Prenova železniške proge Maribor-Šentilj
Prenova železniške proge Maribor-Šentilj
DRŽAVNI PROSTORSKI NAČRT ZA ŽELEZNIŠKO PROGO MARIBOR–ŠENTILJ
Povzetek za javnost: http://www.dpa.mop.gov.si/doc/Povzetek_ ... entilj.pdf
Povzetek za javnost: http://www.dpa.mop.gov.si/doc/Povzetek_ ... entilj.pdf
Re: Železniška postaja Maribor
GRADIVO: MARIBOR - ŠENTILJ
:http://arhiv.mm.gov.si/mop/javno/dpn_ze ... b_sentilj/[/QUOTE]
Bi odprli novo temo ali spremenimo naslov?
:http://arhiv.mm.gov.si/mop/javno/dpn_ze ... b_sentilj/[/QUOTE]
Bi odprli novo temo ali spremenimo naslov?
Re: Prenova železniške proge Maribor-Šentilj
Nova tema !Solčavec napisal/-a:Bi odprli novo temo ali spremenimo naslov?
Goran
-
- Vajenec
- Prispevkov: 28
- Pridružen: 29.05.2016, 7:41
Re: Prenova železniške proge Maribor-Šentilj
Na Predlagam vladi sem podal predlog za spremembo vozne mreže na relaciji Maribor-Šentilj (oz. do Spielfelda) na avstrijskih 15Kv. Pa me zanima, kaj mislite na to forumaši:
http://predlagam.vladi.si/webroot/idea/view/7805
Predlagam da se ob predvideni obnovi proge MB-Šentilj v kateri je predvidena tudi obnova vozne mreže. Vozna mreža naj bi se obnovila z obstoječo elektrifikacijo 3 KV, kakršno uporablja večina naših prog.
Vendar, predlagam da se v teku obnove vozna mreža zamenja na avstrijskih 15 kV, 16,7 Hz. To bi omogočilo lokalnim potniškim vlakom iz Gradca, da podaljšajo svojo traso Graz - Spielfeld-Straß na Graz - Spielfeld-Straß - Maribor. S tem bi bila lahko vzpostavljena frekventnost vlakov MB-Graz (brez prestopanja) vsaj na 2 uri, ob zadostnem povpraševanju tudi na vsako uro.
Ob tem bi bila postaja v Mariboru tudi bolj primerno mesto za menjavo lokomotiv pri mednarodnih vlakih, saj bi eliminiral nepotrebne postanke na manjših postajah kot je Spielfeld-Straß.
Torej izkoristimo to priložnost, ko že tako in tako obnavljamo vozno mrežo MB-Šentilj in izboljšajmo povezanost Maribora z Gradcem.
http://predlagam.vladi.si/webroot/idea/view/7805
Re: Prenova železniške proge Maribor-Šentilj
Ideja ni slaba, ravno nasprotno, zelo pametna poteza, ampak je potrebno najprej vprašati Avstrijce, če imajo interes voziti. No, zagotovo imajo, ampak naši nimajo interesa, verjemi. Je že interes za povezavo na Koralmbahn s strani naših ničen.
- RitterVonGhega
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1431
- Pridružen: 13.09.2012, 14:35
- Kraj: Maribor
- Kontakt:
Re: Prenova železniške proge Maribor-Šentilj
veliko potnikov iz mb za gradecu in mb , vedno.... problem špilje postaja je samo 5 tir je najslabši !Re 4/4 napisal/-a:Ideja ni slaba, ravno nasprotno, zelo pametna poteza, ampak je potrebno najprej vprašati Avstrijce, če imajo interes voziti. No, zagotovo imajo, ampak naši nimajo interesa, verjemi. Je že interes za povezavo na Koralmbahn s strani naših ničen.
boljši v mb je dovolj prosto tiru....
tudi 2x na dan >>>> RJ ČD iz MB za Praha Hlavni Nadraži in MB , kmalu bo ( mogoče od december 2018 ali 2019!!)
www.eurocitycard.blogspot.com novice in galerija..... :))
Re: Prenova železniške proge Maribor-Šentilj
Se ne strinjam, ker ne profitiramo nič, samo medvedjo uslugo si naredimo.zvitorepec11 napisal/-a:Na Predlagam vladi sem podal predlog za spremembo vozne mreže na relaciji Maribor-Šentilj (oz. do Spielfelda) na avstrijskih 15Kv. Pa me zanima, kaj mislite na to forumaši:
Gremo na 25 kV po naši celotni mreži elektrificiranih prog, pa je to to.
Re: Prenova železniške proge Maribor-Šentilj
Povsem zgrešeno, še tisti ki imajo sistem 15kV 16,7 Hz bi raje imeli 25 kV 50 Hz iz preprostega razloga v transformatorjih, katerih velikost je obratno sorazmerna s frekvenco pri isti moči seveda plus posebni usmerniki etc. No to odpade, če daš progo v obratovanje Avstrijcem, ki zagotove štrom. Ampak to pomeni tudi da bi:Na Predlagam vladi sem podal predlog za spremembo vozne mreže na relaciji Maribor-Šentilj (oz. do Spielfelda) na avstrijskih 15Kv. Pa me zanima, kaj mislite na to forumaši:
promet, vključno lokalen izvajali avstrijci po avstrijskih cenah,
ali pa bi SŽ morale nabaviti dvosistemske elektrogarniture za lokalni promet na teh 15 km proge.
Ne eno, ne drugo ni pametna ideja. Ker celotno omrežje SŽ ne v doglednem času prešlo na 25 kV in na omenjenem odseku ni nekih tehnoloških zahtev, kot je recimo iz Kopra, naj kar ostane tako kot je, lepa stara 3kV DC napeljava. Lokalni vlaki lahko vozijo nemoteno, z lokomotivami pa ne bo dolgoročno nobenega problema. Problem je namreč v osni obremenitvi in ne v napajanju.
LPL
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1951
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: Prenova železniške proge Maribor-Šentilj
Cela Italija je na 3 kV, poleg tega Belgija, Nizozemska, Poljska... Francija en del celo na 1,5 kV. Praktično nikjer niso zamenjali obstoječega sistema 3 kV na 25 kV. Seveda se pa vse nove hitre proge (>200 km/h) gradi za 25 kV, zaradi velikih potreb po moči in velike frekvence vlakov.
preglednik
Re: Prenova železniške proge Maribor-Šentilj
To govorim že ves čas, eni pa še vedno trdijo da bi bilo treba zamenjati celoten sistem na SŽ...preglednik napisal/-a:Cela Italija je na 3 kV, poleg tega Belgija, Nizozemska, Poljska... Francija en del celo na 1,5 kV. Praktično nikjer niso zamenjali obstoječega sistema 3 kV na 25 kV. Seveda se pa vse nove hitre proge (>200 km/h) gradi za 25 kV, zaradi velikih potreb po moči in velike frekvence vlakov.
Predlog, da bi prepustili ÖBB progo do Maribora, pa je povsem na mestu. S tem bi se vlaki Gradec - Špilje lahko podaljšali do Maribora brez kakršnihkoli dvosistemskih garnitur. Precej prebivalcev tega območja se vozi na delo v Avstrijo, vlaki bi verjetno bili kar dobro zasedeni.
Re: Prenova železniške proge Maribor-Šentilj
Ja sej zato pa capljamo. Ženeva dvosistemska, lokalnih vlakov za Belegarde in naprej na pretek. Bratislava pa povezana z Dunajem. Še več, vozijo izključno Avstrijci. In to celo po dveh različnih progah. Pri nas pa ni vredno povezati direktno Gradec z Mariborom in Koroško z Celovcem, s prevoznikom, ki mu je mar za potnike. Vedno se najdejo izgovori. Medtem pa pri nas najmanj 14 000 ljudi dnevno migrira Avstrijo. Adijo pamet.
In naj mi potem nekdo razloži, kaj bo pridobil potniški promet s 25 kV? Nič ne bo, še vedno bo 6 parov vlakov čez dan + dva mednarodna. Pridobil bo pa samo tovorni promet. Že tako so zaradi njega ukinili vse vlake v Koper. Kar v Ljubljani na bus pejte. Klinc pa tak javni prevoz.
In naj mi potem nekdo razloži, kaj bo pridobil potniški promet s 25 kV? Nič ne bo, še vedno bo 6 parov vlakov čez dan + dva mednarodna. Pridobil bo pa samo tovorni promet. Že tako so zaradi njega ukinili vse vlake v Koper. Kar v Ljubljani na bus pejte. Klinc pa tak javni prevoz.
Re: Prenova železniške proge Maribor-Šentilj
Na trgu so Že nekaj časa na voljo dvosistemske EMG, tako da ni nobene potrebe, da vlečemo 15 kV do Maribora. Dvosistemske garniture so predvidene tudi v naslednjem nakupu potniških garnitur na SŽ.
Prehod iz 3 na 25 kV je projekt za nekaj desetletij, podobno kot elektrifikacija, ki se je resno začela po 2 sv. vojni in bila zaključena letos s progo Pragersko Hodoš
Prehod iz 3 na 25 kV je projekt za nekaj desetletij, podobno kot elektrifikacija, ki se je resno začela po 2 sv. vojni in bila zaključena letos s progo Pragersko Hodoš
Re: Prenova železniške proge Maribor-Šentilj
Ce se mene vprasa, prehod na 15kV ni smiseln. Ce bi bila zelja, da öbb vozi do maribora bi to lahko ze zdaj (diesel ali pa vecsistemsko)...
fotografija | video produkcija | graficno oblikovanje | tisk na majice | http://www.psgt-productions.com :)
Re: Prenova železniške proge Maribor-Šentilj
Kje je problem, da se pri obnovi vozne mreže povsod ne vgrajuje materiala primernega za 25 kv (posledično tudi 15kv).
Tako pa se proti Štajerski obnavlja z izolatorji za 3kv. Borovnica- Postojna pa z izolatorji za 25 kv.
Pri odseku Maribor-Šentilj se obnovi vozna mreža ki bo primerna za 25kv, odklopi se ENP Šentilj in priklopi v Špiljah na avstrijski sistem. Še vedno pa lahko nekoč odsek na naši strani napajamo z 25kv.
Tako pa se proti Štajerski obnavlja z izolatorji za 3kv. Borovnica- Postojna pa z izolatorji za 25 kv.
Pri odseku Maribor-Šentilj se obnovi vozna mreža ki bo primerna za 25kv, odklopi se ENP Šentilj in priklopi v Špiljah na avstrijski sistem. Še vedno pa lahko nekoč odsek na naši strani napajamo z 25kv.