Šapjane CRO

Železnica opremljena z slikovnim gradivom, se pravi fotoreportaže z malo teksta in vsebine. :)
trocken
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 591
Pridružen: 22.12.2009, 10:55

Re: Šapjane CRO

OdgovorNapisal/-a trocken » 21.10.2016, 7:37

Kakšna pa je kaj donosnost tega prevažanja premoga v Linz, to me je zanimalo zmeraj. Še takrat,ko je to šlo po Soškem koridorju. Vse te menjave lokomotiv, premiki, strojne vožnje nazaj... A ne bi bilo ceneje to furat z ladjami po Donavi ?!
Peter 5
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 554
Pridružen: 20.01.2013, 13:40
Kraj: Maribor

Re: Šapjane CRO

OdgovorNapisal/-a Peter 5 » 21.10.2016, 9:18

Zdravo!
Z ladjami po Donavi je nekoč že šlo. Vsaj delno - mimo Slovenije po železnici iz Bakra do Vukovara, tam pa pretovor na donavske šlepe.
LP - Peter
holding
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1799
Pridružen: 30.12.2006, 13:03

Re: Šapjane CRO

OdgovorNapisal/-a holding » 21.10.2016, 12:46

...tole, kar speljemo iz Kopra in Reke v Linz (cca 8 -10 vlakov/dan oz. cca 8 - 10 000 ton/dan), je po moji grobi oceni cca 15-20% vložka, ki ga dobi Voest Alpine..... :shock: ...ostalih cca 80% pa pride po železnici od drugod (Severno morje, Črno morje, Poljska, Češka, itd...) in po Donavi.... :roll: ....bodisi iz jugovzhoda ali severa (tudi iz severnomorskih luk)......

Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov