Igor, tega niso sproduktirali novinarji ampak naši "železniški" strokovnjaki, novinarji so jih samo povzeli...igor72 napisal/-a:Novinarjem pa itak ni nič za verjet, ker kupijo vsako neumnost ki jo slišijo, saj je njihovo šloganje o gromozanskem povečanju prometa, zaradi tega, podoben našemu primeru iz vlečenega tira v Kopru, ki naj bi zadostovalo za nekaj let razvoja luke Koper
Luka Koper
Re: Luka Koper
Re: Luka Koper
V tednu dni rekordnih 19.000 avtomobilov
V Luki Koper so v tem tednu podrli nov rekord, na terminalu za avtomobile in ro-ro so privezali deset ladij. Z njih ali nanje so delavci-vozniki skupno prepeljali kar 19.000 avtomobilov. A to povzroča tudi skrbi, saj se v pristanišču soočajo s pomanjkanjem prostora.
V prvem polletju so ravno pri avtomobilih imeli najvišjo rast; v primerjavi z enakim obdobjem lani so pretovorili 22 odstotkov več ...
http://www.primorske.si/2016/08/06/V-te ... vtomobilov
V Luki Koper so v tem tednu podrli nov rekord, na terminalu za avtomobile in ro-ro so privezali deset ladij. Z njih ali nanje so delavci-vozniki skupno prepeljali kar 19.000 avtomobilov. A to povzroča tudi skrbi, saj se v pristanišču soočajo s pomanjkanjem prostora.
V prvem polletju so ravno pri avtomobilih imeli najvišjo rast; v primerjavi z enakim obdobjem lani so pretovorili 22 odstotkov več ...
http://www.primorske.si/2016/08/06/V-te ... vtomobilov
Re: Luka Koper
Zaljubljen v modelno (Märklin Digital H0) in pravo železnico
Re: Luka Koper
V Luko Koper sta v teh dneh prispeli dve novi RMG (mostni) dvigali, ki bosta služili pretovoru kontejnerjev na vagone. Prispela sta razstavljena (približno 32 delov), sestavili ju bomo v naslednjih mesecih, ko bo nova žerjavna proga na kontejnerskem terminalu dokončana. Posamezno dvigalo je težko 300 ton.
https://www.facebook.com/LukaKoper.Port ... =3&theater
https://www.facebook.com/LukaKoper.Port ... =3&theater
Re: Luka Koper
http://www.regionalobala.si/novica/luka ... va-dvigalaLUKA KOPER Z 28-MILIJONSKIM POSOJILOM: Tudi za rezervoarje in nova dvigala
18.08.2016
Luka Koper je prejšnji mesec z Banko Koper podpisala pogodbo o 10-letnem posojilu z enoletnim moratorijem v višini 28 milijonov evrov. Posojilo bo namenjeno za zaključek naložbe v izgradnjo treh novih rezervoarjev za potrebe terminala tekočih tovorov in za nakup dodatne opreme za potrebe kontejnerskega terminala.
Del posojila je namenjen zaključku izgradnje treh rezervoarjev za tekoče tovore na drugem pomolu, vsak z zmogljivostjo 20.000 kubičnih metrov. Vse zmogljivosti rezervoarjev so bile že vnaprej zakupljene, so danes prek spletne strani Ljubljanske borze sporočili iz Luke.
Del posojila pa bo namenjen za nabavo nove opreme na področju kontejnerjev, ki so za Luko Koper strateški tovor. Prejšnji teden sta v Koper že prispeli dve novi t.i. RMG dvigali (mostni dvigali na tirnicah), ki bosta služili pretovoru zabojnikov na vagone.
Nova dvigala (v načrtu je nabava še tretjega prihodnje leto) so električna, okolju bolj prijazna, premikajo se po tirih, zato so hitrejša in zmogljivejša ter bodo po pojasnilih Luke omogočala dvig produktivnosti in povečanje zmogljivosti na kontejnerskem terminalu. Luka Koper je sicer naročila tudi že dve zmogljivejši obalni dvigali tipa super-post-panamax, ki bosta omogočili pretovor tudi iz največjih kontejnerskih ladij (po zaključenem podaljšanju prvega pomola še za 100 metrov pa bo družba naročila še dve taki dvigali).
Med novo opremo za povečanje zmogljivosti kontejnerskega terminala sodi tudi sedem novih RTG dvigal (mostna dvigala na pnevmatikah), ki so prav tako električna, manj hrupna in okolju bolj prijazna.
Banka Koper je dolgoročno posojilo po pojasnilih Luke Koper odobrila na nezavarovani osnovi, pogodba pa vsebuje finančne zaveze, ki bistveno ne odstopajo od finančnih zavez že sklenjenih posojil.
Luka Koper je sicer v obsežnem naložbenem ciklusu. Samo v kontejnerski terminal bo v prihodnjih štirih letih vložila več kot 230 milijonov evrov (poleg nove opreme, podaljšanja pomola in dodatnih terminalskih tirov še dodatne skladiščne površine), kar bo letno zmogljivost pretovora povečalo z današnjih 950.000 na 1,3 milijona kontejnerskih enot.
Re: Luka Koper
30.08.2016 sta se v Kopru na potniškem terminalu privezali dve potniški ladji, Riviera in Celebrity Constellation.
http://ekoper.si/spirit-in-celebrity-co ... rettyPhoto
https://www.facebook.com/LukaKoper.PortofKoper/
http://ekoper.si/spirit-in-celebrity-co ... rettyPhoto
https://www.facebook.com/LukaKoper.PortofKoper/
http://www.primorske.si/2016/08/30/Luka ... na-evrov-dLuka Koper v prvem polletju s 23,7 milijona evrov dobička
30. avgust 2016
Skupina Luka Koper je v prvem letošnjem polletju izkazala dobra 102 milijona evrov čistih prihodkov od prodaje oziroma 11 odstotkov več kot v prvem polletju 2015 ter 23,7 milijona evrov čistega dobička, kar je 21 odstotkov več kot v enakem obdobju lani, kaže danes objavljeno nerevidirano poročilo o poslovanju.
KOPER > Luka Koper je na ravni skupine poleg tega med januarjem in junijem zabeležila 11,3 milijona ton ladijskega pretovora, kar presega pretovor lanske prve polovice leta za šest odstotkov. Dobiček iz poslovanja je v prvem polletju znašal 28,1 milijona evrov oz. 17 odstotkov več kot v enakem lanskem obdobju. Dobiček iz poslovanja pred amortizacijo (EBITDA) pa je znašal 41,4 milijona evrov oz. deset odstotkov več kot lani, je Luka po današnji seji nadzornega sveta objavila na Seonetu.
Matična družba je medtem zabeležila 96,4 milijona evrov čistih prihodkov od prodaje, kar je za deset odstotkov več od primerljivega obdobja v letu 2015. Dobiček iz poslovanja je znašal 25,7 milijona evrov (17 odstotkov več kot v prvi polovici lanskega leta), EBITDA je bil s 38,5 milijona evrov višji za deset odstotkov, čisti dobiček pa je bil s slabimi 22 milijoni evrov za 23 odstotkov višji kot v prvem lanskem polletju.
Po napovedih predsednika uprave koprske družbe Dragomirja Matića bodo na poslovanje v tretji četrtini leta vplivale že tradicionalno nižje količine pretovora v poletnih mesecih. “Ne pričakujemo pa, da bi nepredvidljiva, neodvrnljiva in nepremagljiva spontana prekinitev dela s strani zaposlenih v začetku julija kakorkoli vplivala na poslovne rezultate družbe ali skupine. Do sedaj smo prejeli le nekaj neuradnih sporočil oziroma neutemeljenih napovedi škodnih zahtevkov, ki so bili, ob upoštevanju vseh navedenih okoliščin, ustrezno obravnavani,” je dodal Matić.
Skupina Luka Koper je za naložbe v prvem polletju namenila 27,9 milijona evrov. Med drugim so nadaljevali gradnjo treh novih rezervoarjev za potrebe terminala tekočih tovorov, gradnjo novih železniških tirov in novega mostu čez preliv za potrebe kontejnerskega terminala ter prekritje kasete na čelu drugega pomola za potrebe povečanega pretovora avtomobilov. Začelo se je dograjevanje kamionske polnilnice na terminalu za tekoče tovore, reorganizacija skladiščnih blokov na kontejnerskem terminalu za polne in prazne kontejnerje ter gradnja proge za nova mostna dvigala, so navedli v Luki.
Po Matićevih besedah se bodo intenzivne investicije, predvsem v kontejnerski terminal, nadaljevale tudi v prihodnjem obdobju. Pri tem je po njegovem ključno, da družba čim prej pridobi gradbeno dovoljenje za podaljšanje prvega pomola, saj bo od te naložbe odvisen nadaljnji razvoj pristanišča. Prvi mož Luke Koper je napovedal tudi skorajšnji začetek gradnje večnamenskega skladišča na drugem pomolu, ki bo služil potrebam terminalov za sipke in za generalne tovore.
Re: Luka Koper
Le slab mesec po prihodu je prvo RMG dvigalo, ki bo služilo pretovoru kontejnerjev na vagone že na nogah. V naslednjih mesecih bomo sestavili še drugega. Posamezno dvigalo je težko kar 300 ton.
https://www.facebook.com/LukaKoper.Port ... =3&theater
https://www.facebook.com/LukaKoper.Port ... =3&theater
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 2576
- Pridružen: 04.03.2009, 10:20
- Kraj: Grosuplje
Re: Luka Koper
Tako so v četrtek, 8. 9. 2016, v popoldanskem času skupaj spajali še zadnje kose prvega RMG dvigala.
Včeraj, 10. 9. 2016, je v poznih večernih urah na kontejnerski terminal prispela barža s tremi novimi RTG dvigali oziroma transtainerji. Do konca leta prispejo še štiri istovrstna dvigala, namenjena prekladanju kontejnerjev po terminalu. Naj omenim še to, barža P-MAK, ki je v lasti podjetja Ocean Koper, je vpisana v slovenski register plovil in je z 90. metri dolžine tudi najdaljše slovensko plovilo . Fotografija je bila narejena danes, 11. 9. 2016, v jutranjem času, ko so dvigala še čakala na raztovor.
Včeraj, 10. 9. 2016, je v poznih večernih urah na kontejnerski terminal prispela barža s tremi novimi RTG dvigali oziroma transtainerji. Do konca leta prispejo še štiri istovrstna dvigala, namenjena prekladanju kontejnerjev po terminalu. Naj omenim še to, barža P-MAK, ki je v lasti podjetja Ocean Koper, je vpisana v slovenski register plovil in je z 90. metri dolžine tudi najdaljše slovensko plovilo . Fotografija je bila narejena danes, 11. 9. 2016, v jutranjem času, ko so dvigala še čakala na raztovor.
Aljaž
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 2576
- Pridružen: 04.03.2009, 10:20
- Kraj: Grosuplje
Re: Luka Koper
V sredo, 2. 11. 2016, sta iz Dalmacije v Koper prispeli še dve novi e-RTG dvigali oziroma transtainerja.
Aljaž
Re: Luka Koper
Kje so jih pa naredili?
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 2576
- Pridružen: 04.03.2009, 10:20
- Kraj: Grosuplje
Re: Luka Koper
Pod okriljem finske družbe Konecranes so bila dvigala narejena v podjetju Radež s Korčule.
http://www.radez.hr/hr/component/conten ... ranes.html
Še to, predvidoma v drugi polovici tekočega tedna prispeta v Koper še zadnji dve RTG dvigali.
http://www.radez.hr/hr/component/conten ... ranes.html
Še to, predvidoma v drugi polovici tekočega tedna prispeta v Koper še zadnji dve RTG dvigali.
Aljaž
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 2576
- Pridružen: 04.03.2009, 10:20
- Kraj: Grosuplje
Re: Luka Koper
Konec meseca novembra 2016 so ladjarji CMA CGM, UASC, COSCO Shipping, Evergreeen line, OOCL in MOL (Ocean 3 aliansa z dodatnimi člani) zaradi optimizacije stroškov reorganizirali direktno ladijsko povezavo za prevoz kontejnerjev med pristanišči Jugovzhodne Azije in severnega Jadrana. Med januarjem 2015 in novembrom 2016 je servis, imenovan tudi Phoenician Express, obratoval po naslednji poti:
Vir karte: CMA CGM
Po novi ureditvi se Phoenician Express do nadaljnjega ukinja. Zadnja ladja je iz koprskega pristanišča izplula 26. 11. 2016. Jadran bodo po novem obiskovale ladje t.i. Bosphorus Express-a. Bosphorus Express je ime za že uveljavljeni servis med Vzhodno Azijo in pristanišči Jugovzhodnega Mediterana in Črnega morja. Z zaključkom novembra so obstoječi rotaciji dodali še dve pristanišči na severu Jadrana: Koper in Trst.
Vir karte: CMA CGM
Kar se tiče severnega Jadrana, lahko hitro opazimo veliko spremembo. V času Phoenician Expressa so ladje običajno izvajale naslednjo rotacijo: Koper (raztovor) - Trst - Reka - Benetke - Koper (natovor). S prihodom Bosphorus Expressa sta pristanišči Reka in Benetke v popolnosti izpadli iz rotacije, v Kopru pa sta procesa raztovarjanja in natovarjanja kontejnerjev združena v enem postanku. Istočasno z zamenjavo servisov so bile uvedene še nekatere dodatne feeder povezave, ki bodo dopolnjevale manjko ukinjenega servisa, med drugimi tudi za Reko in Benetke.
Ladje, ki plujejo na Bosphorus Express-u, so občutno večje, kot smo jih bili do sedaj vajeni na Phoenician Express-u. Na slednjem so se zvrstila plovila, ki so večinoma merila v dolžino 280-290 metrov, v širino 40 metrov in z nominalno TEU vrednostjo okoli 5500 enot (po stari klasifikaciji Post-Panamax razred). Občasno so v rotacijo vskočile celo ladje razreda Panamax. Z novo povezavo bodo k nam prihajale ladje, ki se ponašajo z vrednostmi: 300 metrov v dolžino, 48 metrov v širino, nominalna TEU vrednost med 9000 in 10.000 enot.
Prvo ladjo Bosphorus Expressa so v Kopru privezali 26. 11. 2016. Imenovala se je Cosco Shipping Panama.
Druga ladja, UASC Jilfar, je prispela pretekli torek, 6. 12. 2016.
Zaenkrat sicer prevladuje mnenje, da je ukrep združitve dveh servisov v enega le začasno dejanje. V prvi polovici leta 2017 bodo največji svetovni ladjarji oblikovali nova zavezništva (alianse), zato lahko vnovič pričakujemo spremembe. Do takrat pa koprsko pristanišče ostaja pri dveh direktnih kontejnerskih povezah z Azijo. Poleg že omenjene Ocean 3 alianse, je trenutno prisotna še 2M aliansa (Maersk + MSC).
Vir karte: CMA CGM
Po novi ureditvi se Phoenician Express do nadaljnjega ukinja. Zadnja ladja je iz koprskega pristanišča izplula 26. 11. 2016. Jadran bodo po novem obiskovale ladje t.i. Bosphorus Express-a. Bosphorus Express je ime za že uveljavljeni servis med Vzhodno Azijo in pristanišči Jugovzhodnega Mediterana in Črnega morja. Z zaključkom novembra so obstoječi rotaciji dodali še dve pristanišči na severu Jadrana: Koper in Trst.
Vir karte: CMA CGM
Kar se tiče severnega Jadrana, lahko hitro opazimo veliko spremembo. V času Phoenician Expressa so ladje običajno izvajale naslednjo rotacijo: Koper (raztovor) - Trst - Reka - Benetke - Koper (natovor). S prihodom Bosphorus Expressa sta pristanišči Reka in Benetke v popolnosti izpadli iz rotacije, v Kopru pa sta procesa raztovarjanja in natovarjanja kontejnerjev združena v enem postanku. Istočasno z zamenjavo servisov so bile uvedene še nekatere dodatne feeder povezave, ki bodo dopolnjevale manjko ukinjenega servisa, med drugimi tudi za Reko in Benetke.
Ladje, ki plujejo na Bosphorus Express-u, so občutno večje, kot smo jih bili do sedaj vajeni na Phoenician Express-u. Na slednjem so se zvrstila plovila, ki so večinoma merila v dolžino 280-290 metrov, v širino 40 metrov in z nominalno TEU vrednostjo okoli 5500 enot (po stari klasifikaciji Post-Panamax razred). Občasno so v rotacijo vskočile celo ladje razreda Panamax. Z novo povezavo bodo k nam prihajale ladje, ki se ponašajo z vrednostmi: 300 metrov v dolžino, 48 metrov v širino, nominalna TEU vrednost med 9000 in 10.000 enot.
Prvo ladjo Bosphorus Expressa so v Kopru privezali 26. 11. 2016. Imenovala se je Cosco Shipping Panama.
Druga ladja, UASC Jilfar, je prispela pretekli torek, 6. 12. 2016.
Zaenkrat sicer prevladuje mnenje, da je ukrep združitve dveh servisov v enega le začasno dejanje. V prvi polovici leta 2017 bodo največji svetovni ladjarji oblikovali nova zavezništva (alianse), zato lahko vnovič pričakujemo spremembe. Do takrat pa koprsko pristanišče ostaja pri dveh direktnih kontejnerskih povezah z Azijo. Poleg že omenjene Ocean 3 alianse, je trenutno prisotna še 2M aliansa (Maersk + MSC).
Aljaž
Re: Luka Koper
Predidoma 12. 12. 2016 pa pride v Luko MSC Paloma, ki bo prevzela primat MSC Luciani, kot največja kontejnerska ladja, ki je prišla v Luko Koper. Sicer očitno, da kaj veliko kontejnerjev ne bo pripeljala, pa vendarle nakazuje trend, da bodo v Koper počasi začele prihajati največje kontejnerske ladja. Če že ne redno pa vsaj občasno, še sploh potem ko bodo podaljšali drugi pomol in postavili dodatna (večja) dvigala.
Re: Luka Koper
Podaljšali bodo prvi pomol...anzovc napisal/-a:Predidoma 12. 12. 2016 pa pride v Luko MSC Paloma, ki bo prevzela primat MSC Luciani, kot največja kontejnerska ladja, ki je prišla v Luko Koper. Sicer očitno, da kaj veliko kontejnerjev ne bo pripeljala, pa vendarle nakazuje trend, da bodo v Koper počasi začele prihajati največje kontejnerske ladja. Če že ne redno pa vsaj občasno, še sploh potem ko bodo podaljšali drugi pomol in postavili dodatna (večja) dvigala.
Re: Luka Koper
Tako velika ladja v severni Jadran še ni priplula
http://www.primorske.si/Novice/Istra/Ta ... i-priplula
http://www.primorske.si/Novice/Istra/Ta ... i-priplula