Ljubitelj napisal/-a:
Izkušnje sem nabiral pred davnimi leti v zavornem oddelku TŽV BK Maribor, tam se ni nihče ukvarjal zavornjaki, na oddelku, bolj finomehanskem kot mehanskem, so se vzdrževali bolj komplicirani deli, predvsem razni zavorni razporedniki, regulatorji in ostala (elektro) pnevmatska oprema, mogoče veš kaj bi to vse bilo. oddelek je bil nekakšna špica v sami tovarni, v njem pa cel kup znanih imen, Kek (aja oče tega trenerja Keka, sam dober nogometaš, Kreač, še boljši nogometaš, etc...). Z montažo zavornjakov so se ukvarjali na potniškem in tovornem oddelku v okviru svojih pristojnosti, vsekakor pa to sodi nekako v delokrog vozovnih preglednikov ali kakor se tej stvari danes pač reče. Servis razporednikov, regulatorjev, ključnih za kontroliranje zaviranja pa menda ne sodi v njihov delokrog, kakor tudi ne servisiranje ostale pnevmatske opreme razen menjave tesnilk na pnevmatskih vodih in podobne storitve.
O krutem delu pa samo to, začel sem s čiščenjem in razstavljanjem razporednikov, umazano delo, če slučajno veš kakšni so vagoni od spodaj ko pridejo na revizijo. Vsekakor mi pa kruto delo ni nepoznano, ne od tolčenja kamenja na poletni pripeki sredi Jadrana, pleskanja plehnatih streh na TAM v Mariboru pri 33°C, ko smo si v čevlje nalivali vodo za hlajenje podplatov.....
LPL
Super "ljubitelj",vsak zna zase na katerem področju je najboljši ter kaj mu gre najboljše od rok.
Verjamem,pa da imaš izkušnje,kot si sam napisal da si nabiral izkušnje v zavornem oddelku,to ni mala stvar.
Vem vem približno na kaj ciljaš,z montažo zavornjakov se ukvarjajo upravljalci železniških vozil,to je pravilen naziv t.i. tvojega "vozovnih preglednikov".
Njihova naloga pa je,pravilna sestava vlaka,pregled pravilnosti naklada na tovornih vozilih,preverjanje izpolnjevanja predpisanih pogojev in spremljanje izrednih pošiljk ter
opravljanje zavornih preizkusov.
Lepo "ljubitelj".Torej nekaj si le dal skozi
Lep večer
Dejan
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job.
Dejan