Enostanvno piši ali pokliči na OBB. Kolk vem je cena dovolilnice 40EU + cena karte. Je pa tudi tako da naj nebi mogel se peljati na vseh vlakih, tako da to se pozanimaj.maxima napisal/-a:Pozdravljeni. Zanima me kje bi dobil dovolilnico za vožnjo v kabini od Jesenic do Beljaka(Villach). hvala za odgovore
Informacije o OBB
Re: Informacije o OBB
LP Anej
Re: Informacije o OBB
Poslal sem že na 3 njihove emaile pa mi niso še odgovorili...
Re: Informacije o OBB
Avtobusi so tudi pogosto prazni pa še vedno vozijo. Moramo se zavedat, da višja frekvenca prevoza naredi prevoz bolj privlačen. Tudi, če vozi prazen!
Ljudje imajo rado izbiro in nihče se ne bo vozil z vlakom, če ima na voljo samo dva vlaka na dan. Tudi če sta ob ravno pravem času. Kaj pa če se kje zamudiš? Prav tako bi se ljudje radi vozili z mesečno tudi čez vikend.
Z novimi vlaki bi lahko vzpostavili višjo frekvenco, s tam pa povečali kvaliteto prevoza in vlak naredili bolj privlačen potnikom.
Ljudje imajo rado izbiro in nihče se ne bo vozil z vlakom, če ima na voljo samo dva vlaka na dan. Tudi če sta ob ravno pravem času. Kaj pa če se kje zamudiš? Prav tako bi se ljudje radi vozili z mesečno tudi čez vikend.
Z novimi vlaki bi lahko vzpostavili višjo frekvenco, s tam pa povečali kvaliteto prevoza in vlak naredili bolj privlačen potnikom.
Re: Informacije o OBB
Še enkrat vam povem dokler nebo dobrih povezav z vlakom torej 1urni taktna vseh progah, ko boš lahko kupil različne vrste vozovnic npr. urne, dnevne, tedenske ter dobre povezave avtobus-vlak ne bo potnikov. Kar se pa tiče city shuttle gledano na bohinjko je pa odlična garnitura. Od začetka počitnic nisem opazil niti enega praznega vlaka. Živim v majhnem kraju v Baški Grapi kjer imamo avtobus za Tolmin 2x na dan in sicer samo Pon-sre-pet, ves ostali promet se odvija na železnicah. Ljudje v Ljubljani, Mariboru... nemorejo si predstavljat kako tem krajem pomeni železnica in povezave. Zato sem pa ZA da se vstanovi podjetje ki bo skrbelo za obuditev Bohinjke. V primeru da bi SŽ res kupile nekaj city shuttle vagonov bi bila odlična priložnost da se uvede dvourni takt NG-LJ ker bi potem na jesenicah samo zamenjali lokomotivi in stvar bi bila rešena. To bi prebivalcem Bohinjskega, tolminskega veliko pomenilo. In ko se bo nekaj takega naredilo bojo ljudje začeli uporabljati vlak.
Re: Informacije o OBB
Dvonadstropni ( Nahverkehrs-Doppelstockwagen ) imajo vsi, enonadstropni ( Inlandsreisezugwagen ) posamezni. 2016-2025 gre cityshuttle (enonadstropni) iz prometa, nadomestile jih bodo nove garniture. Dvonadstropni pa bomo še videli.TGV Lyria napisal/-a: Glede klime na CityShuttlih nisem 100%, verjetno eni imajo eni pa ne, podobno kot italijanski MDVC/E vagoni. Ali pa je bila v tvojem pokvarjena.
Kakšni kaj? Pojdi v Avstrijo, pa boš videl. IC vagoni so se uporabljali za Italijo, Nemčijo, Švico. Vmax 160-200 km/h. Krmilni vagoni so pa samo cityshuttle. Sicer pa ali regan in španka omogočata vodenje preko uic kanala? Dobro za taurusa problem ne bo, ker so krmilni vagoni s siemensovimi krmilniki.OBB napisal/-a: Kakšni so ti vagoni? Pa so SŽ zainteresirane za nakup?
Drugače pa , mogoče še bolje, da se ne prijavljajo. ČD, ZSSK, MAV, PKP, Leo, RegioJet. Vsem tem družbam SŽ ne seže do kolen. Daleč smo prišli od padca železne zavese.
Re: Informacije o OBB
Ta dva ne omogočata nobenega vodenja, sicer bi bila sposobna tandemske vožnje. UIC krmilni kabel je seveda začimba na tej torti utopične želje.Re 4/4 napisal/-a:Sicer pa ali regan in španka omogočata vodenje preko uic kanala?
In ne pozabit da je španka neprimerna za vleko (in potiskanje ) potniških vlakov zaradi pomanjkanja električnega napajanja vagonov.
Sicer pa bo sedaj na voljo en kup reganov pa bodo na 2 ali 3 Bl-e pripeli po enega na vsak konec, zadnji bo hladen. In ne bo treba premikati mašine na končnih postajah.
LP, Metod
Re: Informacije o OBB
Kam smo prišli? Pred padcem železne zavese ni bilo niti Slovenije niti SŽ. Mogoče to na vseh ravneh prepogosto pozabljamo.Re 4/4 napisal/-a:Dvonadstropni ( Nahverkehrs-Doppelstockwagen ) imajo vsi, enonadstropni ( Inlandsreisezugwagen ) posamezni. 2016-2025 gre cityshuttle (enonadstropni) iz prometa, nadomestile jih bodo nove garniture. Dvonadstropni pa bomo še videli.TGV Lyria napisal/-a: Glede klime na CityShuttlih nisem 100%, verjetno eni imajo eni pa ne, podobno kot italijanski MDVC/E vagoni. Ali pa je bila v tvojem pokvarjena.
Kakšni kaj? Pojdi v Avstrijo, pa boš videl. IC vagoni so se uporabljali za Italijo, Nemčijo, Švico. Vmax 160-200 km/h. Krmilni vagoni so pa samo cityshuttle. Sicer pa ali regan in španka omogočata vodenje preko uic kanala? Dobro za taurusa problem ne bo, ker so krmilni vagoni s siemensovimi krmilniki.OBB napisal/-a: Kakšni so ti vagoni? Pa so SŽ zainteresirane za nakup?
Drugače pa , mogoče še bolje, da se ne prijavljajo. ČD, ZSSK, MAV, PKP, Leo, RegioJet. Vsem tem družbam SŽ ne seže do kolen. Daleč smo prišli od padca železne zavese.
Re: Informacije o OBB
Če bomo tako razmišljali in ne kupovali novih garnitur in vagonov bomo za vedno ostali na tem nivoju.Re 4/4 napisal/-a: Drugače pa , mogoče še bolje, da se ne prijavljajo. ČD, ZSSK, MAV, PKP, Leo, RegioJet. Vsem tem družbam SŽ ne seže do kolen. Daleč smo prišli od padca železne zavese.
Ne boste verjeli, modernizacija železniškega potniškega prometa, se začne pri modernizaciji voznih sredstev.
Re: Informacije o OBB
2 leti kasneje pa smo nastali. In spomnem se, kako smo bli za Višjegrajsjo skupino zgled, kako so bili češki izdelki manjvredni. Danes imajo zelo uspešne tovarne Škodo, Peso, Newag... in še industriji, ki dela za te tovarne. Pri nas? Bi rekel, da so nas prehiteli po odstavnem pasu, pa je bolj primerno po stari cesti.trocken napisal/-a: Kam smo prišli? Pred padcem železne zavese ni bilo niti Slovenije niti SŽ. Mogoče to na vseh ravneh prepogosto pozabljamo.
Mi je povsem jasno. Ampak, če niti obstoječega ne vzdržuješ tako, kot bi moral, ne pričakuj, da boš z takšnim nakupom profitiral. Bolj gre po zgledu Balkana. "Flikaj" staro, dokler ne crkne do kraja. Kako resni so na SŽ, pa bomo videli. Obljubljali so razpis to poletje. Meteorološko imajo čas 25 dni. Astronomsko pa mesec in pol.urban120 napisal/-a: Če bomo tako razmišljali in ne kupovali novih garnitur in vagonov bomo za vedno ostali na tem nivoju.
Ne boste verjeli, modernizacija železniškega potniškega prometa, se začne pri modernizaciji voznih sredstev.
Re: Informacije o OBB
2 leti kasneje pa smo nastali. In spomnem se, kako smo bli za Višjegrajsjo skupino zgled, kako so bili češki izdelki manjvredni. Danes imajo zelo uspešne tovarne Škodo, Peso, Newag... in še industriji, ki dela za te tovarne. Pri nas? Bi rekel, da so nas prehiteli po odstavnem pasu, pa je bolj primerno po stari cesti.Re 4/4 napisal/-a:trocken napisal/-a: Kam smo prišli? Pred padcem železne zavese ni bilo niti Slovenije niti SŽ. Mogoče to na vseh ravneh prepogosto pozabljamo.
No, vidim da se v glavnem strinjava. Ampak še enkrat poudarjam. V čem so nas Čehi, Vzhodni Nemci, Madžari prehiteli ? Oni so imeli javni promet že pod Sovjetsko okupacijo odlično urejen. Mi smo bili del Balkana. To pač vem iz lastnih izkušenj. In JŽ niso bile noben biser, oziroma prednost pred drugimi, temveč čisti predstavnik zanemarjenega Balkana. Tako, da lahko rečemo, da so prej omenjene države po demokratizaciji hitro napredovale, naše (novo ustanovljeno podjetje) pa... no, to je stvar debat, ki se itak na tem forumu ponavljajo vsak dan.
Re: Informacije o OBB
Danes sem na poti iz Müenchna nazaj v Ljubljano na Salzburški tovorni postaji videl jembaha v railjet barvni shemi. Bil je parkiran ob vagonu reševalnega vlaka. Najprej nisem mogel verjeti kaj vidim, potem smo bili pa itak že mimo, zato me zanima če ima kdo kakšno sliko tega čuda.
Re: Informacije o OBB
Oebb x260-012grizeldi napisal/-a:zato me zanima če ima kdo kakšno sliko tega čuda.
Re: Informacije o OBB
Hvala. Nekako zelo nenavadno zgleda stara mašina v modernem dizajnu...Re 4/4 napisal/-a:Oebb x260-012grizeldi napisal/-a:zato me zanima če ima kdo kakšno sliko tega čuda.
Re: Informacije o OBB
Tud stara mama zgleda fajn, ko se malo uštima pa makeup gor vrže.
Simpl je tanartabul.
Re: Informacije o OBB
Tole sem danes prebral na MMC. Se pardoniram, če je kdo že kje objavil isto vest.
Avstrija gradi 130 kilometrov dolgo povezavo med Celovcem in Gradcem, slepi tir ostaja povezava med Mariborom in Celovcem.
Avstrija gradi nov železniški koridor med Dunajem in Celovcem, ki se bo povezal tudi s Slovenijo in Italijo. Do leta 2024 bo v posodobitev železniškega omrežja vložila 17 milijard evrov.
Avstrija se bo do leta 2024 s posodobljenim železniškim omrežjem navezala na najpomembnejše evropske železniške koridorje. Trenutno po besedah tiskovnega predstavnika avstrijskih železnic Christopha Poscha gradi 130 kilometrov dolgo povezavo med Celovcem in Gradcem, ki bo dopolnila baltsko-jadranski koridor vse do Slovenije in Italije.
"Naš cilj je, da izgradimo nove povezave s Slovenijo, v Karavankah, do pristanišča v Kopru. Skupno bo na avstrijskem Koroškem do leta 2021 v gradnjo omrežja vloženih 1,9 milijarde evrov," je dejal Posch.
Interes Avstrije je seveda, da bi svoje železniške povezave dograjevala in posodabljala tudi Slovenija. Pa ne samo glavnih, temveč tudi obrobne, denimo mednarodno povezavo Holmec Pliberk, kar je izrednega pomena za razvoj gospodarstva in periferije.
"Občini Pliberk in Šmihel z nekaj tisoč prebivalci zaradi sodobnih hitrocestnih in železniških povezav doživljata pravi gospodarski razcvet. Z naselitvijo novih podjetij in mladih družin, tudi iz Slovenije, z nepovratno vozovnico," je dejal župan Pliberka Štefan Visočnik. Slepi tir pa še vedno ostaja povezava med Mariborom in Celovcem.
K. K., Petra Kos Gnamuš
Avstrija gradi 130 kilometrov dolgo povezavo med Celovcem in Gradcem, slepi tir ostaja povezava med Mariborom in Celovcem.
Avstrija gradi nov železniški koridor med Dunajem in Celovcem, ki se bo povezal tudi s Slovenijo in Italijo. Do leta 2024 bo v posodobitev železniškega omrežja vložila 17 milijard evrov.
Avstrija se bo do leta 2024 s posodobljenim železniškim omrežjem navezala na najpomembnejše evropske železniške koridorje. Trenutno po besedah tiskovnega predstavnika avstrijskih železnic Christopha Poscha gradi 130 kilometrov dolgo povezavo med Celovcem in Gradcem, ki bo dopolnila baltsko-jadranski koridor vse do Slovenije in Italije.
"Naš cilj je, da izgradimo nove povezave s Slovenijo, v Karavankah, do pristanišča v Kopru. Skupno bo na avstrijskem Koroškem do leta 2021 v gradnjo omrežja vloženih 1,9 milijarde evrov," je dejal Posch.
Interes Avstrije je seveda, da bi svoje železniške povezave dograjevala in posodabljala tudi Slovenija. Pa ne samo glavnih, temveč tudi obrobne, denimo mednarodno povezavo Holmec Pliberk, kar je izrednega pomena za razvoj gospodarstva in periferije.
"Občini Pliberk in Šmihel z nekaj tisoč prebivalci zaradi sodobnih hitrocestnih in železniških povezav doživljata pravi gospodarski razcvet. Z naselitvijo novih podjetij in mladih družin, tudi iz Slovenije, z nepovratno vozovnico," je dejal župan Pliberka Štefan Visočnik. Slepi tir pa še vedno ostaja povezava med Mariborom in Celovcem.
K. K., Petra Kos Gnamuš
Simpl je tanartabul.