Pomoč pri zbiranju informacij, fotografskega gradiva

Vse o zanimivi zgodovini železne ceste skozi čas.
Uporabniški avatar
Dino S
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1499
Pridružen: 18.09.2008, 16:19
Kraj: Rogaška Slatina

Re: Pomoč pri zbiranju informacij, fotografskega gradiva

Odgovor Napisal/-a Dino S »

Ljubitelj napisal/-a: To sploh niso tako kratki potovalni časi med Zg in Bg. Ko je vozil Lj-Bg 711 (okoli 1971) je bil potovalni čas Zg-Bg točno 4:00. Tudi poslovni vlak Zg-Bg je v tistih časih vozil okoli 4 h, in oba nista imela komercialnega postanka. Potem so pa Srbi zanemarili progo proti Tovarniku in je drvelos celih 50 km/h in ustrezno so se podaljšali potovalni časi ne glede na Vmax 160 km/h proti Vinkovcem in naprej proti Srbiji(?).

LPL

Povezava na video

...
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Pomoč pri zbiranju informacij, fotografskega gradiva

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Dino S, ne vem sicer kaj si hotel pokazat s tem posnetkom. kakor vidim so na progi ponovno signali, v začetku tega tisočletja jih namreč ni bilo. Vlaki bojda vozijo hitro, toda brzi vlak 414 Bg-Šid-Zagreb-Ljubljana-Swarzcah-St.Veit (Zürich) potrebuje za pot s petimi vmesnimi postanki celih 2:30, razdalje pa je (po cesti, železnica kakšen km več) pa je komaj 109 km. Torej potovalna hitrost 44 km/h, podobno kot na stranski enotirni dolenjski progi. In med Bg in Zg potrebuje celih 7:18, potovalna hitrost celih 56,7 km/h, in slabi dve uri več kot pred 40 leti vlak podobnega ranga.

Toliko o napredku vsled demokracije L
Uporabniški avatar
Dino S
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1499
Pridružen: 18.09.2008, 16:19
Kraj: Rogaška Slatina

Re: Pomoč pri zbiranju informacij, fotografskega gradiva

Odgovor Napisal/-a Dino S »

Ta posnetek ravno prikazuje klavrno stanje proge v Srbiji, na ravninah Vmax 100 km/h razen na kratkem delu 120 km/h, čez postaje 50 km/h plus počasne vožnje.
...
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Pomoč pri zbiranju informacij, fotografskega gradiva

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

tako natančno ap nisem gledal, je čreva kar dolga. No včasih, se pravi po izbruhu demokracije in umiritvi njenih posledic, je bila hitrost na postajah še občutno manjša, saj sploh ni bilo več nobenih signalov na postajah, del dvotirne proge pa kar demontiran.....

LPL
jž 363
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 221
Pridružen: 17.01.2014, 21:13

Re: Pomoč pri zbiranju informacij, fotografskega gradiva

Odgovor Napisal/-a jž 363 »

Ljubitelj napisal/-a:saj sploh ni bilo več nobenih signalov na postajah, del dvotirne proge pa kar demontiran.....
Od kod so takšne informacije?
Tako težko stanje pa ni bilo, saj pri njem promet ne bi bil mogoč - vsaj ne v normalnem obratovanju.
Tudi pa nobene demontaže dvotirne proge ni bilo.
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Pomoč pri zbiranju informacij, fotografskega gradiva

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Od kod so takšne informacije?
Tako težko stanje pa ni bilo, saj pri njem promet ne bi bil mogoč - vsaj ne v normalnem obratovanju.
Tudi pa nobene demontaže dvotirne proge ni bilo.
V okolici Šida, se pravi v najbolj prizadetem področju je bilo vse uničeno, vsaj tako je bilo stanje v začetku tega tisočletja. Vsi signali so bili odmnotirani, oziroma semaforji brez svetil, nadomeščali so jih nekakšni višji loparji in temu primerne hitrosti na postajah. Del dvotirne proge je bil samo enotiren, etc.., etc... Videno na lastne oči. Podobno stanje sem videl tudi v okolici Bihača okoli 2005, z majhno razliko, da so tam izginile tudi bakrene napeljave..... Sicer sem pa se zadnjič vozil iz Bg proti Zg, sicer z avtobusom ene tri leta nazaj. V okolici Šida je bilo takrat na AC še vedno vse razbito, recimo črpalke in moteli, toliko o vplivu demokracije na uničevanje imovine.

LPL
defy
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 89
Pridružen: 25.04.2010, 16:39

Re: Pomoč pri zbiranju informacij, fotografskega gradiva

Odgovor Napisal/-a defy »

Dej, razloži, kaj ma demokracija z vsem tem?
Uporabniški avatar
železocestnik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 9511
Pridružen: 30.12.2007, 22:01
Kraj: Ljubljana

Re: Pomoč pri zbiranju informacij, fotografskega gradiva

Odgovor Napisal/-a železocestnik »

Da niste pozabili, kaj je naslov teme :roll:


O demokraciji lahko odprete temo v Čvek Slika :D


pozdrav
Darko
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
jž 363
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 221
Pridružen: 17.01.2014, 21:13

Re: Pomoč pri zbiranju informacij, fotografskega gradiva

Odgovor Napisal/-a jž 363 »

Ljubitelj napisal/-a:V okolici Šida, se pravi v najbolj prizadetem področju je bilo vse uničeno, vsaj tako je bilo stanje v začetku tega tisočletja. Vsi signali so bili odmnotirani, oziroma semaforji brez svetil, nadomeščali so jih nekakšni višji loparji in temu primerne hitrosti na postajah. Del dvotirne proge je bil samo enotiren, etc.., etc... Videno na lastne oči. Podobno stanje sem videl tudi v okolici Bihača okoli 2005, z majhno razliko, da so tam izginile tudi bakrene napeljave...
Proga Zg-Bg je bila znova odprta l. 1998. Do tedaj so na hrvaški strani progo in vozno mrežo obnovili, hitrosti pa spet dvignili na 160km/h. Na srbski strani ni bilo vojnih dogajanj, je pa ostalo predvojno stanje proge in sicer; levi tir (smer ZG-BG) 100-120 km/h, ter desni tir v obupnem stanju na nekaterih odsekih le 30-40km/h.

Med Ljubljano in Beogradom sem se peljal z vlakom (prvič po l. 1990) poleti 2003 (z "znamenitim" IC Savo). Proga je v celoti bila prevozna (dvotirna), hitrosti pa so bile zgoraj navedene. Svetlobna signalizacija delujoča povsod!

Za Bihać ne vem nič, razen tega da je bakrena napeljava bila demontirana med vojno (kot se v vojni vedno zgodi...). In še vedno neobnovljena.
Ljubitelj napisal/-a:V okolici Šida je bilo takrat na AC še vedno vse razbito, recimo črpalke in moteli, toliko o vplivu demokracije na uničevanje imovine.
To "vse" je en star motel (v bližini mejnega prehoda - bizarni "pozdravček" prihajajočim in odhajajočim potnikom), zapuščina nekdanjega družbenega lastništva, ki ga je doletela usoda tranzicijskega časa...

Ob podajanju podatkov je treba biti bolj konkreten, saj se pri pavšalnih informacij lahko povzrči zmeda.
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Pomoč pri zbiranju informacij, fotografskega gradiva

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Med Ljubljano in Beogradom sem se peljal z vlakom (prvič po l. 1990) poleti 2003 (z "znamenitim" IC Savo). Proga je v celoti bila prevozna (dvotirna), hitrosti pa so bile zgoraj navedene. Svetlobna signalizacija delujoča povsod!
Jaz sem se peljal konec avgusta 2006 (preverjeno v bibliografiji na COBISS) in stanje je bilo takšno kot sem ti opisal. Nobenih svetlobnih signalov (samo ogrodja), vsa signalizacija iz nekakšnih loparjev...., etc,...etc...
To "vse" je en star motel (v bližini mejnega prehoda - bizarni "pozdravček" prihajajočim in odhajajočim potnikom), zapuščina nekdanjega družbenega lastništva, ki ga je doletela usoda tranzicijskega časa...
el in okolica je bil leta 2004 ko sem se vračal iz Romunije dodobra prešipkan od krogel! Ni šlo za zanemarjeno družbeno lastnino!

Toliko o konkretnosti pri podajanju podatkov!
Odgovori