Muzejska lokomotiva JŽ 97-028
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Muzejska lokomotiva JŽ 97-028
O:28.170
Bravo, Planet 1830!
Tudi tokrat 450 ogledov v manj kot celotnem dnevu!
Števec je zdivjal!
Samo ne vem, kako se zvrstimo za vse te oglede, če je po navadi obisk na strani Železnica skozi čas samo 1 ali dva obiskovalca
pozdrav
Darko
Bravo, Planet 1830!
Tudi tokrat 450 ogledov v manj kot celotnem dnevu!
Števec je zdivjal!
Samo ne vem, kako se zvrstimo za vse te oglede, če je po navadi obisk na strani Železnica skozi čas samo 1 ali dva obiskovalca
pozdrav
Darko
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Re: Muzejska lokomotiva JŽ 97-028
Nekje sem zasledil, da se obiskovalca prikazuje še nekaj minut po zadnjem kliku ... recimo da 5 minut (nisem prepričan). To pomeni, da je ob enem obiskovalcu sočasno še vedno možno nabrati 288 obiskovalcev na dan.železocestnik napisal/-a:Samo ne vem, kako se zvrstimo za vse te oglede, če je po navadi obisk na strani Železnica skozi čas samo 1 ali dva obiskovalca
Bistveno bolj verjetno je, da nekaj sto obiskovalcev foruma vlaki.info nestrpno čaka, da gre Senator ŽC spat, in potem množično obišče tele strani ter nabija oglede
LP, Metod
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Muzejska lokomotiva JŽ 97-028
Razglednici 97-k....
97-029 je fotografirana v Avstriji na Murtalbahn (Frojach-Katschtal) in je sedaj v lasti Club 760....
Foto: A.Zopf
97-019 je fotografirana v BiH, sedaj je v muzeju Lokwelt Freilassing...
Foto: T.Brate
pozdrav
Darko
97-029 je fotografirana v Avstriji na Murtalbahn (Frojach-Katschtal) in je sedaj v lasti Club 760....
Foto: A.Zopf
97-019 je fotografirana v BiH, sedaj je v muzeju Lokwelt Freilassing...
Foto: T.Brate
pozdrav
Darko
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Re: Muzejska lokomotiva JŽ 97-028
Zanima me kdo je naročil (dovolil), da so lokomotivi 97-ki v muzeju uničili kotel in zakaj so to storili.
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Muzejska lokomotiva JŽ 97-028
Branko, pozdravljen,
lokomotivo JŽ 97-028 so kupili zato, da je tudi v Ljubljani vidno, kako izgleda "zobata" lokomotiva.
Nikoli ni bila predvidena za vožnjo.
Tudi v nemškem muzeju nimajo te lokomotive pripravljene za vožnjo. Potrebno je tudi vedeti, da vzdrževanje lokomotive v voznem stanju predstavlja kar visok znesek.
pozdrav
Darko
lokomotivo JŽ 97-028 so kupili zato, da je tudi v Ljubljani vidno, kako izgleda "zobata" lokomotiva.
Nikoli ni bila predvidena za vožnjo.
Tudi v nemškem muzeju nimajo te lokomotive pripravljene za vožnjo. Potrebno je tudi vedeti, da vzdrževanje lokomotive v voznem stanju predstavlja kar visok znesek.
pozdrav
Darko
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Re: Muzejska lokomotiva JŽ 97-028
Darko pozdravljen,
Razumem da 97 -ka ni bila pripeljana na postajo Ljubljana in kasneje v Muzej da bi vozila, čeprav bi verjetno lahko.
Ne razumem pa, da je nekdo odredil ali dopustil, da so porezali in odstranili kompletno vse cevi iz kotla in s tem povzročil nepopravljivo škodo na muzejsko zaščiteni parni lokomotivi.
Razumem da 97 -ka ni bila pripeljana na postajo Ljubljana in kasneje v Muzej da bi vozila, čeprav bi verjetno lahko.
Ne razumem pa, da je nekdo odredil ali dopustil, da so porezali in odstranili kompletno vse cevi iz kotla in s tem povzročil nepopravljivo škodo na muzejsko zaščiteni parni lokomotivi.
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Muzejska lokomotiva JŽ 97-028
Branko, pozdravljen,
v fazi učenja, kar je vsekakor bilo ustanavljanje železniškega muzeja v Ljubljani, so se dogajale tudi napake. Marsikatera lokomotiva je romala v staro železo.
To se je dogajalo tudi velikim tehničnim narodom.
Je pa bila velika napaka, da se nismo učili na napakah velikih tehnično naprednih narodov, ki so znali poskrbeti tudi za muzealstvo.
Verjetno je bila velika ovira denar kot tudi danes, pa še kaj, da ni prišlo do prenosa znanja.
Tudi na drugih področjih se Slovenci ne znamo učiti na napakah drugih narodov, kljub temu, da imamo možnosti. Danes je v okviru EU možen enostaven pretok znanja, pa se ne znamo potruditi, da bi izkoristili priložnosti.
pozdrav
Darko
v fazi učenja, kar je vsekakor bilo ustanavljanje železniškega muzeja v Ljubljani, so se dogajale tudi napake. Marsikatera lokomotiva je romala v staro železo.
To se je dogajalo tudi velikim tehničnim narodom.
Je pa bila velika napaka, da se nismo učili na napakah velikih tehnično naprednih narodov, ki so znali poskrbeti tudi za muzealstvo.
Verjetno je bila velika ovira denar kot tudi danes, pa še kaj, da ni prišlo do prenosa znanja.
Tudi na drugih področjih se Slovenci ne znamo učiti na napakah drugih narodov, kljub temu, da imamo možnosti. Danes je v okviru EU možen enostaven pretok znanja, pa se ne znamo potruditi, da bi izkoristili priložnosti.
pozdrav
Darko
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Re: Muzejska lokomotiva JŽ 97-028
Nisem vedel, da 97-ka nima cevi v kotlu. Ampak to sploh ni težava. Tudi modra 11-ka jih nima. Cevi so potrošna roba, pri uporabi lokomotive živijo kakšnih 10 let, pol pa jih lahko vseh sto in nekaj zamenjaš. Pri odstavljeni lokomotivi zgnijejo še hitreje. Včasih so kotle odstavljenih lokomotiv konzervirali z bitumnom ali smolo (ravno pri 11-ki), za ta namen pa je trebalo odstraniti cevi.
Lp,
Tono
Lp,
Tono
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!
Re: Muzejska lokomotiva JŽ 97-028
Zdravo!
Za konzerviranje kotlov oz. cevi (na odstavljenih parnih lokomotivah) so uporabljali vodno steklo ( = vodna raztopina natrijevega silikata).
LP - Peter
Za konzerviranje kotlov oz. cevi (na odstavljenih parnih lokomotivah) so uporabljali vodno steklo ( = vodna raztopina natrijevega silikata).
LP - Peter