držav, ki sta po dolgih desetletjih enoumja bili pred leti zopet povezani z železno cesto, ki je končno tudi elektrificirana. Seveda pa je potrebno zreti v prihodnost in upati, da bodo čez 10 ali 15 let pričeli graditi še drugi tir, ki bo verjetno postal nuja.
Elektrifikacija bo tudi zame v nekem smislu praznik, saj sem bil kot otrok prisoten pri elektrifikaciji "južne železnice" (Ljubljan-Divača, Ljubljana-Jesenice, Ljubljana Maribor). Upam, da bodo po novi progi vozili tudi sodobnejši in potnikom prijaznejši vlaki, ne pa zopet neka mešanica dizlov in elektro vlakov tik pred iztekom roka trajanja.
Verjetno pa se bo vlak z gosti ustavljal na pomembnejših postajah kjer se bodo župani nastavljali kameram in prebirali svoje seminarske umotvorine.
Glede na dejstvo, da je na trenutna oblasti Mursko soboškemu županu bližja je razumljivo, da bo ves cirkus tam, čeprav bi bilo lepo, da bi bil tudi na Hodošu, saj je to skrajno severno zahodno stičišče dveh držav, ki sta po dolgih desetletjih enoumja bili pred leti zopet povezani z železno cesto, ki je končno tudi elektrificirana. Seveda pa je potrebno zreti v prihodnost in upati, da bodo čez 10 ali 15 let pričeli graditi še drugi tir, ki bo verjetno postal nuja.
Elektrifikacija bo tudi zame v nekem smislu praznik, saj sem bil kot otrok prisoten pri elektrifikaciji "južne železnice" (Ljubljan-Divača, Ljubljana-Jesenice, Ljubljana Maribor). Upam, da bodo po novi progi vozili tudi sodobnejši in potnikom prijaznejši vlaki, ne pa zopet neka mešanica dizlov in elektro vlakov tik pred iztekom roka trajanja.
Simpl je tanartabul.
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
Država , država..............se ve lastnik je....
Ni ga junaka...............................................................................................................
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
Ja lastnik je na žalost neodgovoren in dokazano koruptiven.bronz napisal/-a:Država , država..............se ve lastnik je....
p.s.
Imaš pa zanimiv podpis, se morda konča ; "ki ne lula kadar kaka"?
Simpl je tanartabul.
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
Na žalost je država točno taka, kakršni so njeni prebivalci in to v dobrem in slabem.Ja lastnik je na žalost neodgovoren in dokazano koruptiven.
LPL
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
Če se ti kot prebivalec države Slovenije obnašaš točno tako kot naša država, potem to še zdaleč ne pomeni, da smo vsi ostali prebivalci točno takšni kot ti in pa naša država.Ljubitelj napisal/-a:Na žalost je država točno taka, kakršni so njeni prebivalci in to v dobrem in slabem.Ja lastnik je na žalost neodgovoren in dokazano koruptiven.
LPL
lp Jurij
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
Jurij, velja za povprečja, recimo ti in jaz predvidevam, da nisva koruptna, kar sicer ne veš, dokler nisi v skušnjavi, toda v družbi je očevidno mnogo koruptnežev in očevidno taki modeli ne motijo predragih volilcev, ki jih volijo. pa ni korupcija problem samo Slovenije, pristotna je vsepovsod. Koliko je je, pa je stvar ugibanja. Recimo Finska je znana po prenekateri aferi podkupovanja orožarskega "velikana" Patrie, pravnomočne sodbe v Avstriji, Egiptu, Sloveniji, začelo se je v Rgiptu, na Hrvaškem so tudi bile obtožbe o podkupovanju. Samo zaznavanje korupcije na Finskem je pa eno najmanjših. Je že tako, če pridobiš posel s podkupovanjem si junak, če te pa dobijo, da si ga sklenil si pač bedak. Sicer se je pa pokojni direktor krke javno hvalil, da je potrebno za posel v eni od V evropskih držav podmazati na pravem mestu.
Pa nam preljubi Nemci niso nič boljši, nešteti primeri korupcije pri sklepanju poslov Siemensa....., tudi v Avstriji so imeli burne debate pri nakupu lovskih letal.
Je pač tako, da so politiki veren odraz volivcev...., pri čemer ne ti, ne jaz ne moreva kaj prida pomagati, razen biti sizifovski boj proti podkupovanju in na volitvah izločiti (kolikor je možno) stranke/posameznike nagnjene k podkupovanju.
LPL
Pa nam preljubi Nemci niso nič boljši, nešteti primeri korupcije pri sklepanju poslov Siemensa....., tudi v Avstriji so imeli burne debate pri nakupu lovskih letal.
Je pač tako, da so politiki veren odraz volivcev...., pri čemer ne ti, ne jaz ne moreva kaj prida pomagati, razen biti sizifovski boj proti podkupovanju in na volitvah izločiti (kolikor je možno) stranke/posameznike nagnjene k podkupovanju.
LPL
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
Danes je test do Hodoša z bržito 003, jutri pa je obremenilna do Hodoša. Max. dovoljen tok med Mursko in Hodošem 500A.
LP Anej
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
Kdaj bo pa fešta, pa govori, pa uradna otvoritev ... pa čevapi !
+
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
10-tega v Murski bi naj blo neko dogajanje. Do takrat bi naj bila tud podrta zaščitena stavba, ki je poleg železniške postaje v murski.
LP Anej
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
Če bodo malo pretiravali z brutom bo tokrat Regan potreben v izogib obležanja. Se mi zdi ... 500A na koncu žičke pomeni samo dober MW močiAnejTS napisal/-a:Max. dovoljen tok med Mursko in Hodošem 500A.
LP, Metod
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 317
- Pridružen: 17.08.2006, 13:47
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
Bodo pa napetost v MS našponali na 3,6 kV
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
Kot so jo v Kopru na 3,9 ?električar napisal/-a:Bodo pa napetost v MS našponali na 3,6 kV
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 131
- Pridružen: 26.01.2016, 22:50
- Kraj: Rijeka
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
Znači, napokon je gotovo! Jedan veliki projekt je okončan! Pretpostavljam da samo još jedan EVP treba uključiti čim je ograničenje na 500 A. A za toliku amperažu nije preveliki pad napona... Možda kakva fotka sa pokusne vožnje?