Bohinjska Proga
Re: Bohinjska Proga
Ja dobro zgleda, ni kaj. Mogoče je razlog za visoke perone da pridejo na bohinjko novi motorniki ki bojo namenjeni tudi za invalide, saj bojo imeli nizek pod. Manjka samo še ekran za prihod vlakov tako kot je na pomurski progi? Kdaj pa bojo obnovljene se ostale postaje kot je ta?
Re: Bohinjska Proga
Peron dobro zgleda, tisti predpotopni fiat ob njem pa še bolje.
Pa saj vemo, zakaj je temu tako.....
Pa saj vemo, zakaj je temu tako.....
Re: Bohinjska Proga
Kvečjemu je visok peron razlog, da smo spet dobili "originalke".OBB napisal/-a:Ja dobro zgleda, ni kaj. Mogoče je razlog za visoke perone da pridejo na bohinjko novi motorniki
Re: Bohinjska Proga
Razlog v višjih peronih je samo in le samo predpis, ki določa višino peronov in ima v mislih udobno vstopanje v vlak.Kvečjemu je visok peron razlog, da smo spet dobili "originalke".
LPL
Re: Bohinjska Proga
Drži. Ampak 813-100 (torej predelani Fiat, ki še ni Miša) ima znane probleme z visokimi peroni zaradi dolžine vratnih kril. Zato so se na Bohinjko prav zaradi Solkana vrnile "originalke" (813-000) in pa seveda Miše (=klimatizirani 813-100); le-te imajo predelana vrata za potrebe visokih peronov na prenovljeni hodoški progi.Ljubitelj napisal/-a:Razlog v višjih peronih je samo in le samo predpis, ki določa višino peronov in ima v mislih udobno vstopanje v vlak.Kvečjemu je visok peron razlog, da smo spet dobili "originalke".
LPL
Re: Bohinjska Proga
To ne pomeni nič drugega, kot da morajo biti predelave v okviru ustreznih norm, recimo za perone.Drži. Ampak 813-100 (torej predelani Fiat, ki še ni Miša) ima znane probleme z visokimi peroni zaradi dolžine vratnih kril. Zato so se na Bohinjko prav zaradi Solkana vrnile "originalke" (813-000) in pa seveda Miše (=klimatizirani 813-100); le-te imajo predelana vrata za potrebe visokih peronov na prenovljeni hodoški progi.
LPL
Re: Bohinjska Proga
Kaj pa Chento Porte ali Mile Porte s tistimi štengami?
Lep dan
Tomaž
Lep dan
Tomaž
Re: Bohinjska Proga
*Cento Porte. Italijani ne potrebujejo "Ch" da izgovorijo "Č"Tomy napisal/-a:Kaj pa Chento Porte ali Mile Porte s tistimi štengami?
Lep dan
Tomaž
Ha, sploh še ni bil sproban...na Bohinjki je trenutno mala garnitura, ki pa je že baje imela nekaj "modifikacij" na stopnicah, da lahko pride mimo Solkana...
Re: Bohinjska Proga
Moram vprašat, zadnjič je nekaj skrbelo skrbnika garniture v Celju in letal z metrom naokoli vagona, češ da bo na bohinjki visok peron...
Lep dan
Tomaž
Lep dan
Tomaž
Re: Bohinjska Proga
Proslava ob 110. obletnici naj bi bila v začetku septembra v Solkanu, ima kdo kaj več informacij?
Lep pozdrav
Re: Bohinjska Proga
Eden najbolj korektnih člankov ob 110. letnici Bohinjske proge je bil objavljen v zamejskem Primorskem dnevniku:
http://www.primorski.it/stories/gorica/ ... 49uRTU2bct
O vsebini proslave 3. septembra pa trenutno še potekajo usklajevanja med kabinetom predsednika RS, občinami in SŽ. Z Jesenic proti NG naj bi peljal muzejski vlak, v Solkanu pa bo ob tej priložnosti slovesna otvoritev novega postajališča.
http://www.primorski.it/stories/gorica/ ... 49uRTU2bct
O vsebini proslave 3. septembra pa trenutno še potekajo usklajevanja med kabinetom predsednika RS, občinami in SŽ. Z Jesenic proti NG naj bi peljal muzejski vlak, v Solkanu pa bo ob tej priložnosti slovesna otvoritev novega postajališča.
Tako počasi se prebujamo ...
Re: Bohinjska Proga
V Dlibu se najde izvod časnika Gorica (izhajal dvakrat na teden), kjer so 21. julija 1906 popisali, kako so na posameznih postajah sprejeli vlak s Francem Ferdinandom.
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1951
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: Bohinjska Proga
Spet muzejski. Kaj ko bi si enkrat za takšno priliko nekje sposodili kakšno moderno garnituro, kot znanilec nekih boljših časov za to progo.Čišo napisal/-a:Eden najbolj korektnih člankov ob 110. letnici Bohinjske proge je bil objavljen v zamejskem Primorskem dnevniku:
http://www.primorski.it/stories/gorica/ ... 49uRTU2bct
O vsebini proslave 3. septembra pa trenutno še potekajo usklajevanja med kabinetom predsednika RS, občinami in SŽ. Z Jesenic proti NG naj bi peljal muzejski vlak, v Solkanu pa bo ob tej priložnosti slovesna otvoritev novega postajališča.
preglednik
Re: Bohinjska Proga
Potem bo šele razburjenje, da za proslave so novi vlaki drugače pa stari, se še spomnite otvoritve neke nove proge na vzhodu Slovenijepreglednik napisal/-a:Spet muzejski. Kaj ko bi si enkrat za takšno priliko nekje sposodili kakšno moderno garnituro, kot znanilec nekih boljših časov za to progo.Čišo napisal/-a:Eden najbolj korektnih člankov ob 110. letnici Bohinjske proge je bil objavljen v zamejskem Primorskem dnevniku:
http://www.primorski.it/stories/gorica/ ... 49uRTU2bct
O vsebini proslave 3. septembra pa trenutno še potekajo usklajevanja med kabinetom predsednika RS, občinami in SŽ. Z Jesenic proti NG naj bi peljal muzejski vlak, v Solkanu pa bo ob tej priložnosti slovesna otvoritev novega postajališča.
Re: Bohinjska Proga
Cena enodnevne vožnje muzejca je približno primerljiva s ceno triletne pogodbe za DMG v promocijskih folijah. Ampak naši železniški veljaki se hočejo slikat pred muzejcem, četudi eno uro pozneje za njim ne bo ostalo niti dimčka.preglednik napisal/-a:Spet muzejski. Kaj ko bi si enkrat za takšno priliko nekje sposodili kakšno moderno garnituro, kot znanilec nekih boljših časov za to progo.Čišo napisal/-a:Eden najbolj korektnih člankov ob 110. letnici Bohinjske proge je bil objavljen v zamejskem Primorskem dnevniku:
http://www.primorski.it/stories/gorica/ ... 49uRTU2bct
O vsebini proslave 3. septembra pa trenutno še potekajo usklajevanja med kabinetom predsednika RS, občinami in SŽ. Z Jesenic proti NG naj bi peljal muzejski vlak, v Solkanu pa bo ob tej priložnosti slovesna otvoritev novega postajališča.
Tako počasi se prebujamo ...