Hehe, moj stric je imel deutza
f1l514 (no ja, saj kolikor vem, je še zmeraj zasut pod kramarijo nekje v kotu gospodarskega poslopja).
Ko ga je pripeljal domov, sklopka ni delala. Pa ni bilo problema, ko je lavfal v štandgasu, si samo porinil v prvo, in je čisto mirno speljal, brez kakršnih koli sunkov, škrtanja menjalnika... Tudi med vožnjo je v vse naslednje prestave šlo brez sklopke čisto gladko, edino pri šaltanju navzdol si moral dat malo cvišengasa. Saj kasneje smo ga dali narazen, izkazalo se je, da se je odlomil eden od treh vzvodov na pritisni plošči, na katere nalega potisni ležaj. Tisto smo zavarili, in nato je tudi sklopka delala.
V 5. s polnim gasom pa je neobremenjen na ravnem letel kot ptica... Aja, pa hidravliko je imel... s pumpo na ročni pogon in ročajem za ciganje
Kakor koli že, luštkan traktorček... Na njemu je sicer bilo že vse obrabljeno več ali manj do skrajne meje, kompresija nikakva... ampak vseeno, na njem je bilo vse kompletno in originalno, brez kakršnih koli predelav, in bi verjetno predstavljal dobro osnovo za restavriranje. Če bi jaz imel več prostora, bi ga takoj vzel.
No, pa ko smo že pri tem, kaj bi bilo, če bi imel prostor... malo za sline pocedit
http://www.guliguli.rs/vojna-vozila