Se pardoniram, sem bil prezaletav, gre za Mercatorjev dolg, od njegvega nastopa šerfovanja do odhoda, mestni (ljubljanski) pa je menda težak okoli 400 milijonov.E.L. napisal/-a:Ne vem, kaj ima to z nakupom novih vlakov, ampak...bisabre napisal/-a: Na kratko, ko je Janković prevzel mesto je slednje imelo okoli 20 milijonov pufa, danes jih ima nekaj sto milijonov, če se ne motim se omenja številka 600. Sicer pa se strinjam z nekaterimi tukaj, da se takim mutibaričem ni vredno ukvarjati, problem je zgolj v tem, da moramo meščani plačevati te njegove vele projekte, čeprav se je na veliko hvalil kako bo on to vse z zasebnim kapitalom poštimal, v kao javno-zasebnem partnerstvu. No zasebni del mu je ziher uspel, sebi in prjatlom kje napolnil žepe, železniška postaje pa še vedno ni.
Poročilo o stanju zadolženosti občin na dan 31.12.2015 - skupni dolg vseh občin v Sloveniji znaša 865,3 mio eur. Očitno ima vir, ki omenja 600 mio velike probleme z objektivnostjo, sploh ker je na MOLu transparentno objavljeno:
Dolg Mestne občine Ljubljana (brez pravnih oseb) je konec leta 2015 znašal 117,4 milijonov evrov. Glede na predhodno leto se je dolg Mestne občine Ljubljana zmanjšal za 2 milijona evrov oz. 1,7%.
Dolg pravnih oseb Mestne občine Ljubljana je konec leta 2015 znašal 66,2 milijona evrov. Glede na predhodno leto se je dolg pravnih oseb Mestne občine Ljubljana (PO MOL) zmanjšal za 16,3 milijonov evrov oz. 19,9%.
Skupni dolg (MOL in PO MOL) je konec leta 2015 znašal 183,6 milijonov evrov. Glede na predhodno leto se je skupni dolg zmanjšal za 18,3 milijonov evrov oz. 9,1%.
Za povrh ima ljubljanski proračun že nekaj let presežke.
30 novih potniških garnitur v letu 2016
Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016
Simpl je tanartabul.
Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016
Mater božjo, jaz se pa ne pardoniram in nisem prezaletav. Od dveh forumašev si dobil javno dostopne podatke o dolgu in še kar naprej serješ. Ko se govori o financah ni nič menda, poglej si javno dostopne dokumente o dolgu ljubljanske opčine in ne serji tja v en dan.Se pardoniram, sem bil prezaletav, gre za Mercatorjev dolg, od njegvega nastopa šerfovanja do odhoda, mestni (ljubljanski) pa je menda težak okoli 400 milijonov.
Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016
Problemov imajo očitno veliko, pa ne samo z novimi garniturami. Tudi GSM-R stoji in pridno nabira korozijo, ETCS pa prav tako. Če bodo še dolgo mečkali bo pred redno uporabno potreben remont. Situacija je smešna, SŽ ne napredujejo ne glede na število milijonov, ki jih davkoplačevalci vržejo v infrastrukturo - tudi vozni časi po remontih ostajajo praktično isti.Re 4/4 napisal/-a:V prvih dneh aprila ali najmanj 14 dni, če ne bo problemov z dokumentacijo.ledeni napisal/-a:Bliža se konec mesca, za katerega je Mes napovedal razpis za nove garniture. Bomo videli če se bodo tokrat držali izrečenega ali pa gre res za banana podjetje.
Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016
"Vse po pravilnikih"; bi rekli tukajšnji strokovnjaki.
Simpl je tanartabul.
Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016
Včeraj zvečer sem spet čakal na prestop v Benetkah na železniški postaji Mestre.
In spet se mi je kolcalo po tem kaj vse imajo Italijani mi pa NIČ.
Cca. od 21:00 do 22:00 ure so se Rdeče puščice (Freccierosse kot je Italijansko ime teh hitrih vlakov) DOBESEDNO menjavale ena za drugo. Kako minuto sta na deset peronsko postajo zapeljali celo dve hkrati. Vse Puščice so bile dobro zasedene. Nekaj potnikov je izstopilo, nekaj pa jih je spet sedlo na vlak. Presenetljivo dobro zasedene kompozicije so imele končne cilje ali v Trstu, ali v Vidmu (Udine). Za pot v Milano ali na jug proti Rimu je bilo že pozno...
Skratka Videm (Udine) ima očitno bistveno boljše železniške razmere kot "najlepše mesto na svetu". Žalostno, žalostno.....
Najhuje pri vsem tem je pa to, ker niti ni ambicij. Med folkom v Sloveniji vlada vsesplošno prepričanje, da je Slovenija za kaj takega premajhna (Videm očitno ni, pa ima le 100.000 prebivalcev). Podatki po rasti BDP medtem kažejo da če bo šlo tako naprej bo Slovensko povprečje kmalu prehitelo pehajoče Italijansko povprečje BDP. Pa smo mi še vedno v kameni dobi po javnem prevozu, Italijani pa v industrisjki revoluciji... Nekdo očitno o tej rasti laže.
Politika se obnaša, kot da se potovanje s hitrimi vlaki odvija nekje par 10000 km stran na Japonskem ali v najboljšem primeru na severu Nemčije oz. v Parizu. V bistvu se pa vse skupaj že pošteno resno začne pri Benetkah, ki so oddaljene le 200 km od Ljubljane. To je npr. ista razdalja kot do Murske Sobote, kjer sta Miro in Peter s kompanijo vsake pol leta na "delovnem obisku".
No tako, pri nas pa se še vedno kregamo o ponudbi kart prek spleta, Wifiju na vlakih, da ne govorim o obstranski stvari kot so nove garniture. To da pa nimamo niti ene železniške povezave z Italijo je pa itak normalno, saj pa ja Italija ni omembe vredna država v svetu itd. ZA ZJOKAT
In spet se mi je kolcalo po tem kaj vse imajo Italijani mi pa NIČ.
Cca. od 21:00 do 22:00 ure so se Rdeče puščice (Freccierosse kot je Italijansko ime teh hitrih vlakov) DOBESEDNO menjavale ena za drugo. Kako minuto sta na deset peronsko postajo zapeljali celo dve hkrati. Vse Puščice so bile dobro zasedene. Nekaj potnikov je izstopilo, nekaj pa jih je spet sedlo na vlak. Presenetljivo dobro zasedene kompozicije so imele končne cilje ali v Trstu, ali v Vidmu (Udine). Za pot v Milano ali na jug proti Rimu je bilo že pozno...
Skratka Videm (Udine) ima očitno bistveno boljše železniške razmere kot "najlepše mesto na svetu". Žalostno, žalostno.....
Najhuje pri vsem tem je pa to, ker niti ni ambicij. Med folkom v Sloveniji vlada vsesplošno prepričanje, da je Slovenija za kaj takega premajhna (Videm očitno ni, pa ima le 100.000 prebivalcev). Podatki po rasti BDP medtem kažejo da če bo šlo tako naprej bo Slovensko povprečje kmalu prehitelo pehajoče Italijansko povprečje BDP. Pa smo mi še vedno v kameni dobi po javnem prevozu, Italijani pa v industrisjki revoluciji... Nekdo očitno o tej rasti laže.
Politika se obnaša, kot da se potovanje s hitrimi vlaki odvija nekje par 10000 km stran na Japonskem ali v najboljšem primeru na severu Nemčije oz. v Parizu. V bistvu se pa vse skupaj že pošteno resno začne pri Benetkah, ki so oddaljene le 200 km od Ljubljane. To je npr. ista razdalja kot do Murske Sobote, kjer sta Miro in Peter s kompanijo vsake pol leta na "delovnem obisku".
No tako, pri nas pa se še vedno kregamo o ponudbi kart prek spleta, Wifiju na vlakih, da ne govorim o obstranski stvari kot so nove garniture. To da pa nimamo niti ene železniške povezave z Italijo je pa itak normalno, saj pa ja Italija ni omembe vredna država v svetu itd. ZA ZJOKAT
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1951
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016
Dobro napisano. Italija je po razvitosti železniškega prometa po moje na drugem mestu v Evropi (takoj zaFrancijo). Zelo visoko v klubu "300" je uvrščena tudi v svetovnem merilu.
preglednik
Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016
Res, zelo dobro napisano.suha napisal/-a:Včeraj zvečer sem spet čakal na prestop v Benetkah na železniški postaji Mestre.
In spet se mi je kolcalo po tem kaj vse imajo Italijani mi pa NIČ.
Cca. od 21:00 do 22:00 ure so se Rdeče puščice (Freccierosse kot je Italijansko ime teh hitrih vlakov) DOBESEDNO menjavale ena za drugo. Kako minuto sta na deset peronsko postajo zapeljali celo dve hkrati. Vse Puščice so bile dobro zasedene. Nekaj potnikov je izstopilo, nekaj pa jih je spet sedlo na vlak. Presenetljivo dobro zasedene kompozicije so imele končne cilje ali v Trstu, ali v Vidmu (Udine). Za pot v Milano ali na jug proti Rimu je bilo že pozno...
Skratka Videm (Udine) ima očitno bistveno boljše železniške razmere kot "najlepše mesto na svetu". Žalostno, žalostno.....
Najhuje pri vsem tem je pa to, ker niti ni ambicij. Med folkom v Sloveniji vlada vsesplošno prepričanje, da je Slovenija za kaj takega premajhna (Videm očitno ni, pa ima le 100.000 prebivalcev). Podatki po rasti BDP medtem kažejo da če bo šlo tako naprej bo Slovensko povprečje kmalu prehitelo pehajoče Italijansko povprečje BDP. Pa smo mi še vedno v kameni dobi po javnem prevozu, Italijani pa v industrisjki revoluciji... Nekdo očitno o tej rasti laže.
Politika se obnaša, kot da se potovanje s hitrimi vlaki odvija nekje par 10000 km stran na Japonskem ali v najboljšem primeru na severu Nemčije oz. v Parizu. V bistvu se pa vse skupaj že pošteno resno začne pri Benetkah, ki so oddaljene le 200 km od Ljubljane. To je npr. ista razdalja kot do Murske Sobote, kjer sta Miro in Peter s kompanijo vsake pol leta na "delovnem obisku".
No tako, pri nas pa se še vedno kregamo o ponudbi kart prek spleta, Wifiju na vlakih, da ne govorim o obstranski stvari kot so nove garniture. To da pa nimamo niti ene železniške povezave z Italijo je pa itak normalno, saj pa ja Italija ni omembe vredna država v svetu itd. ZA ZJOKAT
Lep pozdrav :)
http://www.youtube.com/user/Zelenc97
http://www.youtube.com/user/Zelenc97
- željko halambek
- Strojevodja I
- Prispevkov: 413
- Pridružen: 26.06.2006, 18:16
- Kraj: BREŽICE
Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016
To je dobesedno Evropa več hitrosti.
Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016
preglednik napisal/-a:Dobro napisano.
Mene je pa kar lepo nasmejal. Skoraj jokal je v Benetkah. Kako že gre: Ciao ciao bambina un bacio ancora. Fantje morate se zavedati, da so Benetke top 10 svetovna destinacija. Vam predlagam kakšen jug Italije ali pa stran od Križa 300 km/h, ali pa vsaj stran od turističnih mest. Čisto drugi svet. MMG @ Suha. Praviš, za Videm da gre? Kdo pa vozi od Vidma do Beljaka? Kako pa Italjane zanimajo Brenner, Chiasso? Tudi delno Francija? Govorim o Fucu, Trenordu in podobnih družbah. In potem prideš do zaključka, da slepa čreva ustvarjajo Italjani sami. Sicer pa ni zastonj mnenje med Italiani: Trenitalia di m***azelencek napisal/-a:
Res, zelo dobro napisano.
Pojdi še jokat v Zuerich. Fantje dnar na mizo, pa bo tudi Slovenija gradila, samo čudno, denarja ni niti za 60 % cene drugega tira. Saj 40 % lahko prispeva EU.
Lepo je sanjati z ljubico, če žena ne more ponuditi tega, kar ima ljubica.
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1951
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016
Re 4/4, poglej kaj točno je napisal "suha". Trst in Udine (z Gorico vred, ki je točno med njima), sta dejansko slepi črevesi v sistemu FS, vlakovnih povezav pa kolikor hočeš. Tudi Neapelj in Palermo nista ravno v centru Evrope, pa sta povezana s hitrimi vlaki z Milanom. Ni ves problem samo v denarju, je tudi v glavah.suha napisal/-a:Cca. od 21:00 do 22:00 ure so se Rdeče puščice (Freccierosse kot je Italijansko ime teh hitrih vlakov) DOBESEDNO menjavale ena za drugo. Kako minuto sta na deset peronsko postajo zapeljali celo dve hkrati. Vse Puščice so bile dobro zasedene. Nekaj potnikov je izstopilo, nekaj pa jih je spet sedlo na vlak. Presenetljivo dobro zasedene kompozicije so imele končne cilje ali v Trstu, ali v Vidmu (Udine). Za pot v Milano ali na jug proti Rimu je bilo že pozno...
preglednik
Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016
Kaj točno je napisal? Populizem prve klase. 1 vlak do Rima in Torina na uro. Dva vlaka na uro do Trsta in Vidma, ter Gorice ni nek presežek. Še posebej, da strele ne vozijo do Vidma vsako uro in se moreš usesti na smrdljiv regionalc. Do Palerma sta pa samo dva IC-ja in dva nočna. Amak njemu oprostim, tudi jaz, ko sem prvič šel po Evropi, se mi je zdelo vse lepo.preglednik napisal/-a:
Re 4/4, poglej kaj točno je napisal "suha". Trst in Udine (z Gorico vred, ki je točno med njima), sta dejansko slepi črevesi v sistemu FS, vlakovnih povezav pa kolikor hočeš. Tudi Neapelj in Palermo nista ravno v centru Evrope, pa sta povezana s hitrimi vlaki z Milanom. Ni ves problem samo v denarju, je tudi v glavah.
In ni res, da ni vse v denarju. Vse se začne tam. Zakaj pa potem Italjani ukinjajo, če ni vse v denarju? Zakaj nočejo povezave s Slovenijo? Zakaj ščitijo domačega prevoznika tako, da ostalim nalagajo nekakšne obveznsti? In zakaj, Italijani ne pošljejo nič v Opčine?
Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016
https://www.finance.si/8857221/Zdaj-pa- ... =496577331Zdaj pa bo: wi-fi na vlakih junija, kmalu razpis za prvi del novih potniških vlakov
22.05.2017
Slovenske železnice gredo končno v celovito prenovo potniškega sistema: stalo jih bo 150 milijonov evrov.
Če bi država in državne Slovenske železnice svoja razmerja urejale hitreje, bi se lahko že leto in dva meseca na vlakih priklopili na brezžično omrežje in dostopali do spleta. Tako boste morali za to počakati še do junija. Pa še takrat se bo umeščanje tehnologije, ki je v svetu že povsem običajna, na državne vlake šele začelo. Kdaj in od česa je to odvisno?
Sredi avgusta 2015 je Dušan Mes, šef Slovenskih železnic, za finance obljubil: "Na vlakih v 2016 ne boste več v SFRJ". Obljuba je vsebovala wi-fi, pa razpis za nove vlake. A v SFRJ na vlakih smo še vedno. Kaj je zdaj s tem? Šli smo k Mesu po odgovore.
Najprej nas je zanimalo, zakaj je vse skupaj tako dolgo trajalo. "Ker smo morali urediti razmerja o financiranju z državo. Zdaj lahko Slovenske železnice do leta 2030 spet sklepajo posojilne pogodbe brez poroštva države. Potniški promet je zdaj praktično nezadolžen," pravi Mes. Okej, to je zdaj pod streho. Kdaj lahko, torej, pričakujemo malo več sodobnosti na državnih železnicah?
1. Prvi wi-fi junija
Na prvih dveh vlakih bo wi-fi junija, obljublja Mes. Železnice opremljajo vlake, država postaje. Po testnem obdobju, predvidoma julija, bo sledil razpis za "omreženje" vseh vlakov in postajališč. Kje bo na voljo wi-fi? Na vseh elektrificiranih progah: torej, proti Gorenjski, Mariboru, Primorski. Na preostalih, kjer vozijo dizelske lokomotive, bo treba še počakati. Do kdaj?
2. Internetna prodaja vozovnic jeseni
Šele (ali pa že, kakor pogledate) jeseni bo mogoče prek spleta kupiti vozovnico za vlak. Razpis je v teku, na železnicah se trenutno pogajajo s ponudniki, implementacija naj bi bila septembra. Spomnimo, sicer, da v celoti še tudi ni zaživel projekt enotne vozovnice v potniškem prometu (IJPP), ki bi morala že lani. Slovenske železnice so sicer eden od partnerjev v projektu.
3. Razpis za nove potniške vlake
Predvidoma konec meseca bodo nadzorniki železnic odločali o prvem razpisu za nakup novih potniških kompozicij. Gre za 10 dvonadstropnih vlakov, pet dizelskih in 10 hitrejših, ki bodo vozili na progi Ljubljana - Maribor. Nato pride še razpis za drugih 25 vlakov. "To bo prva celovita prenova voznega parka v potniškem prometu. Do leta 2025 bodo najstarejši vlaki zdaj najnovejši," obljublja Mes. Železnice bo nakup novih potniških vlakovnih kompozicij stal približno 150 milijonov evrov.
Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016
In kakšne kompozicije so to? Spet kakšni nagibni vlaki10 hitrejših, ki bodo vozili na progi Ljubljana - Maribor
Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016
Počakajmo pol leta, da pride razpis pa bomo videliRe 4/4 napisal/-a:In kakšne kompozicije so to? Spet kakšni nagibni vlaki10 hitrejših, ki bodo vozili na progi Ljubljana - Maribor
Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016
Jaz bi si pri novih potniških vlakih želel samo 3 stvari:
1.) da so nizkopodni in enonivojski (brez stopnic, ker je predvsem za starejše in otroke zelo zoprno hodit po stopnicah gor in dol med vožnjo)
2.) da imajo prostor za kolesa (torej da je en poseben prostor samo z zložljivi sedeži kjer se lahko namesti kolo - ponavadi je to kar cel vagon)
3.) da so vsi vlaki večsistemski, torej, da bodo lahko zapeljali tudi v Avstrijo, na Hrvaško, Italijo, Madžarsko, ker za božjo voljo živimo v združeni Evropi BREZ MEJ in ŽELIM SI, da me vlak zapelje do centra mesta (Gradec, Celovec, Trst, Benetke, Zagreb, Budimpešta ) ne pa da me zaradi tega ker ne more na drugo železniško omrežje pusti nekje bogu za hrbtom, na nekem obmejnem štacionu sredi ničesar, kjer nimam kaj za počet in me je strah ko čakam na prestop! Sploh če zaradi zamude vlaka zamudiš prestop, je lahko zelo grozna izkušnja, sploh za tiste ki ne potujejo redno!
Kdo bo proizvjalec garnitur, kolikšna bo končna hitrost itd. ni toliko pomembno (če je 120 km/h bo vredu).
1.) da so nizkopodni in enonivojski (brez stopnic, ker je predvsem za starejše in otroke zelo zoprno hodit po stopnicah gor in dol med vožnjo)
2.) da imajo prostor za kolesa (torej da je en poseben prostor samo z zložljivi sedeži kjer se lahko namesti kolo - ponavadi je to kar cel vagon)
3.) da so vsi vlaki večsistemski, torej, da bodo lahko zapeljali tudi v Avstrijo, na Hrvaško, Italijo, Madžarsko, ker za božjo voljo živimo v združeni Evropi BREZ MEJ in ŽELIM SI, da me vlak zapelje do centra mesta (Gradec, Celovec, Trst, Benetke, Zagreb, Budimpešta ) ne pa da me zaradi tega ker ne more na drugo železniško omrežje pusti nekje bogu za hrbtom, na nekem obmejnem štacionu sredi ničesar, kjer nimam kaj za počet in me je strah ko čakam na prestop! Sploh če zaradi zamude vlaka zamudiš prestop, je lahko zelo grozna izkušnja, sploh za tiste ki ne potujejo redno!
Kdo bo proizvjalec garnitur, kolikšna bo končna hitrost itd. ni toliko pomembno (če je 120 km/h bo vredu).