Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Vse okoli slovenskega nacionalnega železniškega operaterja.
Odgovori
Uporabniški avatar
igor72
Mojster
Mojster
Prispevkov: 4636
Pridružen: 28.09.2005, 17:07
Kraj: Primorje

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Odgovor Napisal/-a igor72 »

Jutri je na Koprčanki celodnevna zapora...glede na videno, bosta provizorja odstranjena....
Tisti preko Parenzane...
Slika


Uporabniki so že nestrpni in, ob dnevih kot je bil današnji, že iščejo alternativo po gradbišču :?
Slika


Kot tudi tisti preko ceste za Mlin
Slika


Nastajajo tudi prvi temelji za VM...
Slika


...s pripadajočo opremo
Slika
LEP DAN
Igor
Uporabniški avatar
železocestnik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 9511
Pridružen: 30.12.2007, 22:01
Kraj: Ljubljana

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Odgovor Napisal/-a železocestnik »

Ja, če nimaš denarja, delaš tako kot si napisal.Se strinjam.

Gradiš enotirno progo in potem kasneje gradiš dalje. Seveda, če se dokoplješ do denarja... [-o<

Zavedati pa se je potrebno, da imaš pri tej rešitvi vzdrževanje dveh ločenih prog, na stari imaš slab izkoristek energije, požarno varnost bi moral slej ko prej rešiti.. Potrebno se je tudi zavedati, da bodo skupine domačinov zmeraj bolj zahtevne, da bi se dokopale do nadomestil.

Tudi avstrijska monarhija je gradila progo Dunaj - Trst ....večinoma enotirno. Seveda z elementi dvotirne (manjši mostovi, prepusti itd.) in seveda odkupi zemljišč.
Gradnjo so zaključili pred 160 leti, potem pa počasi začeli graditi drugi tir. Trasa je še danes takšna kot takrat. Izjema je Borovnica in še kakšen košček kje.

To, da pa gradiš malo manjšo servisno cev pa je totalno zgrešeno. Me zanima, kdo je to predlagal in kdo je tisti , ki je to sprejel, ali sploh ve, kakšne odločitve sprejema.
Je pa en velik hudič zato, ker ti ljudje nimajo nobenih izkušenj. Tisti, ki so gradili zadnjo progo v Sloveniji so namreč pomrli, mladi se niso imeli kje naučiti. Je pa sploh vprašanje, če ni večina na teh mestih le strankarsko razporejenih in nimajo dovolj znanja.

Bistvo vsega je morda tudi v tem, da mislijo, da gradijo cesto, na katero bodo položili tire.

cesta železnica

pozdrav
Darko
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Peter 5
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 609
Pridružen: 20.01.2013, 13:40
Kraj: Maribor

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Odgovor Napisal/-a Peter 5 »

Zdravo!
Zadnji železniški tunel, ki so ga zgradili pri nas, je tunel Stanjevci (GP Primorje, l. 2000) na enotirni progi št. 41 (Ormož - Hodoš), vendar je zgrajen za 2 tira. Žal redka izjema med večino ostalih novo zgrajenih objektov na celotnem odseku Pragersko - Hodoš. Dvotirna sta, kolikor vem, nova mostova čez Pesnico (blizu postajališča Zamušani) in čez Lešnico (malo pred Ormožem) na progi št. 40 (Pragersko -Ormož).
Očitno so v začetku obnovitve in nadgradnje nekateri le poskušali gospodarno razmišljati, a se v celoti očitno ni izšlo.

Lep pozdrav - Peter
Uporabniški avatar
Solčavec
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 265
Pridružen: 07.04.2016, 8:16

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Odgovor Napisal/-a Solčavec »

Inženirska združenja hočejo dvotirno novo progo Divača - Koper

Inženirska akademija Slovenije, Inženirska zbornica Slovenije in Slovenska inženirska zveza so danes na medije poslale dopis, naj Državni svet organizira predstavitev možnih inženirskih rešitev za gradnjo dvotirne proge Divača - Koper. Podpisani so vsi trije predsedniki teh združenj: Stanislav Pejovnik, Črtomir Remec in Janvit Golob. Spomnimo, razlika v ceni med gradnjo enotirne proge z evakuacijskim tunelom in gradnjo delujoče dvotirne proge je približno sto milijonov evrov, naložba v drugi tir pa je sicer ocenjena okvirno na milijardo evrov.
https://live.finance.si/35223/Inzenirsk ... vaca-Koper
zelencek
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 513
Pridružen: 22.09.2011, 20:16

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Odgovor Napisal/-a zelencek »

Komentar in opozorilo predsednika računskega sodišče glede lukenj v vladnem zakonu o drugem tiru: http://siol.net/novice/slovenija/osem-p ... kta-438877

Civilna družba, KPK, zdaj pa še računsko sodišče opozarjajo... Vlada pa nič. A je gluha? Ali se samo dela gluho :evil:
zelencek
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 513
Pridružen: 22.09.2011, 20:16

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Odgovor Napisal/-a zelencek »

Zakon o drugem tiru drvi skozi državni zbor, vzklile ideje o referendumu: http://siol.net/novice/slovenija/opozic ... -dz-439815
Uporabniški avatar
igor72
Mojster
Mojster
Prispevkov: 4636
Pridružen: 28.09.2005, 17:07
Kraj: Primorje

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Odgovor Napisal/-a igor72 »

Mesto, kjer bo izvlečni tir, s kretnico, povezan z obstoječim...
Slika


Vodni propust
Slika


Kolesarski podvoz in počasna, ki je kljub odstranitvi provizorja ostala... :?
Slika


Po moje bodo še veliko ruzine nabrale, prej kot bojo služile svojemu namenu...
Slika


Tudi podvoz, brez provizorja
Slika


V čakanju, da se posede....
Slika


Čelni drog, za štucom, je padel...svojo funkcijo sta prevzela frišno postavljena
Slika
LEP DAN
Igor
zelencek
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 513
Pridružen: 22.09.2011, 20:16

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Odgovor Napisal/-a zelencek »

gorican
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 541
Pridružen: 28.02.2013, 19:48

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Odgovor Napisal/-a gorican »

Če malo poenostavimo :!:
Sedaj, ko je predlog šel skozi državni zbor oziroma je s strani njega potrjen, ni več poti nazaj, da bi se projekt spremenil in šli v izgradnjo nove dvotirne proge Divača - Koper?
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4292
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

gorican napisal/-a:Če malo poenostavimo :!:
Sedaj, ko je predlog šel skozi državni zbor oziroma je s strani njega potrjen, ni več poti nazaj, da bi se projekt spremenil in šli v izgradnjo nove dvotirne proge Divača - Koper?
...razen, če ga zaustavi kakšen referendum...

Sicer pa med teš 6 in drugim tirom je ena veliiiiika razlika. Teš se je financiral sam, oziroma je vse niti imela v rokah država. Pri EU sredstvih in denarju zalednih držav takšne prakse ni mogoče uvesti, razen, če bo nadzornikom teh držav dol viselo za vse. Sicer pa, če se govori prav, je v nadzornem svetu 2tdk tudi predstavnik civilne iniciative.
Uporabniški avatar
kozorog
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 382
Pridružen: 12.09.2013, 15:45
Kraj: Celje

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Odgovor Napisal/-a kozorog »

[VIDEO] Domačini na Krasu želijo dve progi drugega tira, saj bi tako lahko zaprli staro progo

http://www.planet.si/novice/slovenija/v ... -tira.html
holding
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1799
Pridružen: 30.12.2006, 13:03

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Odgovor Napisal/-a holding »

...glede na dejstva...... :idea: ...kot so:
..... Simobil je postal "A1 SI"....... :shock: ....
.....aerodrom Brnik je postal Fraport Ljubljana...... :shock: ....
....se ne bom čudil..... če bo 2TDK.....
....nekoč postal...... :shock: :shock: ....
...... #-o ..".Koperbahn"..... #-o ....
Uporabniški avatar
železocestnik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 9511
Pridružen: 30.12.2007, 22:01
Kraj: Ljubljana

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Odgovor Napisal/-a železocestnik »

Ja, bi rekel, da lahko že kar začnemo uporabljati "inovativen" naziv: "Koperbahn"...

Bomo imeli vsaj naziv "inovativen" :wink: :lol:

Kaj čmo z "Drugim tirom" brez drugega tira.
Me pa vseeno zanima, kdaj so iz dveh tirov "Drugega tira", ki so nam ga predstavljali, prešli na en tir.

https://www.youtube.com/watch?v=Q9sRHjOy9UI

Jaz vidim dva tira oz. dva predora :s2

Sedaj se menda pripravlja zopet drugi tir v projektu "Drugi tir", če sem prav razumel. Če projekti še niso narejeni , ni večje škode. Če pa so, bi morali nekoga vprašati po zdravju.
Ne vem pa točno, ali je v zakon vtaknjen en tir ali dva. Glede gradbenega dovoljenja za dva tira itak ne bi bilo nobenih drugih dodatnih vprašanj kot samo požarna varnost. Ta problem bi lahko rešili v mesecu dni, če bi želeli.


Če bi se tako pripravljala večja podjetja na večje projekte, jih že dolgo ne bi bilo več :pope

pozdrav
Darko
Zadnjič spremenil železocestnik, dne 22.04.2017, 22:04, skupaj popravljeno 4 krat.
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Peter 5
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 609
Pridružen: 20.01.2013, 13:40
Kraj: Maribor

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Odgovor Napisal/-a Peter 5 »

Napisal/-a kozorog » 22.04.2017, 19:17
Domačini na Krasu želijo dve progi drugega tira, saj bi tako lahko zaprli staro progo
Jaz bi to obrnil:
Domačini na Krasu želijo na novi progi dva tira, saj bi tako lahko zaprli staro progo.

Nekako mi gre lepše v ušesa in tudi bolj logično je. Železniška proga lahko ima en, dva ali tudi več tirov, ne more pa tir imeti niti ene proge, ko pa je njen sestavi del!

LP - Peter
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4113
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Odgovor Napisal/-a mkx »

železocestnik napisal/-a:Me pa vseeno zanima, kdaj so iz dveh tirov "Drugega tira", ki so nam ga predstavljali, prešli na en tir.

https://www.youtube.com/watch?v=Q9sRHjOy9UI

Jaz vidim dva tira oz. dva predora :s2
Na filmčku so z dveh tirov prešli na en tir nekje med vstopnim portalom T1 (na Divaški strani) in izstopnim portalom T2 (na Koprski strani). Črnokalski viadukt čez Osapsko dolino je očitno enotiren, prav tako nadaljni predori proti Kopru. Glede "prehodnice" med T1 in T2 pa jaz ne morem soditi ali je eno- ali dvo-tirna.

Tako da tvoje štetje očitno bazira na ogledu prvih sekund filma :s2
LP, Metod
Odgovori