In 30 km / h v nedogled...1216-001 napisal/-a:Še en tak je trenutno v izgradnji med Divačo in Rodikom sredi divjine.Uporabniki pa lisice in srne iz okolišega gozda.
Dela na koprski progi.
Re: Dela na koprski progi.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: Dela na koprski progi.
Za Živo je ta hitrost na Koprčanki optimalna. Pri polni vlečni sili 300 kN pri tej hitrosti razvije moč 2,4 MW ... če prištejemo še izgube, takrat troši kakšne 3 MW električne moči. Približno toliko zmore napajalni sistemcokla napisal/-a:In 30 km / h v nedogled...
LP, Metod
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1951
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: Dela na koprski progi.
Za Slovenijo so Žive premočne. Za Koprsko progo bi prišle v poštev samo pri 25 kV napajanju.
preglednik
Re: Dela na koprski progi.
Še dobro, da z enojniki vlečemo 6MW, kar je polna zmogljivost 541...
Re: Dela na koprski progi.
Pa smo spet tam. 6 MW, premočne, 3 kV, 25 kV... V resnici pa... vozijo cele dneve, pa vozijo, pa še vectron vozi... Koper pa podira rekorde... Sedaj pa res ne vem, a so dobre al niso?preglednik napisal/-a:Za Slovenijo so Žive premočne. Za Koprsko progo bi prišle v poštev samo pri 25 kV napajanju.
Re: Dela na koprski progi.
preglednik napisal/-a:Za Slovenijo so Žive premočne. Za Koprsko progo bi prišle v poštev samo pri 25 kV napajanju.
Pa kje si to pobral ? Kakšna neumnost...
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1951
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: Dela na koprski progi.
Takole razmišljam. Živa ima instaliramo moč 6 MW. Vendar izkoristi jo lahko maksimalno samo če vozi hitreje od 80 km/h, pri nižjih hitrostih in polni moči postanejo tokovi skozi motorje enostavno preveliki, pa še adhezija ima svoje meje. Torej je bolje voziti navkreber počasneje in z manjšo močjo, toliko kot pač zmore napajalno omrežje. Če pa Žive resnično lahko vlečejo iz Kopra navzgor po 26 promil vzpona, 800 ton težke vlake s hitrostjo 80 km/h, ob istočasnem prometu drugih vlakov, se v svojem razmišljanju motim in opravičujem. Če bi bilo napajanje 25 kV bi bilo to verjetno možno, vprašanje pa je ,če je to tudi potrebno.
preglednik
Re: Dela na koprski progi.
Progovna hitrost na koprski progi je 70 km/h, torej so tvoje hipoteze neuporabne...
Re: Dela na koprski progi.
EG 3100 napisal/-a:Progovna hitrost na koprski progi je 70 km/h, torej so tvoje hipoteze neuporabne...
In kar se serije 541 tiče...povsem neutemeljene.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: Dela na koprski progi.
...če se ne motim, je bila danes planirana 12-urna zapora, da bi ta provizorij izgradili....... ....pa jo je nedeljski/ponedeljkov požar .... ... zaradi skoraj 24 urne nepričakovane zapore Koprčanke...... ...."odpihnil" za nekaj časa....cokla napisal/-a:In 30 km / h v nedogled...1216-001 napisal/-a:Še en tak je trenutno v izgradnji med Divačo in Rodikom sredi divjine.Uporabniki pa lisice in srne iz okolišega gozda.
Re: Dela na koprski progi.
Ko je ravno omenjen nedeljski požar mi je kot operativnemu gasilcu (sicer iz drugih krajev in ne poznam terena) padla na misel ideja, da bi za gašenje tega območja lahko uporabili tudi železnico. Ker je tako ali tako prišlo do zapore tira, bi lahko do požara dostavili vodo ali/in opremo (če je seveda bolj smotrno kot po cesti). Gasilska vozila bi lahko na koprski postaji naložili na "avtovlak" in prepeljali do lokacije. Vozila za gašenje gozdnih požarov imajo do 400 m cevi za gašenje, zato lahko pokrivajo kar širok del okoli proge.
Re: Dela na koprski progi.
Gasilska vozila bi tukaj bila samo zelo občutljiv, volumensko potraten, drag in popolnoma neuporaben balast. Veliko boljše bi bilo imeti pripravljenih nekaj kompozicij namensko povezanih vagonov z vodo in vsake toliko vmes vagon z močnimi črpalkami, vodnimi topovi, ostalo gasilsko opremo ter seveda še vagoni za gasilce.zigc0601 napisal/-a:Ker je tako ali tako prišlo do zapore tira, bi lahko do požara dostavili vodo ali/in opremo (če je seveda bolj smotrno kot po cesti). Gasilska vozila bi lahko na koprski postaji naložili na "avtovlak" in prepeljali do lokacije. Vozila za gašenje gozdnih požarov imajo do 400 m cevi za gašenje, zato lahko pokrivajo kar širok del okoli proge.
Aleš
Re: Dela na koprski progi.
A ne bi bilo najbolj enostavno:
1. očistit tistih nekaj metrov okoli proge, tako kot je treba (taka goščava kot je ponekod, ni za nikamor)
2. ostanke (travo in malo grmovje) v ugodnih vremenskih pogojih nadzorovano požgat.
Stroški neprimerljivo nižji, kot pa kakršnekoli druge rešitve.
Spet pa se pojavljajo geniji, ki ugotavljajo, da bo rešitev drugi tir, ker bodo potem lahko po ta novem vlaki vozili v Koper (in ven po ta starem, ker v klanec itak ni treba bremzat).
1. očistit tistih nekaj metrov okoli proge, tako kot je treba (taka goščava kot je ponekod, ni za nikamor)
2. ostanke (travo in malo grmovje) v ugodnih vremenskih pogojih nadzorovano požgat.
Stroški neprimerljivo nižji, kot pa kakršnekoli druge rešitve.
Spet pa se pojavljajo geniji, ki ugotavljajo, da bo rešitev drugi tir, ker bodo potem lahko po ta novem vlaki vozili v Koper (in ven po ta starem, ker v klanec itak ni treba bremzat).
Re: Dela na koprski progi.
Malo za šalo, malo za res:
če kaj prav vem, se iskri pri kolesih in potem to povzroča požar. Mokra kolesa pa se ne morejo iskriti - lahko bi se naredilo na določenih točkah vodne šobe, ki bi vlak ob "mimovozu" malo oprhale.
Problem z vodo na Krasu in kraškem robu je, na bližnjih Brkinih/Vremščici pa najbrž ne (toliko) - vodovod torej z Brkinov ali Vremščice (ali niso imeli včasih za južno železnico nekih vodnih zbiralnikov/vodovodov pod Vremščico za Trst, sicer za čisto druge potrebe).
VLAKOPRALNICA
Pač nekaj v smislu "preventivnega preprečevanja požarov" s pomočjo vode, kar je najvrejetneje ceneje in bolj estetsko kot pa neke požarne ograje. Pa še vzporedno bi se lahko poskrbelo za boljšo oskrbo z vodo okoliških vasic.
Predstavljajte si, da je na sliki vlak
Samo ideja pač
če kaj prav vem, se iskri pri kolesih in potem to povzroča požar. Mokra kolesa pa se ne morejo iskriti - lahko bi se naredilo na določenih točkah vodne šobe, ki bi vlak ob "mimovozu" malo oprhale.
Problem z vodo na Krasu in kraškem robu je, na bližnjih Brkinih/Vremščici pa najbrž ne (toliko) - vodovod torej z Brkinov ali Vremščice (ali niso imeli včasih za južno železnico nekih vodnih zbiralnikov/vodovodov pod Vremščico za Trst, sicer za čisto druge potrebe).
VLAKOPRALNICA
Pač nekaj v smislu "preventivnega preprečevanja požarov" s pomočjo vode, kar je najvrejetneje ceneje in bolj estetsko kot pa neke požarne ograje. Pa še vzporedno bi se lahko poskrbelo za boljšo oskrbo z vodo okoliških vasic.
Predstavljajte si, da je na sliki vlak
Samo ideja pač
Lep pozdrav :)
http://www.youtube.com/user/Zelenc97
http://www.youtube.com/user/Zelenc97
Re: Dela na koprski progi.
In Živa bi - crknila!zelencek napisal/-a:Malo za šalo, malo za res:
če kaj prav vem, se iskri pri kolesih in potem to povzroča požar. Mokra kolesa pa se ne morejo iskriti - lahko bi se naredilo na določenih točkah vodne šobe, ki bi vlak ob "mimovozu" malo oprhale.
Samo ideja pač
Morda si pozabil, da ima na oseh elektromotorje...