Vlake SŽ iz sežane do Jesenic in nazaj. Tovor ki bo imel manj kot 22,5t/os, da bo lahko peljal po bohinjki.preglednik napisal/-a:Kaj bo vozil, nabiralnike, vlake od RCC ali od SŽ ?OBB napisal/-a:Enkrat maja se bomo na avtovlaku zavedno poslovili od vagona baat. Prišel naj bi nov prenovljem pulman. Žal se bo pa ponovno vrnila španka, saj bo Hercules vozil tovor na relaciji Sežana- NovaGorica- Jesenice in nazaj.
Bohinjska Proga
Re: Bohinjska Proga
Re: Bohinjska Proga
A tudi ponoči ali samo čez dan ?Vlake SŽ iz sežane do Jesenic in nazaj. Tovor ki bo imel manj kot 22,5t/os, da bo lahko peljal po bohinjki.
Re: Bohinjska Proga
To pa nevem.Urban91 napisal/-a:A tudi ponoči ali samo čez dan ?Vlake SŽ iz sežane do Jesenic in nazaj. Tovor ki bo imel manj kot 22,5t/os, da bo lahko peljal po bohinjki.
Re: Bohinjska Proga
Oh ti grdi tujci, ki ne bodo prinesli nič dobrega na megleno stran alpOBB napisal/-a:. Žal se bo pa ponovno vrnila španka, saj bo Hercules vozil tovor na relaciji Sežana- NovaGorica- Jesenice in nazaj.
Sarkazem ...
Re: Bohinjska Proga
Za predelavo je določen ABl, sive barve, precej pografitan, s klasično notranjostjo.OBB napisal/-a: Pa se mogoče kateri vagon naj bi se predelal (vrsta vagona)? Naj bi pa bil v modri barvi, da bi bil vsklajen z lokomotivo.
Končna barva pa naj bi bila podobna kot pri "Julijske Alpe" kanarčku.
Hercules pa bo delno prevzel tudi nočno tovorno linijo NG - Zalog. Ampak to ne pomeni, da čez dan ne bi mogel biti na AV.
Re: Bohinjska Proga
Kako pa to, da bomo dočakali čudež na Bohinjki? Tovor?! Kaj se je zgodilo? Posredovanje božje sile?TGV Lyria napisal/-a:Hercules pa bo delno prevzel tudi nočno tovorno linijo NG - Zalog.
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1947
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: Bohinjska Proga
Kateri tovor je pri nas običajno tisti, ki zahteva osni pritisk 22,5 T? Verjetno razsuti tovori, ruda, cisterne z gorivom itd...
preglednik
Re: Bohinjska Proga
Iz Nove Gorice v Zalog vozi vsako noč tovorni vlak, preko Sežane, z Reganom do Zaloga. To bo sedaj delno prevzel Hercules.mateja napisal/-a:Kako pa to, da bomo dočakali čudež na Bohinjki? Tovor?! Kaj se je zgodilo? Posredovanje božje sile?TGV Lyria napisal/-a:Hercules pa bo delno prevzel tudi nočno tovorno linijo NG - Zalog.
Re: Bohinjska Proga
Hvala za pojasnilo, sem se neupravičeno veselila, da je prišlo do čudeža.
Re: Bohinjska Proga
Večina razsutega tovora (premog, rude...), ki jih prevažajo SŽ ne spada v to kategorijo, saj Fals-i in večina vagonov Ea v lasti SŽ ne omogočajo kategorije D. Cisterne, katere je včasih posedoval PETROL in so sedaj v voznem parku neke mednarodne kompanije so vse kategorija C. Skratka SŽ imajo bore malo vagonov kategorije D, to so nekateri zaprti vagoni, novejši kontejnerski vagoni, skratka majhna žalost. Zanesljivo so pa v kategoriji D (22,5 t/os) cisterne za prevoz Kalcitovih proizvodov, saj jih v Mostah polnijo na 90 ton.Kateri tovor je pri nas običajno tisti, ki zahteva osni pritisk 22,5 T? Verjetno razsuti tovori, ruda, cisterne z gorivom itd...
LPL
Re: Bohinjska Proga
Obisk delegacije najvišjih predstavnikov italijanske mreže CoMoDo s področja trajnostne mobilnosti
https://www.nova-gorica.si/sporocila-za ... 015050450/
https://www.nova-gorica.si/sporocila-za ... 015050450/
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1947
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: Bohinjska Proga
Zanimivi so ti Italjani. Na eni strani propagirajo mobilnost med državama, na drugi pa blokirajo in otežujejo promet (povezave do Trsta)
preglednik
Re: Bohinjska Proga
Na Bohinjski progi je še veliko dela
Ta je z Gorico šibki člen, saj sploh nimata ustrezne železniške (potniške) povezave. “Večjih tehničnih ovir skorajda ni, ovire so bolj birokratske,” pravi Matjaž Marušič iz Društva za Bohinjsko-Goriško progo. Narediti bi morali le manjkajoči povezavi, pove odbornik goriške občine Guido Germano Petarin in napoveduje, da se bo zadeva končno premaknila v okviru projekta Adria A. Sicer pa Bohinjska proga, po kateri so se nato podali udeleženci, ostaja velik potencial, ki so mu Slovenske železnice po pritisku in ob pomoči Operativne iniciative 110 let Bohinjske proge in občin ob progi lani le posvetile več pozornosti. Član iniciative Marušič napoveduje naloge, ki še čakajo SŽ: “Ena od prvih je modernizacija postaj Most na Soči, Grahovo in Nova Gorica in nabava novih voznih sredstev. Letos je v načrtu najmanj enako, morda celo več prostora za kolesa, dodan je bil en par avtovlaka med Mostom na Soči in Podbrdom, maja prihaja nov potniški vagon na avtovlak, ki bo dvignil kvaliteto tega prevoza.”MM
http://www.primorske.si/Novice/Goriska/ ... eliko-dela
Lahko nekdo, ki bolj pozna situacijo, pove kateri manjkajoči povezavi bi bilo še potrebno narediti?
Malo dvomim, da ima tu v mislih tisti "šempeterski lok", ki bi omogočil vlakom iz Italije direktno vožnjo v smeri Sežane.
Ta je z Gorico šibki člen, saj sploh nimata ustrezne železniške (potniške) povezave. “Večjih tehničnih ovir skorajda ni, ovire so bolj birokratske,” pravi Matjaž Marušič iz Društva za Bohinjsko-Goriško progo. Narediti bi morali le manjkajoči povezavi, pove odbornik goriške občine Guido Germano Petarin in napoveduje, da se bo zadeva končno premaknila v okviru projekta Adria A. Sicer pa Bohinjska proga, po kateri so se nato podali udeleženci, ostaja velik potencial, ki so mu Slovenske železnice po pritisku in ob pomoči Operativne iniciative 110 let Bohinjske proge in občin ob progi lani le posvetile več pozornosti. Član iniciative Marušič napoveduje naloge, ki še čakajo SŽ: “Ena od prvih je modernizacija postaj Most na Soči, Grahovo in Nova Gorica in nabava novih voznih sredstev. Letos je v načrtu najmanj enako, morda celo več prostora za kolesa, dodan je bil en par avtovlaka med Mostom na Soči in Podbrdom, maja prihaja nov potniški vagon na avtovlak, ki bo dvignil kvaliteto tega prevoza.”MM
http://www.primorske.si/Novice/Goriska/ ... eliko-dela
Lahko nekdo, ki bolj pozna situacijo, pove kateri manjkajoči povezavi bi bilo še potrebno narediti?
Malo dvomim, da ima tu v mislih tisti "šempeterski lok", ki bi omogočil vlakom iz Italije direktno vožnjo v smeri Sežane.
Re: Bohinjska Proga
Eh, "Italijani", to je večplasten pojem. Železniška Italija se praktično konča v Benetkah.preglednik napisal/-a:Zanimivi so ti Italjani. Na eni strani propagirajo mobilnost med državama, na drugi pa blokirajo in otežujejo promet (povezave do Trsta)
Re: Bohinjska Proga
In kdaj mislijo modernizirat te tri postaje ?
Od njihovih obljub je že pol leta, na terenu pa brez sprememb
Od njihovih obljub je že pol leta, na terenu pa brez sprememb