Mala vprašanja
Re: Mala vprašanja
hvala
Re: Mala vprašanja
Ne spomnim se, da bi kdaj videl enočlenski vagon za dva 40' kontejnerja, največ za 20' in 40' (ali tri 20'). Vagoni za dva 40', ki se jih vidi pri nas, so dvočleni, tako da krivine ne predstavljajo problema. Verjetno so, glede na majhno težo "tovora", najdaljši enočleni prav sodobni potniški vagoni?
Re: Mala vprašanja
Na začetku vlaka sta 2 20' kontejnerja, potem 1 40' in spet 2 20'.LJ363 napisal/-a:Ne spomnim se, da bi kdaj videl enočlenski vagon za dva 40' kontejnerja, največ za 20' in 40' (ali tri 20'). Vagoni za dva 40', ki se jih vidi pri nas, so dvočleni, tako da krivine ne predstavljajo problema. Verjetno so, glede na majhno težo "tovora", najdaljši enočleni prav sodobni potniški vagoni?
Re: Mala vprašanja
Očitno bolj slabo opazujem, se pravi na drugi sliki vagon 1, 2, 4, ... a so na prvi enaki? Kaj so to za eni vagoni?
Re: Mala vprašanja
Veliko novih vagonov je "enočlenskih" za dva 40" kontejnerja...LJ363 napisal/-a:Ne spomnim se, da bi kdaj videl enočlenski vagon za dva 40' kontejnerja....
LEP DAN
Igor
Igor
Re: Mala vprašanja
A so potem dvočlenski tudi že za skupaj 4x 40'? Moram it malo pogledat, sem že čisto za časom. Hvala za odgovore.
Re: Mala vprašanja
Takih pri nas še nisem srečal ampak ja oni Sggnss je dovolj dolg za 2x 40' kontejnerja. Dvočlenski Sggrss '90 je dolg 26,39m čez odbojnike ampak je lih tako za 2 40' kontejnerja. Glede na to, da je na 3 Y25 podstavnih vozičkih predvidevam, da je "okretnejši".LJ363 napisal/-a:A so potem dvočlenski tudi že za skupaj 4x 40'? Moram it malo pogledat, sem že čisto za časom. Hvala za odgovore.
Goran
Re: Mala vprašanja
90' vagon Sggrss je namenjen prevozu 2x45' kontejnerjev. Sicer je pa izbira vagonov kompromis, kajti kontejnerji so lahko različno naloženi in nekateri 20' kontejnerji so lahko naloženi tudi z 28,2 tonami tovora, načelno je pa bruto teža kontejnerjev 30,48 tone, vir https://en.wikipedia.org/wiki/Intermodal_container. Polno naložene 20' se pač prevaža po možnosti na drugačnih vagonih kot lahke 40'. O tem se najde na interentu kar nekaj objav....., recimo http://www.uic.org/diomis/IMG/pdf/Livre ... final_.pdfTakih pri nas še nisem srečal ampak ja oni Sggnss je dovolj dolg za 2x 40' kontejnerja. Dvočlenski Sggrss '90 je dolg 26,39m čez odbojnike ampak je lih tako za 2 40' kontejnerja. Glede na to, da je na 3 Y25 podstavnih vozičkih predvidevam, da je "okretnejši".
No, ko sem bil ravno v Nemčiji, na Labinem stranskem kanalu (Elbe seitenkanal) sem videl dva šlepa enake nosilnosti (okoli 1100t) v isti ”kompoziciji”, eden polno naložen (54 TU) z bolj malo ugreza, drug pa s samo 27 TU skoraj do konca potopljen do skrajne oznake. Takšne so pač razlike med tovori.....
LPL
- SZ ljubitelj
- Strojevodja I
- Prispevkov: 436
- Pridružen: 26.01.2007, 11:33
- Kraj: Nova Štifta
Re: Mala vprašanja
A kdo ve v kakšni sestavi je vozil današnji izredni vlak Lj - Ivančna Gorica?
Hvala.
Hvala.
Lep pozdrav vsem
Tadej
Tadej
Re: Mala vprašanja
3 garniture 713SZ ljubitelj napisal/-a:A kdo ve v kakšni sestavi je vozil današnji izredni vlak Lj - Ivančna Gorica?
Hvala.
Re: Mala vprašanja
Sedaj, ko so na Koprčanki ukinjeni vsi nivojski prehodi in nadomeščeni z podvozi, se bo kaj povišala hitrost?
Če se bo za koliko?
Če se bo za koliko?
Re: Mala vprašanja
Nivojski prehodi nimajo kaj veliko zveze z hitrostjo...vsaj do 160km/h ne.gorican napisal/-a:Sedaj, ko so na Koprčanki ukinjeni vsi nivojski prehodi in nadomeščeni z podvozi, se bo kaj povišala hitrost?
Če se bo za koliko?
LEP DAN
Igor
Igor
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 101
- Pridružen: 26.09.2011, 17:13
Re: Mala vprašanja
Na Lavrici je bila nekaj časa (ne vem, če je še vedno) počasna vožnja 20 km/h zaradi nepreglednega prehoda brez zapornic. Drugače pa naj bi bila hitrost na nezavarovanih prehodih največ 100 km/h (se mi zdi, da je to iz prejšnjega pravilnika o NPr), na zavarovanih pa največ 160 km/h.
Re: Mala vprašanja
Še vedno je...pa tudi v Grosupljem, kjer bi lahko prehod enostavno ukinili, saj je na na drugi strani nadvoz. Namesto tega so se ljudje navadili, da bo vlak pripeljal počasi in redno izsiljujejo prednost.SouthernPacific napisal/-a:Na Lavrici je bila nekaj časa (ne vem, če je še vedno) počasna vožnja 20 km/h zaradi nepreglednega prehoda brez zapornic. Drugače pa naj bi bila hitrost na nezavarovanih prehodih največ 100 km/h (se mi zdi, da je to iz prejšnjega pravilnika o NPr), na zavarovanih pa največ 160 km/h.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )