LJ363 napisal/-a:
Za požarno ogroženost se je vedelo dva tedna prej, me zanima kdaj so jih obvestili. In isto sranje je menjava parne z dizlom na potniškem muzejskem vlaku. Če je nekdo plačal konkreten dodatek za to da se vozi/slika paro, in mu potem podtaknejo dizla, je to ok? Če ti ni jasno zakaj se v takem primeru zadevo odpove, ali pa prestavi na drug termin, ti tudi jaz tega ne morem pojasnit, no da ti dam en primer. Ko greš ti kupit avto in plačaš za enega dragega Renaulta, dostavili pa ti bodo pol cenejšo Dacio, ker tistega, ki si ga plačal ni zalogi, boš rekel ja razumem, saj je v redu, bo tudi ta ok?
P.S. tudi dizla niso dobili tistega, kot so želeli...
In potem bi že po prestavitvi padel konkreten dež in požarna bi bila preklicana, in bi se tepli po glavi. Še posebej, ko bi potem bila požarna v "novem" terminu.
Prestavitev v tem primeru ne gre tako zlahka. V primeru našega "plandampfa" namreč agencija ne skrbi za prevoze in prenočišča - vse to si morajo zrihtat udeleženci sami. In bi sami morali tudi spreminjati termine, da o dopustih ne govorimo. 4 leta nazaj se je to že zgodilo, prestaviti so morali - za celo leto!
Konec koncev, če bi moral kdo stvar odpovedati, je to ekipa LoRie, ne SŽ. Pa so se očitno zmenili, da bo tudi dizel v redu. In glede na videno fotografov ni motil preveč.
P.S. kdo pa ve, kateri dizel so si želeli? Vsi mislimo na Kenedija, ampak - Regan je za nas lahko "običajna lokomotiva", za Nemce pa ne. V NG je tudi ena Španka - zakaj je niso uporabili? Ker je bila želja, očitno, prav Regan...