Železnice in železničarji med WW 2 (1941-1945)

Vse o zanimivi zgodovini železne ceste skozi čas.
Uporabniški avatar
železocestnik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 9286
Pridružen: 30.12.2007, 22:01
Kraj: Ljubljana

Re: Železnice in železničarji med WW 2 (1941-1945)

OdgovorNapisal/-a železocestnik » 06.09.2014, 22:24

Andrej, pozdravljen,

povsod veljajo neka pravila, ki se jih držiš ali pa ne. Vsak se odloča zase.
To, da pišeš svoje ime z malo začetnico, mi je smešno :lol:
Podcenjujoče se mi pa zdi, ko gre za druge ljudi, ki jih omenjaš.
Jasno je, da živimo v informacijski dobi, večina imamo imena v mailih takšna, kot jih ti pišeš v postih - z malo začetnico.
Ja, nekatere stvari se spreminjajo in tolerirajo.

Hotel sem opozoriti na to, da je tako pisanje moteče za branje, pa kakorkoli gledaš. Če tega ne razumeš, ti ne morem pomagati...

Ne mislim ti pametovati, ti lahko pišeš tako še dalje tako, kolikor te volja. Seveda do prvega občinskega uradnika...

Mislim, da ni možno imeti v dokumentih imena in priimka z malo začetnico :-k



pozdrav
Darko
Uporabniški avatar
Tono
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3983
Pridružen: 13.05.2007, 15:44
Kraj: Ptuj

Re: Železnice in železničarji med WW 2 (1941-1945)

OdgovorNapisal/-a Tono » 07.09.2014, 0:49

Darko,

naj te potolažim: ko sem v vojski pripravljal telegrame, sem vsepovprek pisal z malimi črkami. Teleprinter namreč velikih sploh nima :) :) :)

Andrej, hvala!

Lp,

Tono
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!
Florjan
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 643
Pridružen: 16.11.2005, 18:56
Kraj: Šmartno pri Litiji

Re: Železnice in železničarji med WW 2 (1941-1945)

OdgovorNapisal/-a Florjan » 07.09.2014, 18:20

Citat: … (V)elika električna lokomotiva rjave barve, izdelana v tovarni „Breda“. Ima šest motorjev, ki morejo razviti 130 km hitrosti. Zaradi večje prožnosti je sastavljena iz dveh delov, ki so na sredini hermetično priključeni. … (I)ma trikrat po dve vezane osi. Je zelo dolga in najsodobnejših aerodinamičnih oblik. …

Vprašam, a so Mehi (jugoslovanski, potem slovenski oz. hrvaški) lahko vozili 130 kilometrov na uro?

Edit: razstavljena lokomotiva je bila oštevilčena kot (FS)636 (=JŽ 362, SŽ 362)

Omenjene lokomotive so imele največjo dovoljeno hitrost 120km/h. V Italiji so imele nekatere podserije tudi manjšo hitrost, kajti vse je bilo povezano z prestavnim razmerjem zobniškega prenosa in stem pogojeno število obratov vlečnega motorja. Omenjeno hitrost se je dalo z lahkoto doseči. Na poiskusnih tekalnih vožnjah se je to večkrat dogajalo. Z Mopedom (342) se je ob priliki poiskusne vožnje med Pragerskim in Mariborom na odseku Rače -Hoče z vlakom teže cca 240 ton dosegla hitrost skoraj 140km/h (brez posledic). Več podatkov od Perschingov. Ja, tudi to ime je imela.
http://it.wikipedia.org/wiki/Locomotiva_FS_E.636
Gorchi
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 6496
Pridružen: 23.10.2006, 12:25
Kraj: Cerklje na Gorenjskem

Re: Železnice in železničarji med WW 2 (1941-1945)

OdgovorNapisal/-a Gorchi » 07.09.2014, 19:34

Če dodam k Florjanovemu odgovoru... Kdor zna italijansko, si lahko pogleda še tole stran: http://www.e636.it/
Goran
Uporabniški avatar
darko06
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 116
Pridružen: 03.12.2008, 16:20

Re: Železnice in železničarji med WW 2 (1941-1945)

OdgovorNapisal/-a darko06 » 08.09.2014, 22:34

Fala lepa in lep pozdrav.
stadt_haag
Pom. strojevodje
Pom. strojevodje
Prispevkov: 51
Pridružen: 29.09.2005, 23:13
Kraj: Maribor

Re: Železnice in železničarji med WW 2 (1941-1945)

OdgovorNapisal/-a stadt_haag » 23.09.2014, 18:11

železocestnik napisal/-a:Pozdravljeni,

še enkrat fotografija iz časopisa....

Slika

Za lažjo prepoznavo... :wink:

pozdrav
Darko


Čeprav je že do sedaj bilo "beyond the reasonable doubt" da sta S 685 965 in 683 965 ena in ista lokomotiva in da je razlika v označbi zgolj posledica kasnejše preoznačbe lokomotive, sem sedaj pridobil še literaturo iz katere je to jasno razvidno:

Slika

Do preoznačbe naj bi torej prišlo v letu 1951, vseh 5 lokomotiv z aerodinamičnimi oblogami pa naj bi tudi po preoznačbi ohranilo svoje zaporedne številke, torej 965, 966, 969, 972 in 981.

In še "naša" 965 v letu 1946, ko je še bila označena kot S 685:

Slika

in nato v letu 1957, že delno brez aerodinamičnih oblog, označena kot 683:

Slika

Lp
glajz
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 252
Pridružen: 29.06.2011, 15:34

Re: Železnice in železničarji med WW 2 (1941-1945)

OdgovorNapisal/-a glajz » 03.10.2014, 11:13

No na voljo pa imamo tudi fotografijo štiriosnega jedilnega voza z oznako "P.N.F. Vacanza fascista"

Slika
Vir:http://senato.archivioluce.it

Slika
VIR: XX. Fiera di Lubiana e stata la I. Fiera Italiana prima relazzazione del regimenella nuova provincia

Morda pa se nas še @Zc usmili, ter prilepi še fotografijo postavitve kretnice za potebe velesejma (Iz knjige Mirana Pavlina, Ljubljana 1941) [-o<
Uporabniški avatar
trackpan
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 771
Pridružen: 18.03.2014, 11:06

Re: Železnice in železničarji med WW 2 (1941-1945)

OdgovorNapisal/-a trackpan » 10.10.2016, 13:49

Pozdravljeni pozitivno misleči .


Dodajam še kakšno fotografijo ob projektu "kako začasno spraviti železniška vozila na Ljubljanski velesejem".


Slika



in še fotografijo Jakoba Prešerna:

https://museu.ms/collection/object/20290/crnobeli-negativ

LP Igor
Uporabniški avatar
trackpan
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 771
Pridružen: 18.03.2014, 11:06

Re: Železnice in železničarji med WW 2 (1941-1945)

OdgovorNapisal/-a trackpan » 10.02.2020, 15:55

Pozdravljeni pozitivno misleči :D

Kdo vse je sodeloval z komunisti ?

Slika

A, ja. Italija je izdala 3. rajh. Zatorej takšna togota.

"Smrt fašizmu, svoboda narodu"

LP Igor

Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 28 gostov