Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

Vse okoli slovenskega nacionalnega železniškega operaterja.
Odgovori
Uporabniški avatar
casio
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 192
Pridružen: 05.01.2016, 15:04
Kraj: Murska Sobota

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

Odgovor Napisal/-a casio »

bisabre napisal/-a:Torej sem imel prav, gimplni so.
Ja glede elektrifikacije res škoda, pa še evropski koridor je, torej glede toka omejitve voženj :?:
038
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 873
Pridružen: 10.03.2009, 20:49

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

Odgovor Napisal/-a 038 »

@elektricar, zal tvoje teorije ne bo nihce preveril v praksi. Prakse so toliko razlicne kot so ljudje, eni imajo boljse, drugi slabse, stimulacije za dobro ali boljse delo ni. Zal se v praksi pojavljajo se stevilni drugu dejavniki katerih pa nisi uposteval, ker jih dejansko ne mores. Tezav pa sploh ni, jih je toliko kot si jih naredis, proga pa je dalec pred vecino v Sloveniji, zato lajki ne sodite o sodobnosti. Upajmo samo da daljnovod dobi cimprej trajno obratovalno dovoljenj.
@urban120 padec napetost v voznem vodu niti priblizno ne more biti merilo kdaj naj strojevodja zacne z voznjo vlaka, namrec dovolj je bil prvi impulz na briziti pri lokomotivski voznji, da jo je napajalna skupila pa ceprav je bila na progi samo Citadela in napetost v voznem vodu dobrih 3kV, verjetno paje bila poraba Citadele naa "spici".
električar
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 317
Pridružen: 17.08.2006, 13:47

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

Odgovor Napisal/-a električar »

@038,
Škoda, saj je treba le nekaj usklajevanja pri odhodih z začetnih postaj, kar pri centralnem vodenju prometa ne bi smelo biti ovira, ter nekaj pazljivosti strojevodij pri obremenjevanju lokomotive, kar velja bolj za hodoško stran in kar že itak počnete. Strinjam pa se, da je trajna rešitev obratovalno dovoljenje za DV in upam da ga dobi čim prej.

lp
električar
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 317
Pridružen: 17.08.2006, 13:47

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

Odgovor Napisal/-a električar »

Napisal/-a bisabre » 07.01.2017, 10:34:52

Mislim, da bi nas moralo biti hudo sram, da se s takim banalnim problemom ukvarjamo na eni nasodobnejših prog, in to v 21. stoletju. Če kakšen tujec slučajno prebira naš forum(tudi če ga prevede z Googlom) se lahko le križa in se sprašuje, ali smo sploh pri tapravi. Kakovost napajanja pri takšni progi sploh ne sme biti vprašljiva, to je nekako tako kot bi naredili super novo avtocesto po kateri pa bi se vozili z avti, ki ne zmorejo višje hitosti od 90 Km na uro. Me je že malo sram, da sem Slovenec.
Kar se tiče pljuvanja vse vprek v zvezi s težavami pri tem projektu pa lahko rečem, da je na zaplete z birokracijo naletel vsak, ki je kdaj gradil kaj več kot kurnik. Tisti ki najbolj pljuvajo, imajo podobno mentaliteto kot tisti, ki najbolj zavirajo. Pred kakimi 17 leti smo se tudi po novi vzhodni obvoznici v Zadobrovi vozili proti Lj dobro leto le po odstavnem pasu, v nasprotno smer pa je manjkalo 100 m zaradi štale, ki se ni hotela umakniti novogradnji.
Napisal/-a Re 4/4
Jaz bi prst usmeril drugam. Sprememba lastnikov 110 kV daljnovodov se dogaja počasi. 110 kV omrežje ne bo več spadalo pod distribucijsko napajanje, ampak pod prenosno napajanje. In prenosi lastništva teh daljnovodov se odvijajo zelo počasi. Še večja anomalija pa je, da na Primorskem so SŽ direktni odjemalec, vsepovsod drugje pa preko distribucije.
Tudi prenos lastništva ne bo odpravil zapletov pri tovrstnih gradnjah. ELES že 10 let ne more končati nekaj 100 m rekonstrukcije 110 kV DV v Renčah zaradi civilnih iniciativ. Gre le za obnovo in predelavo enosistemskega izpred 2. svetovne vojne v dvosistemskega. Itak pa po novi zakonodaji za sedaj ostajajo radialni DV, ki povezujejo le distribucijske RTP, v njihovi lasti.

lp
urban120
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 418
Pridružen: 10.05.2015, 19:05

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

Odgovor Napisal/-a urban120 »

038 napisal/-a:@elektricar, zal tvoje teorije ne bo nihce preveril v praksi. Prakse so toliko razlicne kot so ljudje, eni imajo boljse, drugi slabse, stimulacije za dobro ali boljse delo ni. Zal se v praksi pojavljajo se stevilni drugu dejavniki katerih pa nisi uposteval, ker jih dejansko ne mores. Tezav pa sploh ni, jih je toliko kot si jih naredis, proga pa je dalec pred vecino v Sloveniji, zato lajki ne sodite o sodobnosti. Upajmo samo da daljnovod dobi cimprej trajno obratovalno dovoljenj.
@urban120 padec napetost v voznem vodu niti priblizno ne more biti merilo kdaj naj strojevodja zacne z voznjo vlaka, namrec dovolj je bil prvi impulz na briziti pri lokomotivski voznji, da jo je napajalna skupila pa ceprav je bila na progi samo Citadela in napetost v voznem vodu dobrih 3kV, verjetno paje bila poraba Citadele naa "spici".
Tukaj pa moram braniti električarja.
Menim, da je električar napisal zelo dober in dobro utemeljen predlog o vodenju prometa. Zdi se mi nepošteno, da se ga zavrže v stilu ah saj to je samo teorija. (kar se na tem forumu dogaja prepogosto) Brez teorije in teoretičnega znanja pa ne bi nikoli prišli nikamor.

Sedaj pa še sebe.
Glede na okoliščine, ki so se omenjale v predlogu je to še posebej dobro merilo. Če strojevodja ve (oziroma mu je ukazano), da se bo drugi vlak čez cca. 6 min začel spuščati, lahko uporabi podatke iz V-metra, da potrdi, da se drugi vlak res že spušča. (pod pogojem, da so mu v lokomotivi prikazani dovolj natančni podatki.)
električar
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 317
Pridružen: 17.08.2006, 13:47

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

Odgovor Napisal/-a električar »

Napisal/-a urban120 » 07.01.2017, 21:53:16


“Tukaj pa moram braniti električarja.
Urban, saj me ni treba braniti. @038 je le izrazil pesimizem glede tega, da se vsem vpletenim ne bi dalo preverjati teorij forumašev.
Hvala za pohvalo. Res sem z razpoložljivimi podatki o vzponih in najtežjih vlakih opravil izračune za različne pogoje, pri čemer je upoštevano nekaj rezerve, ker nimam vseh podatkov in ne poznam podrobnosti, kot so npr tokovni sunki pri preklapljanju stopenj na kontrolerju.

lp
038
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 873
Pridružen: 10.03.2009, 20:49

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

Odgovor Napisal/-a 038 »

@urban120, @elektricar je razumel moje pisanje, njegov predlog pa naslovi na SZ infrastrukturo, na vodenje prometa in elektro sluzbo in ne name ali uporabnike foruma. Me zanima kaksen bo odgovor, glede na dolocilo da na omenjenem odseku lahko vozi en elektro vlak.
Kar se pa tice Vmetra VV na lokomotivi pa to ne more biti merilo za strojevodjo kdaj naj zacne z voznjo. Eno so domneve, drugo ukazi, promet vlakov pa se vodi na osnovi ukazov in ne domnev. Promet vlakov se vodi na osnovi voznega reda, tras, odjav...in ne na osnovi domnev, oziroma kdaj bom imel dovolj visoko napetost v voznem vodu.
Problema pa sploh ni, sedaj se je pac naredilo iz muhe slona, na osnovi laicnih misljenj.
bisabre
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 663
Pridružen: 19.07.2015, 13:34

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

Odgovor Napisal/-a bisabre »

električar napisal/-a:
Napisal/-a bisabre » 07.01.2017, 10:34:52

Mislim, da bi nas moralo biti hudo sram, da se s takim banalnim problemom ukvarjamo na eni nasodobnejših prog, in to v 21. stoletju. Če kakšen tujec slučajno prebira naš forum(tudi če ga prevede z Googlom) se lahko le križa in se sprašuje, ali smo sploh pri tapravi. Kakovost napajanja pri takšni progi sploh ne sme biti vprašljiva, to je nekako tako kot bi naredili super novo avtocesto po kateri pa bi se vozili z avti, ki ne zmorejo višje hitosti od 90 Km na uro. Me je že malo sram, da sem Slovenec.
Kar se tiče pljuvanja vse vprek v zvezi s težavami pri tem projektu pa lahko rečem, da je na zaplete z birokracijo naletel vsak, ki je kdaj gradil kaj več kot kurnik. Tisti ki najbolj pljuvajo, imajo podobno mentaliteto kot tisti, ki najbolj zavirajo. Pred kakimi 17 leti smo se tudi po novi vzhodni obvoznici v Zadobrovi vozili proti Lj dobro leto le po odstavnem pasu, v nasprotno smer pa je manjkalo 100 m zaradi štale, ki se ni hotela umakniti novogradnji.
Napisal/-a Re 4/4
Jaz bi prst usmeril drugam. Sprememba lastnikov 110 kV daljnovodov se dogaja počasi. 110 kV omrežje ne bo več spadalo pod distribucijsko napajanje, ampak pod prenosno napajanje. In prenosi lastništva teh daljnovodov se odvijajo zelo počasi. Še večja anomalija pa je, da na Primorskem so SŽ direktni odjemalec, vsepovsod drugje pa preko distribucije.
Tudi prenos lastništva ne bo odpravil zapletov pri tovrstnih gradnjah. ELES že 10 let ne more končati nekaj 100 m rekonstrukcije 110 kV DV v Renčah zaradi civilnih iniciativ. Gre le za obnovo in predelavo enosistemskega izpred 2. svetovne vojne v dvosistemskega. Itak pa po novi zakonodaji za sedaj ostajajo radialni DV, ki povezujejo le distribucijske RTP, v njihovi lasti.

lp
Tvoje mneje o meni je subjektivno, je realitvna zadeva, birokracija pa je dejstvo, realnost, je podaljšana roka države in zato imamo Cmerota s svojo vlado, ki ima večino v parlamentu, da po hitrem postopku spremeni ali dopolni zakonodajo, ki bo čim hitreje omogočila funkcionalno rabo železniškega koridorja ter odpravila gospodarsko škodo, ki nastaja zaradi že omenjenih kretenizmov. Torej so tvoji izgoviri oz. opravičevanja nesposobnh ter lenih birokratov pač posledica dolgoletne indoktrinacije, ko smo se vsi sprijaznili s tem dejstvom in stojično prenašali vse te lene parazite, češ, saj tako in tako nič ne moremo. In ti zdajšnji delajo popolnima po enakem principu, da bi državljani postali apatični ter nehali tečnariti.
Sicer pa spremeba lastništva daljnovida ni noben problem, kot ga želiš prikazati, saj lastniki niso fizične osebe s katerimi se moraš pogajati in natezati kot v primeru tistega kmeta na trasi ljubljanske obvoznice. ELES pa ima tudi svoje interese, kakor tudi distribuerji, saj med tem lepo služijo, od tega zaslužka pa gre kar en lep kupček od DDV tudi v državno blagajno. Torej ima tisti, ki zadevo v resnici bremza svoje ime, priimek in naslov. Kdo je sedaj na oblasti vemo, kdo postavlja direktrja ELES-a tudi. Ne mi prosim pravljice pravit, delam v državnem sektorju in vem kako to gre. Če bi se jim zahotelo bi to že davno poštimali.
Če bi bilo državljanom kaj do tega (predvsem Prekmurcem) in bi denimo tako kot se to dogaja v pravih evropskih demokracijah zaprli progo, se vsedli na šine in delali kraval, bi se tisti paraziti na Gregorčičevi in Šubičevi hitro zmigali, ker tega ni seveda tudi ni spremeb na bolj in jih še nekaj časa ne bo, ker pač večina razmišlja kot ti, da birokraciji nič ne moreš, da je počasna in jalova.
Samo ena kazenska ovadba je potrebna v primeru "Daljnovd na Goričkem" pa boš videl kako hitro se bodo podgane zganile in uredile zadevo, saj ne gre za fiktivno škodo ampak dokazljivo škodljivo ravnanje, od naročnika, projektanta do lastnika napajalnega omrežja in drugih vpletenih ter ne nazadnje tudi politične odgovornosti, z imeni ter priimki. Proga je uradno predana svojemu namenu, kar pomeni ne zgoj tirni ustroj in signalizacija. Človek, ki ima vse pošlihtano pod kapo ne bo šel slavnostno odpirati nekaj, kar funkcionalno ne izpolnjuje standardov za keter smo tudi mi vsi prispevali nekaj cekinov.
Sedaj pa na drevo jokat in se zgražati nad mojim pisanjem čez ODGOVORNO politično elito.
Simpl je tanartabul.
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4292
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

bisabre napisal/-a:ELES pa ima tudi svoje interese, kakor tudi distribuerji, saj med tem lepo služijo, od tega zaslužka pa gre kar en lep kupček od DDV tudi v državno blagajno. Torej ima tisti, ki zadevo v resnici bremza svoje ime, priimek in naslov. Kdo je sedaj na oblasti vemo, kdo postavlja direktrja ELES-a tudi.
Če nisi v tem poslu, ne piši kozlarij. Tako eles, kot distributerji imajo svoja pravila (ustavo), ki si je niso izmislili sami in katere se morejo striktno držati. In daljnovodi se ne gradijo tam, ko se jim zljubi in tam, ko je večji profit.
električar napisal/-a:
Itak pa po novi zakonodaji za sedaj ostajajo radialni DV, ki povezujejo le distribucijske RTP, v njihovi lasti.
lp
Ziher? Nazadnje sem prebral (mislim, da po ez-1, da bo vsa 110 kV oprema prenešena na eles, meja lastništva bo pa transformator 110/20 kV. Zato se mi zdi čudno, da so dali žegen, da je investitor tega tako slavnega daljnovoda elektro Maribor. :roll:
Za Renke pa vem ja. Ko naslednjič burja podre pilone, ne bodo popravljali havarije, dokler se le ta ne umiri.
električar
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 317
Pridružen: 17.08.2006, 13:47

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

Odgovor Napisal/-a električar »

Rdeča nit zadnjih prispevkov je birokracija.

Iz posta @038 sklepam, da so se železniški birokrati zavarovali s tem, da so predpisali en vlak naenkrat, operativci pa so prisiljeni to določilo kršiti, če nočejo pridelati zamud. Ker zadeva ni rešljiva v enem mesecu in ker nimajo vpliva na rešitev, bi lahko npr opravili študijo, ki bi pokazala, kaj se da izvleči v dani situaciji.

@bisabre ,
Ne zagovarjam birokratov, pravim le da vsepovsod prihaja do problemov zaradi njih. Tudi sam imam z njimi bogate izkušnje. Ali se skrivajo za dvoumnimi predpisi, ki jih eden razlaga tako drugi drugače, ali celo isti spremeni svojo razlago, ali se skrivajo za nadrejenimi in nočejo sprejeti odločitev v zadevah, ki jih rešujejo. Tu jih je za razumeti, ker v primeru zapletov višji prevalijo odgovornost na nižje. Včasih pa trmasto vztrajajo pri črki predpisa, oz ne dojamejo njegovega smisla, in še bi lahko našteval.
Hotel sem povedati, da tovrstni zapleti kot na Goričkem nastajajo pri infrastrukturnih projektih ne glede na njihovo lastništvo, praviloma zaradi nasprotovanja posameznikov- fizičnih oseb. Zaenkrat mi ni znano, da bi do zamud pri izvedbi projektov prihajalo zaradi prenos lastništva infrastrukture med državnimi podjetji.

@Re4/4,
Če boš malo poguglal, boš našel sezname DV 110 kV in DV polj, ki bodo preneseni na ELES in tiste ki ne. Meja lastništva v RTP je običajno pod ali nad zbiralničnim ločilnikom TR.

lp
tango
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 127
Pridružen: 05.11.2009, 0:35

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

Odgovor Napisal/-a tango »

električar napisal/-a:Tudi prenos lastništva ne bo odpravil zapletov pri tovrstnih gradnjah. ELES že 10 let ne more končati nekaj 100 m rekonstrukcije 110 kV DV v Renčah zaradi civilnih iniciativ. Gre le za obnovo in predelavo enosistemskega izpred 2. svetovne vojne v dvosistemskega. Itak pa po novi zakonodaji za sedaj ostajajo radialni DV, ki povezujejo le distribucijske RTP, v njihovi lasti.
Seveda, če pa zahtevajo podzemni vod za tistih 100m. Nerealno za tako močan daljnovod, saj bi dve hipni spremembi impedanc na tako kratki razdalji počeli vraga in pol z zaščitnimi funkcijami. Dvomim da si polovica Primorske želi izpad 2x tedensko.. Ne vem pa, kakšno je tam trenutno stanje.
bisabre
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 663
Pridružen: 19.07.2015, 13:34

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

Odgovor Napisal/-a bisabre »

Birokrati so nesposobne lenobe, ki se boje samostojno odločiti o čemer koli, saj jih je strah, da bodo naredili napako in bodo štrafani. Potem si zadevo podajajo, dokler stvar ne priroma na šefovo mizo, ta dvigne telefon in povpraša pravno službo, če mu ni vse jasno pa še svojega šefa inštanco višje, če še tam ne dobi zadovoljivega odgovora papirje vtakne v predal kjer obleže, ali pa tudi izginejo. Tako se pri nas dela. Nihče ni za nič odgovoren, nihče ne čuti posledic in nikomur se ni treba zagovarjati, ker je tak sistem.
Da lažje pojasnim odnos oz. relacijo med državo ter državljani, slednji morajo skoraj vse vloge, ptritožbe, ugovore, tožbe itd, pošiljati priporočeno, ali jih osebno proti potrdilu vročati organu, slednji pa jim lahko odgovori kar z navadno pošto. Tudi odmero dohodnine dobimo na tak način, čeprav je v njej jasno napisano, da gre za davčno tajnost. Kar pomeni, da se poštar lahko zmoti in sosedu vrže pošto v njegov nabiralnik, ta pa jo odpre in vidi koliko je drugi sosed zaslužil. Posledic ne nostita ne pošta in ne poštar, saj ne moreš dokazati, da je bilo dejanje naklepno oz. sploh storjeno. Namreč sosed, ki je pomotoma prejel pošto ni nor, da bo to obešal na veliki zvon, če je pošten seveda jo bo neodprto izročil pravemu naslovniku, a nihče tega seveda za nikogar ne more jamčiti. Podobno je z roki za odgovore, ko organ lahko tudi molči in sploh ne odgovori, kar (po zakonu) v nekaterih primerih pomeni, da je zavrnil vlogo, prošnjo, pritožbo, ali kar koli že.
Birokracija je zaščitena bolje kakor državna zakladnica, zato je tako ohola, brezbrižna in cinična. Ko in če bi bili štrafani za vsako napako, ali zavlačevanje bi postopkli zagotovo tekli kot urica, brez zastojev in dodatnih državljanovih pojasnil, ki jih birokrati običajno zahtevajo, da bi si kupili čas in odložili delo.
Simpl je tanartabul.
Uporabniški avatar
Cepi
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 853
Pridružen: 14.12.2007, 18:34
Kraj: Izlake

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

Odgovor Napisal/-a Cepi »

Ena moja izkušnja z birokrati.

Pisal sem na neko državno agencijo in odgovor dobil po 30 dneh (maksimalni čas za odgovor). V prilogi , ki je bila del dopisa je bil pa spodaj datum cca. 2 tedna mlajši. Odgovor sem dobil nazaj tudi iz splošnega email naslova. Očitno nekdo načrtno skrbi, da se čimbolj zavlečuje s postopki.

Nadaljevanje: po pol leta, se ni nič spremenilo, čeprav je pisalo, da bodo popravili pri rednem vzdrževanju. :?:

Pošljem jim nazaj njihov e-mail in zopet dobim odgovor po 30 dneh skoraj do ure natančno. Vmes se je pa že odpravilo napako.

Toliko o birokrati naše države.
Uporabniški avatar
1216-001
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 699
Pridružen: 28.11.2008, 11:16

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

Odgovor Napisal/-a 1216-001 »

Po brzjavki št.2017/01-531 SŽ Infrastruktura so danes od 12 ure dalje zaradi uspešno izvedenega tehničnega prevzema dalnjovoda 2 x 110 kv M.Sobota - Mačkovci ukinjene vse omejitve za elektro vleko na progi Pragersko - Hodoš. =D> =D> =D>
bisabre
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 663
Pridružen: 19.07.2015, 13:34

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

Odgovor Napisal/-a bisabre »

Jipiijuuu !!! Slika
Simpl je tanartabul.
Odgovori